Friday, August 18, 2006

ei ole meie lennart






kolmapaeval oli meil siis llinnapaev, teel san josesse pidime kovasti pidurdama.Meie ees soitis yks rekka ja jarsku hyppas teele mingi mutt, kaks kitse rihma otsas ja muidugi kitsed panid kalpsates yle tee ja mutt lasi rihma lahti ja rekka pidurdas, tema nagi neid varem ja meie pidurdasime ka kohe palju, mutt hoidis teeaares sydamest kinni, onneks saime pidama, muidu oleks meie auto eest ka lommi lainud, rekkaga poleks arvatavasti midagi juhtunud.Siin on viimasel ajal toesti iga paev onnetusi naha.Ykspaev oli meie ujumiskohas yks rekka kylili teepeal, San Josest tagasi tulles nagime lommis kiirabiautot, mis oli yhe tvalise autoga kokku pannud, parast lehest lugesime, et kiirabi autos oli 90a mutikene, surma saanud, nii on lood.San Joses viis meie advokaat meid ka yhe ehitusfirma omanikuga kokku, kes tundus vaga asjalik mees olevat ja jargmisel nadalal tuleb ta koos arhitektiga meie maale , naitame talle oma motteid ja asi voib alata.maaga saame vist ka jargmisel nadalal yhele poole, mootmiste uued plaanid on kaes, meie tykk vaiksem , hind ka, nii et rohkem raha jaab ehitamiseks, mis on tore.Kui oma paberid advokaadi juures laiali loime ja konstruktoriga arutasime, et mida voi kuidas, siis kondis yks vaike sipelgas yle lehe, me olime oma loomad linna kaasa toonud.hea et prussakas ei olnud.Parast laksime poodi, sellisesse suurde nagu prisma voi city market, seal oli palju rahvast ja 33 kassat.Aga kujutage ette , umbes 30 tootajat olid rivistunud kassade ette , nii oma 7 inimest pikk rivi ja 4-5 inimest paks ja kogu see grupp hakkas tantsu vihtuma, sellise muusika jargi, mis mulle meeldib, selline lobus ja mart alati imestab, kuidas mulle selline muusika saab meeldida.See on selline tants, et koik rivis tevad yhtesid ja samu liigutusi ja vahepeal keeravad ja teevad siis seda yhele kyljele ja siis jalle keeravad, nagu Amerikas on popp.Kui meie Anett oli Tsiilis, siis ta minu meelest ka oskas selliseid tantse ja seal tantsiti neid ka kovasti, aga ,et poes..Nouka ajal oli tootmisvoimlemine.Igal juhul need tootajad tegid mingi paar kolm tantsu, kusjuures inimesed poes, kylastajad hakkasid ka kaasa proovima tantsida, uskumatu, kujutate midagi sellist Eestis ette.Siis loppes see roomus muusika ara ja koik laksid tagasi , kes kassasse, kes kuhu.Eile homikul vara viis Mart meie auto San Isidrosse Leo juurde hooldusesse, tana saab katte.Ma isegi enam ei syvene, mis seal on hooldada vaja, leppisin, et meie auto vajab tahelepanu.kell 6 hommikul soitis ta siis ara ja mina motlesin, et ei tea, kas touseks yles voi magaks edasi.Koigepealt hakkasid papagoid.Neid ei ole vaga naha, aga kluulda selle eest, oi, kuidas.Koik papagoid oskavad karjuda ric voi rico ja ikka labi segi ja nad on kohe parvedes nagu kajakad, siin maja korval puude otsas nad on, vaga rohelised.Siis tulid moiraahvid sisse, no ma motlen muusikalises mottes.Nad olid vist kogu mu maja ymber piiranud, sest see oli toesti vaga korval ja ymberringi ja ikka nii, et creshendo ja siis diminoendo, teate kyll.Ja siis nii hasti madalalt oauu, oauuh, nad nagu hauguks , ikka alguses vaiksemalt ja kovemini ja siis jalle tagasi tasaseks.Kui yks alustab, siis igalt poolt teised vastavad.Edasi hakkasid tsikaadid, korvulukustav tirtsusiristamine, ylemised toonid ja katkematult, paar Eesti moodi lindu oli ka, aga neid ei ole eriti kosta.Ja siis nii oligi , et yhel ajal, nagu synfoonia see kostis ja ma jaingi magama.Arkasin yles, kella ei olnud, Mardi kae peal on meie kell, ta pidi bussiga sealt linnast tagasi soitma.Tegin siis endale kohvi ja tulin oue raamatut lugema.Meie juut kondis reipa naoga ringi ja ma kysisin, kas ta on seda raamatut lugenud."Earn your living by doing what you love"-ei olnud.See on selline natuke eneseabi filiaalist, vaga huvitav ja ajakohane meile, aitah Siiri!juut ei olnud lugenud ja ma siis