Monday, October 23, 2006

peod ja shoppamine on monus







Reede oli meil selline paev, et hommikul kohe helistasin Viivile, sest gretel oli synnipaev.Viivi oli vaga roomsa haalega, aga kurtis, et Riho ei jaksa nii pikka lennureisi kui Costa Ricasse kaasa teha, et tema loovutab oma pileti Anettile(kas ma sain ikka oigesti aru????)nali nali, aga Mart palus Rihole oelda, et kas Riho ikka maletab, et kui tema l oli vaja, et Mart laheks Vihterpallu ja lypsaks mingi farmitaie lehmi ara, siis me laksime, aga nyyd........
olgu, ma nyyd laksin teemast alustuseks valja, aga asjaosalised saavad ehk aru ja teevad omad jareldused.
Reedel oli mul selline hoog sees, varvisin mingi 8 tooli ara ja kui mart koju tuli ja telefoniga asju hakkas ajama, ikka ICEsse seda elektri ja arhitektile ja ehitajale, siis vahepeal helises telefon ja kinnisvarast see papagoiga Any kutsus meid ohtuks enda poole, et toimub vaike pidu ja nii.Vaga vahva, me ei olnudki tema juures kodus kainud.Votsime pudeli Panama rummi, laimid ja coka yhes ja laksime.Vaga vahva pidu, vihma ladistas hirmsasti, kui kohale joudsime, rahvast oli ka omajagu.Noa-see Tonu Oja, kes vurrudega ja jointi keerab ja klaasikunstnik on ta ka, selline yksik mees, 35 aastat siinb elanud juba, muidu sakslane, siis oli Jim, tema on ka yksik vanem mees, naerab hasti kova haalega, janky, tema oli armeeinsener laserjuhitavate rakettide alal-neid me tunneme ammu.Siis oli veel yks yksik mees, Canadast, ka pensionil, tema nokitseb natuke kinnisvara ja fotografeerib ja niisama, muidu oli taitsa normaalne, vaga tasane, nime kahjuks ei maleta.Siis oli yks koloriitne kuju, tommu mees 50ndates, kelle vanemad 60ndatel emigreerusid Brasiiliasse Ukrainast, tema oli siis vaike, see tyyp myys sigareid ja kui ma kysisin, et mis ta teeb, et ara elada, siis ta vastas, et ta ei kulutagi midagi.Tema oli mingi 4 aastat siin olnud, enne seda oli canadas ja USAs ja nyyd siis siin, naist jalle nagu alati neil kellelgi ei ole.Temal ei olnud lapsi ka.Siis oli veel meie tuttavpaarike, kus mees on selline ornakene rastapatsidega naiselik mees ja naine on samasugune, aga ilma patsideta, nemad olid pohiliselt yksteise kylge keerdunud ja tantsisid ja vaanlesid niisama.veel oli inimesi, aga nendega me suhtlesime pohiliselt.parast tuli veel yks ameeriklaste paar 2 teismelise poisiga.ma ei kujutaks eestis olukorda ette, kus lapsed toovad vett tuppa siise ja lasevad siis liugu ja ko0gu porand on marg ja koik taiskasvanud komberdasid, end vaevu pysti hoides, sest need porandaplaadid laksid ikka vaga marjaks, vanemad aga ei oelnud midagi ja keegi ei oelnud midagi, ma ka mitte, aga imelik oli ikka, miks koik ylejaanud peavad kannatama, kui keegi ei oska oma lapsi korrale kutsuda.Paar oli ostnud samal ajal, kui me Costa Ricasse tulime, naaberkylast valmishotelli, see on selline koht, kus me isegi korra kaisime, et oobida tahtsime, aga koik oli nii masendav, kyll 25 taala oo eest oli ka palju, me lausa pogenesime, maletan seda naist sellest korrast, aga eks maitsed on erinevad.Yhesonaga, pidu oli lobus, isegi syya oli Any teinud ja nii head ja huvitavad toidud ja peo nimi oli, et 6 uut inimest on kylla saabunud, ehk siis meie olime nagu osa peost, aga need 2, kes puudu olid, nende vanemad pidid ka Eestist olema, aga nemad muidugi on ise canadast, et kas siis vanemad voi vanavanemad on Eestist jalga lasknud, aga seal oli keegi haigeks jaanud ja neid me ei kohanudMeie keeleoskus on nagu on ja see pidu oli inglise keelne pohjiliselt,, palju meenutati, mis kylmi talvi kellegi elus on olnud ja koik olid roomsad, et need on minevik ja thti nalja, onneks ameeriklased hakkavad ise koigepealt naerma, kui nad nalja teevad, siis ei ole probleem, kui kohe aru ei saa, et nalja tehti...Aga me areneme, Any ytles, ka, et ta oli kohe hammingus, et kui helistas Mardile ja kutsus meid peole, siis Mart oli niiiii hasti hispaania keelt raakinud.Parast muidugi tuli8 valja, et oli valeyhendus, mingi kohalik Carlos oli hoopis vastanud, parast sai meid katte.Haha.Aaga