Wednesday, October 04, 2006

eestlased helistavad:))))




Tana tirises 5.45, kopp pidi 6.st platsis olema, mart helistas onneks yle, kutil oli sumbutaja katki lainud, tuleb 8.30.Ma ei tea, millel see sumbutaja katki oli, kopal voi tema autol, kas koppadel yldse on summutaja, ei tea.Igal juhul jalle oli ilus paikseline hommik ja linnud laulsid ja tegime kohvi ja monulesime ja vedelesime niisama.7.30 pidid tulema satifirmast meile taldrikut yles panema, et tulevad politseijaoskonna ja pulperia juurde, et muidu ei leia yles.Mei soime rahulikult hommikulst,, oues ikka, nii monus, ja siis mart soitis kyll kopaga kohtuma ja neid satimehi ei olnud ikka ja siis vahepeal kais helistamas, meil on nyyd kodus telefon ju, et kus mehed on, ja siis oeldi, et mine ikka tagasi sinna pulperia juurde, kyll jnad tulevad.Tulidki tund aega hiljem.kui mart oli parasjagu kuskile ara soitnud, helises telefon, eesti keeles mingi kutt ytleb, et ma lugesin sinu blogi ja kohe helistasin, et ilmar olen.Alguses ma motlesin, et Mart teeb nalja, parast selgus, et ei olnudki Mart, oligi ilmar ja tunnen vaga hasti!!!!issand, kui naljakas oli, et keegi helistab mulle ja eesti keeles saab raakida.kui mart tagasi tuli, oli mul suur uudis ilmari naol.Satitaldriku ylespanemiseks tuli kohale kohe 3 kutti, mart kysis midagi pal ja secam systeemide ja et meil on telekakarbi peal, et meil on 3 systeemi, et mis see koik tahendab, aga samahasti oleks ta voinud seda minu kaest ka kysida, sest kutid oskasid ainult kaablit vedada ja selle yhendasid ka nii, et mart vangutas pead , et nagunii varsti murdub ara.
Siis me tulime krundile, kopp siin muudkui silus teed ja tegi rennidele kraave ette ja mina olin meie uuest majast varastanud moned bambuse ja lilleoksad ja ananassivarre, mille me eile ara soime- koik need tahtsin maha panna, votsin labida ja reha ja ronisin jalle krundi tipu poole, mart juhendas all kopameest, yhel hetkel jooksis mart kuskile minema ja kui ma teda jalle mnagin oli ta maruvihane, et idioot lohkus veetoru ara, et ta oli 5 korda oelnud, et ara kaeva nii sygavalt, aga Daniel ei kuulanud ja koik purskas joana ja see vetoru laheb edasi yhte hotelli ja ehitusmaterjalide poodi ja ei tea veel kuhu, koik on nyyd ilma veeta.Daniel ise kehitas olgu, mart laks otsima, kust ventiili leiaks, et saaks kinni keerata, rassis ka mingi 30m korgele, higine vihane ja siis sai veel mingilt suurelt kihulaselt, kes pysti lendab, pahe noelata, nagu haamriga oleks vastu pead saanud.Siis , kui mina teda nyyd nagin, oli ta taiesti tige, hyppas autosse ja laks seda veeeest vastutavat Gigilit otsima, tuli tagasi, et rauapoest ei saanud temaga yhendust, ma veelkord rohutan, siin ei saaju helistada, mis oleks lihtsam kui votad mobiili ja...Vahepeal sai kopp seal too valmis ja kysis, et mis nyyd.mart juba taiesti vihane, et mis nyyd ja mis nyyd, ootad, terve ilm on ilma veeta ja peab ju inimese yles leidma, kes asja ara parandaks.lopuks Gigil leitud, see oli ikka nii naerunaoga, ja keegi siin yldse ei saanud aru, mis paanika, siin on vaga tavaline, et kogu aeg kpoatakse see veetoru katki, kui elektriliin laheb, siis onh jama, aga vesi, keda huvitab....Siis hakkas vihma sadama, me kaisime vahepeal poes syya ostmas ja rauapoes, et mul oleks pappi vaja, ma tahan teha maketi, et kuidas ma voodipeatseid hakkan tegema, vineerist ja maalin peale, mart muidugi enne tikksaega loikab valja, aga maketijaoks oleks mingit paberit voi pappi vaja, pappi ei saanud poest valja tuua, sest niimoodi hakkas sadama, et papist oleks ainult pulber jargi jaanud voi mingi natsakas, tulime krundile tagasi, et vaatame, kuidas meie vevastu voitlemine siis vilja on kandnud, kas vesi jookseb torudest nyyd.Mina istungi praegu autos, mart hyppas paljajalu valja, sest saapad jaid koju, et nyyd on hea naha, kust on vaja labidaga renne teha veel, et kus on mingid kpudelikaelad ja sellist vihma pole ka ammu olnud, 2 voi 3 korda on olnud selle aja jooksul, labi akende, mis on udused, naen mart, kes on esimesest minutist labi labimarg, konnib paljajalu, labidas kaes, motlikul sammul, peab