Thursday, December 16, 2010

lobusat lugemist

Ma viimases blogis ei kirjutanud yhest poisist Kimmost, kes meilt minema jooksis, sest arvasin, et ta ei ole konevaart, nyyd saatis ta mulle meili, lugege, saate ka osa Costa Rica eesti intriigidest:)) a la Aiku ja Pets


Tsau Jana,

Kuna sa juba tead, mis mina sinust arvan siis ma motlesin, et ehk pakub sulle ka huvi mida minu Ema sinust arvab.

-------- Forwarded Message --------
From: "Ene Kamarik"
To: "kimmo@equila.ee"
Date: 03.12.2010 09:23:06
Subject: maailm on suur hullumaja

Tere kallis Kimmokene!
Hea,et pääsesid sellest hullumajast. Mulle meenub, et kunagi ammu rääkis
Külks, kuidas Jana oli mingi vana sugulase, kes oli tulnud katsikule, välja
visanud, kuna koogid ei olnud kõlvanud. Niiplalju siis lastetoast. Mart on
seal majas alati musta töö tegija olnud, stagnaaja lõpus, kui nad lehmi
pidasid näidati Marti televiisoris kui imelooma, kes lüpsis laudas lehmi,
samal ajal kui Jana magas õndsat und. Ma kirjutasin Googli otsingusse
Kostariika (eestikeelne vaste) ja leidsin 13 leheküljelt Eesti Elu alt
intervjuud Marki ning Jana ja Mardiga. Neil on pidevalt probleemid laiskade
töötajatega, kes ei saa aru, et seal olek on elustiil. Kuidas su rahaline
olukord on, kas oled pidanud palju peale maksma,et saaks
tööd teha? Ega sa neile võlgu ei jäänud? Kuidas Kaspar hakkama saab?
Võib-olla tuled hoopis koju tagasi? Kas sul on turvaline neile nii lähedal
olla? Mis tööd seal teha tuleb?
Hoia ikka pea püsti ja ära lase endale liiga teha. Kalli-kalli ka. Emme
annab põse peale musi ka.

21 comments:

Anonymous said...

Tere Jana,

Issanda loomaaed on suur ja lai. Mõned jäävad alati vanematest sõltujateks, pole parata. Ja analüüsivõimele mõjub see pärssivalt. Proovin ise olla kasvatusmeetodeid valides kriitilise meelega. Väsitav on teiste tegematajätmiste pärast kannatada.
P.S. Muu teema: olen siiralt õnnelik, et Sa oled suurepärane juuksur, kelle lõikused/soengud on hindamatud. Ikka nii raske on samaväärset Pärnus leida ja Marika juurde Tlnsse pole lihtne kaugelt Saugast sõita.

Tervitades,
Tiina perega

Tervitades,

Anonymous said...

ahahahahahahahahahaaaaa kuld :D

paas//

Anonymous said...

Tsau Jana,

Tore, et sa lopuks oled julguse kokkuvotnud ja julged minu yle ka irvitada. Ma siiani olen tundund, et ma olen ikka ebaproptsionaalselt palju sinu yle irvitanud ;)
Kimmo

Anonymous said...

Lugupeetud Tiina perega,

Kogu minu austusesest, Teie ja Teie iskiupara vastu, pean ma toepoolest todema, et Teie iroonia mittetajumise voime yletab margatavalt minu keskaparasuse taluvuse voimet.

Siiralt Teie

Kimmo

Anonymous said...

Lugupeetud Harra Paas,

Teie teate kindlasti, omadele kogemustele tuginedes, et kui ahvid puurist valja lasta, siis sellest pole mitte munnigi kasu, et neile enne inimeste nimed said pandud.

Siiaralt Teie

Kimmo

Ervin Sirk said...

Tere,

Kas keegi teab arvuliselt näidata, mitu inimest Eestist on selles kohas tööl käinud (tööandja?) ning mitu neist jäid rahule, mitmel tekkis probleeme (endised töötajad?)? Need on küll vaid minu sõnad, aga ma tunnen Kimmot juba kaua ja minule pole ta kordagi valetamisega vahele jäänud, mis ei tähenda ilmtingimata seda, et ma kehv inimestetundja olen. Mina lihtsalt usun Kimmot.


Tervitades,
Ervin Eestist

Mark said...

Mnjaa

Eks see raske ole 3-4 korda nädalas tööd teha kus pool päeva on täielik vaikus ja tööajal on lubatud raamatuid lugeda, filme vaadata, hammokis tsillida jne.

