Sunday, December 10, 2006

seinad pysti ,auto katki, meel roomus,gallo pinto










Pyhapaeva hiline hommik.nadala teine pool on nii kiirelt lainud, et tana on viimane paev blogi yles riputada ilma et pahandada saaks.maja kerkib, mehed on usinasti peal ja kuigi tana ongi 10 detsember, ehk meie maja peaks tana meile yle antama, on tuju hea, sest tana vist saavad seinad valmis.need, kes meile seda projekti myysid, nemad lubasid, et maja pannakse nadalaga pysti, aga tegelikult see vist niimoodi ei kai.Vahepeal on olnud ikka selle firma asjapulga Pamelaga jagelemisi, kyll helistad korra, siis nad ytlevad, et parem oleks vist siit osta materjali, et tuleks odavam, ei tule transpordi eest maksta, siis lahed kysid hinnad jargi, et mis miski maksab, et nad saaksid siia raha kanda, siis helistad uuesti, ta vastab, et ei, ta ikka saadab selle materjali kas reedel voi laupaeval.kuna meestel sai materjal otsa, siis mart vottis brigadiri peale ja soitis ehitusmaterjalide poodi, et vaadata, mida ja kui palju on vaja, et tueb ikkagi siit osta, siis oli yllatus, et siia poodi oli Pamela juba raha yle kandnud, meile ytlemata.terve laupaeva me helistasime, aga mitte keegi ei votnud firmas telefoni ja kui siis Mart hakkas tutvuma, et mis raha see Pamela oli siia yle kandnud, siis oli ta meile saatnud vale katusematerjali ostmiseks raha, ehk selle koige hirmsama lainepleki ostmiseks, kuigi meie lepingus seisab selgelt teine katusematerjal.ja muidugi oli see tema moeldud katus tapselt poole odavam, ehk siis pool rahast on puudu, voi saab teha ainult pool katust.ja siis mart ostis hoopis teisi vajalikke materjale, mis on nyyd koik kooskolastamata, sest me ei saanud teda lihtsalt katte.Aga homme on uus paev ja saab jalle palju helistada.Auto on meil ka endiselt katki, tuli valja, et me ikka ainult plokikaane tihendiga ei paase, et meil on ikka plokikaas katki ja nyyd saab siis esmaspaeval selle osa ja teisipaeval arvatavasti valmis.maksma laheb ka palju rohkem ja Tonu systitud mote, et myyge see maha, on mulle lahedaseks saanud.Soidame endiselt rendiautoga ja mulle on see automaatkaigukast nii meeldima hakanud, kyll heaga ikka harjub inimene kiiresti, aga ma saan aru, et magedes on ikka parem kaikudega auto, aga kui ma vanaduses peaks mingil ajal mingis linnas ka elama ja mul autot oleks vaja, ma votaks automaatkaigukasti, lihtsalt markuse mottes...Autorendist eile helistati, et kuidas laheb.me lubasime auto nadala alguses tagasi viia, aga juba oli ju laupaev, aga kutt oli vaga sobralik, et soitke aga rahulikult, helistage ette, kui tagasi toote siis.Boris tahtis siin ka eile autot yyrida, aga tal oli kas oma kaardilimiitidega voi yldse pangakaartidega mingi jama ja seni, kuni Mart talle Dominicali jargi soitis, olid rendifirmaesindaja minema soitnud ja Boris jaigi autota.lReede hommikul arkasin selle peale, et mingi matseetemees raius akna taga rohtu.See oli jalle seesama vana aednik, kes siin ykskord minuga aega viitis ja vilisevat haalt tegi.ta oli Timothey lilledega yks null teinud.ja need on need ibiskused, mis tuleb tykkideks loigata ja siis maasse torgata ja siis nad lahevad kasvama ja neist saab teha hekki ja nii.ma olin onnest taiesti segane, kysisin, kas voin need 4 meetrised tykid endale votta ja tema muidugi lahkesti lubas.Kuna meil oli yyriauto ja sellel ei ole katuseraami, siis sidus mart koiega need pikad puud katusele ja ma laksin kindla plaaniga koik maha istutada
, et teen heki meie ja ylemiswe krundi vahele.loomulikult teel krundile soitis majaomanik meile vastu ja me vabandasime, et meie toesti ei ole tema suuri poosaid yyrilepingu lopu lahenedes maha raiunud.Tykeldamine ja heki tegemine oli ikka vasitav, higi jooksis sorinal silma ja paikese kaes tegin seda hekki ikka vaga kiiresti, sest iga paevaga laheb meil veel soojemaks ja paikese kaes ei ole voimalik ikka olla.miangi paev ma isegi proovisin kodus paevitada, motlesin, et loen sajani, nii kaua laman, aga kui olin joudnud 55ni, hyppaisn basseini, sest tundsin, et lahen keema.4 tundi rassisin, join ara suure pudeli vett ja paar olut ning olin taitsa kutu, basseinist labi ja soitsime San Isidrosse, et saaks oma jargmiste majade ehitajaga lepingu paika panna ja yksikasju arutada.tagasi joudnud, laksime koik