Saturday, December 18, 2010

siiras vabandus ja selgitused

Tere, armsad sobrad ja tuttavad.Tunnen, et olen volgu yhe selgituse ja vabandused.Palun vabandust koigi teie kaest, kes te olete olete oma kommentaaridele saadud vastuseid lugenud, vastuseid, mis raagivad iseenda eest.Ma ei ole tahtnud kedagi solvata ning siiralt vabandan, et teid sellisesse olukorda o tahtmatult pannud olen.
Lisaksin siia lyhikese minu poolse versiooni, sest enamus inimesi arvatavasti yldse ei saa aru, mis on juhtunud.
Saabusid 2 poissi-Kimmo ja Kaspar.Kuna meil Kimmole ei olnud baaris tood pakkuda enne 15. dets., aga ta siiski tahtis koos sobraga varem tulla, leppisime kokku, et tulgu koos, Kaspar laheb kohe baari, Kimmo aga aitab marti 4 paeval nadalas umbes 4 tundi paevas, mis iganes Mardil vaja teha on.Kui inimesi peaks hakkama varem kaima, laheb Kimmo varem baari, aga kui mitte, siis 15. detsembrist.Kimmo oli sellega nous.Teine tingimus on koigile yhine.Inimesed saavad esimesel 2 kuul oomaja ja toidu, alates 3. kuust laheb 10 % kaibest staffi vahel jagamisse.Elu naitab, et ykskoik kui korgelt end ei hinnata, see on aeg, mis kulub sisseelamiseks, elementaarseks keeleoppeks ning kas baari voi koogitoo selgeks oppimiseks.
Kimmo joudis tootada esimese esmaspaeva, seejarel kukkus meil vihma kallama, mitu oopaeva nonstop, koik molutasime niisama, oues ei saanud midagi teha.Jargmisel nadalal jai vihm enamvahem jargi, hommikud olid ilusad, aga lounast hakkas sadama.Mart andis Kimmole hommikul kell 9 ylesande katte, aga Kimmo hangib ikka baaris, et oot ma joon kohvi voi oot ma saadan meili jne.kuna Kimmol vaga vohma ei olnud, siis higi lendas ja iga poole tunni tagant oli ta kraani all, et juua, duśśi all et loputada, basseinis,et varskendada , loputas vooliku all jalgu, sest sipelgad hammustasid voi ollepausil.Erinevad pohjused, aga joudlus oli vaga vaike.
Kuna Mardiga koos tootades, oli tempo kiire, ei jaksanud Kimmo yhel paeval yldse tootada, Kaspar tootas tema asemel ja Mart ytles mulle vaikselt, et Kaspar tootab vaga usinalt mitte nagu Kimmo, kogu aeg kadunud.Siis kysis Kimmo vaba paeva, sest kyll ta ei saanud magada voi olid tal pinged.
Kuna Kimmol mingit baarikogemust ei olnud, hakkas Margit teda ohtuti valja koolitama.Esimesel paris oma toopaeval teenindas Kimmo hommikusoogi lauda andes palja ylakehaga suits huule kylge kleepunud.tegin markuse, kimmo ei saanud aru, millest ma raagin, klient oli ju eestlane, kah asi.Kimmo naljad olid koik allapoole vood ja koige rohkem iseloomustab teda Paasi ja Marki kommentaaridele vastu kirjutatud read.Probleem tekkis sellega, et kimmost hakati korvalt hoidma, tema parast piinlikkust tundma.Staff ytles mulle mitu korda, et Kimmo ei sobi siia, ta viib meie margi alla.
Moned naited veel:
meie uus kokk Marko saabus ja keegi kysis, kas ta toi ka midagi(juustu, leiba).Kimmo vastas:"peale oma m**** ei toond midagi.
Staff kutsuti kyla peale pinksi mangima, aga baaris olid kliendid, kes tegid drinke ja raakisid juttu.kui nad lopuks ara laksid ytles Kimmo:"Kui teaks, kus nad elavad, paneks neil maja polema!"
Me mardiga soitsime 4 paevaks Panamasse, hotelli jai Gregi auto, millega tohib kylas poes kaia.Kimmo ytles, et oh tore, lahme 60 km eemal Dominicali peale, ega Mardile ja Janale ei pea seda ytlema.
Moned paevad enne kimmo arajooksmist oli meil staffi koosolek, votsime Kimmo personaalkysimuse yles, sest temast oli saanud outsider.Temaga ei oldud nous koos tootama, paluti tal valja oelda iga 25. mote, Kimmo aga ei saanud ikka aru, miks teda nokitakse.Soovitasin Kimmol vahem raakida ja rohkem jalgida.Kimmo ytles, et ta ise ka ei saavat aru, mis temaga on, sest eesti oli ta olnud nagu Kaspar, aga siin ta muutus selliseks, sest arvas, et siin peab selline(milline?) olema.Kuna ta oli pohimotteliselt valja haaletatud, siis ytlesin, et kui ta tahab siin kollektiivis olla, peab ta tosiselt muutuma ja kord juba outsideri rollist valja saada on vaga raske, eriti kui sa ei saa aru, milles asi on.
Aga sellised asjad, mida sa oma lastetoast kaasa saad, et lauas ei rohitseta, ei mida soogi taldrikuga sooma kliendi lauda, keda sa kyll tunned, aga kes on tulnud baari drinke tegema ja ei soo parasjagu, nendest kimmo ei saanud aru ja kui staff talle markusi tegi, tundus kimmole, et jalle tema kallal nokitakse.Koige hirmsamad aga olid tema ropud naljad ja kommentaarid.
Parast koosolekut oli ta paar paeva toesti vaiksem, aga siis jooksis ara.Kui me hakkasime kyla pealt kuulma Kimmo kommentaar, et meil peab tootama nagu ori ja koigil siin Adelantes pestakse ajusid, ytles mart, et ta ei ole siia enam oodatud.Kimmo ei saa ikka aru, nyyd hoigub ta tee pealt, kaugele ta voib tulla ja kas see keeld kehtib ka pidude kohta.Miks inimene tahab nii vaga tulla kohta, kust ta ara jooksis, kus tegeletakse orjapidamise ja ajupesuga?
Ja see, mis puudutab Kimmo ema, kes ei ole mind kordagi nainud, kommentaare, raakis enda eest, panin selle yles hetke emotsiooni ajel, sest see tundus mulle absurdselt naljakas, ohtul hakkas mul piinlik, sest mulle tundus, et olen toonud oma tegelase "Lollide pidusoogile"(kes on filmi nainud, see teab, millest ma raagin)
Ma paneksin selle teema lukku, nagu ma ytlesin, ma ei oleks sellest yldse kirjutanud, aga parast nii kuuma vastukaja tundisn, et pean ka omapoolse versiooni andma.Moelgem naised, kui me oma poegi kasvatame, et teistel naistel tulevikus piinlik voi raske poleks.Seekord ma palun mitte kommenteerida ja lugu ara unustada, tanan, jana

