Monday, February 26, 2007

ma kohe ei teagi, mida pealkirjaks panna



Esmaspaeva ohtu,meil on siin paris hubane, mina sain just raamatu labi, uue, mille Liis mulle toi, Mart loeb Kaabikut.tegelikult pidime minema Noa juures toimuvale filmiohtule, kuhu me olime lubanud ise filmi viia "Todo sobre mi madre", aga me viisime ainult filmi, sest me ei jaksanud suhelda.
Niisiis:Neljapaeva ohtul saabus meile Liis, myts maha, yksi seikleb ja muidugi tema valmidus suhelda on ka taiesti ameerikalik.Reedel soitsin mina oma ombleja Maruhha juurde, et katte saada need tsillimisistmete kangaga kaetud poroloonid.Kui ma kohale joudsin, selgus, et ta ei ole neid veel omblema hakanudki, kuna tema ikka ei saanud aru, et kas ta peab neid poroloone vaiksemaks ka loikama ja kui palju(parast Mart ytles selle USKUMATU, sest me olime tookord koos olnud ja omaarust vaga selgelt sonastanud, et loigata pole kuskilt vaja,, ainult omble riie ymber.Ma siis jatsin talle uue porolloni ja patjade tegemise materjali ja ma kyll ei tea, kas ta nyyd hakkab toole voi jai jalle midagi selgusetuks.tagasi joudsin, oli Liis rannast tagasi, nagu punaseks paevitunud ja meie noored meestoolised taiesti endast valjas, tegid kriiskavaid seahaalitsusi ja tombasid muidu tahelepanu.Ma kyll julgustasin neid, et Liis raagib hispaania keelt ka, aga suhtlemine ei ole igayhe tugevam kylg, nii nad tegid selliseid loomahaali edasi.Ohtul viisime Liisi Noa baari,ja andsime lubaduse esmaspaeval koos selle "Todo sobre mi madrega" kohale ilmuda.Laupaeval meie ehitajad muidugi hoiskasid jalle usinasti ja enne kui ma arugi sain, olid koik nagu yks mees too lopetanud.Nende ylemus Luis soitis ka hommikul labi ja meil oli temaga jutt, et meile ei sobi, et nad ainult 11 ni laupaeval tootavad ja sellest ajast ka tnd poolteist soovad, asjad ei liigu.Luis ytles, et nad tootavad 12ni ja siis lahevad paks ja rastamees minema, aga Valter ja peeglimees tootavad edasi ja ka pyhapaeval kella 2ni.Siis me viisime Liisi Sierpesse(see on yks vaike kyla, kust ta mingi paadikesega Osa poolsaarele edasi loksus)ja kui tagasi tulime, oli kell 11 ja kedagi ei tootanud.See Valter, kes oleks pidanud tootama, ytles, et tema naine , see, kes meil ka seal all elab,on rase ja tema ei saa lubada, et ta nii palju peab kasitsi pesu pesema, et nemad lahevad nyyd Cortesi ja ostavad pesumasina.Ma ei saa aru, kas nad ennem selle peale ei moelnud, ega ta nyyd selle 2 nadalaga, mis nad meil on olnud, pole rasedaks jaanud, voi on?Ja alles paar paeva enne seda kais Mart neid supermercadosse viimas, sest neil oli vaja taldrikuid ja kausse osta.ma ei saa aru, miks nad kodunt neid asju kaasa ei votnud, tuleks ju odavam, voi mneil polegi kodu, elavadki ainult ehitusplatsidel?Luis joudis ka mone hetke parast, ma ei tea, kus ta vahepeal kais ja kysis ka imestunult, et kas koik on juba lopetanud.Ma ei tea, kuidas see kylll talle samasuur uudis oli.Rohutasime, et kuna toesti mehed soovad paevas vahemalt 6 korda ja ikka jooksujalul maest alla sooma ja vaevaliselt jalle yles toole ja et ikka varem minema ja hiljem toole(ma tunnen end juba toelise kapitalistina siin, aga toesti ajab nagu vihale).me siis hakkasime ise toole, panime vannituppa teokarpe seina ja mina tegin veel varviparandusi, kus oli vaja, mis aknaid ette pannes oli kihva lainud ja Mart tegi plaadivahesid vuugitaidisegajneVahepeal mul ei sujunud see teokarpide kleepimine ja koik ajas vihale, et valja ei tule ja siis ma natuke maratsesin, siis kaisin dushi all, votsin raamatu ja lopuks jain hoopis magama.Arkasin selle peale, et meile olid kytlalised tulnud.Any ja Jennifer kinnisvarast.nad ei olnud meil kainud ja kjiitsid korralikult ja imestasid mis jakasid..Ohtul porutasime Palmar Nortesse, seal olid mingid pidustused, harjarodeo oli ja igasugu karusellid ja trini trani myyk ja soomine .Selline laadamoodi vark.hargade seljas nad ratsutavad ikka toesti osavalt.ja kui muusikaks oli see pasodoble tyypmuusika, mille jargi ma omal ajal voistlustantsu tegin, siis nyyd oli seesama muusika ja ma olingi hargade juures.Ma maletan, kuidas Tael ikka seletas, et see tants on alguse saanud harjavoitlusest, et naine on harg ja mees on siis see punase ratikuga tyyp.See oli ikka nii voimas, harjad olid taitsa hullud, loopisid tagant yles ja mehed kaisid nagu hypiknukud kokku.Paaril korral kadus vool ara ja istusime kottpimedas mingi 15 minutit, kui meile tuttavad ICE mehed mingite pikkade oradega transformaatorite otsas sudisid..Pyhapaeval magasime monuga, arkasime kell 8, laksin kohe uksest valja