Saturday, August 04, 2007

Kutsikas, madu ja mõmm-tegelikult vist peaksime nautime igat paeva, mis meile kingitud....
















Oh, issand, ma tahtsin alustada kuidagi teisiti, nii palju on juhtunud, nagu Anett ikka ytleb, et meil siin ikka juhtub.Aga tana on laupaev ja ohtu ja ma pean kirjutama kohe koigepealt, et mu prioriteedid on jalle muutunud nagu ikka inimestel, keda tabab mingi shokk.Arge nyyd muretsege, emad ja muud sugulased, meiega on koik korras, aga vastashotellist Nick, kellest ma kirjutasin, et laks oma naisest lahku ja nyyd myyakse hotelli, seal oli yks omanikest Chad, selline vaga tore ja sobralik sell, Liis teab, tema kais siin ja tutvus temaga lahemalt, see Chad soitis neljapaeva ohtul yle mingi silla , kus nagu ikka piirdeid pole, ja kukkus 6 meetri korguselt ja surnuks.Kutt oli 39 aastane ja viimane kord, kui me kohtusime, oli yks pidu Noa baaris, vaadake moni kuu tagasi ma panin kindlasti blogisse ka, hasti suur kutt, Mardiga koos pildil, mingi 3 Marti vahemalt.Chad oli vaga sobralik ja nii vahva kuju, me just motlesime, et yks vaheseid jankysid, keda me tunneme, kes on ok, ja naed, kunagi sa ei tea, mis voib juhtuda.Tana, kui Nick meile selle uudise toi, me lihtsalt ei suutnud uskuda.meil on siin Costa Ricas veel vahe tuttavaid, sopru tegelikult yldsegi mitte, aga tema oli just yks lahe kuju.Meil on nii siiralt kahju ja see pani motlema , mis on tahtis.Nii, et koigel sellel, mis ma jargnevalt kirjutan, on nyyd hoopis leebem maik kui ma enne oleks kirjutanud.Oleme siiralt kurvad, aga karavan laheb edasi....
Koigepealt lyhidalt meie vanast autost.kyll myys seda meie advokaat , siis andsime selle oiguse Laurale, kes on nende uute autode myyja, mis meil praegu on.palju inimesi on tahtnud meie vana Galloperi osta, ainult yks puudujaak-neil pole raha olnud.Kes tahtis ilme sissemaksuta ja osadekaupa, kes sissemaksuga ja osadena.me otsustasime, et kogu raha kohe katte, muidu otsi tuult valjal.ja eelmisel nadalaol ilmus siis valja yks ostja, et reedel kell 4 pidi tehing toimuma, tal oli puudu ainult 50 taala ja selle pidi jargmisel paeval ara viima.Me reedel enam ei helistanud , siis tuli nadalavahetus peale ja esmaspaeval hakkasime oma advokaadi vastu huvi tunma, kuna tal oli volitus meie autot myya.Aga ei vastanud ykski telefonidest, arvasime juba, et meie advokaat on Brasiiliasse putkanud meie rahadega , haha, siis tuli meelde, et pyha oli, keegi ei toota.pealelounat helises me telefon ja helistas see automyygi vahendaja Laura ja ytles, et see mees on valmis meie auto ara ostma kyll, aga tahab 1000 taala hinda alla, kuna see on
ikka vagavagavagavagavaga, ma ei maleta, mingi 10 vaga katkine auto.me kysisime, et kas ta siis juba reedel ei ostnud seda autot ara????tuli valja, et mitte.aga ma vihastasin, me olime juba enne tema kauplemise peale natuke hinda langetanud, aga nyyd laks hoopis nahhaalseks.Ytlesime, et ok, aga see hind on ainult tana ja jargmisel paeval, kui nad kolmapaeval hakkavad ostma, siis on hind jalle endine.Ja mis te arvate, jargmise paeva lounal ei olnud veel tehing toimunud, lopuks nad lelistasid, et nad ei saa meie advokaati katte, nagu see oleks meie mure....lopuks tehing toimus ja nyyd me ootame terve nadala advokaadi kaest raha ylekannet.Me saame selle kindlastyi, ta on usaldusvaarne, mis on siin ainus asi, mida hinnata, tosiselt,aga raha meil seni arvel ei ole, pikk on see oma raha arvele saamise protsess:)))Neljapaev oli siis jargmine pyha.meie peonid kolmapaeval ja neljapaeval ei tulnud, sest Albertol oli tema krundilt suur kogu maisi ara varastatud ja ta pidi ylejaagi ara koristama, et seda mitte ara ei viidaks.neoljapaev oli suur