Saturday, December 23, 2006

putukas,Pamela ja joulua pakoon











Onnelikke joule koigile ja palju hingerahu.mul on nii hea meel, et meil on praegu niiiii palju hingerahu, missiis, et oleme nii kaugel ja jouludega ei ole meil kohe mitte midagi pistmist, sest lihtsalt sellist tunnet ei ole ja me ei kannata selle parast kohe yldsegi.palun andeks oma pere kaest, et meid joulude ajal seal ei ole ja ma kujutan ette, et tyhjem tunne voib olla seal kui siin, sest lihtsalt ei ole mingit joulutunnet, kui 30 kraadi on varjus ja kuused ja kogu see vark tundub taiesti kohatu.kuidas meil siis on lainud.?vaga hasti.paks pamela andis eile alla ja kandis ehitusmaterjali pooldi eil raha meile ja olukord oli nii, et mina jain eile hommikul siia meie uude koju ja koos mobiiliga, sest siin on lihtsalt levi ja lauatelefon on meil siis nagu oeldud, krundil, aga igal 0htul votame aparaadi kaasa, sest toomehed muidu raagiks terve oo, nad on vaga jutukad.Ja kujutage ette, ajaloos esimest korda helistas Pamela meie mobiilile, et tema nyyd kandis raha yle ja nyyd onj Mardi kord talle kandaMeie aga hakkasime tema enda mangu mangima, ytlesin vaga viisakalt, et Mart on krundil ja seal ei ole levi ja ta tuleb kell 12, kas saate tagasi helistada.Kuna paks Pamela pidi reedel ainult 12 . tootama, siis oli ta vaga hadas, et kas varem kuidagi ei saa.Mina rahyustasin, et tranquila, koik on korras, mis sa muretsed, ta tuleb kell 12, helista uuesti.Ta oli joudnud 3 korda helistada enne 12, aga mardil ma vahepeal helistasin sinna poosa allal, kus meil krundil telefon on ja informeerisin teda.Kell 12 tuli mart mulle jargi, ma votsin auto ja soitsin Dominicali vorkkiigemyyja ga kokku saama.Oldemari muidugi ei olnud, kysisin, kus on, sest kui hommikul helistasin, siis ta tytar ytles kyll, et vana on Dominicalis.mingi tema sober, keda ma eelmisest korrast maletasin ytles, et ta soitis Ojochali minuga kokku saama.Kuidas, ta ei teagi ju kus ma elan,Aga soitis, nii oli vastus.joudsin just 15 meetrit tagasi soita, kui tuli Oldemari poeg ja ytles, et isa ootab teeotsas, kus Dominicali keerab, nemad arvasid, et ma tulen teise autoga(siis kui Tonuga kaisime, oli meil teine)Ei olnud ta kuskile Ojochali soitnud,ma kohe ei tea, kust neil need valed tulevad.ostsin oma vorkkiiged ara ja tulin tagasi.ja siis hakkasime maja ymbrust kujundama.motlesin, et kaevan natuke ja lopuks kaevasin mingi 4 tundi ja nyyd on mul muskel nagu Madonnal.Pamela le me raha yle kandma ei kiirustanud, las tunneb, mis tunne on oodata ja parast ytleme, et tahtsime helistada kyll sulle, aga sa ju ei anna oma mobiilinumbrit, kui kahju...Ohtul, kui kell 5 lopetasime, oli mul parem kasi taiesti haige, sest ma ei olnud vist neid lihaseid ammu kasutanud, aga sellest hoolimata mulle meeldis vaga.Terve hommikupooliku(oma 4 tundi ma olin hispaania keelt oppinud ja parast seda kaevamine-nii hasti sobis.Tana ma tegin samamoodi, kuni 12.oppisin ja siis laksin kaevama ja me hakkasime maja ymbrust kujundama, et kust korgemaks ja kust maha.vaga loominguline.Ja nii tervislikku joulu pole mul elus olnud, et kapsaste ja kartulite asemel on kaevamine.Juhhei!!Eile ohtul soime tervislikku tuunikalasalatit kohu tais(ma olin unustanud kana sulama panna) ja laksime Uvitasse oma lammikbaari Noa ja Bernhardi juurde.Seal on alati lobus ja ylisobralik vastuvott.See ylipikkade juustega saksa kutt oli just Panamast tulnud ja yliarmunud ja Bernhardil oli just 2 paeva tagasi pruut ta pikalt saatnud ja siis oli seal veel yks vana valge, kelle oli nii kivipilk, et see ei saanud kyll ood ega mytsi aru, savu kais muidugi ringi ka, aga mina kui vanakooli naine, pole ikka vell proovinud.Dominicalis pidi mingi laat olema, aga kui me veel ohtu lopuks sinna soitsime, siis olid kyll suured rekkad ja velodroom, aga koik oli kinni, ma arvan, et tana tuleb uuesti minna, sest arvata on, et tana on moll.Maare(aukonsul helistas ka tana ja kysis, kas ma Borrisist midagi tean, aga ma veel ei teadnud, ma vaga loodan, et sa oled turvaliselt kodus ja votad seda koike nagu seiklust, Boris,!tana tulid meie ylemise maja jaoks superblokid, laeti terve suur koorem maha, teisipaeval peale pyhi tgulevad mehed tagasi ja too laheb jalle kaima.mart maksis tsekiga nagu kapitalist ikka ja ohtul just, kui me asju kokku korjasime, et hakkame koju sattima, ma kuulen, et poosa alla heliseb telefon.Votan vastu ja helistatakse San Isidrost Banco Nacionalist.ma pidin pikali kukkuma.Et , Jana, kuidas laheb ja nii..Et nemad tahavad kinnitust, et me oleme tana sellise tseki valja kirjutanud, et Mardi allkiri oli kuidagi teistsugune kui tavaliselt.Uskumatu.
homme on siis joululaupaev, tana igal muul aastal oleks ma Vihterpalus hiiresitta kyyrinud, aga nae nyyd, mis hoopis.Homme laheme jalle krundile, missiis, et pyhapaev ja joululaupaev.mart lopetab yhe valamise ara, teeb segu ja mina kaevan jalle paar tunnikest maastikku, varsti saan istutada sellise metsiku aia, et ma kohe armastan selliseid.Tana ma vaatasin, yhed lilled, mis ma rennide juurde olin istutanud mingi 3 kuud tagasi, need olid nii oitsema hakanud, ilus kohe vaadata.Ohtul plaanime randa minna, polegi peale seda, kui Tonu pere ara soitis, rannas kainud, et laheme teeme lokke ja peame joule, votame piparkoogid kaasa.ja esmaspaevaks on meil plaanitud terve paev paadimatk mingile saarele, tuleb suur seltskond valgeid, enamus kyll vanad valged, aga see Noa baari seltskond rtuloeb ka ja meid kutsuti jalle uuele taiskuupeole, kus on housemuusika!!!!!ja meie sober Ulli tuleb ka enne aastaloppu tagasi, niiet 3 . jaanuar, kui on see pidu, on ta juba siin.Ja nii palju on tegemist ja koik edeneb ja meel on roomus ja oleme tais teotahet.mardi jalg on ka peaaegu paranenud, ma muudkui olen sidunud seda iga paev, nyyd voite minu kae parast muretseda ja et ma kuu parast nagu madonna valja ei nae...Arge meie parast muretsege ning meil edeneb kohe joudsalt, haid joule, kallikesed!!!!!Ah jaa, kallikesed, meie nyyd juba tervesse filmikaameraasse oli suur amblik ara surnud:)))Varsti tuleb kaamera Heikiga jalle siia tagasi.naete, mis koik voib juhtuda.