vaatama, et kas too kaib.Valter tuligi kohe jooksujalu ylevalt alla, et neil oleks ikka seda meie trelli vaja, et see, mille Luis eile toi, see on ainult kipsikruvide jaoks, sellega ei saa seal maja peal midagi teha.No andsime trelli, aga nad laksid kohe sooma minema.ma vaatasin huvi parast kella, tagasi tulid nad 10.30.Ja, mis te arvate, kell 12 tulid nad ylevalt alla ja toid trelli ara, et tanaseks nad lopetavad, et tema naine on nii tydinud ja nad lahevad nyyd randa.Kui neid maju siin samas tempos edasi ehitatakse, jouab siin all veel palju lapsi syndida.Siis kolas selge kolava haalega Tere!Liis tuli tagasi, talle ei olnud meeldinud sealkandis ja tuligi tagasi.ma unustasin oelda, et Liis oli nyyd esimene, kes sai meie vastvalminud 2. magamistoas oobida.Ega see veel paris valmis pole, aga igaljuhul puhtad linad voodis ja kardinad ees.Vahepeal oli Nick kainud, tema manageerib meie vastasolevat hotelli, et ohtul on rannas pidu, et tulgu me ka.kui ohtu tuli, siis me laksimegi, kaasas kylmkast olledega ja kaamera ka.Randa laksime seda hotellist viivat teerada pidi, me ei olnud kunagi sedapidi lainud.Eelmisel paeval oli isegi meie vapral Liisil seal kondides kohe hakanud.Aga muidugi kambas minna on teine kui yksi.Randa joudmiseks tuli labi joe sumada, see oli parajasti nii sygav, et tagumik sai marjaks.Me Liisiga laksime kohe ujuma, mehed tegid lokke yles, rahvast oli juurde tulnud.Mingi vanapaar, kes yleval hotelli juures kahele kepile toetudes ringi tatsus, olid mulle arusaamatu kiirusega juba lokke juures ja vanamees vedas Mardiga kande lokkesse, 2 kitarri ja trumm ja kirju seltskond.kohe laks kottpimedaks ja seal me siis raakisime.Jalle mingi yle keskea kanadakas, kes algul koigile jointy pakkus, aga hiljem seda yksinda kaugemal tegemas kais, lyhikesed laiad pyksid kurgu alla tommatud ja mingid kummikingad jalas, Nick koos Linseyga laulsid ja mangisid kidrat ja trummi, mingi kiilakas , kes ka hasti kitarri mangis, tema naine istus ja naeratas permanentselt, uudishimulik vanapaar, kellele liis Eesti elust kokkuvotet tegi, yks hotelli omanikest suur ja turske tostjakehaehitusega Chad,hiljem tuli veel yks kiilaks koos naisega.Lopuks olin jalle nii vasinud, et pidin liivale magama jaama ja kui me kahekesi Mardiga ara tulime, ulatus joesvesi meile juba rinnuni, ja sedakottpimedas, Mardilö oli muidugi taskulamp ka.hommikul magas Liis, kes pidi kella 5 bussi peale minema, et Queposesse edasi minna, sisse.Ta proovis siis kella 1 bussiga minna, aga seda ei tulnud, nii et ta laks haaletades.Meie kaevur Paikesekiir tana toole ei ilmunud, mida oligi arvata, sest laupaeval me ju maksime talle natuke raha.need ehitusmehed, kes olid nadalavahetuseks koju soitnud ja pidid kella 10 tagasi olema, saabusid kell 1 paeval.Omavalitsusest saabus 3 kontrolli, et kas meil ikka on koik ehitusload, nende suureks pettumuseks olid meil koikide majade kohta k.a. kuur load olemas.Siis nad vaatasid kaugelt ylespoole maja suunas ja avaldasid arvamust, et see tundub ikka kuidagi suurem kui üplaanil.Mart pakkus, et akki lahete ja moodate yle, aga nad ei viitsinud, keerutasid plaani yht ja teispidi ja soitisd minema.Siis tuli isand Lind voi see psyhholoogi mees, tema kaib meil ideid varastamas, mart tegi parasjagu kraanikaussi ja astus platuga pildi peale, mis maas vedeles, et mitte kaarte avada.lind kutsus meid tema maja vaatama, talle meeldis vaga minu teokarpide idee, eks me leia teda nyuyd rannast karpe korjamast.mart kais ehitusmaterjalide poest mingit vbidinat otsimas ja vottis kraanikausi sinna kaasa,, mis avaldas koigile kohalolijatele kohutavalt muljet.Et kust te sellise kraanikausi kyll saite, sama kysisid Any ja Jennifer minult teise kraanikausi kohta.peaks vist ytlema, et venemaalt .ma ei tea, kas nemad siis yldse kuskil ei kai, koik , mida vaja, ostavad siit korvalt poest.igal juhul olime juba tana paevaks selgusele joudnud, et kuskile Noa juurde me tana ei lahe, viisime filmi sinna ja nemad muidugi, et mis filme teil veel on.Ega liiga lahke ka ei saa olla, hakkavad kohe ara kasutama.meil ju endal ka plaanis filmivaatamise nadalavahetused.meie probleem on see, et Mart on selline lahke, kui ma talle hiljem, seletan, siis saab aru kyll, aga hiljem on halvem ei oelda, kui kohe.Aga on nagu on.Tagasiteel kohtasime Moisest yhe bioloogiga(USAst) ja tegime nendega yhed olledTagasi kodusytles Valter et millegiparast ta seda pesumasinat ikkagi ei saanud, et peab jargmisel laupaeval uuesti minemaJa ohtul ma imestasin yhe korra veel, kui palju Liis suhelda jaksab.