Dominicali sooma.Teenindaja ytles alustuseks kohe, et tema hispaania keelt ei raagi.Pasta polnud suurem asi, Leenu soi tuunikala, mis oli vaga hea olnud, Borisil oli mingi muu kala, mis oli ka enam vahem ok, aga yldiselt mitte midagi erilist.Mingil ohtul tegime yllatusvisiidi meie geipaari Marceli ja Roberti juurde, nemad elavad nyyd uues majas, kus me kainud ei olnud, kuna neil telefoni ka ei ole, siis oli see tulek neile yllatus.Marcel oli vaga kylalislaheke, 7 koera haukus ennastunustavalt, kasse ei olnud naha, vaike Nana oli hirmunud ja oli kas isa kukil voi laua peal, Robert oli natuke votnud ja magas oma toas.Yhtakki seisis yleni paljas Robert meie ees laua korval, sest ta oli vist kara kuulnud ja yles arganud.Raakisime labisegi ja oli vaga lobus.Eilene paev oli meil ka vaga lobus.Moises kinnisvarabyroost tuli paeval oma naise ja lastega meile, et me Leenuga saaksime kohalikku hommikusooki gallo pintot oppida tegema.ja siis me oppisime veel neid platano madurasid ka kypsetama, mis on siis nagu meie banaaanid, voi teie banaanid, seal Eestis oleks vist oigem oelda,aga suuremad ja kui nad on rohelised, siis on nad taiesti kovad ja jahused ja nad loigatakse ohukeseks ja pannakse soola, aga kui nad on kollased, siis ligatakse paksemad ja nad on magusad ja meile koigile maitsesid need paksud paremini.leenu oli hommikul juba 2 tundi musti ube keetnud soolaga, ja neid ube oli ikka tiosiselt palju.Ja nyyd me peame leenuga igal hommikul hakkama gallo pintot tegema koos madurodega,oi issand.kui Moises oma naisega ara laks, siis oli edasi organiseeritud yllatuspidu Moisese naisele Kristinale, kuhu meie siis olime ka kutsutud.laksime sinna, olid moned tuttavad stammkunded ja palju taiesti uusi nagusid.Raakisime ikka palju ja labisegi ja tutvusime ja musitasime.Anny suur roheline papagoi oli lastega suur sober, joime kuubat vabaks ja kuna leenu tundis end natuke kehvasti, oli pohjust ara tulla, aga mulle meelibki, kui saab kahku peole ja kahku ara.kell oli 7 ja me olime kodus ja langesime nagu esimesel sojasuvel.kell 12 oosel arkasin ja tuli mote Dominicali peole porutada, aga see oli ainult korraks, votsime riided seljast ja magasime edasi.Hommikul kysis tonu, et kas panite yhte jutti, magasime toesti 12 tundi hommikul 7.ni valja, oudsad magajad.Nagu silmad lahti tegin, tuli mul meelde, et issand, kuhu mneed oad ja riis jaid, et meie kylmkapp on praegu nii tais, et sinna ei mahu spagett ka sisse.Mart ytles, et ara muretse Tonu hoolitses ubade ja riisi eest.mingi imenipiga oli Tonu suutnud 2 potti kylmkappi suruda.kuna Leenul oligi kohuga mingi jama, siis olin mina kokk ja tegin hommikuks gallo pintot, taitsa ok tuli, aga eks vilumus tuleb ajaga.ja ma ise muidugi ei suudaks hommikuks syya suure taldriku taie riisi ja ube praemuna ja kypsetatud banaanidega.uh!maart ja Tonu toid krundilt varskeid lohnavaid laime, et Leenu saaks endale tervistavat vett teha, ei tea, mis bakteri ta korjas kuskilt, aga ta juba elustub.ja praegu me siin niisama oleskleme, peame pyhapaeva, eile ma istutasin ka ylejaanud heki maha, nii et tana vist toesti midagi tarka ei tee, praegu mulle meenus, et ma unustasin oma pesud pesumasinasse esimesse loputusvette.lahengi nyyd lopetan selle asja ara.Ah jaaa, ykspaev me kaisime selles rannas, kuhu minekuks peab labi jogede 2 korda kahlama ja siis kepiga loomi eemale ajama.Aaga, kui kohale jouad, on asi kyynlaid vaart, sest rand on super ja kedagi kunagi ei ole ka seal.Olime seal kainud ainult marjal perioodil ja nyyd oli yllatus suur, joed olid palju paremini löabitavad ja loomi muidugi ka ei olnud.ma proovisin bodylauaga soitmist ja vahepeal, kui juba nagu jube hasti valja tuli, laksin nii hoogu, et laud laks all osapidi maasse ja mina oma raske kehaga murdsin sellele suure mora sisse, nyyd see on siis natuke vigane.Mehed ehitasid kaldale meile maja, palmikatusega ja puha, see kais 15 minutiga, mart syytas lokke, kui keegi oleks viitsinud kalu voi krabisid pyyda, oleks ka midagi syya olnud.joime kylma vett ja olut ning monulesime niisama, vaga monus rand, mulle kohe vaga see meeldib.viimane nadal alates teisipaeva poolest paevast, on kohe vaga monus olnud.juhhei!!!!tana saavad seinad valmis ja me viime meestele moned olled, preemiaks voi nii.:))))