13 comments:

Anonymous said...

Tean, et temma kyll komenteerimisele ei kuulu aga ytlen oma loppsona.
Mina olen teemaga lopetanud ja kavatsen ametlikuks versiooniks, minu lahkumise pohjuseks, kasutada nyydsest parema pakkumise saamist. Yhtlasi tahan mainida, et mul sinna toesti mingit asja enam ei ole. Koik korrad kui ma seal kaisin olid seotud ainult minu jarelejaanud asjad ara toomisega.
Kas siis fyysiliste asjdaega voi muusikaga kaspar arvutist
Kimmo

Anonymous said...

Patoloogiline valetaja oled sa endiselt. Tsiteerin:
meie uus kokk Marko saabus ja keegi kysis, kas ta toi ka midagi(juustu, leiba).Kimmo vastas:"peale oma m**** ei toond midagi.
Staff kutsuti kyla peale pinksi mangima, aga baaris olid kliendid, kes tegid drinke ja raakisid juttu.kui nad lopuks ara laksid ytles Kimmo:"Kui teaks, kus nad elavad, paneks neil maja polema!"

Antud laused ei ole minu suust kyll ilagi valja tulnud kallis janakene, see, et sinu soovkuulmine seda kuulis on juba sinu probleem.
kimmo

margit said...

Kimmo

Sina oled need laused kõvahäälselt välja öelnud ja me oleme kõik seda kuulnud.

Mina kinnitan seda maja põlema panekut ja ma usun et ka Rita ja Arnaud võivad seda kinnitada.

Liis kinnitab seda koka juttu.

Go Figure.

margit

Anonymous said...

