Monday, October 02, 2006

ÕNN :-))








Tere, musikesed, oh, kui hea olla!Te ei kujuta lihtsalt ette.On pyhapaeva ohtu, me oleme kolinud uude majja, siin on taielik privaatsus, mitte kedagi ei ole.me soime just ohtust,VALJAS, ometigi, mitte sees akvaariumis, et juudile on koik naha, nyyd kaisime oma basseinis ujumas, sest ma lihtsalt ei raatsinud siit tana ookeanini minna, nii hea olik.Sattisime ennast sisse, nyyd on meil kolimiseks vaja juba 2 korda autoga soita, igasugu kama on nii palju.Mul on siin kasutada pipi pesumasin, maletate, kes olid lapsed siis, kui mina.Ise lased vee sisse, vajutqad nuppu, siis ta keerutab pesu ringi, siis kuji maksimum aeg 15 minutit tais, siis lased vee valja, sina ise muide, siis kui loputada tahad, siis lased uue vee sisse ja nii edasi, tsentrtifuug ei tootanud loomulikult, ega pipil ju ka ei olnud tsentrifuugi ja loomulikult, kui sa sooja veega tahad pesdta, siis lased ise sooja vee sisse, ehk siis meie valasime kausiga...Uskumatu, aga siin on pesumasinad koik nii, et pead nad sooja veega yhendama, ei ole nii, et soojendavad ise vett ja siis opn enamvahem koigil 3 asendit, et peaaegu kylm, natuke soojem ja siis vaga soe.Aga mis need tegelikult tahendavad, soltub sinu sooja vee temperatuurist, mis sa sinna sisse lased, nii et tegelikult on yks segane vark, ma unustasin tana mitu korda ara, et peab kaima loputamas, voolik oli katki ka, koik jookseb maha, aga kuna pesumasin on oues, siis pole hullu.vooliku ots on nagunii maha juhitud, et maja alla siis tapsemalt, lihtsalt voolik on katki, laseb hajutavalt.Mina olen igatahes nii roomus, sest saan igal ajal pesta, ei pea juuti tylitama.Ja meil on nii palju ruumi ja privaatsust, issand ma ainult korrutan yhte ja sama...
Reedel kaisime San josesl, ikka labiraakimised arhitektiga, eelprojekt oli nyyd valmis, lubas 15 paevaga teha parisprojekti ja siis kohe ehitaja teeb oma hinnapakkumise, meie m,uidugi kogu aeg, et kiiremini ja kiiremini, me lihtsalt peame kiiresti saama, sest meil on kiire, lihtne ju, eks, ja kuna aeg on raha ja raha on vahe, teate isegi...Ehitaja on vaga asjalik ja lubas 25-30 meest peale panna, kyll me saame, kasvoi nii, et kolime kuskile sisse ja samal ajal ehitatakse, eks nais.San joses kaisime veel ehitusmaterjalidepoes ja spetsiaalses restoranide ja hotellide varustusepoes ja ostsime palju tooriistu, et Mart ehitada saaks, hinnad olid taitsa ok, mina ostsin taimi, mis olid ka odavamad kui meie kandis.Laupaev oli jalle krundil, Mart vseeretas suuri kive koos kahe ticoga, et seda vihmaveesysteemi lopetada, kuna reedel oli palju vihma sadanud, siis kopp pidi esmaspaeval tulema, akki on kuivem, muidu keerab koik segamini, mina istutasin oma maitsetaimi, ostsin mingi 7-8 tykki erinevvaid, vedasin25 meetrit korgemale krundi teise otsa, hakkasin kaevama.Kujutage ette, 30 kraadi varjus, maa on ainult nagu punane savi, kleepub labidavarre kylge ja puujuured ka veel nagu needus.ma ei saa ju kuskile mujale istutada kui suurte puude alla praegu, sest jumal teab, kust koik yles kaevatakse.Kui ma olin 5 lilletaime ja 8 maitsetaime maha saanud, olin ma nii labi, et ei jaksanud enam midagi, komberdasin alla mardi ja kohalike juurde, nemad veeretasid seal kivbe nagu Suves, et kui Kiir laks Tootsi juurde praktikale, seal