2 comments:

cikumiku said...

Kallid Jana ja Mart! Ilusaid pühi teile sinna kaugele soojlae maale. Kujutlege ilma lumeta musta Eestimaad ja olge õnnelikud, et te seal olete. Siinses niisukes ei saaks teil parem olla, välja arvatud see, et saaksite oma armsate lastega koos olla... Eile olid meil Leenu, Tõnu ja veel mõned sõbrad külas.Teid sai ikka mitmeti meenutatud. Tõnu naeris esimesed paarkümmend minutit mind vaadates ja meenutas teid... üleüldse sai eilsel õhtul palju teist ja CR-st räägitud. igal juhul rääkisid nad sellest, et meie paaridena pidime vägagi sarnanema. ja eriti et meie jana pidime ikka päris sarnased oma olemuselt olema;)olite seal minu personaalküsimust arutanud, et miuke ma olin olnud 10 a tagasi (olin sinu poolt ka tiitli saanud -piru;) ja et nüüd olen tänu immile leebemaks muutunud:). toodi palju parallellele - ühesõnaga sai meil nalja palju. õhtu lõpuks läks tantsuks ka, vahuvein lendus üle meie korteri, klaasid purunesid ja meeleolu oli ülev...tahan teile öelda, et nii tore, et te olemas olete!!! nii tore, et on olemas inimesi, kes ei kohku raskuste kiuste ja kes oma unistused ka täide viivad. Soovime teile veelkord mõnusat olemist, meenutame teid iga päev, me ei ole teid unustanud, vaatamata sellele, et kommimine on harvemaks jäänud!!! hakkan nüüd kodu koristama, eilsest jäi ikka päris suur segadus... õhtul võtan külalisi vastu esimest korda on jõulud laste juures;) juhhei ja hõissasssaaa, kalli, musi trillalalaaa!!!! ciku (immi ka)

anett said...

kallid vanemad!!!!:))

kuhu te kyll selle hirmsa jõuluga kadunud olete? ma loodan, et teie jõul oli kaugel sellest nagu 1 jõul olema peab heheee :)

siin pole ikka vist jõulumeeleolu kuigi jõul juba läbi...no seda lund lissalt ei ole ja ei ole,tee mis tahad!

me käisime heleniga täna helsingis, seal polnud ka lund ja jõulukaunistusi oli tunduvalt vähem kui meil. AGA jõuluALED olid SUUUUUUUUREMAD kui meil ;))))

nyyd meil rahad otsas,aga ilusaid riideid oioioi kui palju. Aastavahetuse komplekt on ka juba olemas, kuigi ma veel päris täpselt ei tea,mis ma tegema hakkan...

ja nyyd nälgimist jaanuarini ;)

muide, helistasin jah erlele, ja lõpuks ostsin mingi vannimänguasja ja ma olin vist täitsa täppi pannud sellega! kristoferile väga meeldib vannis käia ja see mänguasi pidi arendama ka veidi ja nii, aga erlest oli ikka kasu :) muidu ma oleksin ehk mingi asja ostnud,mis on mõeldud 4aastastele mitte 4kuustele :)

aga ma ka arenen..hihi.

olgu, kuumad suudlused ja kallistused teile! Mina heidan nyyd tuttu, see shoppamine on ikka äärmiselt väsitav!!!! :)
(kell 11 jõudsime helsingisse ja 21.00 lahkusime,hahaa! 8 h shoppamist!)
a võileivad olid kaasas!

musiiiid!
armastusega,
teie tütreke