Saturday, August 26, 2006

Pildiraam










Niiii onnelik jana, palju meile ja palju komme, kohe lust lugeda.Eile, st.neljapaeval laksime madudeparki.on siin selline koht, et siis teame, keda naeme.Silt oli, et koigile on 10 taala, aga costaricalastele on 3 taala.me alustasime kohe juttu, et ...Ah te elate siin, muidugi, siis on teile ka loomulöikult 3 taala, nii sobralikud.madusid oli igatesorti, aga loppkokkuvotteks ma sain aru, et ma ei saa mitte iialgi aru, kui ma madu naen, kellega on tegemist ja kas see myrgine ka on, sest kui madu oli puuris naiteks laimirohelist varvi, siis sildil seisis, et samas on neid ka roosakaid kuldseid ja beeze, ja nii pea igal pool.Ja konnadega oli sama lugu.Naiteks meremao kohta oli kirjutatud, et inimesele ta muidu myrgine ei ole, aga kui TA(madu) tahab, siis voib ta ka sind surmavalt hammustada, ei ttea, mis see pidi tahendama,Madu ise oli selline peenike nagu mingi solge ja ujus vees,Pildistasime ja filmisime jatulime sealt valja segasemate tunnetega kui minnes.kaisime ka lahilinnas San Isidros, ma kammisin mooda kangapoode, tahtsin naha, mida on.Enne minekut nagime oma kylas tuttavat kutti, Chikot, see homo, sealt taiskuupeolt.Tema tegeleb mingite statistiliste uuringutega(paris hea segane nimetus), rahvusvaheliste firmade jaoks, tema loi lodvalt randmega ja ytles, ete oi, seal linnas on niiiii monusaid kangapoode, ja eriti on yhe hiinlase pood "Lotos), kus myyakse fantastilisi diivanikatteid.Kujutage ette!!ma seda poodi yles ei leidnud, aga ehk rteine kord.Ostsin paar ajakirja, yks on hispaahiakeelne Vanidad, see on selline paks kroonika kogu maailma klats ja sealt nagin ka siis Victoria Beckhami soengut, millest minu armas tytreke raakis, et tal nyyd on, ma kyll ei saa aru, mis eriline soeng see on, nagu ikka victorial voi on Anett pea pruuniks varvinud.Pilt on tehtud asja, kui ta Bond streedil shoppab...Ja teine oli sisustusajakiri, hispaania oma, vaga hea ja paks , sain paar asja varastada, olen rahul.Ohtul hyppas meie rodule suur roheline konn ja lasi ennast pildistada, ma ei tea, kas oli myrgine voi mitte, ilus oli kyll.ja kell pool5 ohtul tulevad papagoid, parvena ja need tuukanid, neid oli eile puulatv tais, Mart filmis .Tana hommikul pidime kokku saama oma ehitaja ja arhitektiga, ja kujutage ette, me laksime kohale 5 minutit varem ja nad olid juba kohal.kahlasime oma krundi labi, tutvustasime neid oma plaanidega ja parast, kui auto juurde tagasi laksime, nagin madu ka.Ei hakka keegi nyyd karjuma ega ei pane blogi kinni, maod, kellest pildid on, olid puuris.ma jain vaatama, et kas on sisalik, aga oli madu, selline rohekas.Madu liigub uskumatult kiiresti, nagu lendab ohus, ma pole kunagi enne nainud, esimene kord oli siin, kui see teine madu konna pyydis.Madu laks oma teed ja meie tulime siia oma koju, lappasime ajakirju ja jutustasime oma plaanidest.Meie koju soites, see teine auto siit pystloodsest maest yles ei saanud ja lopuks vajus kraavi natukene, siis parast, kui me nad alla tagasi viisime, siis mart koiega tombas nad kraavist valja, aga see ehitusettevotja Fernando parast tagurdas nii, et peegel jai posti taha ja laks katki, aga ta ytles reipa haalega, et ah, oligi vana, nii poistiivne suhtumine.Olime roomsad, et esmaspaeval juba saame uuesti kokku ja koik tundub minema hakkavat, laksime