Sunday, November 25, 2007






















Ykskoik, kust ma ei vaata, keset krunti on suur tyrkiissinine bassein.Imeline.vett kyll veel sees ei ole, arge naerge midagi.Tana just varvisime.San Josest ostsime basseini varvi, arvutasime valja, kui palju laheb, oleks pidanud 2 purgiga hakkama saama, aga laks neli, nagu ikka.Basseiniehitajad ka arvasid, et missiis, et on oeldud, et peab pintsliga varvima, nemad varvivad rulliga, ei lainud labi.Nad tulid tana ainult kahekesi toole, siis ytlesid, et pintsliga peaks ikka neljakesi varvima, et akki hakkab sadama ja nii.Oma peone me neile appi ei andnud, laksime ise, kuigi ma ei tea, minu meelest on see nende too, Mart laseb neil nyyd mingi myyri veel ehitada, mis polnud hinna sees, aga meie tundi nad nagunii ei jaksa kinni maksta, nii et ehitagu aga.Mingi poolteist tundi varvisime, parast olime peast segi.varv haises oudsalt, oli vist 100 prossa myrk, ma ei kujuta ette, kuidas sellega siseruumides varvitakse, igal juhul paike paistis lagipahe ja poranda varvimisel tulid aurud tapselt yles ju, parast joime olut ja ohkisime, pea ikka keerles natuke otsas, aga onneks laks varsti yle.Siis me julgustasime neid koristama, sest viimasel ajal nad eriti sellel rohku ei pannud, nende meelest on hea kyll, homme peaksid nad siis(pyhapaev!!!!)teist korda varvima tulema ja esmaspaeval peaks asi siis valmis olema, loodame et vett ka peab, haha, ega me enne viimast osa maksa, nagu see paastaks.
Mis siis veel.Suure maja uksed ja aknad on ka ees, esimesel paeval puusepp oli pophmakas, pani ukse valepidi ette, kais 2 korda olle jargi ja kell 11 arvas, et ah, aitab kyll.Aga ette nad said.Mina olen nyyd maalinud kyll seintele kyll ustele, ikka jatkub seda pinda, onneks on veel teha kyll.Mulle lihtsalt meeldib maalida.3 toal on plaadid pandud, Mardil oli sellest plaadipanekust siis nii siiber, et jargmised 3 tuba peavad kaua ootama, lihtsalt nii kopp sai ette.Tana tegi ta mulle nii palju segu, ma nimelt panin aari ja ylejaagist tegin mosaiikpostid, katkisi plaate, mida kildudeks taguda on kyll ja sellest risust ma siis meisterdan postid sinna chillimispesasse.Veini ma joon muide sysimustast peekrist.Kui ma Eestis kaisin ja mu vennal oli synnipaev, siis ma ostsin talle kingiks sellised mustad veiniklaasid.Ma oleks neid endale ka tahtnud, aga andsin aru, et siia lennutades jaavad mulle ainult killud.Aga kujutage ette, neljapaeval, kui me San Joses kaisime ja seal rikaste mallis, seal oli just 6 ainust ja viimast sellist veiniklaasi, kohe ostsin nad endale.oi, kyll on ilus veini juua.Kuhu ma siis jain?Ah jaa,suur maja.3 toas on elekter ka ja yhte hakkasime siis lakke bambust panema, saasevork sai alla pandud ja bambus siis peale.mart pusib praegu selle basseini elektri ja pumbamajas, ma ei tea, kuidas ta seal yldse olla saab, selles punkus on 200 prossa niiskust ja yldse mitte ohku, pean vist vahepeal vaatama minema, akki peab ohku juurde viima.
Yhesonaga, nagu ma kommisin, touseme me nyyd varem, kell 6 ja tootame ohtul 6ni.lihtsalt midagi ei ole teha, tuleb ara teha.Eile ka, syda tilkus verd, 2 hollandlast tahtsid oomaja, aga basseiniga, pidime jalle nad minema laskma, aga varsti varsti on koik ok, iga paevaga laheb aina ilusamaks.Eile kais meil homo Marcel ja imestas jalle, et kuidas ometigi me nii kiiresti ehitame, see on lausa uskumatu, ta oli 2 nadalat Euroopas ja meil on vahepeal sellised muutused.selles suhtes on kyll, et paev lausa lendab, tana ka joonistasin suured huuled ukse peale, et hakkan neid magusaks varvima, aga juba Mart hyydis, et mind on mujale vaja, ja ma lendasin.Arge siis pahandage, et lugusid nii harva tuleb, juhtub kyll kogu aeg, San Joseski, kyll istusime oma advokaadi kukil, kes oli lubanud meie asjad koik korda ajada, seda aga alles siis tegema hakkas, kui me ise talle selga hingasime, kyll ei ole me siiamaani saanud vaga tahtsat paberit, mis meile mingi tunmatu kullerfirmaga Venezuelas posti pandi ja mille asukohast mitte keegi seal riigis nyyd teada ei taha.Venezuelasse oleme nyyd palju kordi helistanud, sest Costa Ricas ei ole sellel kullerfirmal mingit kontakttelefoni ega aadressi, kyll soitsime San Joses taksoga, mille juht vahemalt 10 korda ytles, et Costa Rica ja Eesti, muud midagi ja et koik ameriklased on rikkad, tema kykll yhtegi ei tunne, aga ta teab kindlasti.Selliseid lugusid te kuuleksite, kui tuleksite siia.Oh, ma juba ootan, sest jaanuaris saab meil ometigi teistsugune elu ka olema.
Tana aga laheme fullmoon partyle ja preparty on siis Marceli ja Andresi juures.Muide, Marcel ytles eile, et kui nad Euroopas olid, oli ta Andresi kosinud ja Andres vastas jaatavalt.Meil on siis lootust pulma saada, see peetakse, kas Sveitsis voi Canadas, vahet pole, meie saame ikka minna.Kalli kalli koigile, elu on imeline.
Pyhapaev.Eile oli nii raju pidu, et tana oli mul menyys jaatee, vesi , apelsini mahl ja otsast peale.Jargmine kord voib olla kirjutan lahemalt.Tana tundub mulle, et lapaka klahvid teevad liiga kova haalt:)))