aike ka, mul taiesti jalad varisesid parast tohutuid kargatusi, algul ei saa arugi, shokk tuleb parast, 2 pauku olid vaga tosised ja kui ma meie majja tulles avastasin, et Mart oli interneti juhtme sisse unustanud ja oligi meie modem jalle labi karsanud.Kuna jalle oli pyha ja helistada ei olnud kuskiole, tegime kiire otsuse, et soidame San Josesse ja ostame uue ja asi lahendatud.Lykkasime koik muud asjad edasi, blogi, mille m,a pidin yles panema, onnitlused isale synnipaeva puhul, greetele ja Tonule ja Leenule abiellumise puhul(ega nad 3 nyyd omavahel kyll ei abierllunud:))ja kihutasime reedel koidu ajal san Josesse.Alguses oeldi meile, et kena kyll, aga neil yhtegi modemit laos ei ole, et peab 4 nadalat ootama,kui me lunisime, et akki, et voib olla, et ime labi akk9i siiski....siis lopuks leiti, et nae ongi yks latttu jaanud.Samal ajal me ostsime jalle vettmidavat kangast ja ajakirju ja ehitusmaterjalipoest viimased porandaplaadid(seda mootu plaate pole 3 kuu jooksul juurde ostetud). ja varjus kasvavaid taimi, mis olid vaga haralised, ja kui Mart karu nagi , siis ta hirmunult kysis, ega seee sinu karu ei ole, aga oli...Ja joudsime koju.
tana hommikul algas paev sellega, et Mart leidis oma saapa seest boa, sellise vaikese, meetrise.Peonid viskasid ta kaugemale, kuna me ei lubanud ara tappa.Voib olla hiljem kahetseme, kui ta juba 5 meetrine on ja kagistama kipub.
Terve paeva rassisime heakorraga.tegime sissesoiduteed, peonid, kopp, Mart ja mina, ehitusmehed on kuskile kadunud.leping, mille me viimase maja kohta saime, oli taiesti mottetu.koigepealt nad kysisid tapselt topelthinna selle sammastega maja eest ja nyyd olid hinda langetanud 2 taala ruutmeetrilt.!!!!!Hullemad kui juudid.Esmaspaev, teisipaev seisab kauplemine ees.tana, kui Mart helistas, siiis nouti juba esimest osamakset, missest, et ruudu hind ei ole veel paika pandud.Aga ma lahen polema.Tore, et Mart korval on...
Viimasest taiskuupeost ka.muusika oli tegelikult vilets ja organiseerimata ka koik, lasti vana rasva peal.Aga, tegelikult ma tahtsin kirjutada muust.Mingi nadal tagasi surfasin tripp.ee.s ja selline teema, et mida eestlased, kes USA kylastanud , taga igatsema jaavad.ja mida ma loen, et palju inimesi igatseb taga just seda voora inimesega small talki, et kogu aeg naerunagu ja midagi tegelikult ei raagita.Enne, kui ma seda lugesin, oli mul just kypsenud a4rvamus, et see on lihtsalt oudne, kuidas keegi mitte midagi yksteisest ei tea, igayks kiidab ennast ja mind on sellle aastaga taielikult tyydanud selline pinnapealne suhtlemine.Ma olen elanud siin aasta ja mul on terve hunnik tuttavaid, keda ma emban ja suudlen ja kellest ma mitte midagi ei tea.ja kui ma olengi proovinud uurida nende norkushetkedel, kui nad on midagi valja pahvatanud, et kuidas ja mismoodi, siis juba jargmisel hetkel ilmub keegi, kellega saab lihtsalt musitada ja How are you ja juba ongi ebasobiv vana asja meelde tuletada.millest ma jareldasin, et inimene ikka pole kunagi rahul.eerstis ju kegi ei kysi, et kuidas sul laheb ja ise on juba 5 meetrit edasi lainud.aga siin on see taiesti tavaline ja inimene voib iszegi ehmatada, kui sa midagi lahemalt raakima hakkad.
Aga see selleks.muide, kas linnupoegadest toesti keegi ei hooli?ma piilusin peasse, seal oli nagu ainult yks naljane tyyp.
P.S.San Joses oli selline pood, kus myydi arstiriistu ja olid skeemid inimesest, et kuidas ravida.ma panin mardile antibiootikumikuuri, sest ta kohis nii, nagu ma maletasin lapsi bronhiidi puhul kohivat ja kuna mina join ara koik eestlaste koharohud, siis Mart soob arqa nende ammoksiliini.Ja ta juba paraneb, ainult cuba librest on ajutiselt pidanud loobuma:))))))))))

