Sunday, July 01, 2007

pidu, ego ja tana tegin kaelaehte rannast leitud teokarbist


















Pyhapaev.Kas ma mitte eelmises loos ei kiitnud meie peone?Neljapaeval nad istutasid meie vastvarvitud seina najale 3 ronitaime, Mart pani konksud ja noorid ja nemad pidid istutama.parast lahen vaatan, valge eelmisel paeval varvitud sein koik punase mullaga kokku makerdatud.ma neile veel ytlesin enne, et olge ettevaatlikud, et see varv on veel orn, arge vastu minge.Motlesin, et koigepealt proovin ornalt pesta, aga varv tuli siis seina kyljest taiesti lahti, siis ma lihtsalt varvisin yle.Reedel nad yldse toole ei ilmunud, helistasid, et motika aku laks labi ja nad ei saa tulla.Laupaeval, mis on palgamaksmise paev, Alberto tuli yksi.Ma kysisin, et kus siis Joni, tema naise vend, on.Ah tema enam ei tule.Miks, kas ei meeldinud siin tootada?Ei, tema ei tea, aga nad vist hakkavad mingit maja ehitama ja see Joni laks sinna toole.Ah soo.
Kolmapaeval me ostsime 3 suurt potitaime ja neljapaeval olid kellegi suured hambad sinna augud sisse narinud.kuna ma yhel paeval analoogsel taimel, mis mul maas kasvab, olin lehtede sydamikust suure rohutirtsu katte saanud, nii suuri auke suudab ta vist narida kyll, siis nyyd juba teadsin, kust otsida, ja seal ta istuski, igavene suur volakas.Enam teda ei ole.Kutsusin kohe selle aiandipoisi siia, et mis toimub, et ma myrgitan, mis kole oma orgaaniliste pihustitega siin ja ikka keegi narib siit ja sealt, moned taimed on lausa vaeseomaks soodud.Aiandipoiss vangutas pead ja ytles, et tirtsud jah on need suured augud narinud ja need orgaanilised lahused nende vastu kyll ei aita.Ja need, kes ingveri vaeseomaks on narinud, et nende vastu ka ei aita.Tahtsin talle seda surnud tirtsu naidata, aga syydlane oli juba kellegi poolt ara viidud-soodud.laupaeval toi Mart kange lahuse ja ma myrgitasin need taimed yle ja minu meelest tousis sealt suisa parv putukaid kohides lendu.ja siis need maitsetaimed ja piprad ja banaanid, mis suht kidurad olid, kuna ma jalle neid vaetanud ei olnud, sest ma ikka pole harjunud keemiat kasutama, sain suure koti orgaanilist vaetist ja nyyd vaetasin need ka ara, et vaatame siis, kuidas kohinal kasvama hakkavad.naitasin aiandipoisile uhkusega, et olin kuid tagasi San Josest ostnud 3 iirise taime ja nyyd oli yks neist 3 korda suuremaks kasvanud ja see on eriti voimas, et kuidas kyll, et paned yhel paeval maha ja koik on korvuti ja nyyd nii,.Poiss hakkas naerma, et see hiiglaslik seal iirist evahel ei ole yldse iiris vaid sarnane umbrohi, et tegelikult voiks selle valja kitkuda ja minema visata.Ma pole siiani raatsinud,mingit vahet pole , ainult ei oitse, lehed on samasugused.nii ma siis siin avastan ja lobutsen ,vahepeal olen teistele naerualuseks .
Neljapaeval ja reedel ei olnud meil vahelduseks vett ja eriti lobus oli, kui parast varvimistoid, kui oled higinatsakas, pesta ei saa.neljapaeval soitsime ohtul ookeani pesema ja korjasin rannast vaga ilusaid roosasid koralle ja teokarpe.Tana tegin tuulekella.Neljapaeva ohtul, kui vesi siis lopuks tuli ja ma syya sain teha, siis ma ohtul ei viitsinud nousid pesta, motlesin, et kyll ma hommikul pesen, olin vasinud.hommikul aga juba dushi all olles sain aru, et vesi voetakse ara ja nii oli reedel siis veel lobusam, seltsiks veel eelmise paeva mustad noud.Siis ajas kyll vihale.laupaeval kaisime oma hotelli sildi jargi.Nyyd tuleb ainult yles panna.Laupaeva ohtul oli taiskuu pidu ka, ma alguses magasin natuke ja Mart pidi mind jou ja kavalusega sinna meelitama, aga kui juba kohal olin, siis oli paris lobus.Any oli loomulikult ja palju muidki tuttavaidAnyl oli kaasas 2 kurvikat sobrannat, koik kiitsid mul seljas olnud kampsikut, olin selle moni aeg tagasi teinud ja kui nad kuulsid, et ma selle veel ise olin teinud hyydsid nii armsalt kooris oomaigosh.Meie sober homo Marcel oli esimest korda seal peol, kuigi elab siin juba 3 aastat.Tema kuri boyfriend Robert pidi nyyd San Joses elama ja nende vahel on koik labi, et marcelil on uus armastus, 24 aastane kutt San Isidrost, kes opib advokaadiks.Ajasime juttu ja paris lobus oli, inimesed tagusid trumme ja kes tahtis see ymises mikrofoni ja moni laulis ja yldiselt trummar vaatas kogu aeg meie poole.siis kysis Marcel, et mis ma arvan, et kui vana see trummar on.tema arvas, et trummar vaatab teda, mina jalle arvasin, et vaatab mind.marcelil oli taiesti tosi taga, et kas ma ei saaks kuidagi valja uurida, kas trummarile meeldivad mehed voi naised.Siis oli seal yks lesbiliste baar, kes ennastunustavalt suudles, tegelikult oli neid 3, aratulles, votsime nad oma auto kasti ja nad said kodule natuke lahemale.Paris koledad olid, tegelikult paris hirmsad, sellised saksa naised, kiilakad jne.Bernard oli meie bambuslae idee varastanud ja teoks teinud, naitas meile habelikult, otsustasime et jargmine kord Bernardi uksest sisse ei saa lubada, varastab naed.Marceliga oli aarmiselt lobus, nagu sobrannaga.See "Tucani"hotelli omanik, kes ka musitseerib, see, kes Woody Allenit noorest peast meenutab, tema on selles suhtes vaga stiilipuhas, et tal on alati taiesti kohutavad riided seljas, ma ei tea, kus ta neid leiab ja siis me saime marceliga tykk aega arutada, et valged sokid ja kummikingad ja teate kyll, homodel on ju yldiselt hea maitse.marcel kiitles, et peale Roberti ara minekut on ta 8 kilo alla votnud ja ta nagi oma roosas t-sargis ja ma ei tea, kui vana ta tapselt on, mingi 53 voi nii, paris hea valja.Peale selle on ta vaga avara silmaringiga, ajaloolaseks vist oppinud ja sveitslane, nii et temaga oli meil ihhihi ja ahhaha.Selle trummariga ma ajasin natuke juttu ka, tema nini oli Andry ja tana me nagime teda Dominicalis, kui me peale randa sooma laksime ja ta tundis mu ara, naeratas ja tervitas ning ta oli seal yhe tydrukuga-nii et ta vaatas ikkagi mind.marceli ma muidugi kurvastama ei hakka.

