Friday, September 22, 2006

Maanihe





Nii musikesed laiskvorstid, ennekuulmatu, minu eelmisele loole te ei viitsinud kohe yhtegi kommentaari kirjutada, mul tuli see lugu veel nii hasti valja, lugesin ise 3 korda ja naersin ja ka kogu room, oh teid kyll, eks 3 kuud on toesti pikk aeg, et ongi aeg meid unustada:))))))))))
Reedeohtu kaes ja nadal labi.Kyll laheb kiiresti.Selle elektrivargiga kmeil on lainud nii, et kolmapaeva hommikul helistas Cortesist boss isiklikult ja teatas, et midagi rrohkem maksta pole vaja, et argu me muretsegu.Loodame et meest sonast ja mina ikka natuke muretsen, ma olen lihtsalt selline.Siis nyyd meil hakkab maaliikumine esmaspaeva hommikul , kaisime labi paar kohta ja Luis, Samuel ja Jorge voistlesid , kes saab mjeilt tood ja me olime juba valimas Luisi, kui Samuel kysis, et mis vark on ja lasi hinda veel alla, nii et nyyd tuleb tema.Mis toimuma hakkab, ma tapselt aru ei saagi, igal juhul midagi taolist, et meil on vaja parklakohta taita, seal on liiga marg ja siis veerennid, kustpidi need kosed tulevikus voolama hakkavad ja torud, kuhu siis meie tootaja Victoriano poeg sisse mahub, et neid tulevikus puhastada.Aga mart teab ja sellest piisab.mina pean naitama, kuhu auke kaevata ja kuhu ymber istutada moni puu, mis meil seal ette jaab, et kui victoriano, kes labidaga kaevama tuleb, tema poeg ka, et vahepeal, kui masinad tootavad ja nad torusid paigaldada ei saa, et siis nad kohe kaevama panna, sest tund maksab ja me oleme kapitalistid.Eelmisel ohtul, kui me selle maaliigutamisepakkumist hakkasime tegema, siis sonastikust otsisime valja sonu nagu kraav, kalle, kopp,rennid jne, taitsa lobus oli, neil on siin ikka oma sonad, sonastikust ei olnud suuremat abi.Tana ostsime siis torud ara ja mingid rennid, vell yhe labida ja reha.ma olin ikka lounaks taiesti surnud, jkui ma valjakaevatud palmiga oma krundi tippu jouan, joon pool pudelit vett ja higi jookseb ikka taiega.kaevasime 3 auku, mina kaevasin ka yhe, kaevata on siin ikka vaga raske, maa on nagu rammsavi, koik jaab labidakylge kinni ja toksi nagu rahn.Saagisime maha majadeallajaavad puud ja tirisime need eestlaslikult hunnikutesse, vahepeal kaisime rannas ujumas ja teokarpe korjamas ja mulda virutasime ka natuke palmidele, siis onnitlesime minu vaikest venda, kes sai tana 27, musi musi!!!!Siis kma pidin natuke vorkkiiges magama, sest ma olin ikka taiesti vasinud ja pealelounat laksime jalle tagasi krundile ja Mart kaevas valja need palmid, mis jaavad meie maaliigutamisele ette, siis me venitasime need yles, oudne, ausalt oeldes, onneks hakkas natukene tibutama, siin on ikka taiest probleem, ajalehest loed, et teised on vihmadest yleujutatud,meil aga nagu Vihterpalus, kunagi eriti ei saja, tana mart oleks pidanud hakkama veesporti tegema, et amber katte ja tousvas joones, aga natuke tibas, ehk taimed jaavad ellu.Siis ma panin maha veel avokaadokivid, mis me olime enda toidust kokku hoidnud ja ananassituti, ma nyyd tean, kuidas uus ananass kasvab, uskumatu.Kui koju tulime, oli meil juut vastas ja ytles, et on aasta imelisim paikeseloojang, vaadake.Siis ma natuke vaatasin, aga rohkem motlesin, et mina kyll ei taha niimoodi vanaks saada, et kohe kellegagi ei ole seda ilusat paikeseloojangur jagada, ei ole lapsi, vanemad surnud, oega riius(raha parast), oudne elu.
Siinsed ajalehed on vaga positiivselt meie Mart Laari siinolekut kajastanud, meie ka oleme rinna kummi ajanud.Samas kirjutati, et jacost natuke lounapoole Estrella rannas, kus jogi suubub ookeani, ryndas yleeile krokodill noort surfarit, esimest korda juhtus sealkandis selline asi, aga sellised krokodillidejoed, nende suubumiskohast voib ikka moni isend sattuda ookeani, meie kandis onneks pole, surfar jai ka ellu, kuigi kroko oli 4 meetrine, siis sipelgad, need suured olid jalle meie riietehoidmise tuppa sahtlisse pesa teinud, ma kohe kahtlustasin, ykspaev nagin kahte tegusamoega suurt sipelgat sealkandis, rannas leidsime umbes 50 vastkoorunud kilpkonna, koik olid liival surnud, ainult yks siples varjus, ma arvan, et nad olid kuuma liiva tottu otsad andnud,,Mart aitas selle yhe ookeani.Homme soidame sinna tax free linna Golfitosse, kuna me kolime jargmisel pyhapaeval uude majja, siis on meil telekat vaja ja me laheme vaatame, kas laiame midagi asjalikku.Ja iga paev on mingi 30 kraadi sooja ja oosel 25 ja vihma ka ei ole eriti sadanu, selline on vihmaperiood Costa Ricas, uskumatu , aga tosi.Enam ma ei vota riideid igaks juhuks kaasa, et kui laheb viluks, sest lihtsalt ei lahe kunagi varsti algab kuiv periood, mis on teada, et on soojem ja vihma ei saja kohe yldse mitte.Tana tsekkisime ka oma vett, mis meie krundile sisse pandi, surve on vist mingi 6atmi, sest purskas nii, et pidi puud maha niitma, midagi seollist pole ma elusees nainud.Kullakesed kabujalakesed, elu on imeline!!!!

