Friday, July 13, 2007

Minu kliendid-kullakallid







See ei ole voimalik, jalle on reede!!!meil on vaga huvitavad ajad.Teisipaeval helistas Bernard ja kutsus ohtul nende juurde peole, et neil on dj kogunisti San Josest ja mangib head muusikat.Kohale laksime, muusika kyll nii hea ei olnud, aga lobus oli sellegipoolest.Kohal oli Mougli, see ilus prantslane, kelle naine on rikas janky,aga naine oli parasjagu USAs ja Mouglit ei tundnud suisa ara.Kui ta tavaliselt seisab ontlikult ja vahetab viisakusi, siis nyyd oli nagu yles keeratud.Eks igal asjal on oma hind.Ulli oli kuidagi liimist lahti, puhus natuke oma torupilli, aga varsti pakkis asjad kokku, et tema peab vara tousma ja ehitama hakkama.Siis oli mingi vanem sasipea mees, kes meenutas Salvador Dalid, aga raakis sellise itaalia aksendiga, et ma voiksin vanduda, et ta juured olid itaalias, aga tema vaidles vastu ja pidi peaaegu tyliks minema.Parast, kui nagime vana ara minemas, oleks nagu kovas kylgtuules kondinud, ehk oli asi selles.
Ja siis nad tulid- kauaigatsetud eestlased , ja meil on nii lobus.kolmapaev, kui nad saabusid,laks meil nii hoogsaks, et jargmisel paeval votsime rahulikult.Mina oma klientidele voin ikka kindel olla.meil ei ole nii vahva tykk aega olnud.ma loodan, et see room on vastastikune, aga me toesti naudime nende siinolekut.Ega neil nii vaga vedanud ei ole, tana tegime yhe haiglatuuri ja vihma sajab ka nende tulekust peale ja me Mardiga raagime seda pohilist kohalike juttu, et enne kyll ei sadanud, aga naete nyyd, ei tea, mis see ometigi on.Aga loodetavasti paremad paevad on siiski ees.Meil on praegu nii palju huvitavaid inimesi ja uusi eestikeelseid raamatuid siin, et ma loodan, et te ei pahanda.Palju paikest ja sydamerahu!Kalli kalli, mul on suur naerunagu.

3 comments:

Anonymous said...

minule igatahes aitab voodis vedelemisest ja teie linade higistamisest - t2na pyyan end alkoholiga ravida. tegelt on teil siin tqesti tore - ilus ilm, qnneks pole ka putukaid-mutukaid ja mis pqhiline siinne kliima muudab naha ilusaks ja pehmeks ning organism tundub olevat tugevam kui kunagi varem :)

aga tegelt on supertoreja nagu ma alati olen arvanud, siis enamus asju on peas kinni (ma ei vitia siin viirushaigustele :) ) seega pyyan oma klassikalist ravivahendit ja ravimeetodit - pystijalu ja murrame l2bi.

teie 38ses palavikus patsient tommu

Anonymous said...

lugesin hetkel ja ei saa si*tagi aru mida ma kirjutasin - syydistage palaviku :)

Anonymous said...

... ja minu palatis olid väga ilusad heegeldatud trippidega kardinad. ja ka haigla hommikusöök (smoothi) maitses kui, mmmmm. mämm, mämm. isegi kui mitte midagi muud kõrist alla ei läinud. aitäh, õde jana!:-)

kidra (veel asja 38 ja 39 degree vahel - a nüüd juba täitsa eluloom:-)