3 comments:

anett said...

hey musid, kahju, et tel.kõne eile ära katkes. me käisime pidulikul lõuna/õhtusöögil...küünal ka põles :) ja pärast käisime veel jalgpalli ka mängimas. väga mõnus õhtu oli...ja täna on vaba päev ka,geniaalne!:))
kesse punases särgis noormees muidu on seal pildil? mulle meeldib see pilt sellest suurest mehest, kes laulab :D õllepurk on ikka käes,ihii.
ja voodi on nii ilus, väga ägedalt lahendatud see puidust osa all.

väga ilus on kõik ja teie samuti ;)
aga ma lähen nyyd ilusat ilma nautima, palju kallistusi ja suudluseid,
armastusega,
anett

Anonymous said...

Tere

Väga vägev oli vaadata teie "istanduse" alget eelmises loos. Hämmastav milline kõik tegelikult välja näeb ja kui jämedad need banaanipuud on.. Super on vaadata mida teie töökad käed on cabinadega teha jõudnud/osanud. järjekordne au ja kiitus, tublid olete. Jana oled sa kindel et neid koralle korjata tohib? Teil mingid seadusevalvurid ei käi seal ringi? Minu arust neid ei tohi korjata ja võib karistada saada... kuigi jah, need on imeilusad. Ma ei jõua oma puhkust ära oodata. 2 päeva pean veel tööl käima. Nüüd kus ilmad soojaks läksid on see lausa füüsiliselt valus ja kodus oleks ka nii palju teha. Eile käisin kaubamajas potte/panne jms soppamas. Väljusin sealt kolme kotiga. Ostsin vannituppa kardinad pärlitest erisuurustega. Ja tahaks juba seda paika panna. Lühtrit pole veel leidnud mis sobiks värvi ja hinna poolest. Kuigi sina Jana, teeksid selle ise ja kaunima kui kaubandusvõrgust leida võib. Respect! rohkem nagu hetkel ei oskagi kirjutada. Kodus arvuti remondis. Loodan et varsti saab korda.
Kõike vahvat, kallistades Lembe

Anonymous said...

unustasin. Jana joonista sinna voodialusele puitosale. Sa oskad seda nii hästi :)
Lembe