Tuesday, June 27, 2006

Diori parfyym 100 krooni

Tana on teisipaeva parastlouna ja ei sajagi veel.Ajalehest ka lugesin, et suuremad vihmad on selleks korraks moodas.Eile ei sadanud peaaegu yldse.Hommikul kaisime oma advokaadi juures ara ja nyyd pole meil muud kui oodata, millal raha siia jouab.Parimal juhul homme ja halvimal, ei me ette tea...Pyhapaeva ohtul kaisime siis kinos, votsime takso ja porutasime San Pedrosse, malli.Mallid on siin moes, ja kino leidsime suurema vaevata yles.Rahvast oli kogu mallis meeletult , koik jalutasid laste ja peredega ja mingi 4 korrust oli seal paksult poode ja kiirsoogikohti tais.Ostsime piletid ja vaatasime jarele, kus on saal nr.5, et teaks varsti minna.Seal saali ees istus inimesi ja me laksime niisama uitama, aega ju oli.Kui 10 min. puudus, laksime tagasi, saali uks oli veel kinni ja inimesi istus ikka seal ees pingil.Mart arvas, et ootame siinsamas ukse juures, aga mulle tundus kahtlane, et koik olid kuidagi liiga korraparaselt rivis, kyll istudes kyll seistes.Laiksime jarjekorra loppu, seal oli turvanaine, et kui teil on saal nr.5, siis see jarjekord laheb treppidel edasi, et minge loppu.Ja see jatkus 3 korrust trepist alla ja veel edasi ka.Me olimegi praktiliselt viimase, kes olid tulnud, ma ei tea, kas teised olid seal juba tunnikese voi mis.Kui saali saime, oligi vaid esimeses reas kohti, nii et sinna istusimegi.Mul kais alguses kyll pea veidi ringi sellest nii lahedalt yles vahtimisest, aga hilojem sain nipi katte, nii et polnud hullu midagi.Kinos oldi kyll sylelastega, kyll natuke suurematega, kes kogu aeg ringi sebisid ja soid koik vahetpidamata.Seal olid kohe sellised hiiglaslikud kandikud, kus oli mitu topsihoidjat ja myydi kohe palju erinevaid sooke, mitte ainult mingeid popcorne .Film (Poseidon) oli onneks lihtsa sisuga, ma pole siiani otsustanud, kas kuulan ingliskeeles voi loen hispaania keeles, pyyan molemat teha ja see on siis nagu on.See, et kinos istekohti peale ei margita, meil tuli meelde kyll, et Anett raakis, et Tsiilis oli samamoodi, koik jooksid saaliuksest tormi.Siin jooksmist ma ei nainud, kiuna olin niigi yks viimaste seas.Eile, kui me mingi ringtee peal olime, vaatasin siis, et mida mehed myyvad seal.Eile myydi naiteks Costa Rica kaarte lisaks karastusjookidele, telefonikaartidele ja nii.Aga paar paeva varem nagin, et seal myydi inimese muskulatuuriskeemi, sellist , mis tavaliselt bioloogiaklassis ripub.Kes kyll peaks seda seal ringil ostma, aga mine tea.Hommilul avastasin, et minu platudel on kontsad taiesti ara kulunud.Kui ma nadal tagasi siia tulin, olid neil isegi kontsaplekid, nyyd ei ole isegi kontsasid enam.Esimesel paeval putitasin neid kyll haaknoelaga ja siis omblesin, aga seda, et kontsad kaies ara kaovad, ma kyll ei osanud karta.Ostsin need Soomest HMist, maksid 10 euri, nae kus!Kingavalik on siin vaga suur ja ei maksa ka suurt midagi, eriti meeldivad neile korged platvormid, aga toesti saaks vaga ilusaid kingi mingi paari sotti eest kroonides siis.Tana paarist poest vaatasin platusid, aga ei viitsinud veel syveneda, kui tald ka ara kulub, eks siis.Paeval kaisime soomas yliopilaslinnaku lahedal olevas soogikohas.Seal oli kohe terve kompleks yliopilastele vajaminevatest kaupadest ja toidukohtadest.Toit oli selline kodutoit, et ikka riis ja