3 comments:

Anonymous said...

Tere, tere :-)
Viimasepeal on ikka lugeda neid asju, mis teil seal toimub. Vahepeal saab itsidada kõvasti, aga teinekord ajab isegi endal närvi mustaks kui lugeda, mismoodi seal asju aetakse ja tööd ei viitsita teha. Igatahes majakesed hakkavad juba ilmet võtma ja ma kujutan ette kui superlahedad nad saavad olema. Teil on ikka tõesti viimasepeal ideed välja mõeldud. :-)
Meil siin sajab vaikselt lund, selline mõnus pehme talveilm on. Külma on ka aint -5 kraadi ringis.
Aga olge siis tublid seal kaugel ja hoidke külma närvi :P
Kalli-kalli
Evelyn

Anonymous said...

Tere
See teokarpide idee on vaffa, ma olen ise ka selle peale mõelnud+meritähed. Aga siis viis mõte mu seina puhastamisele... ning kuna ma seda eriti ette ei kujutanud, siis jäigi ära. Kuid võib-olla oleks võinud nad üle lakkida või mingit muud poppi vahendidt kasutada... aga oma mehe käest eriti ehitamise/remontimise koha peal nõu ei saa.Kuidas sina selle lahendasid?
Hoidke siis ikka Eesti lippu kõrgel :))))) või muretsege samovar...
kallistan
Lembe

Anonymous said...

Tere.
Mis jutt see on, et blogi kinni, kust me siis infi saame teie tegemistest.
Mart filmi siis ikka kasvõi üks kassett täis ja anna nende rakvere hulkuritele kaasa. Nüüd ehitusest nii palju, et sa pead ikka eestist koguma kõik tuttavad kokku ja teeme kuu ajaga sul selle hotelli valmis. Ma aitaks lennuvälja rajada ja sebiks kliente lendama. Kas pole hea mõte. See kliima hakkabki meil siin ära tüütama.
terv. mati