plaani ja vaatab, kuidas vesi voolab.taaitsa ilusti voolab, see treppoja koht on juba taotsa maaliline.Varsti laheme raakima, kas homseks toomehi saab, meie toomeestel oli mingi niitmise too, neist oleks ainult 1 tulla saanud, aga neil pidi palju sugulasi olema, laheme vaatama, palju homme tulla saavad, kui 3, oleks ok, kui 4, siis saaks mina yhe endale ka, et palme istutada, nais.ja kui sajab, siis muidugi ei saa midagi, aga hommikul on ainult 1 kord sadanud, nii , et kui mingi 7 alustada, siis mingi 6 tundi saab ikka teha..Kaisime mingis autovaruosadepoes ka, tahame katuseraami panna, et siis oleks hea asju vedada, naiteks neid vineertahvleid voi torusid.
Tana siis juba kolmapaev, tulime just krundilt, paris vasinud, aga onnelikud.Toomehi oli meil tana abiks ainult yks, eile ohtul, kui laksime siis vaatama kui paljud Victoriano sugulased toole saavad tulla, siis avanes selline pilt.Soitsime koigepealt mingi minutit 5 suurt teed pidi lounasse, Cortesi poole, siis poorasime sisse ja mingi 10m parast oli reas 3 kuuti,teil Eestis on puukuurid ka palju palju paremas seisus, vahemalt minu vanaema oma kyll on.kolm lauda pikkupidi, 3 poigiti, akvaava mustamas, mingid riidenartsud yksteise kuhjas, inimesi hakkas nendest kuuridest valja tulema oige palju, lapsi, noori, naisi, mehi oli vahe.midagi seal kaugemal arutati, meie seisime korval veidi nagu orjakaupmehed.Victoriano oma 2 pojaga pidas labiraakimisi, nagu ma aru sain, oli tema vend vaga toosd tahtnud, aga polnud leidnud, ja oli merele ara lainud kalale, keegi ei tea, millal tuleb tagasi, siis oli veel mingi kutt, kes aga vaga ei tahtnud tootada, vangutas ainult pead ja ronis kuuti tagasi, siis oli veel mingi veidi selgema silmavaatega sell, kes ytles, et nii akki ja toole, et ei ta peab kohe motlema ja kas kohe peab otsustama ja me andsime talle 5 minutit ja motles, et ei tule ikka.samal ajal seisid umbes 3 gruppi naisi, vaga prisked lyhikeste ymberpykstega meie korval ja vaatasid seda lugu pealt, noori ja lapsi oli vaga palju, toesti, kui ei oleks piinlik, siis pildistaks, aga kuidagi imelik oleks fotokas seal taiesti reaalse elu keskel valja votta ja hakata pilte tegema, ma veel ei suuda.Soitsime siis tagasi, leppisime kokku, et Victoriano tuleb poegadega laupaeval ja paneme need rennid ara, tana saime tema koige noorema poja, kes on 16, aga tal on karujoud, ArnoldAlustasime kell 7 hommikul nagu maainimesed ikka vara, koigepealt ta kaevas mulle 14 palmiauku ja istutas palmid maha, siis vottis mart ta endale appi.Mina taitsin eile sadanud vihmast tekkinud pehmeid auke ja lompe kividega, ikka korjasin kive ja loopisin aukudesse, maapind on veel pehme ja koiki kohti ei tea, kui vihm sajab, et kus on vaja taita ja nii , olime nagu mudamolakad ja jalle oli see kivideveeretamine ja 30 varjus ja mart rajas ikka oma rennide ja torudesysteemi, kell 12 olime nii vasinud ja kurnatud, tanaseks lopetasime fyysilise tooga.kodus pesime end voolikuga puhtaks, riided pipipesumasinasse, ise basseini ja siis laheme internetti ja katsume selle papi maketijaoks ara tuua ja kui jouab, siis ohtupoole hakkan valja joonistama seda voodipeatsit.Paar kohta tuleb veel labi kaia, et teha small talki, sest eile yks janky, kelle maad me nillisime, et akki saaks mart kasutada maandumisrajaks, ytles konkreetselt, et ei ole hyvitatud mingist diilist.siin on jankyd ikka nii ohku tais, et uskumatu!!!Aga meie sober Any kinnisvarabyroost ytles eile, et tulge labi , tal on mingeid haid uudeseid meile, akki akki...Homme hommikul on meil vaja tanast tood jatkata, taitsa vahva on, muskel kasvab, paike votab ja mingeid aeroobikasaale voi joutrenni pole nagu vaja, mart naeb ka taitsa kobe valja, hommikul oli nagu natuke paistes sellest eilsest kihulasest.Meil selline ehe elu, aga praegu, kui ma seda lugu kirjutan, helises meil telefon ja Eestist juba teine kone, uskumatu!!!Ma lahen nyyd lasen pesumasinast vee valja ja uue sisse, kallikesed, varsti jalle, kallistan, jana ja mart
Kummikud laksid mul katki, ei pidanud kuumale vastu, kumm hakkas moranema ja kuku, kahju, ilusad olid:(