oad ja salat alati , ja siis olid kanatiivad ja mingi porgandi -munakook.Ei maksnud ka midagi, ega peale yliopilaste seal kedagi olnud ka, eks nad motlesid, et me oleme oppejoud voi ei tea, mis nad motlesid.Seal oli valjas, et paevakomplektlouna 1100 kolooni, mis on veidi yle 2 taala.Et pidi oleme spagetid, kyyslaugusai, mahl ja puuviljad.Aga, vahepeal vahetati see leht seina peal ara ja saime hoopis kana, mahl oli karabmola oma, taisa hea oli, esimest korda join sellist.Muidu kulub meil ikka mingi pea 20 taala, kui soome, ikka votame 2 imperiaali ka, mis on kohalik olu.See maksab kuskil 1 taal restos ja poole vahem poes.Ohtuks tahan osta paar avokaadot ja tomatit, saia ja taldreku, et teen ise guacamollet, laimi meil juba on, igal ohtul teeme cuba libret toas.Siin on sellised avokaadod, et lihtsalt ila hakkab jooksma, kui neid naed, ja kuidas nad veel maitsevad, pehmed sametised ja nii ilusa varviga, soojad....oh, ma ei voi.Soola oleks ka vaja osta.Taldreku ostmisega tegin juba ennema algust.Kaaisime paar poodi labi.Yks meenutas Mardile Kuusalu kaubamaja,, eks nad on siin jah sellised vanaaegsed.Enamus poodides tuleb naiteks kott mingisse hoiukohta ara anda.Teises poes oli kiah igasugust kraami ja koik meie kaubamajas oloevad lohnad, mis nii yle 1000 maksavad olid 2 ja 3 ja 5 taala.Ma olin iokka taiesti segaduses.Kysisin siis mingilt posilt seal, etn ega need kyll originaalid pole ja ta ytles, et ei ole jah.Oleks voinud muidugi proovida, pudelid olid igal juhul vaga samasugused jargi tehtud.Lohnu ma ju ka tean, homme lahen proovin, kui poe veel yles leian.Homme pidime hoopis loomaaeda minema, kui see raha pole veel siia panka joudnud, eks nais.Ah jaa, siin igal pool pannbakse neid akryyl ja geelkyysi ka , mul on viimasest hooldusest 2 nadalat, akki lahengi ja teena ara, kui jargmisel nadalal kuskil ette jaab, hinnad olid mingi, et geelkyyned olid 6000 kuni 8500, s.o.12 kuni 17 taala ja akryyl oli odavam ja hooldus oli mingi 2500 kuni 5000, s.o.5 kuni 10 taala, ja manikyyriat vajati ka seal rikaste mallis, nii et kui keegi meie kyynetehnikut Edithit trehvab, las hakkab tulema, tood on, muidugi ma arvan, et tal on kasulikum Eestis viilida.(naerunagu)Kommenteerige siis kallikesed, nii ponev on lugeda, et kes meie lugu siin yldse loeb ja nii tore, et te ikka mul olemas olete, kalli kalli,, jana

3 comments:

anett said...

tsauki vanemad!
Kell on 7:50 ja mina hakkan varsti tööle minema,aga enne mõtlesin teie seiklustest lugeda! Naljakas,et see mallide ja kino süsteem on neil kyll tšiiliga sama,ma vaatan. Maniküürijaks ma võin ise ka tulla kui tarvis! Aga uskumatu,et need geelküüned nii popid on,tšiillastel pold nende jaoks rahagi!
Kuusalu kaubamaja,hahaha! Väga hea võrdluS! Kuidas teil muidu keelega on? Saate juba hakkama,ma vaatan! Ok,mu hommikukohv on joodud & ma lippan tööle! Teie aga nautige neid sametisi avokaadosid ;)!
musi,
anett

cikumiku said...

Tere Mart ja Jaana

Sain täna lingi, kust teie elamisest-olemisest lugeda võib. Igal juhul saab päris hea ülevaate. Mul kott koos, kogun raha ja tulen lõhnadele ja platvormidele järele;).

tervitustega
ostuhull

cikumiku said...

Ah jaa, lisan teile oma koduka aadressi, kust saate mõnd tuttavat nägu vahel vaadata;) ja samuti meie CR pilte

http://www.cikumiku.smugmug.com/