Friday, February 09, 2007

viimastel piltidel oleme eile ohtul Samueli juures liha soomas








Neljapaev..3 paeva on vahepeal moodunud ja ikka juhtub.Teisipaeval ei juhtunud kyll eriti midagi.Hommikul saatsin hotellist meile kyll Kodakondsus ja Migratsiooniametisse, kyll ARKi, Hansapanka, siis laksime ostsime kardina ja tsillimispatjade riiet(siin yldse ei osata pakkida, kuna me ostsime kokku 44 meetrit riiet, mis oli anamuses ka mingi 2-3m lai, siis kokku tuli yks suur hunnik ja kujutage ette, see pakiti nagu prygikotti, et vota olale ja mine.)Mart nagi valja nagu geoloog ja me votsime takso.Soitsime DHLi kontorisse ja ma saatsin ara oma avalduse ja pildid ja riigiloivu koopia.Pilte kaisime enne mingis imelikus urkas tegemas.Trepist sai teisele korrusele ja siis oli trellitatud uks ees, hyydsime alguses uhhuuu ja nii, aga keegi valja ei teinud, siis avastasime, et on uksekell, ma kohe vajutasin, aga see oli internetipunkti minemiseks, teine kell oli oige.Uksele tuli mingi poiss, kes oli silmnahtavalt gey, vaga viisakas ja kohutavalt lohnastatud.Laksime siis sinna fotograafi ruumi, seal olid pildid senas a la mikihiir, et kuidas sa void fotomontaazi teha, et paned mingi surfaja pildi ja oma nao ja koik varvid olid sellised nagu Hiina restoranides tavaliselt ripuvad mingid 3 aastat vana kalendrid, sellised pleekinud, aga on jaanud kylmad rohelised ja luitunud punased.me ytlesime, et mul on vaja tapselt 4korda 5 fotot, et tapselt, parast tuöli ikka natukene liiga suur , poiss kais joonlauda otsimas, et moota ja hyppas iga 3 sekundi tagant jalle uksest sisse, et ta kohe tuleb ja kadus jalle.Lopuks loikasid nad koos(Mart ja see poiss) pildi oigesse suurusesse.Kuna vahepeal oli helistanud meie advokaat, et me pidime sealt ka labi minema, et saame mingid maade kohta registripaberid ku8skilt ametiasutusest, et yks sekretaridest pidi need tooma, kell oli 11, kui ta helistas ja me kysisime, kas paberid on olemas, ta vastas, et kohe kohe.Hotellis asjad kokku pandud, kihutasime autopoodi, sest sealt pidime saama ajutised numbrid, esimene paev soitsime mingi ma ei tea, mis paberitykiga.Kogu aeg iga natukese aja tagane helistas Mart sellele meie vanast autost huvitatule, aga tema telefon oli levist valjas, mis on siin muidugio vaga tavaline.Vahepeal helistas veel Eugenia, see , kes meil sellest Pamela firmast ehitas ja kes arvas , et meie talle maksame ja meie jalle nii ei arva.Et tema ikka tahab oma raha.Mart jalle ytles, et raagi meie advokaadiga jne.Kui me lopuks sinna meie adviokaadibyroosse joudsime, oli kell pool2,,meie advokaat oli soomas, aga sekretar oli seal ja ytles, et tema pole veel kuskile neid pabereid tooma lainud, tema soob.Siis me votsime ta meie auto peale ja soidutasime sinna riigiametisse, kust ta siis meile need paberid ka ara toi.Advokaadiga leppisime kokku, et tema mehhaanik paneb mingi kasutatud radiaatori meie Galloperi kylge, et nii on meil ikka teda vaga raske myya, kui ta ei liigu.Ja siis soitsime veel ehitusmaterjalipoodi(mis nyyd viga osta, suur kast taga) ja Escazu malli, et ma saaksin endale natuke kosmaatikat osta ja syya ka sutsu.Ostsime molemad endale lohnad ja uus auto oli kohe varsti head lohna tais.Linnast valja me enne poolt 6 ei joudnuki, laksime seda uut teedpidi, seal, kus mul see jama juhtus, kysisin veel seqalt poest, kusjuures see koik toimus, aga ei miskit.Koju joudsime enne 11, ma panin veel blogi yles, selle eelmise.Hommikul, ikui arkasime, mulle tundus, et toomehi pole, mingit liikumist ei tundunud kuskil.Ja oige oligi, mitte kedagi.Koik need 2 paeva, mis me ara olime, polnudki toomehi.Mart helistas siis Luisile, et mis vark on ja tuli valja, et see Carlos, kelle saapad ja madratsi Mart ara poletas, see oli esmaspaeval tulnud ja koik asjad ara viinud, et tema siin rohkem ei toota.Yhtlasi, nagu selgus tana, oli ta kaasa votnud ka sellele firmale kuuluvad labidad ja kirkad, nii et jah.Luis(selle firma boss) ytles, et tema tahab, et kui uue cabina paberid on omavalitsuses, siis nad hakkavad 2 ehitama.Meile see mote muidugi ei sobinud, sest trahvi peame ju maksma meie ja meil on selline asukoht, et inspektoreid kais vahepeal suisa iga üpaev.Siis sai Mart selle Tervishoiu MInisteeriumi mehega kokku, kes meie dokumente nyyd labi ei lase, sest yhe korra me maksime talle, kuna meil oli kiire.Nyyd ta ytleb, et nende paberitega laheb ikka vaga kaua, aga kiiremini saab, kui maksame 50 