Tuesday, October 10, 2006

Tana varvisin 8 tooli, see on etterutates...







Esmaspaev kaes, tana kiskus juba hommikust vihmale.Muidu oleks nagu Eesti sygis, lehed kukuvad ja vihmane, aga imeliselt soe ikka, vihmaga kyll temperatuur langeb natuke, aga marja t-sargiga ringi kondida ja tood teha pole yldse kylm,ma arvan, et mingi 24-25 oli ikka sooja.Nagu ikka alustasime kell7 ja tana olime juba 5 minutit varemgi krundil, senjoor kroonlyhter juba oli kohal, pikutas yhes rennis, Arnold tuli ka kohe.Koigepealt panime nadteevalli puhastama, seda, kust meile seda kivi ja kruusa kallutati, et saaks koik materjali sealt katte ja ara kasutada, siis markisime maha, et kuhu palmid tulevad, Arnoldi vend oli 23 palmi toonud, et paneme parklasse siis teeaarde, nemad jaid kaevama, meie soitsime korraks 200m eemal on ehitusmaterjalide pood ja teisel pool teed myyakse taimi, mina laksin taimede poolele, mart tellis veel 6 renni, et tal on puudu:Viveros(see koht, kus taimi myyakse) teadsin kohe, et mida tahan, olin enne kodutoo teinud, et seal, kus mart oli juba rennid maha pannud, et seal aares voiks nyyd taimed kasvada, sellised nagu metskannikesed, mis siis varsti koik yhtlaselt katavad, saingi selliseid ja mingeid puhmaid, mis hasti kiiresti juuri ajavad igale poole, et see savimuld minema ei nihkuks.ma ei saanud, pidin 2 jasmiini ja mirdi ka ostma, jasmiin lohnas nii hasti, et ma vist ostan veel paar tykki, jumalikult.Tagasi laksime, siis juba olid palmid istutatud, 3 viimast lasin kyll ymber vahetada, sest nad olid oma peaga seal istutanud, aga mina tahtsin aarde koige suuremaid, saime aru, et ei tohi neid mitte hatkekski yksi jatta, aga polnud hulllu, asi sai ruttu korda.Mina laksin siis oma taimi istutama, kaevata seal polnud vaja, rennide ymber oli niigi koik nii tyma, marg ju, ja vihma hakkas ka sadama.mart meestega hakkas paari nolva korda tegema, ma lasin siis kolme kohta augud kaevata ja panin maha sellise elulonga taolise, mis vaga kiiresti kasvab j rionib nii yles kui alla, seda siis 3. kohta.oi, mul meeldib, meil on sellist yrgset loodust, vanu puid, mis on selliste parasiitronitaimedega, vanade lehtede koduhunnikutega, liaane, sammalt-just selline monus loodus, ma ei taha mingil tingimusel sellist aeda, kus on muruplats ja aares lilled, ma tahaksin, et koik on nagu yks loodus ja miski pole vaga ara rehitsetud, nagu natuke vossa kasvanud inglise aed, aga samas peab koik toimima ja ei tohi olla kaos.Tegelikult on palju kergem lilli yhte viirgu istutada, aga sellist aeda on jalle lausa monu teha, oi, mulle meeldib.Siis panime veel yles krundile palme, meil on ju krunt tegelikult 3. tasapinnal ja kui nad olid mirdi ja jasmiinide jaoks ka augud kaevanud, lasin nad vabaks Mardi jaoks.Toodi rennid ja nad hakkasid renne paigaldama ja siis silusid parkla ikka jalle, et kust ojn labi vajunud ja kust on liiga suur kivi pysti, kangutasid valja ja niii.kogu aeg laheb ilusamaks, kohe tosiselt.