6 comments:

anett said...

mina tahan kaaaa marceli pulma!! millal need toimuvad??? :D mina pole ikka saanud pulmas käia ju!!

kuulge, niii ilus on see bassein ja kõik nii kaunis ja ma ka imestasin,et alles polnud basseini aukugi ja nüüd juba kohe vesi sees! nii tublid ja kiired olete :)
tahaks juba nnniiiii väga sinna tagasi, päike on ka ma vaatan teil välja tulnud....
mmmusi!
anett

Anonymous said...

Uskumatu, seda kohta me küll enam ära ei tunne. Teie tandem kimab seal lausa ülehelikiirusega.
See bassein ja suur maja... super!!!
Kui nii edasi läheb, peate vist varsti naaberkruntidele edasi ehitama...
Möödasõitjaid ei tohiks see vaatepilt küll külmaks jätta
Palju, palju päikest!

Veljo Konnimois said...

Tublid olete olnud. Mart pea hoogu, sedapsi saad enne mind valmis veel :) Tegelikult ka - väga tublid!

Veljo Konnimois said...

PS: Kusjuures, Mart, kui sa siin käisid siis unustasingi küsida, et millal bassu mulistama tulla saab? Paistab, et õige pea. Ausalt öeldes, kibelen ka juba CR'i oma silmaga kaema.

Veljo Konnimois said...

Küll küllale liiga ei tee :)

Mart ja Jaana,

Üllatus missugune – tänud igatahes, et reede õhtu meeldivalt ära rikkusite. Hea meel kohe kuulda teid üle pika aja. Küll on ikka mugav– helista kuhu tahad ja kust tahad. Üllatus oli suurem kui teatasite, et helistate läbi skype ja oled CR’is. Poleks uskunud, et nii hea kvliteediga kõne tuleb nii kaugelt läbi. Müts maha meie meeste ees, kes Skype loomise ja arendamisega endist viisi toime tulevad. e-Bay käest tahab seda nüüd enda kääte saada Google ise. Juu on väärt toode. Aga L.Meri sõnadega lõpetan selle Skype kiidulaulu: „Mitte sellest ei tahtnud ma rääkida!”

Ma tahtsin rääkida(kirjutada) sellest, et ka teie olete ju ühed elavad legendid meil seal, kes tõestavad eestlaste jonnakust millegi pähe võetu elluviimisega. Tak tersat!

Loodetavasti peate te arvestust eestlase osas eraldi, et kui palju meid siit aasta jooksul teid külastab. Ja et see number ikka suur saaks olema. Omalt poolt midagi kiirvisiidi moodi lubada ei saa, aga üht kindlasti – järgmine kaugem koht, mida väisame, on CR! Meie lõuna ja põhja osariigid arvesse ei lähe! Neid tuleb läbi kolistada pea iga kuu. Meie väikse Eestimaa eri paigust rääkimata. Aga siit tahaks kohe kindlasti ära hetkel. Praegu on kõige nõmedam aastaaeg – sügis/talv. Maal, maja juures on juba kõik kenasti valge, aga Tallinn uppub lumeplägasse. Klaasipesuvedelikku kulub kankude viisi. Mis ma räägin, teate ju isegi mis siin on või oli.

Teile soovin aga kindlat meelt, õnne ja meelespidamist siinsete külma kannatavate eestlaste poolt kui ka klientide poolt, kes kannavad olulist rolli teie äri käima minemisel. Hea sõnaga mainimine erinevates seltskondades on tuhat korda rohkem väärt kui iga „investeritud” münt ennast ise reklaamides. Ja mis peamine, olge sama rõõmsad edasi! Küll need maailmarändurid teid ülesse leiavad.

NB! Saatke oma telefoni nummer ja skype'i aadress. Kusagil blogis oli nummer, aga ei leia seda enam ülesse.

Anonymous said...

Oi-oi kui tublid :) Suprer! kõik on nii iluzzzzz-nii ilus...

kallistan,
Lembe