taala.Ja vahe sellest, ta tahab veel, et me helistaks tema bossile, ja kiidaks teda, et kyll ta on ikka tubli, ei no ikka eriline nahhaal.Kui me siis sealt San Isidrost tagasi joudsime eile louna paiku, siis hakkasime toole.Mina tegin yhe kyynlajala, Mart hakkas istumisenurka tegema., seda mille jaoks me kanga ostsime.Ohtul pidi meie sober omavalitsusest siia tulema, tema soprus on natukene odavam kui sellel tervishoiu omal.Ah jaa, kui me seal San Isidros olime, ma ostsin hiiglasliku arbuusi ja tomateid jne ja meil oli 10 000ne, see on mingi 20 taala ja siin koige suurem rahataht yldse, see tahendab, et keegi ei saa seda sulle tagasi anda vahetusrahaks.Kutid kadusid kuskile ja hetk hiljem olid tagasi, et kas te ka teate, see on valeraha.Ja toesti vaatasime vastu valgust, see vesipilt oli natukene teistsugune kui tavaliselt ja yks kiri oli puudu.Meie muidugi, et mida asja, Mart laks panka, et kust ma selle mujalt olen saanud, vaadake, mida te siin valja annate.Pangajuhataja helistas kohe sinna panka, kus me arve avasime,(siin on ju nii raske arvet avada, peab olema 2 soovitajat ja sul peab olema firma jne.)Selle San Joase panga juhataja, kus me arve avasime, on meie advokaadi sober ja tema ytles sellele helistajale, et see on vaga tahtis klient ja vahetage kohe ta raha ringi ja nii on.Parast hakkas Mart kahtlustama, et akki need juurikamyyjad ise vahetasid meie raha valkkiirelt valerqaha vastu ja siis toid tagasi, et oioioi, vaadake, mis!!!Peab vist paranoiliseks muutuma, viimasel ajal on imelikud lood.Tana hommikul tormas mart kell 7, et saada kokku siis selle mei omavalitsusesobraga, siis maksta igasugu kindlustusi ehitajate eest ja votta haigekassast toendit, et meil pole mingeid volgnevusi,Luis toi 2 ehitajat siia, kes pool paeva tood tegid ja homme toob mingi keevitaja siia.Esmaspaeval pidi tulema 5 uut meest, ja yks naine lapsega, kes siis neile syya hakkb tegema.No ma ei tea, kui nad sellele naisele ka wc-d ei ehita, kuidas see siin koik toimima hakkab.Ja laps ka veel.Soltub lapsest, aga kui see mul siin labi klaaside jooksma hakkab voi kuskillt jarsakust alla veereb...nais nais...
Hiina keele kursusele peaksin ka minema, sest autoaapteek koosneb hiinakeelsetest asjadest ja mul ei ole orna aimugi, mis nenedes pudelites sees on, sest peal on ainult hieroglyfid.Ainuke aratuntav asi oli zgutt, mida keegi ju enam ei kasuta ja sellised pulgad, millega keel alla surutakse, et ytle aaaaa.Tana tegi Mart ka yhe kyynlajala, ainult, et paksemast traadist, vaga ilus, nyyd paneb teises toas plaate, ennem tegime voodikohta blokkidest, mina kiorjasin kivikesi, mis blokkide sisse kaisid.Kangad ripuvad mul ka akna ees, olen vaga rahul, hommikul, kui Mart ara oli, tahtsin 2 kruvi seina keerata, kruvid leidsin, trelli ka, aga see kais ainult tagurpidi, et keeras nagu kruvid valja, siis leidsin 2 naela(ikka vanakool on kindlam)haamrit ei leidnud, aga oli mingi paksem klots, ajas asja ara kyll
Muumipapale.Neid noori poisse ma kahtlustada ei oska, sest need istusid kogu aeg teiselpool teed ja kukile ara ei kainud.Mida ma maletan, oli, et yks jalgrattaga vanem mees soitis mooda ja ma seisin just siis auto taga, et hakkame haaletama ja meie kapott oli yles tostetud ja siis yhel hetkel ma nagin, et ta oli nagu auto ees, aga seal korvalistme pool esiosa juures.Aga Mart i ma ei nainud, aga ma arvasin, et ta on seal ylestostetu kapoti taga, aga kuna siin on ininmesed nii uudishimulikud, ja see oli vanem mees, siis ma kohe ei osanud seostada, aga selline mote kais peast labi kyll, et miks ta seal teisel pool on, kui ta alguses soitis autost vasakult mooda.Ja minupoolne esiuks oli lahti kogu aeg, teised uksed olid kinni.Nii, et vanu tuleb ka kahtlustada, ei ole midagi, et ainult vaatad noori ja samal ajal mingi taat viibki su asjad ara...:(

2 comments:

anett said...

kullakesed,
mul on hea meel,et asjad edenevad ja te ei noruta :)
juhtub ikka...

olge musid,ma loodan et saate oma autost ka lahti lõpuks!!!

kallistused ja suudlused,
anett

Anonymous said...

Tere :)
Mul on 1 soovitus. Kui suure rahatähega lähete ostu tegema, siis kirjutage see seeria nr omale üles kuhugi. Veel parem, kui müüja seda teeb teiega koos enne kui ta kuhugi koos rahaga jooksma hakkab. Muidu tundub päris reaalne kahtlustada, et ta võib selle kuskil tagaruumis ümber vahetada.
Meil siin külm...
Tallinna ehitati jääskulptuure. Ainus asi millega laiata ;)

kallistan
Lembe