Reedel me siis sattisime ennast peole, kui kohale joudsime, ikkagi oma 10 km, siis polnud seal mingit rahvast, meie et kus siis pidu, homme!!!!meile oli keegi tark oelnud, et reedel, varsti tulid veel 2 meiesugust, kes arvasid, et pidu on reedel, kaks meest 50-dates ma arvan.Yks oli brasiillane, selline habemega kohm, tombas kiirelt palju jointi ja varsti olid tal silmad kergelt koordi ja koperdas niisama ringi, teine oli sakslane ja vaga jutukas.Alguses ma arvasin, et ta on hull, sest ta naeris niimoodi ja kahtlustele ei jaanud ruumi, ta armastas vaga raakida ja vahepel ma juba arvasin, et ta polegi hull, raakisime maast ja ilmast.kui jutt laks nagu muuseas lendamise peale, see tekitas temas silmnahtavat huvi.Raakisime pikalt maandumisradadest, ehk nende puudumisest ja sellest probleemist yldse ja mart kysis, kas ta ei tunne yhte sakslast, kes ka Ubitas elab, kuna molemad mehed nii saklslane kui ka brasiillane elasid ubitas, siis meile tundus, et nad peaksid teadma, saklane raputas pead, et tema kyll ei tea.Siis tuli sinna Noa, kes on see vurrudega tonu Oja (ristumine peateega), kysisime temalt, et no sina ikka tead, mis selle piloodi nimi on Ubitast.Tema vaatas meid imeliku naoga ja ytles, et ainus piloot, keda tema ubitas teab , on seesama mees, ehk siis seesama sakslane, kes lihtsalt mangis lolli.Meilt oli ta enne joudnud kysida, et mis me sellest piloodist teame ja mina ytlesin, et midagi muud, kui et tal on probleeme litsensiga.Tegelikult meile on temast ysna pahast raagitud, hea, et ei oelnud, kujuta ette, aga ma vihastasin.Parast ta suurustas tykk aega ja raakis vaga vastuolulist juttu,minu iroonilist nagu nahes ytles, et asjad on nii nagu tema raagib, mis siis, et mina ei usu teda(ju mul oli siis naost naha) akki yhel hetkel ta nagu vahetas poolt ja mulle tundus, et mart oli tema jaoks liiga tark vastane ja ta otsustas hoopis sopra panema hakata.Siis ta juba usaldas saladusi, et ara sa kellelegi raagi ja nii.Igal juhul tyyp, kelle juttu voib kyll kuulata, aga temale ei maksa midagi avaldada:Vordluseks voiks tuua, et kui kadunud Neuland oli selline vaga suhtleja supersobralik ja kohe selline varvikas tyyp, siis see sakslane on ka midagi sellist, aga ma arvan, et ta ei ole vaga heatahtlik, vahemalt mulle tundub niii.Laupaeval pani siis mart neid eelviimaseid renne paika, pidi tulema 4 toolist, aga tulid Arnold ja Kroonlyhter, aga mart on ju iomemees, tegi mingist veorihmast ja puujupist abinou, et nad kolmekesi jaksaks neid renne tosta, ja paika nad said, mina tegelesin sellel ajal oma heegeldusloomega , ohtul me enam teistkorda peole ei viitsinud soita, logelesime siin.pyhapaeval kaisime kogunisti rannas , me ei olnud nadal aega kainud, ostsime mardile uued platud , kaisime kohvikus espressot joomas, see koik oli kyll Dominicalis, meie kylas on koik oktoobris suletud, sest see on surnud hooaeg
Ah jaa, tana toime Palmarist ara esimesed 10 tooli, ostsime poest kruntvarvi ja homme hakkan mina neid varvima, mardi viin kell 7 krundile, tema hakkab rajama mingeid kivimyyre rennide juurde, kaisime ka oma elektrifirmas labi, et kus meie transformaator on, mart peab juba teise paberite hoidmise kausta ostma, esimene on punnis , aga ikka oli veel mingi loplik leping puudu, et kleebitud markide ja kes teab millega..kuna meil homme aega pole, et sinna soita, siis lubati see meile allkirjastamiseks krundile tuua, kirjeldasime, kus meie krunt asub, siis jarjekorras tousis yks mees yles ja ytles, et ta teab, kus ja kirjeldas paremini kui meie, et see ametnik ka aru saaks, uskumatu, ma nagu oleks seda meest kuskil nainud, aga ei kmaleta kus.koik on vaga abivalmid, meie ka naeratasime ja surusime katt , aga ytlesime, et meil oleks seda elektrit nyyd tegelikult ka varsti ikka vaja, nais nais.
Tana ohtul pean Fashion tvst kell 19.30 voi 20.30 uusi moodisid vaatama, naidatakse D&G uut kollektsiooni, issand, et ma maha ei maga, aga ega ma seda vaga tosiselt ka ei vota, akki on eelmise aasta oma.....