Margit,
Kui sina mulle kinnitan, et need laused on minu suust parit siis ma volgnen sulle sygava vabanduse, sest raagitud sai toesti palju. Sinu teravmeelsust ja iroonia tajumise voimet teades, tundub mule natukene uskumatu, et sina aru ei saanud,et koik need roevdused ja jutt, mis ma ajasin oli alati irooniline irvitamine lihtsameelsuse ja labasusue yle.
Sa kuulsid ka, meie omavahelistel suhtluse hetkedel, et mul tegelikult on potnsiaali ja ma kipun ikka ka natukene midagi asjadest aru saama. Ma veelkord vabandan siiralt, et sa minu juttu tolgendasin lihtlabase vulgaarsusena ja ei moistnud seda irooniat seal taga. Ju ma siis natukene ylehindasin sind.
Yldiselt tahaksin mina sulle meeutada, et kui sa veel maletad, siis kunagi sa maalisid pilte. Minu jaoks oli sinu looming alati nauditava ja ma tahaksin, et sa kunagi jalle maalima hakkaksid. Ma tean, et sa pole enam ammu, oma vabast tahtest, lihtsalt oma loominulise vajaduse rahuldamiseks, maalinud ja mulle tundub ka, et see ei ole tingitud sinu vabast tahtest ja soovist.
Ma tahaksin sule jouludeks kinkida louendi, varvid ja pintslid ja ainus, mis mina vastu tahan, on voimalus sinu loomingut nautida.
Vabandan veelkord kogu sydamest ja kahetsen siiralt enda valesti moistetavat valjendusviisi minevikus.
Sydamest kahetsevalt Sinu,
Kimmo

Quiet Dogs Bite Hard said...
This comment has been removed by the author.
margit said...

käi perse Kimmo

Anonymous said...

Yldiselt voime teema loppenuks kuulutada. Teie tahtsite minust lahti saada ja mina tahtsin teist lahti saada. Koik said oma tahtmise ja voiksid idee poolest rahul olla. Minu poolt vaherahu kehtib.
Margit, ma tunnen, et ma volgnen sulle yhe selgituse ja tahaksin seda privaatsemas keskonnas teha kui antud kommentaarium. Kui sa tunned, et sa valmis oled, siis kontakteeru minuga ja ma luban, et ma olen aarmiselt orn ja hell sinuga arvestades kogu seda emotsionaalset labielamiste jada, mis sa siiani taluma oled pidanud.
Kimmo

Anonymous said...

Kimmo, mäletad... iga kahekümne viies mõte tuleb välja öelda.

RIta

Anonymous said...

Rita,
Mina armastan sind ka.
Kimmo

Anonymous said...

Ma usun, et teie kehad on sama lodevad ja inteud.

Anonymous said...

See blogi võiks olla Adelante hotelli reklaamimise-tutvustamise koht, kuid jah, ma kardan, et kui keegi enne Costa Rica reisi seda blogi loeb, vaevalt, et ta Adelantest läbi tuleb.

Jana sõnu ei maksa 100% tõe pähe võtta, tal on asjadest alati oma versioon (samas Kimmot ma ei tea ja ei oska tema väidete kohta midagi öelda).

Tore, et teil ikka see Eesti seebiooper seal jätkub!

Anonymous said...

Ma olen nüüd tagant järele kõik viimased postid ja kommentaarid läbi lugenud ja ma pean tunnistama, et mul pole tükk aega nii lõbus olnud:) eriti hea oli Kimmo ja Margiti dialoog:)))
Pean tunnistama, et ei tunne enamus osapooli ja see võib ju mõne jaoks olla hetkel isegi ärritav ning kibe aga olles Costa Rica eluoluga suht hästi kursis ja teades üsna lähedalt ka kogu Adelante lugu, siis kokkuvõttes on see üks maitseainetest, mis toidust maitsva teeb.
Minu meelest jummala hea reklaam - täitsa oma Eesti reality:)
Kes tahab reisil odava raha eest 7* hotelli, turvalisust, vaikust ja rahu, käib Türgis või Egiptuses!

Tõnu

Anonymous said...

Seoses huviga Jaan Kirsipuu reisi vastu hakkasin uurima nimetatud reisi infot ja jõudsin kiirelt siia blogisse. Ütleme nii, et elev vaimustus ja reisiõhin asendus kiirelt kindla soovida oma jalga mitte sellisesse oma musta pesu avalikult pesemise urkasse mitte tõsta. Kui madal IQ peab olema, et mitte mõista kui halb reklaam on hotellile sellised postitused hotelliga lingitud blogis. Mage.