Sunday, July 29, 2007

roosad prillid ja 2 nadalat Anetti tulekuni:))))))))




Terve on ikka hea olla.Ma arvan, et see oli ikka mingi valismaa viirus, mis meid ryndas, sest ka Mart oli yhe paeva haige.Ja me molemad kohisime nagu hobused.Kuulu jargi olid Toomasel samad symptoomid.
Tana on pyhapaev ja meil on eriliselt hea tuju.Eks ikka koigepealt selleparast, et oleme terved, nii hea on olla.Tana arkasime selle peale, et 5.30 helises telefon ja Mart valmistus juba kohalikule kurjasti ytlema, kui tuli valja, et hoopis Maarika helistas, sest ta oli meid unes nainud.See on ytlemata armas, kui keegi sopradest helistab, kasvoi oosel, igal ajal, laske ainult kaia:)Siis me tegime natuke tood, avastasime, et toomehed on meie roosal cabinal unustanud vannitubadesse porandale kallaku teha, Mart helistas Luisile ja esitas etenduse, me oleme vaga vihased ja pettunud jne.Mina tegin vuugivahesid.Meil on see roosa cabina nyyd ecocabina, sest tuli valja, et see lind, kes seal kogu aeg elab, see on endale pesa lylitipesasse teinud ja pojad ka veel sautsuvad sees.Ise laseb kogu aeg seda vahet mingid tougud hambus ja pojad kisavad siis eriti aplalt.Kysimus , kas keegi teab, kui kaua laheb aega, et need sautsujad lennuvoimelisteks muutuvad ja minema lendavad.Lind on selline varblasesugulase moodi, meil on kyll monda aega voimalik lylitit mitte panna ja osa avasid lahti hoida, kuigi see lind on juba seinale sittunud, ma ei tea, kaua ma seda sobralikku kooseksisteerimist nii leplikkult talun, aga praegu on veel vaga ok.Eile kaisid meil Noa baarist yhed saklased, kes basseinidega tegelevad.Me millegiparast ei julge eriti neil meie ehitajatel seda basseini ehitada lasta, kuna me ise ei tea basseinidest midagi, parast saamegi MIDAGI.Need sakslased on muidugi kallid, arvata voib, aga nad raakisid ka mingist uuest tehnoloogiast soola ja ma ei tea millega, et kloori mitte kasutada, sest see on tervisele kahjulik.Ja siis nad raakisid mingitest ankrutest, et siin tuleb bassein vaga kovasti kinnitada, kuna on maavarinad ja sa ise voib olla ei tunnegi, aga sinu bassein laheb lihtsalt jalutama, sest meie 5 korda 8 basseiinis on siis 40 tonni vett pluss veel betoon ja kui see koik resonantsi laheb, siis minema konnib.Eks nais, teevad hinnapakkumise.Oleme veel paari kohta pakkunud, et tehke pakkumine, aga ega siin eriti huvitatud keegi pole, koigil vist niigi jalad kaed tood tais.Siis me tahtsime veel oma silte yles panna, aga kui olime nad teeaarde sikutanud ja omameelest oigesse kohta pannud, siis visuaalne vaatlus ytles, et nad on valesti ja esmaspaeval laseme uued augud kaevata peonidel ja proovime vel korgemale ja parema nurga all.Selgus ka, et meie silt, mida me vaga suureks pidasime, on pehmelt oeldes vaga vaike.Tuleb suurem teha, vahemalt 2 korda, ma arvan.
Ja siis me muudkui loeme, sest eestlased toid ju raamatuid.See Eesti selle suve hitt mingist saarele sattunud seltskonnast, ei meeldinud ei mulle ega Mardile samuti.Ma ei ole tykk aega nii konarlikult kirjutatud raamatut lugenud ja ega seal ju midagi oelda ka ei olnud kirjanikul.Aga praegu loen Boriss Akunini mingit briti Venemaa seiklusi ja see on kyll vaga hea.Kui meie armsad eestlased olid siin, siis paris paljud olid reklaamivallas tool ja meil laks arutluseks, kas me oleme reklaamist mojutatavad.Mina, kui tugev isiksus, olen siiani kindel, et ma pole.Iial ei osta lihtsalt selleparast, et 2 on yhe hinnaga voi, et mingit raamatut haibitakse.Proffid olid muidugi teisel arvamusel, et reklaam on nii osavalt tehtud, et ma ise ei saa arugi, kuidas ma oma valikuid teen.Nii meil see lugu pohimotteliselt loppeski, et igayhele jai tema arvamus, mis oli iseenesest vaga tore.Mulle meeldis tolerants.Maletan, et ise ma ka ytlesin inimestele vaid korra, kui nad kysisid, milline juukselakk on parim.Ja ma ei viitsinud kedagi veenda voi ymber raakida.moni asi on lihtsalt nii , et ma tean,kuidas see on(voi arvan teadvat) ja ma ei viitsi vaielda inimesega, kes on teisel arvamusel.
Teisipaeval nagime poes homo Marceli, kes ylevoolavalt musitas ja tutvustas meid endal kylas olnud prantslastega, tahtis kohe samal ohtul nendega kylla tulla, kuna mina aga tundsin ennast vaga haiglaselt, siis leppisime kokku, et voib olla jargmisel paeval, et ta helistab.Jargmsieks kohtan teda kindlasti jalle mone kuu parast juhuslikult kuskil.Nii me siin suhtleme.Homme on taiskuupidu...

3 comments:

Anonymous said...

nii. k2isin siis nyyd arsti juures lqpuks.
tuli v2lja et mul on syvenenud kujul (ta pidas visst silmas, et kaua olnud) bronhiit. nyyd antibiotsi peal 5 p2eva :)
niipalju siis sellest. seega kui te ikka veel k8hite ja l2kastate, siis hypake igaks juhuks dr. juurest l2bi, sest 2kki teil sama.

patsient Tommu

anett said...

niiii ilusad joonistused :) kyll teil ikka juhtub seal kogu aeg... aga nii tore,et kohekohe näeme :)
täna on reede ja mul on vaba päev,niiiiiii hea, püüdke teie ka ikka aeg maha võtta, et veidi puhata,eks;)

musimusii

Anonymous said...

fantastilised maalingud.
olen su fànn ;)


M.