3 comments:

anett said...

tsau kallikesed,
toesti monus, et teil need ilmad nii ilusad on. Meil ka kusjuures polegi kurta, taitsa ok! tuul ei puhu veel pead otsast ara ega kylm ei vota nina ara.
ma tulin eile autoga raplast tallinnasse,juhuu,nii tahtis tunne oli,hahaa! ja soitsin veel kesklinnas ka ringi,niii ponev!
nendest kilpkonnadest on toepoolest kahju...a ma nagin ykskord dokumentaali, et costa ricasse tulevad need padja suurused kilpkonnad ka munema (sellised nagu me mehhikos nagime)...aga mai tea mis periood, neid te pole nainud? pidid oma munad kuskile liiva alla peitma...

mul on jaanud mulje,et teie krunt on vaga magine,jah? noh pole hullu, teetegi trenni siis kogu aeg,hihi!

Joudu & jaksu siis :)))
musid,kallistused,
anett

Anonymous said...

Buenos dias või kuidas kohalik tervitus käib. Meil algas sügis eile ja saime uue presidendi. Lo siento Mart, nüüd pead 5 aastat kannatama, enne kui saame Sind presidendikandidaadiks panna. Dominicalis saad vist ikka kandideerida, aga mis on selle koha nimi kus Te elate? Post vist kohale ei tule, kaarti ju ümbriku peale ei kleebi? Eestis on natukeseks jälle hästi, paksud said peksa, aga kevadel hakkab jälle otsast peale. Selleks ajaks on ka arvatavasti ka kinnisvara kriis käes, nii et õige hetk on kõik müügiks, rahad CR'i ja ise järele. Ilm on sügise kohta super, ainult tuult on vähe ja merele pole mõtet trügida. Eks seepärast ka kommijad kõik kadunud.
Heix

Anonymous said...

Kes tahab CR loodust pildis näha siis pühapäeva hommikuti on STV's (Rootsi TV) 9-9:30 võimalik mingi ettekujutus saada.
Heix