Tuesday, January 15, 2008

Elust ja lendamisest

Pyhapaev.Paevad lahevad hirmsa kiirusega.Sellel nadalal olid turistid kadunud.Esmaspaeval lahkusid viimased ja ei kippu ega koppu.Nick vastashotellist kurtis sama, "Villa Guial" on nagu ikka taismaja, mis toestab , et on voimalik.Meil on praegu vaid see canada pere, kes 3 kuuks maja vottis ja nad isegi tahavad vist veel pikemalt jaada ja eile tuli yks austria pere tagasi, kes meil 30 .detsembri paiku 2 ood oli.Jaavad 4 ooks.See on muidugi aaretult positiivne, et tagasi tullakse ja oma sopru ja tuttavaid saadetakse, see naitab, et inimestele meeldibEga alati ka turistid lihtsad ei ole.Eelmisel nadala oli meil siin mingi tico perekond, votsid 2 tuba, et mingi 6 inimest oobib, hommikul lugesin basseini aares oli 11.Mina ei tea, kust neid ooga juurde tuli.loomulikult karglesid need 11 inimest seal basseinis, nii et vesi kais yle kallaste ja kisa taevani.jargmisel paeval ytlesime neile, et check out on 12, et siis....Nemad muidugi, et jah, ei ole probleemi.kell 12 soitis pereisa kuskile raha tooma ja pereema ytles, et kas voib, et nad on basseini aares edasi, missiis, et 12 on check out.Mart siis lubas, et olgu siis tund aega veel basseini aares.Edasi toimus siis nii, et kogu see kamp oli basseini aares, naised maarisid end yle kere paiksekreemidega lubivalgeks ja lapsed siis hyplesid sisse valja.kell oli 1, aga keegi neist ei ilmutanud mingeid araminemise marke.Paksu kreemikorraga naised olid vette hypanud, ehk siis basseinivesi sillerdas parast, mis hirmus, mart loopis ohtul ohtralt kloori sisse.Ja mida ma siis nagin.Kogu see pere hakkas basseini aarepeal sooma.Kougiti valja joogitopsid, kropsud ja te voite ainult ette kujutada, milline mu basseini aar siis valja nagi, kui ma 1.30, kui nad lahkusid,vaatama laksin.Ligunenud chipsid basseiniaares, joogitopsid basseinis hulpimas.kukkusin siis koristama, sest mulle tundus, et koik inimesed olid yldse kuskile pogenenud selle parve eest, sel hetkel oli meil taismaja.ja kui ma siis meie sissesoidu juurde laksin kontrollima, olid nad sinna 2 kilekotti prygiga lennutanud tapselt kesed teed, et kui meile poorad, siis soidad yle prygi.Kui ma parast vastashotelli Nickile raakisin, mis juhtus, vastas tema naerdes, et paljud hotellid ei votagi enam ticosid vastu, sest parast neid tuleb umbes remont teha, alati poevad nad 10 kesi tuppa ja soovad joovad basseinis, hea kui veel ei pissi.Appi!Ah jaa,.Kodukas ka nyyd lopuks ometi tootab, vaadake siis www.adelantehotel.net
Kaisime siis lennukit ka tsekkimas Palmari lennuvaljal.Koigepealt panid Mart ja Meelis tiiva kokku ja siis ajasid karu pealt kere maha ja siis panid tiiva kylge ja siis laks lahti nagu ollesummer, vaatajaid kogunes aina rohkem, mingi boss, kes ka ise mingi vaetiselennukiga lendas, temal pidi siis voti olema, rada oli 2 tabalukuga suletud.Tal oli kyll , aga ainult yks voti, siis ta laks teist otsima moodukal sammul ja lopuks soitis autoga kuskile.vaatasime kella, et pimedani oli veel poolteist tundi, kas yldse tagasi jouab, aga joudis.ja siis kukkus Mart edasi ja tagasi triikima selle lennukiga ja vahepeal tahtis yks kuuekohaline lennuk maanduda sellel samale rajale, kus Mart soitis ja kuna see lennuk tuli Mardile selja tagant, siis ta ei nainud seda yldse ja meie vaatasime hinge kinnipidades, mis nyyd saab, aga see lennuk soitis hasti madalalt yle mardi pea ja tegi siis lennuvaljaringi, et tehku Mart rada vabaks, ja maandus siis.Me muidugi kysisime selle bossi kaest, et kuidas siis nii, et t a ise ytles, et lennud on seal ainult kella 10 ja 1 vahel, aga kell oli mingi pool 5, siis nad vastasid, et sellist asja juhtub kord 5 aasta jooksul, teate ju seda vastust, kui turist kysib kohalikult, miks kyll vihma voi lund voi ma ei tea, mida sajab, kui nii ei peaks olema ja kohalik alati vastab, et nii ei ole kunagi olnud, ta ise ka imestab.Vahepeal siis triikis Meelis edasi ja tagasi ja mingi viga oli radiaatoriga, sest vee temperatuur koikus liiga palju.mart sai korra rattad maast lahti ka ja tegi moned ringid, aga tana nad juba aretasid selle radiaatori siis korda.Tegelikult, kui Palmari see paev joudsime, oli sellel karul, mis Mart spetsiaalselt lennuki vedamiseks teha lasi, yks ratas taiesti viltu ja mingid laagrid voi rummud voi mis iganes katki ja oli oht, et karu kukub yldse kummuli.Saime ikka kuidagi koju, tana Mart helistas sellele Antoniole, et mida sa seal kokku keerasid, et olgu uus asi olla.Antonio kehiotas ainult olgu, et oli ju ometigi terve alguses.Yldse oli sellel lennukil kyll korvaklapid vahepeal ara surnud, kyll aku tuli uus osta,Pidevalt kaisid Mart ja Meelis kuskil mingeid asju otsimas voi ostmas ja koik votab siin ju nii meeletult aega, et nii monigi kord olid Meelise kulmud silmalaugude peale vajunud vihast , Mart on ju juba treenitud narvidega.Meelis on yldse terve selle aja, mis ta siin on olnud, ainult selle lennukiga mehkeldanud,, mina ei ole teda kyll vell kordagi puhkamas nainud.Ma filmisin selle tiiva kokkupanemise koik yles, et siis opin selgeks, et pean ju alguses mart vist aitama hakkama, eks ta lopuks motleb mingid abinoud valja.Sellel ajal siis, kui Palmaris olime, valvas Carla siin telefoni, et akki turiste tuleb.Ma ytlesin talle kyll, et ei tohi minna meestega juttu ajama, et telefonil ei ole nii kaugel levi, aga tana canadakad ytlesid, et just seal meeste juures ta ainult istunud oligi ja muidugi meie peon Gerardo , tema on kohutav viilija, isegi teised on seda tahele pannud ja nyyd me ytlemegi talle teisipaeval, et pole vaja enam tulla.Praegu Mart tegeles selle suure maja kanalisatsiooniga ja seal on vaja kyll kraavi kinni ajada voi mingit kildu kraavi kyhveldada ja Mart vehib ise elu eest, aga peon vahib korval ja moe parast tostab sellliseid laste kyhvlitaisi.Aga ma jalle vihastasin, on nahahoidja.Ja siis, kui keegi meile kylla tuleb juttu raakima, siis gerardo viskab jalle esimesena labida kaest.ma tegin huvi parast pilte, mitte yhegi pildi peal ei nae ma teda tootamas.Mine voi hulluks, mitte midagi ei saa teha, ytled, et pead rohkem tootama, siis nemad ytlevad, et ega nad muulad ei ole.Lihtsam on nad yldse minema kihutada.Moni tore asi ka.Ykspaev viidi meil vanaraud ara.Mingi auto soitis hoovi, et kas meil seda hunnikut vaja laheb, me olime justa ennem moelnud, kuidas risust lahti saada.ja siis see mees, kes seda vanarauda oma punase auto peale laadis nii hoogsalt, et asjad yle auto lendasid ytles meile, et tema on massoor ja kui meil peaks mingid probleemid olema oma kehaga, siis tema lahendab need kohe ara.Visiitkaarti tal kyll ei olnud ja tema telefoni kirja panemiseks oleksime meie pidanud paberi ja pliiatsi tooma.mida veel!!!! aga me lubasime ta niisama yles otsida ja ta jai sellega rahule, ma ei tea, mida ta kyll motles, kuidas me seda teha kavatseme.
Eile kaisime vaga peenes restoranis soomas, homode ja yhe noore hollandi paariga, kes Uvitasse mingit vaga peent spad ehitama hakkavad.Neil on alles maa ostetud, aga neil on koduleht ja t sargid ja koik on paigas.nii tore, et mingid nooremad inimesed ka siia elama sativad, muidu oleme ikka meie yhed noorematest.Parast kaisime teises uues kohas dringil, aga seal oli nii mottetu muusika ja koht oli ise ka koppel, siiani on see kaest katte kainud, aga kaima pole lainud ja ma kahtlen, kas seegi kord midagi teisiti saab olema.
Eile loi Mart yhe rohemao maha, basseinis oli mingi peopesa suurune vahitaoline elukas,tana arkasime kell 9, tundub, et uni on magusam kui varem.

