Thursday, September 28, 2006

hinge-eri









Uskumatu, juba neljapaeva ohtu kaes.Siin ikka praegu liigub toesti suure hooga, hommilkul , kui kell 7 lahed krundile, siis juba too kaib.
Minul on paar paeva olnud nagu hingeline mens, taiesti jube.ja kujutage ette, miks, ma lihtsalt olen nii emotsionaalne, et votan koik hinge.Teisipaeval peatus meie krundil auto ja valja tuli see vana juusteta Jacky, kes on naine ja ameeriklane, vanust tapselt ei tea, aga mingi 60 ja peale ja kaib selllise kitliga, sona otseses mottes kaib, nokats peas, tal oli vist mingi vahk ka, juukseid ei ole, silmad on veidike pungis, lihtsalt kirjelduse mottes.Siiani olin teda ainult meie maamyyja Franky juures kohanud, tema organiseeris seda garaazimyyki, mis mingi kuu tagasi oli, maletate, taiesti mottetu vark, minu meelest loomulikult.Nyyd sammus see jacky tais otsustavust minu poole, et tead, meil on selles kylas siisOjochalis, kus me elama hakkame, et seal on naiste kokkutulek yle 25 aasta, et mina peaks ka tulema ja raakima, mis me kavandame ja nii.OI, ma lahen taiesti endast valja mingite naisteklubide peale.Ma yritasin valja keerutada, et mnuil on vaja krundil olla ja nii, aga tema, et ei, sulö on vaja sinna tulla ja sa saad suureparaselt koik jatta mingiks paariks tunniks ja tulla meiega yhes hotellis on louna, riietus on casual.Mina ei taha.ma vihkan mingeid valgete klubisid, eriti veel naqiste omi, et saame kokku, et kui nomedad mehed meil on ja et nad midagi ei suuda kui meid naisi ei ole ja kui sinna kuyulub 30 canadaprantslast vanuses 65 ja peale, siis mijna olen see, kes tugedeta seisab ja kindlasti pakun ma neile huvi, et mis siin toimuma hakkab ja nii...ma keerutasin , mis jaksasin, aga tema ikka, et pead tulema, ma siis, et ma ei ole eriti sotsiaalne inimene, ma toesti ei seltsi eriti kellegagi, ma tahan rahu, tema siis, et mis mittesotsiaalne, ise rajad siin hotelli ja mittesotsiaalne.ma hakkasin juba hulluks minema, appi, ma ei taha tulla ja koik, kuidas ma pean ytlema teile, et mind ei huvita absoluutselt teie moosiretseptide vahetamine ja canada ja ameerika vaheliste lugude kuulamine, neil on omavahel ka mingi kina, nagu ma kuulönud olen.issand, jatke mind ometigi rahule.Jacky siis ytles, et see kyll tore pole, kui ma teistega suhelda ei taha, ja kuidas sa sotdsiaalne ei ole, ise ehitad hotelli,lopuks laks ikka minema.Oosel ma isegi arkasin yles, et jumal kyll, saaks rahu.Hommikul mart laks 7.ks krundile, seal oli juba mingi liikumine, et tuleb 8.koju tqgasi, siis laheme koos Cortesi, kus on see elektrivark, me pidime sinna mingeid dokumente esitama, et siis laheme parast otse krundile.Et oleks mul siis see vaba tund aega enda paralt, kaisin dushi all, panin maski nakku, juut hakkab hoikuma, et vaata, mis mul siin o n, mningi suur loom oli, mida ta jalaga loi, ma yltesin, et mind ei huvita, et ok, tegelesin oma asjadega edasi, aga rtema ei jata, kui marti kodus ei ole, siis tema muudkuoi raagiks mu surnuks.Mis masinad teil tootavad, kas te ikka teate, mis litsentse vaja laheb ja et neid ei ole siin yldse saada, et temal kaisid just vajalöikud inimesed siin, et kas me siis ei nainud neid, miks meil ikka see ehitaja ja arhitekt San Josest on, tema on ikka Palmarist, et palju lahemal, et tema hakkab nyyd ehitama ka cabinjasid juurde, et kas ma ikka tean, ja et kas me basseini ka teeme ja miks ei tee ja see on vvaja kindlasti teha,MA LIHTSALT EI SAA ARU, KAS SIIN SAAB KA NATUKE PRIVAATSUSTja et kas me ikka teame, et 2 paweva on yyrilepinguni jne ja jne.issand, ma ei taha suhrelda, ma tahan, et mul oleks kasvoi 1 tund nadalas privaatsust, oi, kuidas ta on mind ara tyydanud, siias ta hakkas veel hooplema, et kuidasd tema vana pruut temast lahti ei lase, onneks tuli siis Mart tagasi juba, minu tund oli muidugi kadunud , Mart imestas viisakalt ja juut nautis taiega.Pyhapaeval kolime, uuele omanikule ma ytlen, et ma ei oska ei hispaania ega inglise keelt ja ehk siis ometigi saab rahu.Ma ei tea, kui paljud teist saavad sellest aru, ma tegelikulöt ka ei ole mingi seltsiv inimene, pealegi ma olen juba sellises vanuses, et voin endale lubada, et suhtlen, kellega mul huvitav on, mitte lihtsalt seeparast, et keegi on valge.Mulle yldse ei meeldigi vanadvalged siin,kas ma pean panamasse kolima, et rahu saada.
Muidu laheb meilo hasti, tana vehkisime krundil tood teha, eile toodud 12 koormat ajas kopp laiali, panime mingid vorgud kive tais, et vihmavee aravool ei ummistaks, kui onnestub, saadan neist pilte, homme laheme San Josesse, saame oma arhitekti ja ehitajaga kokku, ostame ehitusmaterjalidepoest moned vajalikud asjad, laupaeva hommikul kell 8 on juba mehed krundil ja pyhapaeval kolime, huvitav on, see kelle firmat me kasutame, see Samuel, kes kopaga soidab, see on taitsa ok, Daniel ja Samuel vedasid eile kella 21.30 ni meile kruusa, hommikul olid jalle 6.30 platsis, ma ei tea, mulle on hakanud ticod rohkem meeldima...ja meie nahavarv on ka tumedamaks muutunud, haha, vett laheb ikka 3 liitrit paevas, sest sooja on ikka 30 varjus ja jooksemegi varjust varju, sest on vaga vaga palav, tootades on toesti palav.mina panin maha tana lavendlit ja kui see kasvama hakkab, siis siia panen palju lavendlit, sest ma olen eluaeg tahtnud lavendlit kasvatada, aga kogu aeg oli Eestis liiga kylm ja kui siin nyyd liiga soe ei ole, siis on varsti kogu ymbruskond tais imehead lohna ja lillasi oisi, mmmmh.Kalli kalli koigile ja kirjutagbwe ikka, kuidas teil selle privaatsuse ja suhtlemisega on, tqahaks teada, kas ma toesti olen ainus imelik:)))

No comments: