Monday, February 25, 2008

Koigile headele inimestele

Elu on nii habras.Ma tahan tanada koiki neid inimesi, kes on oma head soovid ja usu meie poole saatnud.See, mis praegu on juhtunud, on IME.Ma taiesti tundsin, et kui nii palju inimesi oma jou koondab ja head soovid ja usu, siis see lihtsalt peab syndima.Ma olen siin praegu oma laste lahedal ja nad on mind toetanud ja ega me polegi muud teinud, kui ainult yhele asjale siin moelnud.Mul ei ole sonu, et valjendada oma onne,tundub, et liigume vaga vaevaliselt ja aeglaselt, aga hullem on moodas.Mitte kunagi ei saa votta kedagi iseenesestmoistetavalt, mitte et ma seda teinud oleksin,aga meie suhtumisest hoolimata voivad elul olla omad plaanid.Oleme lastega nii tanulikud ja onnelikud, et meile on antud veel yks voimalus olla koos Mardiga.Tänan sydamest koiki inimesi, kes on motetes ja sydames olnud meiega viimased nadalad, ma usun siiralt, et yhises mottes peitub tohutu joud.kallistan, jana

17 comments:

Kati said...

Jumal tänatud! Kallistused!

Anonymous said...

Taevas hoidku, mis selle Mardiga siis juhtus?????

Veljo Konnimois said...

Tere Jana,

Lugesin su viimast postitust blogis ja ei saa täpselt aru. Kas Mardiga on kõik korras? Ega ta ometi alla ei kukkunud oma lennumasinaga? Või kusagilt tellingutelt? Jalad ikka liiguvad? Oh, ei tha enam edasi mõelda. Soovin kõige-kõige paremat ja annaks kõige vägevam teile jõudu ja jaksu. Oleme endiselt teiega.

Veljo perega.

Anonymous said...

Mis juhtunud? Jumal tänatud, et hullem möödas, kallikesed pidage vastu! mõtleme teile ja hoiame pöialt!
aire& co

Anonymous said...

Janakene! Oleme mõtetes ja palvetes kogu aeg teiega seal. Kui Maarika mulle helistas ja ütles, mis juhtunud on, siis tundsin, et hing jääb kinni.Olles just enne seda saanud ühe teise inimese surmateate, mõtlesin,no ei ole võimalik, et korraga 2 imelist inimest ära kutsutakse. No ei saa nii olla. Hingevärinal oleme ahminud uudiseid teie kohta ja pisarateni liigutatud, et läheb paremuse poole. Kannatust ja jõudu ja närvi teile sinna. Jaksake ka see katsumus veel võita. Ikka teiega Urve

Anonymous said...

Janake!
Mis iganes teil ei juhtunud, on suur õnn, et see ei olnud midagi lõplikku! Te olete Mardiga olnud nii suurepärane tandem ja see, mida te korda olete suutnud saata, on minu mõistes üliinimlik ning loomulikult on see kõik ainult tänu teineteise toetusele ja sünergiale. Loodan südamest, et see jääb nii ka edaspidi ja veel väga kauaks!

Tervitades ja parimat soovides sinu ja sinu blogi suur austaja Viia

Anonymous said...

Tervitused kogu te perele !
Ootasin pikisilmi, et tuleks blogisse mingigi teade Mardi tervise kohta. Nüüd kohe süda rahul.
Head paranemist !
Thea A.

Anonymous said...

Tere ....elutee on ettearvamatu ja me oma kiires elutempos ei oska hetkeid hinnata.Ka meie kuulsime juhtunust alles nüüd ja ma mõttes kallistasin sind Jana hästi ,hästi kõvasti,sa oled tugev.. ja te mõlemad olete seda.. ja saate kindlasti ka sellest saatuse vingerpussist jagu.See ei saa ju teisiti olla,kallid sõbrad.
Anneli ja Toomas,Berit ja väikemees..

Anonymous said...

Kallis, kallis Jana!
Ma ei tea, mis on juhtunud, praegu blogist lugesin, aga oleme samuti oma mõtetes teiega ja soovime paranemist, jõudu-jaksu ja kõige paremat!
Kallistame kõvasti,
Kirsika,Priit ja väike Miku

Anonymous said...

mina olen ka mõttes teiega.
jumal tänatud et midagi hullemat ei juhtunud...
kallistan

liilit

Anonymous said...

kallis jana!

ma samuti ei tea, mis on juhtunud, aga uurin homme kohe maarikalt. mul pidi praegu süda seisma jääma, kui su blogi lugesin. nagu ma aru saan, siis mardiga on midagi hirmsat juhtunud ja ta paraneb. ma loodan südamest, et teil saab kõik korda. jumal hoidku ja kaitsku teid!
kõvasti kallistades
"megazone" kai

liistipp said...

Kuulsin mis juhtunud, saadan teile kõige suuremad kallistused ja jõudu et vastu panna sellistele raskustele...

Liis

Anonymous said...

Tere Jana, kui hea on lugeda, et kõige hullem on möödas! Edukat paranemist kallile Mardile ja positiivset meelt Teile! Ikka pöialt hoides ja kallistades Lembe

Anonymous said...

Armas Jana,

ma küll ei tea, mis on juhtunud, aga olen mõttes teiega, sest nagu sa ütled - ühisel mõttel on suur jõud. Pidage vastu!

Mari koos Saskiaga, kes ütleb "see mina, kes tegi"

Anonymous said...

Õnn on siiski olemas ja seekord oli ta teie poolt.
Loodan ,et see jääbki nii. Head inimesed ei jää märkamata.
Jana, kui abi vaja, võid alati pöörduda.
Mõtetes teiega, Boris

Unknown said...

Mu kallis ja armas Jana!

Tean, et oled tugev inimene ning oled seda tänu armastusele, mis sind ümbritseb! Tean ka seda, et Mart on tugev - seda on ta meile tõestanud! Elu on tõesti täis üllatusi ning kõik üllatused pole kahjuks kaugeltki head. Soovin, et oleksin seal ja saaksin sulle anda suurima ja kuumima kallistuse, mida suudan eales anda. Igatahes saadan sulle ja Mardile suure kera positiivset energiat!

Musi ja kalli,
Maarika

Anonymous said...

Janakene,

olge vaprad, hiirekesed!
Suured kallid ja paid ja kõik läheb hästi - hullem on kindlasti möödas ja elu on varsti jälle lill. Kõik kõige ilusamad ja paremad mõtted teie suunas!

Minu jaoks on teie pere alati nii tugev olnud ja mul on tohutult hea meel, et see üksus jätkab samas koosseisus ja kindlasti veel tugevamana kui eales varem.

KALLI,
Annika