oli nii, et kohalikel olid juba silmad koordi, labidas oli pooleks murdunud, yhel oli plata kadunud, lakski parast koju yhes jalas plata, teine paljas ja yks vend oli teisele suure kiviga piki jalga pannud, nii et see lonkas ka , yks madu laks hirmunult oma teed, kutid klaevasid yles skorpionipesa, pisikesi oli palju, need jooksid laiali, aga ema tappis mart ara, see oli voimas, see noel, millega ta sind salvata tahab, see on nagu kraanakonks ja kui sa selle skorpioni pooleks lood, siis see kapp elab ikka edasi ja voib sind veel kaua salvata, oi elu....
Siis kaevasid nad palmidele parklasse auke, lubasid saarelt pisikesi palme tuua, selles mottes, et neid, mis vaga suureks ei kasva, neid hinnatakse siin eriti, nad juba vedasid mingi hunniku meile, aga me yutlesime, et liiga vaiksed, tooge uued.Ja siis poolest lounast tegime lopu, sest koik olid nii kypsed, poisid laksid kirikusse ka.Nemad siin nii korralikud, kohe mingi 3-4 tundi lauüpaeva ohtul noored kogunevad kirikusse ja laulavad ja ma ei tea, mis.mina veel naiivne kysisin, et noh, laupüaeva ohtu, kas lahete kluppi ka, nemad suured silmad, et kirikusse.
Homme laheme hommikul kohhe jalle Cortesi, et meil ei olnud eelmine kord notari poolt kinnitatud koopiad, olid lihtsalt koopiad, et kui me tahame oma transformaatori riiklikule elektrifirmale kinkida, siis jookseme juba 3. kord, ikka on mingi pitsat voi mark vale suurusega, nyyd ostsime ka sellele meid teenindavale tydrukule shokolaadikarbi, tema on mingi pomo tytar, talle tuleb meelejargi olla, aga me votsime asja rahulikult ja homme proovime uuesti.Siis, kui aega jaab soidame jargmisesse linna oma toolide kaekaiku uurima, et midagi ei ole valesti tehtud.kella 10ks lubas kopp tulla jargmist 10 koormat laiali ajama ja renne hakkame ka paigaldama ja mingil ajal peaks tulema keegi meile sati taldrikut yles panema meie uude kodusse, sest telekas meil kyll on, ise ostsime, aga uriseb niisama
AGAmeil on siin nyyd kuni 15 detsembrini oma lauatelefon, kui tahate, siis helistage, see on: CR kood 506 ettte ja 7865006.Mart just soitis autoga helistamis kohta ja proovis helistada, TOIMIS!!!Selle helistamisega on nii, et kui ma laupaeval emale helistama hakkasin(minu emal oli synnipaev, musi musi),ostsin konekaardi ja soitsime helistamisekohta, see on siin kylas 1 koht, koik raagivad seal ja siis ma votsin mobiili!!! ja vajutasin klahve, aga seda rohelist helistamisenuppu ma ei vajutanud, ootasin nagu tohm, et miks tooni ei tule, kujutage ette, ma ei osanud enam helistadagi...naete, 3 kuud ei ole mulle keegi helitanud ja ma ei olegi ara surnud, kyll see maailm voib ikka erinev olla-teie ja minu...
Eile me internetti ei joudnudki, nii et ma kirjutan tana edasi, see on siis esmaspaeval.Te lihtsalt ei kujuta ette, mis paev!!!Hommikul arkasime yles, paike paistis meie tuppa, palju aknaid, palju valgust, linad olid kuivad, ei olnud natsked ja kopitanud.Hommikust soime oues, linnud laulsid, ei karjunud ainult tuukanid, soitsime Cortesi, elektriasutuses laks peaaegu onneks, koik templite ja markidega paberid sobisid, aga nyyd leiti, et ikkagi voiks yks transformaatori arve neile faksitud ka olla...Hea kyll, saate selle.Siis soitsime edasi palmar nortesse, et toolide kaekaigu jargi uurida, oligi terve hunnik valmis, natuke