tegelikult me ka areneme, ma just ykspaev ytlesin Mardile, et vaata, raadios vahepeal midagi raagitakse, ja koik saame aru, siis muidugi vahepeal ei saa midagi, aga yldiselt laheb hasti.Siis vahepeal veel kysis yks kohalik kutt, kes raakis ainult hispaania keelt, eks me raakisime seal hispaania ja inglise segamini, kuidas vaja, et kuidas ikka eesti keelt raagib ainult natuke yle miljoni inimese, et kas siis Eestis koole ei olegi, et enam eesti keelt ei opetata.Any siis seletas talle, et muidugi on Eestis koolid, aga lihtsalt inimesi ei ole rohkem, neid eestlasi ongi nii vahe.Ja siis neile veel avaldab muljet, et mart Laar, kes siin kais, ja meie, vabandust, nende presidenti noustas, et sellel on sama eesnimi kui Mardil.Mart on siin vaga eksootiline nimi.Any, kes meid kutsus, tema ise on mingi suts alla 50 selline vaha naerusuine ja mitte kunagi keelstki pahasti ei raagi, tal on papagoi ja 5 koera ja ta on toesti ylisobralik ja tunneb koiki.meile see pidu vaga meeldis.
Laupaeval siis kaisime San Joses.meile saabus advokaadi juurde ka oodatud yhispanga pinkalkulaator, mida me olime tapselt kuu aega oodanud ja nyyd me paaseme lopuks Mardi internetipanka.san Joses me veetsime esimesed 2 tundi ehitusmaterjalide poes, ostsime varve, et ma saaksin disainima hakata, torudekomplekti, kuidas mart ise segistid teeb, oi meil on palju ideesisd.Teised 3 tundi olime mallis, shoppasime riideid, raamatuid, Mart ostis yhe Ministry of Soundy plladi, mina uue vouge, oi te ei kujuta ette, kui hea tunne oli.mulle meenus, nagu oleks mu vana elu, et lahed poodi ja ostad kohe midagi ja kaid raamatupoes ja riidepoes ja issand , nii monus oli, parast ostsime natuke toitu ka ja need pakkijad poisid pidid ara minestama, et me ise votsime oma kotid ja viisime autosse, siin ei tee seda ykski valge, see on uskumatu, kui peened siin koik onMallis oli muide taielik jouluhullus, aga meile tundub see ebareaalne, sest teate isegi, kes sellel ajal Eestist ara olnud, see ei ole lihtsalt voimali, et on joulud ja on 30 kraadi sooja, mul ei ole yldse sellist tunnetki, onneks me selle parast ei kannata.Tagasitee muidugi oli taielik oudukas, koigepealt oli pime, siis udu , siis olid mingid lehmad teel, mingid napakad, kes keset teed seisma jaanud, ja tagatipuks ioli enne San Isidrot veel peaaegu terve teepeale varisenud magi, politseiauto oli ka ja kuidagi teeaarest sai ikka labi, aga palju ei puudunud, et me oleks sinna ootama jaanud.San Isidro ja meievahel oli vaga suur kivi, mis oli sinna juba hommikul sadanud, see poole auto suurune, ikka keset teed ja juhtus tapselt see, et soidad pimedas ja mingit marki ei ole, mart maletas kohta, aga ei olnud ara koristatud.Taitsa jube.Koju saime , olin nii vasinud, et ei joudnud isegi uusi riideid proovida (kujutate ette siis) ja jaime kohe magama, kell oli muidugi 10 ka, ja tana on pyhapaev, oleme siin pusinud ikka toolide kallal.Yhe tooliga on ju kovasti massamist, koigepealt tuleb see yle kruntida punakaspruuniks ja siis parast valgeks ja siis see vineerist iste loigata ja see valgeks varvida ja peale kruvida ja siis veel ma hakkan seda valget disainima, kas siis roheka nagu osydeerunud kulla ja laimikarva voi kuidas kunagi, oi, vot see faas on monus.!!!mart tana varvis ka 4 tooli ja vasis vaga ara, eks see olegi rohkem minu homma, ehk siis 80 tooli ja 2 korda yle varvida pluss disainida, aga ma ei kurda, ma saan hakkama ja olen tanulik iga tooli yle, mida Mart varvida aitab.tema muidugi hakkas juba raakima, et kellegi on kompressor ja nii, aga minule just meeldib see inimlik puudutus ja ma ei anna toole talle.Siis ma veel proovisin varvida neid segunikerdusi, mis ma tegin voodi otste jaoks ja see tuli ka niiii ilus ja nyyd ma lihtsalt proovin seda ka vineeri peale, sest soome papp on lihtsalt koige odavam ja ma vaatan, kuidas Vineerile jaab ja kui palju varvi kumbki sisse imab, et kumma valime, et opleks rentaabel,sest meil on ju pisike budgett ja me peame valja tulema omadega.Aga proovid kaivad ja meeled on roomsad.