3 comments:

anett said...

tsau,musikesed! Väga ebameeldiv ja kurb uudis selle mehe kohta, keegi ei tea ikka ette mis sind järgmine hetk ees ootab. aga sujuvalt yle minnes positiivsemate uudiste suunas, siis tahtsin öelda, et nyyd, kus on krundist ka ülevaatlikumaid pilte, tuleb tunnistada, et kõik näeb NIIIIIIII ilus välja :))) Nädala pärast olen juba lennukis ja teel selle paradiisi suunas!!

ja vaata et sina ei hakka isa nende arstiriistadega ravima :D Olgu sel mistahes manuaal kaasas haha!

musimusi ja see nädal veel helistan viimaste küsimuste pärast!
anett

Anonymous said...

nii, minu 5p2evane antika kuur on l2bi. koha kadus juba teisel p2eval ag amandlid on kergelt siiani valusad. kqrvutates eelneva valuga, on see nii k8ki-m8ki valu, et enam ei saa arugi.

pqhimqtteliselt kui ma oleksin seksuaalselt sado-maso sell, siis arvatavasti annaks valulike mandlitega mingi m2ngu v2lja mqtelda :)

ma alguses ise pidasin ka plaani, et loobun cuba libredest, aga peale seda kui tervis juba parem, siis unus see mqte kiiremini kui oli tekkinud.

anni pole tablettide peal ja ta on meil ikka suht kutu. seega ma usun, et talle jqudis paar p2eva tagasi see mis mul siis paar n2dalat (juba paar n2dalat) tagasi oli. enivei, kuna ta peab raamatut illustreerima, siis komandeerisin ta maale 2ra ;)

aa. k2isime n2dalavahetusel seenel, mustikal ja k2bil (korjasin suure 2mbrit2ie k2bisid, hiljem tegin mariaani ka sellele, aga kuna ma ahkusin qhtuselt yritusel varem, siis j2rgmine p2ev seda enam polnud - ma ei tea kas see joodi 2ra vms) ja olime teil vihterpalu maja juures. siis mqtlesin et respektist teie vastu astume korra aeda ka sisse. uksed olid kinni (st ei katsunud, aga suletud olid kyll) ja aknad terved. istusime teil aias, suitsetasime ja meenutasime hea sqnaga. konisid maha ei visanud (kamoon, mis te arvate qige, eksole) ja j2tsime asjad nagu olid.

aga muidugi kqige toredam ikka eesti juures on see, et enam ei pea hommikul jalanqusid tyhhjaks kopsima ja alatasa 5 sammu ette vaatama. vqid sahsitada igas pqqsas ja sambla otsas - si*emal juhul saad litaka r2stikult, aga v2hemalt on aega toimetada. okei, okei, kui mingi karuga juhtud tqtt vaatama, siis ka see vqib olla ysna ebameeldivate tulemustega, aga v2hemalt sqi su karu 2ra ja jquvahekord on kqigile mqistetav - jube totakas on ikka mulda peale kraapida seep2rast, et mingi paarikymne cm uss hammustas.

ok, pidage vastu ja murrame l2bi - meie siin ja teie seal.

tommu
from metal institusion

Anonymous said...

Tere Jana

Mul on hea meel, et oma armsa mobsi nr tagasi said. Jah, ma susin küll siitpoolt Eriku vennanaise kaudu, kes EMT-s töötab. Aga ma täpselt ei tea kas aitas see või sinu kurjad kirjad :)
Mul endal oli kodu arvuti pikalt remondis ja olin puhkusel. Minu puhkus oli üks ilmatu pikk ja külm vihmasadu. Õnneks sai vähemalt Saaremaal ära käidud ja Kaberneemel. Mustikaid on oi kui palju.Nüüd sain pikalt lugeda ja pilte imetleda. Kuradima kaunis on teil seal ja järjest kaunimaks läheb. Tublid olete! Tervita Marti
kallistades Lembe