ohulisemad kui naidis, sest sellise diameetriga armatuurrauda jalle ei olnud, aga vaga ilusad.Mart natuke vaidles mingite nuppude yle, mis kaivad jalgade otsas ja seljatagusel, et silm peast valja ei tuloeks, meie maletasime, et need olid hinna sees, nemad maletasid muidugi teisiti.Jargmisel nadalal toome yhe portsu juba siia, et saaks vineerist istmed peale loigata ja varvima hakata.ja siis tulime koju, kopp tootas meie krundil juba kella 7 saadik, sati taldrikut lubati homme panema tulla, nais nais...Mart pani siistooriided selga(Cortesis me kaisime pidulikult), vottis veepudeli kaasa ja laks krundile, mina jain koju, sest mul ei olnud tana midagi teha, Victoriano oma poegadega ei saanud tulla ja homme hakkan palmikaevamist ja istutamist juhtima, kui muidugi Mardil neid rennide panemise juures yle jaab, ma motlen toomehi.
Ja siis ma olengi praegu siin kodus, heegeldasin yhe pitskardina valmis ja solmisin pikki narmaid kylge, issand kui ilus, pesin selle imepipi masinaga pesu, nyyd ma moistan, miks koigil mingid tydrukud alati pesumasina korval seisavad, kui see kaib, nad on progrtammi eest.Aga ma sain 2 paari teksaseid ikka taitsa puhtaks ja eilne pesu oli ka ara kuivanud ilma kuivatusmasinata,.Tuulutasin mardi puuvillase ylikonna ja oma riideid, kujutage ette, koik on ara kuivanud ja paikese kaes see oudne kopitushais on ka kadunud, see oli ainult selles oudsas juudi majas, miks me sealt kyll varem jalga ei lasknud.Eile ohtul Mart motles, et votab oma uue kella , mis talle toolt lahkumisel kingiti, kaepealt ara ja paneb vana, selle mis pidevalt hallitas, et siis on tal pidulik kell ka olemas ja tood tehes ei lahe koledaks.Kujutage ette, sellel vanal kellal olid need kriipsud ka lahti tulnud, mis kellaaegu tahistavad.kella 6 ja 3. kriips vedelesid kuskil aares ja kella 4 kriips oli 5.peale kukkunud.midagi sellist ei olnud me varem nainud, kas kah niiskusest??Pani aga oma uue kella kaepeale tagasi ja midagi.mina olen siin kodus ja ma ei tea kellagi, moelge kui monus, megasoe, vaikne, keegi ei raagi minuga, heegeldan, seon narmaid, uskumatu, palmid, pehme tuulekene on nagu onnistuseks, ma teen parast pilti ka meie uuest kodust ja imeilusast pitskardinast, fotokas jai mardi autosse.mart tostis eile autost koik istmed valja, et oleks hea trani vedada, no kaks istet jaid, minu ja tema oma.paris sportlik.
Nii et , ega ilma kannatusteta vist ikka onn ei tule, muidu ei saakski aru, et praegu on onn:))))

2 comments:

Veljo Konnimois said...

No öelge, mis elul on viga? Mitte midagi, on tarvis vaid julgeid ideid, mille täitumist ei ole keelatud unistada. Inimesed, unistage ja ärge virisega! Kui piisavalt paljudest asjadest unistada julgete, olen kindel, et mingi osa täitub neist nii võu naa ;) Teile seal, aga soovin jõudu ja toimetage nii nagu seni olete teinud - tublid olete olnud!

anett said...

tere kallikesed :)

See teie uus maja meeldib mulle kyll vaga palju ja see bassein, mmm...väga mõnus!! tahaks ka tulla sinna, tõesti!! :)

aga miks teie ei tee basseini omale????

aga ma kirjutan teile arvatavasti ka täna kui aega jõuab...pikemalt ja laiemalt.
aga tundub,et teil ikka asjad sujuvad,see on hea :)! Ja see uus maja on ikka päris mõnus, hea ju et teie asjad enam ei hallita ega kopita!!!

musid & kallistused,
anett