randa.Mart arvas, et yks teerada, mida ta ykspaev nagi, et voiks minna sedamooda, et uut randa avasstada.No algus oli paljutootav, aga ysna kohe, oli koik yks suur sopp ja vesi ja me oma 4veo ja aeglustiga olime ikkagi lopuks kuidagi viltu ja kinni ja sedapori oli ka ikka polvist saati ja tee loppes ka ara, ma llasin akna kinni, et oksad sisse kinni ei jaaks ja mart ytles, et tagurpidi ta kyll tagasi ei saa minna, et ta peab ringi keerama, kus ei tea, oligi ainult see 2 poriroobast ja vesi ymberrringi.korval olid postid ja okastraataed, temal hea mote, et tostame aia ringi(onju onnelikel inimestel on kohe sellised toredad motted)Et ma peaksin yldse motlema seal dzunglis autost valjuda, polegi kuskile valjuda, dzungel oli vastu auto akent surutud ja pori oli kindlalt polvini, astuda poleks isegi minu kummikutega saanud, kummik jaab lihtsalt maha.Ta ise sai vist ka aru, et ei ole hea mote ja hakkas ikka tagurdades tagasi minema tuldud teed.ikka edasi ja tagasi ja jalle hooga ja lopuks saime ikka valja, temal voiduroomus ilme naol , auto on praeguseni paksu poriga koos aknad ja peeglid kaasa arvatud, kohe yldse ei nae peeglitest midagi, laksime siis oma randa, kui autost valjusime, siis roheline konn istus stange peal keset pori, soidupealt ei olnud ka ara lennanud.mart ytles, et tema arvas, et sinna me ara upume.ma hakkasin kohe imestama, siiani olin taiesti vait olnud.Ise ta mu sinna toi,viigu ara ka, kuidas ta yldse sai sellist motet moelda, siis ta hakkas parandama ja puterdama ja lopuks ytles, et aga nae, valja toin, sellise voiduroomsa moega.Aga kuidas teisiti??Siis kaisime ookeanis , mitu korda ja korjasin teokarpe ja tagasiteel kaisime internetist labi ja jalle olid paljud kirjutanud ja siis tuli sinna see amish, kellelt me sealt garaazimyygilt kaneelisaiu ostsime, nii head ja palju suhkrut ja kaneeli, need on kohe sellised glasuurised, sellel meesamishil on selline ilus kaabu ja tema naisel in selline tanu ja selline vanaaegne kleit ja nad on noored ja elavad meie kylas, seal , kuhu me ehitame, kujutage ette, kuidas nad hakkavad hommikuti jalgrattaga naiteks voi hobusega meile varskeid saiu tooma, issand kui stiilne.ma tahaks endale ka tegelikult sellist tanu ja kleiti, aga ma ei tunne neid veel nii palju, imelik oleks vist kysida, akki on mingi usuvark, parast ei too saiu ka.Siis tulime koju , Mart jai vorkkiigesse magama ja mina hakkasin ikka seda klatsiajakirja lugema, hispaania keeles jatkub ajakirja lugeda ikka mitmeks paevaks.Varsti hakkan syya tegema, prantsuse kartuleid ja loomaliha ja guacamollet, ilma ei saa.Sina , Ciku, palun, tule kokaks, palun, palun.ma siin motlen, et see koka leidmine on vaga raske, et peab oige inimese leidma, siin on mingid vanad valged peerud, keda olen kohanud, need on sellised tahtsad ja joovad palju,noort oleks vaja ja saravate silmadega, ja seda kala ja krabisid ja nii void teha nii palju kui kulub, ainult alla tuult, haha.Mina ei tea, kyll, meil on selle nalja kohapealt kyll selle 22aasta jooksul mardiga nii valja kujunenud, et tema teeb nalja ja mina naeran, siiani on see toiminud.ma ei kujuta teistmoodi ettegi.Oeldakse ju, et kui mees paneb sind naerma, siis on oige mees.Mulle ka meeldib, kui auto on tangitud, ma jagan taielikult su arvamust autode ja naiste vahekorra suhtes.Yldse, kui voimalik, mulle meeldib olla abitu, siis on kohe aitajaid ja koik saavad naida tarkade ja osavatena.
