Saturday, December 02, 2006

keegi ei ole mulle kirjutanud juba 2 paeva ja komminud ka mitte, uskumatu leigus, kaasmaalased!!!!!!!!!!!!!!!!!




Laupaeva ohtu kaes.iga paev juhtub nii palju asju, et ma ei tea, kas kirjutada sellest koigest lyhidalt(siis teile ju jalle ei meeldi, et blogid on nii lyhikeseks jaanud voi kirjutada pikemalt, siis jalle voib olla pole teil seal Eestis nii palju aega(maletan, et koigil oli kiire)Igal juhul nagu Agu Sihvka ytles, algas koik sellest, et neljapaeva hommikul kell 7 soitsime rauapoodi, et ostame ara meie kuuri katusematerjali, mis iganes see siis ei ole, veel vajalikku staffi ja kell 8 pidid meie poisid Arnold ja Marlon krundil olema, et siis laheb selle kuuri katuse ehitus lahti.Ehitusmaterjalide poes laks oige kaua, sest koik saadaolevad katused olid ikkagi suht koledad ja me valisime siis koledamaist ilusaima.Muidugi see marejal pidi kohe meie krundile saadetama, mis on 500m kaugusel, aga see kohe oli 2 tunni parast.Kui kell 8.30 koju helistama tulime(krundil ei ole ju levi), siis meie valmismaja ehitaja ytles, et ei, reedel nad kyll ei tule, et nad ei ole nii oelnudki jne.Mart siis raakis vaheldumisi kyll mingi mehe Marioga, kyll Pamelaga, kysis omaniku numbrit, mida ei antud, et nemad ei teagi seda, et omanik helistab alati ise, nemad ei helista kunagi omanikule.Ja siis see Mario ytles, et mehed tulevad esmaspaeval ja argu me muretsegu, et maja on pyhapaevaks valmis.No see oli selline ilmselgelt rumal jutt, Mart natuke kyll vahutas vihast tou otsas, aga siis me helistasime oma advokaadile.Raakisime jutu ara ja ta lubas helistada,mis vark on.Siis me veel helistasime oma abimehele Gabrielale, et kas tema saab meile omanike numbridf hankida ja tema pidi ka toole asuma, laksime krundile tagasi, et narvid pysti., hea fyysilist teha.ma hakkasin kuuri termiitide vastase vedelikuga pintseldama ja Mart ronis katusele, poisid hakkasid materjali katte andma ja mart turnis seal nagu imemees trelli hambus hoides ja pea alaspidi ja puuoks peas ja kaenlaaugus, sest me tahtsime koiki voimalikke puid sailitada ja mul oli kogu aeg hirm,sest konstruktsioon oli suht kerge ja Mardi kaal oli natuke liiast, sest koik kaardus ja paindus ja kuidagi jube oli.Siis tuli meie abimees omavalitsusest Roy ja ytles, et me kyll voime kohe ehitama hakata, aga...Meil on vaja kahele erinevale paberile allkirjad votta, et nii see valmismaja insener kui ka teise maja insener(siis meie kirves ehitaja insener), ja mida kiiremini , seda paremPyha jumal!!!Et saatku me selle bussifirmaga yks San Josesse.Ma juba kujutasin ette, kuidas see valmismaja firama, kus me oleme juba larmi tostnud ja vihastanud ja nad mitte iialgi ei lahe kuskile bussifirmasse selle paberi jargi, ei kirjuta sellele alla ja ei vii seda tagasi ja saada meile.Kui see yldse juhtuks, siis 2 nadalaks kuluks neil koige selle logistikaks.Ja meie kirvesehitaja firma, nemad ytlesid, et neisse see koik enam yldse ei puutu, sest me neid ei valinud ja vaadake ise.Ja siis mul meenus, et see teise maja ehitamise kindlustus, see pidi algama ju reedel, kui nad ehitama pidid tulema, ehk ka see on vaja edasi lykata,soitsime koju, helistasime jalle kindlustusse, et saatku meile sinna kinnisvarabyroosse faks, Mart kirjutab alla ja me sadame tagasi.Selleks ajaks olin ma tulnud ideele, et me peame reedel San Josesse soitma, et esiteks me saaksime kohapeal olles neid sundida alla kirjutama ja samas teeme seal ehitusfirmas korraliku skandaaliPalusime, et kindlustusfirma saadaks kohe selle faksi, sest ma pidin kohe sinna soitma, et