2 comments:

anett said...

musikesed, nii tore,et teie hisp.keel niiviisi juba areneb :))
tore,et te tsivilisatsiooni jälle saite ning poppide ajakirjade ja muusikaga tutvuda saite!
(No jumal kyll, praegu just kolksatasid need töömehed jälle! Nad on TÄPSELT mu akna all! Ma pidin kõik tuled ära kustutama ja kuskil kapi taga riideid vahetama...no on ikka lugu!)

Igaljuhul ärge selliseid nalju tehke,et kes loovutab mulle pileti!!ma muidu tyhjalt rõõmustan :P Tahaks ju nii väga tulla, ma nyyd iga nädal mängin viking ja bingo lotot! swingi olen ka proovinud (see on see oti loto saade)

Ok, pidutsege ja töötage ja mõnulege eadsi!
musimusi
anett

cikumiku said...

Hola! Ilusat algavat jõuluaega teile siis sinna;)! meil veel asi vist nii hull ei ole, aga eks november läheneb... tormid ja ka lumi ning lörts pidid aga küll meie poole teel olema. kadestan leenut ja tõnut, kes varsti hakkavad teie poole sõitma. käisime neil just külas laupäeval ja vaatasime meenutuseks pilte - kus seal ikka oli /on mõnus! me jõudsime seal palju ära käia, samas ei ole ma seal osa poolsaare kandis üldse käinud, nii et kindlasti tahan sinna taas tulla. ja seda raftingut jõgedel tahaks seal teha! väga kohe! Sel aastal teil tulijaid küll, meie seame oma plaanid vast järgmisse aastasse. Immi läheb Brasiiliasse meestereisile;) ja ega me nüüd nii palju reisida ei saa kah! kuigi väga tahaks... toolid sul jana tõesti väga kaunid! keep going! mardile ka kallistused ja head soovid... mis me teile leenu ja tõnuga saadame? :) Terv Ciku