Siis pidime tana alla ajama veel yhe rohelise sisaliku ja sellise pikaninaga ja sabaga looma, pesukaru moodi, ma ei tea, mis ta nimi on, aga koik jaid ellu.
Tana on reede ja Mart ytles, et voiks ohtul minna vaatama, mis seal klubis tana mangitakse, mis muusikat, seal ,kus me eelmisel laupaeval kaisime, ma ytlesin, et ma niisama vaatama enam ei tule, kui tantsima ei voeta, eks nais, mis saab.Vaatasime tana, et see kuju, mida juut siin taob, on nii vaga pingviini moodi, aga kuna koik eelmised tood on naised olnud, siis me ei julge kysida ka, akki solvub, voi ongi loomade peale yle lainud.Musi ja kalli koiigile, vihma hakkas ka sadama ja plekkkatus koliseb jubedalt, lahen hakkan oma imemehele syya tegema.
Hommik on ja motlesin, et kirjutan natukene juurde, enne, kui ara saadan teile.Kujutage ette, ma jain eile magama ja me ei saanudki peole minna.magasin 12 tundi nagu imik ja hommikul oli pea motteid tais.Et kuidas ma olen astunud nagu pildiraamist valja ja olen sattunud taiesti uude maailma.No tere hommikulst, voib nyyd keegi oelda, et alles nyyd said aru.Aga on ju nii, et muidu tead kyll, et on nii, aga yhel hetkel laheb nagu lamp polema ja sa tunned, et ongi nii.Ma tunnen, et kiirustamisest on Eestis saanud identiteedi loomise viis.Koik kogu aeg raakisid, kui kiire neil on(minul oli ainult tool kiire), alati jai mul vabal ajal aega moelda ja lugeda raamatuid(koik ytlesid, et neil pole seda aega) ja ma ei vajanud mingit erilist meelelahutust, vasinud inimesele on ju lihtsalt hea pikutamine.Telefon helises pidevalt ja kalender oli tais.Nyyd on teisiti.Ma olen sattunud taiesti teise maailma, moelge ainult yks samm voib muuta kogu su elu .JA KOIK ONGI TEISITI.Tyhjus, mobiil ei helise(2.paeva on siin levi maas, ega ta muidu ka ei helisenud, peab tunnistama), kalender on sobivalt tyhi, keegi ei ytle, kui vajalik ma olen(Mart ytleb, kui ma palun).ma olen loonud endale avaruse ja vaikuse, olen valitsevast elukorraldusest taielikult valja astunud ja saan aru, miks paljud unistavad oravarattast valja astumist, aga vaid vahesed seda teevad.Astudes valja sellest, mida peetakse normaalseks, satud sa taielikku yksindusse, siin on taiesti uus olukord, pole yhtegi rada ega teed, mida sa teaksid, koik pead ise endale leidma ja looma,tegelikult on see moeldes paris hirmutav, elada aga vaga huvitav.ma arvan, et olen palju rohkem naeratama hakanud, silmad saravad ja elan taiel rinnal.Ja nyyd ma olengi joudnud sinna, nagu ma lopupeol teile koigile, mu armsad, ytlesin, et kui meitte kunagi ei soanda teha seda, mis hirmutab ja teha alati seda, mille yle on kontroll, siis me ei ela pariselt.ma tean, et seda tunnet peab ise tundma, aga ikkagi soovitan, ja ma ei ole mingeid seeni soonud ega piipu tommanud....lihtsalt igaksujhuks

1 comment:

anett said...

tsau kallid vanemad! :)))
te olete kuskile ara kadunud, mis te seal pusite??? Ootan ikka teie meili :) Nagin teid tana lausa unes!

Meil on asjad ikka vanaviisi, kurb on see,et reedel algab kool :(
Vihikuid mul pole ja mu valge viiksark sai juuksevarviseks, aga nohhh hihihih.

Tana otsustasin suurpuhastuse teha kodus, nii et ma hakkangi nyyd tolmuimejaga undama ja pererahvast yles ajama :))
musimusi,
anett