seletasin ttalle, et mis sisu on.Tema on selline pragmaatik, ta tahtis teada, et mis abi sellest raamatust oli, kui me olime eestis ja me tahtsime hakata tegema midagi muud, et tulla Costa Ricasse ja meil ei olnud piisavalt raha ja kuidas see meid siis aitas.Mina vastu, et naed ju, et me oleme praegu siin ja teeme seeda, jarelikult aitas.Juut motles natuke ja ytles, et tema tahaks naist leida, kas ma saaksin teda aidata.mina jalle, et see on ju lihtne, ma kirjutan blogi, Eestis naised loevad seda ja kohe lendavad siia, loomulikult saan aidata, et missugused naised sulle meeldivad.ta siis pani kohe oma skulptori toovahendid kaest maha ja hakkas loetlema, et ilus, intelligentne, noor, ilma lasteta, peab olema huvitav raakida...Ma siis hakkasin naerma, et peale lastesse puutuva, oleks nagu mina, mina, mina....niisiis juut on 58 aastat vana, kiilakas, vaga roomsa naoga, toesti selline naerunagu on kogu aeg ees, abibalmisd( toi eile mardi vbussipeatusest, mis on 10 min. autosoitu, ara ja tana viib sinna tagasi), kaib vaga vaikeste sammudega,tavaliselt on tal tumesinine t-sark seljas(ykspaev, kui tal kylalised olid, siis oli helesinine)Ma arvan, et , kuna ta on puhas inimene, siis tal on lihtsalt kapis 100 tumesinist t-sarki ja siis ta hommikul on kimbatuses, millist panna.Taal on selline kallis auto ja ta on oudne kihutaja, selle bussipeatuse otsa juures ta arendas 140 km/tunnis.Taa elas pikka aega Saksamaal, siin ostab ainult vaga kalleid valismaaasju endale, toit peab ka olema Euroopa oma, teiste suhtes on vaga praktilise meelega, parem, kui oleks vaga odav koik, mida teiste peale kulutada.Kunagi laenas oma oele suurema summa raha, ode tagasi ei maksnud, elab Canadas, riid majas, ongi vist esialgu koik, kes on huvitatud, kirjutage.Kui Mart tagasi tuli, ei joudnud ta ara imestada, mis teemad meil siin yleval olid.Aga sellest raamatust veel.Seal on vaga selgel kirjeldatud onnelikku inimest, tema kaitumist ja motlemist ja see raamat oleks nagu yksyhele Mardist kirjutatud, koik on sama.Et kogu aeg tahavad koike uut proovida, juba ette arvavad, et neil tuleb valja, eeldavad, et koik inimesed on sobralikud, loodavad, et neil on hea onn ja kui ka vahel ei vea, siis naevad halvas asjas ainnult head, et oleks voinud ju kehvemini minna, suhtlevad vaga paljude inimestega, vaatavad igale poole , on uudishimulikud.ja siis paeval olidgi selline moment, et Mart ytles, et tahad, laheme vaatame, siin maeotsas on mingid majad, et mis need on.Mina muidugi, et mis majad, ei taha, nii huvitav on lugeda.Ta siis pani kaabu pahe ja laks uudistama ,nagu onnelikule inimesele tavaparane, mina jain lugema onnelikest inimestest...juudi koer ka arvab, et tal on uus karjajuht, lippas Mardiga kaasa ja koer magab ainult meie ukse ees, enam juuti ei valva yldse.Mingi tunni parast tuli Mart tagasi, oli seal paljude inimestega suhelnud ja ytles, et tahad, seal yle tee orgu viib selline metsik rada, joeni valja, et tahad, lahme, tema laheb matsetega rada tehes ees ja mina jargi.No voite arvata, mis ma ytlesin, onneks hakkas vihma sadama ja see minek jai katki.Siin vastus sulle Ciku, hullusi ei tee mitte mart minuga kaasa vaid hull ongi tema, mina olen see, kes jargi teeb, vahel harva.Parast tuli meile see kinnisvara Moises kylla, parast ma kutsusin ennast ise pulma.Ta raakis, et tegi emadepaeval oma laste emale ettepaneku abielluda ja see oli nii roomus, et detsembris on pulm.ma proovisin algul suunavaid kysimusi esitada, aga parast lihtsalt ytlesin, et oi kui tore, see on esimene pulm, kuhu me siin minna saame ja siis ta ytles, et muidugi nii vahva.issand, praegu, kui ma seda kirjutan, kysisgi juut, et kus tydrukud onj, et ta voib oma pildi ka anda, siis on parem.Kuijutage ette,!!!nii et votke seda lugu tosiselt, ma olen ikka paris hadas, kui vastuseid ei tule, appi, naised paastke valja:)))))tosiselt.Pikisilmi ootama jaades, Jana Mart ja juut.