Anonymous said...

See on küll huvitav kokkusattumus, et tragid inimesed ühtäkki seal laiskadeks muutuvad ja töövõime kaotavad. Kõlab küll natuke veidra kokkusattumusena või mis? Ise kardan, et aetakse hetkel sassi inimtüübid, kellest ühed lasevad pähe istuda ja noogutavad igal võimalikul juhul ja teised suudavad väljendada oma seisukohta ja seda, mis nemad asjast arvavad. Küll aga teades tundes natukene ka tagamaid pean tunnistama, et äärmiselt kurb, et Eestlaste seas selliseid mõlakaid leidub, kes omadele ka kaugel maal p....e keerab. Kui algselt on kokkulepped siis peab nendest kinni pidama. Promodes varasemast CR adelantet pean kahjuks nüüd oma sõnad tagasi võtma ja soovitama kõigile tuttavatele mitte sellest osa saada. Kasparil pidi vist juhtumisi pärast Kimmo tegutsemist paremini minema või mis...

Tervitused Maarjamaalt

i. said...

Nii palju kommentaare pole vist varem blogis olnudki, reality show on kihama ajanud selle :)

Jana, kuumad tervitused!

Anonymous said...

anonüümsele:
Mul on okei. Tragid inimesed ei ole muutunud laisaks.
Mina olen endiselt tööl ja Kimmo tegeleb oma asjadega.
Täna on maskipidu õhtul. Mina täiendan oma baarikogemust :)
Nädala pärast on jõulud :)

Kaspar

Anonymous said...

Kimmo sõnavõtt on nagu Õhtulehe artikkel. Osad loevad ja usuvad sinisilmselt, teadmata tagamaid ja teiste poolte seisukohta. Ja siis laksivad kommentaariumis labaseid kommentaare(seda ülesannet täidab vapralt Kimmo ise. Tubli!).

Tervitades,
Gerli

Anonymous said...

Tere Janake!


Mis ma oskan öelda: Selle rubriigi nimi on vist"Lõbusat lugemist nädalavahetuseks". Teie saate alati hakkama, selles ma ei kahtle. Edu teile!
Aga varsti tuleb Mari ja vaatab kõik üle!
Regina

Anonymous said...

Gerli, sinu arvamus on mulle alati huvi pakkunud.
Mark, oma kuludega costa ricale soita, seejarel kaks kuud tasuta tood teha ja siis oma kuludega tagasi soita on toepoolest hammastavalt ahvatlev valjavaade.
kimmo

Anonymous said...

Gerli, sinu arvamus on mulle alati huvi pakkunud.
Mark, oma kuludega costa ricale soita, seejarel kaks kuud tasuta tood teha ja siis oma kuludega tagasi soita on toepoolest hammastavalt ahvatlev valjavaade.
kimmo

Anonymous said...

Mark,
Kuna sina mind nii hasti ei tunne siis ma selgitan sulle ara, et koik, kes mulle mingit paska ajavad, saavad tundma minu kaest verbaalset anaalseksi. Antud informatsiooni pohjal valid sina juba ise, mis juttu sa mulle ajad.
Kimmo

Anonymous said...

CR Adelante ärimudelist tasub kahtlemata malli võtta. Mina oleks veel kavalam ja kasutaks lapstööjõudu, nemad rahast ei hooli ja oskavad hinnata, et töö juures vahel ka mängida ja puhata saab :)

Kõike head soovides,
Kathy

Anonymous said...

Never Underestimate the Predictability of Stupidity

Anonymous said...

Kallis Gerli,

Kellegi teisepoolse nagemuse puudumine, selle blogis voi komentaariumis, ei ole minu poolsete resurssidega lahendatav probleem.

Armastuvaarselt Sinu,

Kimmo

Anonymous said...

Kimmo õigekirjaoskus tundub nii u. 5 klassi tasemel...

Anonymous said...

Who the fuck is Kimmo?
Inimesi, kes sinna tulla tahaks on alati rohkem kui mahub. Kuidas see kavalpea ennast kohale nihverdada suutis?

Tõnu (täiesti põline Nõmmekas muuseas, kuigi jääb arusaamatuks, kuidas see selles kontekstis saaks oluline olla:)

Anonymous said...

To Mark:

Tõesti ei ole raske 3-4 päeva nädalas tööd teha, hoopis väga raske on sinu kreisi perekonnaga läbi saada...