4 comments:

cikumiku said...

juhhei üle pika aja!!!!! kuidas elate? nagu lugeda võib, täitsa hästi. mida rohkem ma teie elust loen, seda kadedam ma olen. heas mõttes muidugi, sest teie elu tundub kuidagi reaalne, tegus, selline filmielu. ma vaikselt siin ikka annan endale aru, et ega seal päriselt nii vahva ei ole, kui see sinu blogist välja paistab, samas ma tean, et ikka on küll...:). tegelikult on mul teie pärast jube hea meel ja pilt mardist mudasena mõjub kuidagi eriti ehedalt… no tõesti, imemees kuubis!!! ja töö tundub teil ka täiesti lendavat! Nii väikese ajaga olete nii palju suutnud! kas mart (laar) tõi teid ikka eeskujuks? nendele pantudele võiks ikka töötegemist natuke õpetada küll. ega nad suurt midagi teha viitsi, niisama tšillivad ja logelevad võrkkiiges. eks seal ole palav ka ja sellist rassimist seal maal ette ei kujuta, nagu meil tehakse. siiski ma pean ütlema, et laisad on nad ikka küll. enda kodude ümbruski on neil ju nii jube, et jääb mulje, nagu nad elaks prügimäel...mul oleks muuseas sinu jutu ilmestamiseks nende kodudest üks pilt ka lisada - http://www.cikumiku.smugmug.com/gallery/388856/2/15503040 - see küll pole kõige jubedam, aga kui ette kujutada, et selle maja taga on liivarannaga ookean, e siis peaks see olema nö miljonivaade, ja sinna selline kuut peale ehitada - no ma ei tea... playa hermosas asus see maja. aga see selleks. mina käisin vahepeal sitasiilias, oma "stressi" ravimas. ja sain ravitud ka. see on loomulik, et sügiseti tuleb tusk peale ja nii me sõbrannadega siis neljakesi võtsime viimase hetke pakkumise ja sõitsime. käisin seal nüüd juba kolmandat korda ja vot on koht, kuhu kindlat veel oma sammud sean. itaalia on lahe, aga sitsiilias on kuidagi veel erilisem hõng, kui mujal... ja üht-teist ma ju olen ka näinud. Aga sealsed tsitruselised oma siidjate igihaljaste lehtedega, viinamarjapõllud, suitsev etna, megahea pasta ja mereannivalik, odav kuid maitsev majavein, imehea kaubavalik poodides, ja arhitektuur – see kõik on see, mis sinna ikka ja jälle tagasi kisub. Ning vahelduseks sõbrantsidega reisida on ka väga kift. paar intsidenti juhtus ka - nimelt, rokkisime ühel ööl kella viieni ja pidu lõppes sellega, et eesti naistele kutsuti kaks politseiekipaaži, kes olid umbkeelsed itaallased. päris jube oli nendega sotti saada - kolm vintis kana kaagutasid inglise keeles, itaalia baarmenid 3 tk seletasid neile midagi itaalia keeles, politsei midagi aru ei saanud. ma hoidsin hinge kinni ja muidu ka madalat profiili, ausalt öeldes ikka ehmatas ära küll, et nii karmiks asi läks. lõpuks kõik lahenes, ja tagantjärele mõeldes oli see päris värvikas seik. Teine kena lugu oli ka, nimelt käisime ühe veiniparuni ja tema 6 sõbraga ehtsal itaalia õhtusöögil kusagil väikeses mägiküla restoranis, mida oli pärjatud rohkete diplomitega. See hõng ja see toit, mida seal anti, see on kirjeldamatu. Seda vaid tänu sellele, et asi lahenes… Janakene, kui sinu blogi keegi ei kommenteeri, siis sa kirjuta ikka, sest vahel nagu ei ole midagi öelda. Meil siin ei juhtu nii palju ja erilist, et see oleks tähelepanuväärt. Samas sulle kogu aeg korrutada, et ma suren kadedusest – see ka juba hakkab vaikselt ilmselt tüütama. Igal juhul on sinu blogi lugemine esimene, mida ma ikka hommikuti tööle tulles teen. Besos. C.