3 comments:

anett said...

kallid vanemad,
ka mina vastasin juudi kirjeldustele : tark,ilus,lapsi pole,hea suhtleja ning noor,aga vist liiga noor,hahaa!
aga ma olen kindel,et te talle mone naise leiate! Kusjuures, ta on niiii lennarti nagu,hullus!!!:D

nii tore,et te pulma saate minna!! Ja mina tahaks juba ka pileteid costa ricasse!!!

kallistused ja musid,
anett

cikumiku said...

Tsau jälle. No kena projekt teil siis käsil - naise valminine juudile. Meil ei saa siin eestiski sõbrannadele mehi, rääkimata siis sellest, et et siit midagi ära saata. Tutvusringkonnas ja naistel kõigil nii kõrged nõudmised - et peab olema Brad Pitti välimus ja Bill Gatesi rahakott ja Erki Noole keha, Andrus Kivirähki huumorisoon, Jaana Sinu Mardi hullus või vemp, või kuidas iganes seda seiklus- ja uudsushimu nimetada;), Lennart Mere vaimsus ja ma kohe ei oska öelda, kelle sportlikus...Ja kui sa mainid, et Juut hoiab teiste pealt kokku, siis see on esimene omadus, millega ilmselt tavalised ärahellitatud eesti naised ei lepi!!! Ütle talle, et totaalne muutumine ja naisi tuleb tormijooksuga;) . Viivi vahmiiliga tuli meile laupäeval Karepale maale külla ja rääkis, et otsitakse naist ja oli siis kohe mõlenud minu peale. Algul muidugi mõtles enda peale, et isegi see sobib, et lapsi pole, et tal lapsed nii suured. Aga siis mõne aja pärast ütles, et mõtles kohe minu peale. Ma muidugi olin väga meelitatud, et mulle kõik need loomuomadused külge mõeldi. Eks ma ise mõtlen endast ka nii, aga valjult ma seda välja vist öelda ei julgeks;) Ühesõnaga Viivi pakkumise peale kostis Ilmar grilli äärest, et Cikul on muud plaanid;) No ma pole mingitest plaanidest midagi kuulnud, aga vaikse ja tagasihoidliku Eesti naisena ma siis targu jäin vait ja mõtsin, et seekord ma ennast siis ise pakkuma ei hakka. Aga hoian silmad kõrvad lahti, ehk meenub miski intelligentne müürilill, kellele minu eelnimetatud omadused olulised ei ole ja kes kohe pea ees seikusse tormaks. Juut ikka lennupileti ostab vä? ;) ja miski suure kiviga kihlasõrmuse:) hahahahaaa!!!!Pärast jätkan, kiire töö tuli nüüd peale!

cikumiku said...

Tervitused kaugele maale... Polegi täna e siis kolmap hommikul midagi uut :(. Nii pikaks vahe eelmise looga veninud... Pean täna kohvi ilma teie seiklusteta nautima (ma vist ei oskagi enam ilma üldse nautidagi)... Olen juudi naise osas maad kuuland siit ja sealt, aga tundub, et Eesti naised jäävad sel mehel maitsmata;). aga ärgu heitku meelt, kohalikke on ju lademes.. kuigi, teab mis kaunid need naised seal ei ole, kuidagi samasugused, nagu mehhiko naised - siuksed külmkapid, st et pea läheb kohe kereks üle, kaela ei ole...aga süda see-eest ilmselt väääga kaunis. Jaana, riputa palun nüüd uus lugu üles, või olete te oma platsil ja kapaitate nii, et veri ninast väljas ja muuks enam aega ei jäägi? !... terv ciku