4 comments:

cikumiku said...

Jess, olemas ja hommik ilusti alanud!;) pildid ka jälle jutu ilmestamiseks juures - mida rohkemat oskakski tahta. Huvitav, kui kiiresti ja hästi seal su istutatud palmid ka kasvama lähevad... muidu seal ju kõik kraavid ka lokkavad. kas te ikka vihmavett kogute?;) et kui tuleb kuiv periood, et siis oleks, millega taimi kasta...ühes elamises seal nägin suuri paake ja väideti, et see vihmavee kogumise tarbeks. kokkuhoid on ju ostu jõud!:) ega mul muud kommenteerida olegi... jaksu!!!! tsau

anett said...

tsau kallikesed :)

ohhh,need puuviljad tunduvad nii mõnusad ja eksootilised,lahe!
Tundub,et teie krunt ikka edeneb ja edeneb ja millise tempoga! Mõnus on ette kujutada, kui kift see aed võib olla..nii metsik ja värviline :)
Muideks, see et peole valel päeval minna ..on tätisa tavaline. Mul tuli ka alguses ette, kas keegi lissalt ajas sassi või sain ise valesti aru...noh,juhtub.
vaatan, et oled nii korralikult heegeldanud...:))) Ja kas need toolid mis tulevad on need samad mis sa kunagi tellisid jah??

mõnus! Ok! tervitusi,musisid ja kallisid kodustelt :)!
anett
ps!kõik ikka kogu aeg kysivad teie järele ja tervitavad ;)

Veljo Konnimois said...

No sain ka üle pika ja pihta - olen ikka aegajalt pilte silmanud - vägev. Tore, et asi edeneb. Alul jäi mulle mulje, et on ikka kohutav koht se CR omsa asjaajamise poolest, aga eks värvikas kirjeldus antud olukorrast läbi osaliste enda tee asja hullemaks või siis vastupidi - silub teravamad tibpud ;) Meil endiselt ülesse, alla. Nüüd vast saab reedeks ka katuse peale ja nädala pärast on aknad ees ja talv võib tulla! Siis kibekähku soojustus peale ja saab sisetöödega peale hakata. Teile aga hoian pöialt, et elektri petselt sisse saate ja Jaana, et suurveed suu värskelt istutatud taimi allavoolu ei viiks. EDU

Anonymous said...

Tere armas Jana,
tulin üle pika aja Eestisse ja käisin muidugi ühtlasi ka juuksuris ja sain Maarika käest sinu blogi aadressi. Oli küll plaanis Tallinna vahvaid poode kammida, aga olen nüüd hoopis mitu tundi arvuti taga istunud ja teie uskumatuid seiklusi Costa-Ricas lugenud :)
Kuigi mul on oma egoistlikust seisukohast jube kahju, et sa enam juuksuriasjandusega ei tegele, tunnen siirast heameelt, et oma unistuse lõpuks teoks tegid! Way to go! Anna teada kui hotell valmis, et saaksin oma reisiplaanid paika panna :)

Kallistused minu poolt tormisest Eesti sügisest kuuma Costa-Ricasse,

Mari,
sinu endine klient ja fänn :)
(mari.sutt@skynet.be)