10 comments:

Anonymous said...

Tere jalle.
Tore, et roomus meel ja positiivsus tagasi. Vahva on ikka neid jutte lugeda ja onneks on ka aega natsa rohkem kui tavaliselt. Seega saab pidevalt ennast teie tegemistega kurssi viia.
tervitan
kallistan
Lembe

Anonymous said...

See on ikka karm. Mitte teil!!! Nimelt vahetasin arvuti ära ja olin paanikas, et mis aadressil see blogi nüüd ongi. Terve nädala olin jännis (eks vast oli ka viitsimise asi). Aga nüüd oligi hea vaadata, et kaks kena pikka juttu.
Ja maja ju kerkib tõepoolest- juhuuu....! Meeldiv on ka see et olete nii karmid kohalikega. Näidake jah neile juba eos, et Eestlastega pole mõtet lolli mängida:)
Praegu on küll tunne, et ropult tahaks ära sooja kliimasse. Puhkama ma mõtlen!
Ja seda, et kas CR'i saab edukalt ka läbi Kariibipiirkonna tulla vää? Et või kuis on hinnad näiteks Cancunist CR'i. Nimelt leidsin odava lennupiletite pakkuja Inglismaalt, kus Cancuni või Barbadosele:) saab näiteks 68 naelaga (kaks otsa ja 14 päeva kohal). aadress oli www.charteflights.co.uk.
Aga see selleks. Varsti saab ju soolaleivale ja siis tuleb kohale ju kogu Eesti rahvas:) Marek

cikumiku said...