cikumiku said...

tere taas
Täna ajendas mind kirjutama eilne saade Magnet, mida veavad Hetti Tulve ja Alex Lepajõe. Ja eilses saates räägiti Costa-Ricast. Ja nimelt seda, et CR on muutumas iluturismi sihtpunktiks. Nimelt pidid rikkad jänkid ja ka eurooplased sõitma spetsiaalselt CR, et et lasta endalt rasva ära imuda;) ja teha muid ilulõikusi. Hinnavahe, mis seal võrreldi Ameerikaga oli u selline, et kui USA-s oleks samadelt piirkondadelt rasvaimu maksnud 50 000 USD-d, siis CR-s sai proua sama teenuse 8000 USD eest. Kusjuures kõik patsiendid kiitsid ka taastusravi ja kiljusid CR toidust rääkides! Arstid ise kommenteerisid asja samuti positiivselt, öeldes, et arstiabi CR-s on väga kõrgel tasemel ja raviasutusi tekib üha rohkem juurde. Nii et kallid Jana ja Mart! olge seal siis valmis oma plaane laiendama! oleks ju tore, kui ka teie pesas saaks tulevikus nautida iluteenuseid. Vaevalt, et Mart selle matšeetega seal kedagi lõikama hakkab;) aga Jana, sina ju saaks juukseid sättida ning a´la massaažid ja maniküür, pediküür oleks vägagi tervitatavad... pärast iluinstituudis käimist teeb Mart väikese õhusõidu ja ma usun, et kõik oleks rahuldatud;)! Ühesõnaga tutvustas eilne saade ka eestlastele võimalust tulla CR-i end kohendama ja teie uus pesa, pakkudes osaliselt eesti k teenust, võiks neid taastujaid seal kenasti vastu võtta. Inimesed seal olidki nii õnnelikud, öeldes, et neil ei teki ka koduigatsust, sest kõik on nii hubane ja kodune ka laste kilked akna taga;) Ikka jõudu ja tervist ja ilu! terv ciku

Anonymous said...

Tere Jana!
Küll teie olete ikka vahvad! Ma loen ja ei usu lihtsalt! Aga ma ju tegelikult ei tunne Sind nii hästi. Sinu vanad sõbrad kõik ütlevad kindlasti, et oh see on nii Jana ja Mardi moodi selliseid pööraseid asju ette võtta!
Ja sa kirjutad nii toredasti :), loodetavasti saame ühel päeval kaante vahelt lugeda Jana memuaare:) Igatahes müts maha teie ees! Ja mitte selle pärast, et te eestist ära kolisite, aga te ei läinud just soojale maale lihtsalt peesitama eks? Kuigi see on ilmselt lõppeesmärk.
Aga jõudu teile ja loodan, et mõned teie närvirakud jäävad ikka ilusti alles nende manjaana-meestega võideldes seal!
Juss ka tervitab!

Anonymous said...

tervist sügistallinnast,

te olete ikka uskumatult võimsalt asja ette võtnud, lihtsalt SUPER!

pange edasi


kaarel