cikumiku said...

tore, et teil asjad sujuvad :-). ärge jah neid pantusid enam sinna laamendama võtke, ma lahkuks sekundiga ja nõuaks ka raha tagasi, kui mul mingis majutusasjutuses selline olukord valitseks. samas teile on algatuseks iga klient hea. noh jah, see on siis kaheldav, kui pärats remont teha tuleb;).aga tore jah, et asjad sujuvad ja isegi uni tagasi. ehk siis jääb teil aega ka viivi ja enega veidi ringi vaadata! ma ei kujuta ette, kuidas nad sinna kohale jõuavad, ma sain aru, et nad peavad taksoga sõitma bussijaama ja sealt bussiga edasi. ma veel ütlesin, et ärgu ära ehmatagu, et san jose on maailma koledaim linn, et ärgu siis kohe tagurpidi lennukile tagasi mingu:-). loodan, et nad ikka kohale jõuavad, ehk on teil või viivil endal mahti märku anda, et kuidas siis läks. natsa mulle tundus, et nad (ta) pabistasid. ma veel lohutasin, et sa vana mägimatkaja, et sa küll hätta ei jää... ja küll te selle koha ka üles leiate;-).
igal juhul, nii tore, et nad selle matka ette võtsid ja tõepoolest teid vaatama tulevad. tahaks pärast kuulda igat detaili, palusin kõik ka üles filmida-pildistada. ajage neid siis teie territooriumilt kaugemale ka!!! ikka jaksu ja jõudu ja kannatlikkust erinevate inimnauuridega:-). tervitused ka immilt ja meie väikselt uuelt ilmakodanikult, kes otsustsas 12.01 ilmale tulla;) MUSI. C.

Anonymous said...

Vaatan ja ootan järgmist olukirjeldust. Kuidas majandamine kulgeb? Milline on kulude ja tulude vahekord? Mitme aastaga on võimalik investeering (koos oma tööga) tagasi saada?