halleluuja!!! üle pika aja, ma tean jah, olen paha, aga no mis teha, jõulu- ja muud askeldused on viinud aja, samuti o kadunud kirjutamise tuhin. lugeda on endiselt väga mõnus, aga kommisega ei saa ma enam hakkama:). millest ma siis teile kirjutan? vast sellest, et miks mul küll nii kiire on... no esiteks seetõttu, et olen laulutuvi ja lauluinimesel on enne jõuluaega kiire - kontserdid jm...laulan nimelt kammerkooris ja meie esimene jõulukontsert toimus laupäeval niguliste kirikus. ma ise olin täitsa rahul. ähvardustega meelitasin sugulased ka kohale;) siis olen mõned päevad tegelenud kuuse otsimisega. tahan sel aastal kohe suurt kuuske tuppa. nii palju siis rohelisest mõtlemisest..;) kuusk, õigemini nulg on mul nüüd kodus ja ootab ülespanemist. õhtul kavatsen puu ära ka ehtida. ostsin shishist väga ilusaid ehteid, loodetavasti saan ilusa puu. kuidas teie jõulud seal välja hakkavad nägema? keerutate elektrilambid ümber palmi, teete randa lõkke ja küpsetate ube riisiga vä? ... mulle see pruun sodi täitsa maitses, ropp nägi välja, aga maitse polnud hull. muidugi hommikusöögiks on see meie inimestele harjumatu, ja mõelda seda, et igal hommikul sellist süüa, no tänan ei. ma jään oma võileibade juurde;) seekordsed pildid on väga meeleolukad. eriti meeldib mulle randa ehitatud onnike , teie onnis chillimas...mmm, mõnus! tõepoolest, kui oleks võimalust, ostaks kohe pileti ja hakkaks sõitma. Lahe on vaadata, kuidas asjad seal edenevad. Kuu ajaga maja püsti pandud, no mida sa hing veel ihaldad. Ja küla sõpru täis ka, nagu ma aru saan – geid ja muud loomad… peaasi jana, et seal perest shnitti ei võta:) kallikesed, ma olen teiega, kui mitte sõnas, siis mõtteis. tevita oma kallist meest marti ja sõpru, kes külas on. loodan nüüd taas aktiivsem olla. kalli!!! cikumiku

Anonymous said...

Hei, hei,hei,hei!Head uut aastat!
Proovisime öösel teid tervitada, kuid ei tea kas jõudis ikka kohale?
Katsetame nüüd selle kanaliga!
Emme.

Anonymous said...

Paistab, et saime pihta!!! Küllap edaspidi panen pikemalt!Aivo koos emaga
P.S.Huvitav, miks mu skaip ei leia teie eksistentsi?
Ema aadress on stukis@hot.ee
ja skaip on tal ka sees!

Anonymous said...

Hei! Miks mu comment ei lähe sisse?
Aivo

Anonymous said...

Sorry! Asjata õiendasin - lõpuks on kõik meie jutt kirjas!

Anonymous said...

Hei! Meie kommentaarid lisanduvad millegipärast varasema blogi lõppu!
Kui juhtute neid lugema siis andke lühidalt märku!
Ema ja Aivo

Anonymous said...

No, kui saaks teada, mis k. süsteemis see bloginduse kommenteerimine käib!? Olen juba mitu korda kirjutanud ja iga kord tundub, kõik läheb kohale, Järgmine kord aga ei leia ühtegi oma , on ainul 3 komenti ja kõik! Enda omasid ei leia kusagilt! On see vanainimese elu ikka raske! Juhaidii!

Anonymous said...

no nii - tundub, et olete oma näpud siia külge pannud ja kogu mu hala on nüüd näha!
Käisime emaga jälle Vanemuises aastalõpuballil - seekord küll mitte 31.-l, vaid 30.-nendal.Seekord tahtis tema oma eelmise aasta võlga tasa teha ja kuna ma juhtusin jälle poissmees olema, siis läksime , aga asjata -
rahvast oli nii kuradi palju, et see rikkus kogu asja ära.Ainus rõõm oli, et nägime mõningaid tuttavaid oma läheduses tantsimas
(nagu Ansip, Rüütel jmt).Kõige paremini on pidu iseloomustatud delfi kommentaarides!(kas teie saate kogu värki ka sealt lugeda -
vanainimese loll küsimus).
Aga see koht on siin vist teie jutu kommenteerimiseks... Ma olen jõudnud mõned juba läbi lugeda ja pean Janat kiitma tubli töö eest -
see vääriks avalikustamist- töökad eestlased soojal maal kodu loomas?
Ma arvan, et sellest tuleb kunagi
huvitav raamat!
Meil on siin täielik kevad- sügis?
1-4 kraadi sooja ööpäev läbi!
Jõudu ja kannatlikkust seal palavas
kohalike logarditega maadlemises!

p.s.Ma ei tea ikka - on teil see skype või ei?Minu otsing ei näita küll midagi?