votan paberi, Mart jaab teist poolt katust püanema, tahtis neljapaegval kindlasti valmis saada ja siis Mart kirjutab alla ja ma lahen saadan selle faksi jalle ara.See koht asub meist 10 kim kaugusel.mart jai katust panema ja mina soitsin siis Uvitasse.Any oli tool naerunagu ees, faksi ei olnud saadetud, kuigi oli moodunud pool tundi.Any muidugi loi kaega, et mis faks, püole siin midagi, raagime parem juttu.istu, tranquilla.Aga kell oli juba 4 labi ja ma ei tea, kas nad tootavad seal kindlustuses 5. voi lopetavad varem, mul oli vaja kohe see paber ju saada ja edasi rtagasi vahepeal kaia Mardilt allkirju votmas.Siis tuli sisse mingi jankydest vanapaar, ega jankydest ei saa kunagi aru, kas nad kohtuvad omavahel esimest korda voi on vanad tuttavad, selline ylekeev larmakus.Siis viisakus, ka mina pidin nendega suhtlema, sest nad ju just tulid ja et kust mina kust nemad ja , ma hiilisin minema, et proovin helistada, samas hakkasid teised telefonid helisema.Any vabandas ja hakkas nendega vaheldumisi raakima, mulle tundus, et midagi peab ette votma sellelt telefonilt helistades, aga moment oli selline, et ma lihtsalt ei saanud kysida, sest Any hoidis kahes kaes telefone ja samal ajal veel ootas see vanapaar suurte silmadega, kes tahtis oma maja ara myya.Pidin jalle vanapaariga suhtlema, ses kuidagi kohatu oleks ara minna olnud.Lopuks, kui Any lopetas, hiilisin autosse ja onneks oli mul telfon kaasas, aga levi ei olnus seal .Tydruk kindlustusest natuke kuulis mind ja ytle, et ta vahepeal helistas, aga keegi ei votnud ja siis ta ei ole seda faksi veel saatnud.Ma lihtsalt ei saa aru, siin opn nii kombeks, et kui palud kellelgi kuskile helistada, ja see inimene ei vasta kohe voi on kinni, siis nad oma peaga rohkem ei helista.Sina pead uuesti helistama , et proovi veel ja siis nad heliostavad teine kord veel.Ega ta siis ka kohe seda faksi ei saatnud.Istusin veel mingi 15 minutit ja kui mu kasi haarras jarjekordselt telefoni jarele, siis lopuks saabus faks.mardil oli selle aja peale katus pandud!!!Tostsime kola autosse ja soitsime juba koos sinna tagasi, et ta saaks alla kirjutada ja ara saata.Soime ja jaime magama.4.30 oli aratus ja San Jose poole.Olime joudnud mingi pilvede ja udu piirimaile, kui auto veenait ytles, et midagi on mada.Just paar paeva tagasi mart tsekkis, et koik on korras ja nyyd.Valas vett juurde, aga motlesime, et meie uues radiaatoris on akki auk, et peame Leole helistama, et ta selle ymber vahetaks.San Josesse joudnud, marsssisime kohe advokaadi juurde.Tema oli vaga sobralik, haaras kohe toru ja raakis vaga sobraliku , aga konkreetse haalega, et tema on meie sober, et ta ei helista nagu advokaat, aga kui meie sober , et siin on ikka nii ja naa ja tundub, et siin on nagu midagi tegemata jaetud.Meie kuulasime seda koike pealt ja motlesime, et msmoodi me kaitume, kui laheme, et kas ryndava voi vaatleva voi missuguse.Advokaat ytles, et ta teab neid firmaomanikke kyll, et firmal ei ole yldse paha reputatsioon ja ta ei arva kohe, et nad petma meid tahaks hakata, et vaatame alguses.meie punkti kohta lepingus, kus alates 10 dets, firma maksab kinni meie elamiskulud, kui maja valmis pole, ytles, et vaga hea, et raha katte saada on kindlasti vaga aeglane protsss, aga kohe vahem maksta on parem lahendus.mida meie arvasime ka kohe alguses.Siis me klaksime sinna valmismajaehitusfirmasse, ja koigepealt nagime seda meest Mariot, kes nagu pidi seal vastutama.Andku Villu mulle andeks, aga see seal oli nagu Janno Reiljani koopia, ainult, et veel hullem.Yks pilk sellele inimesele ja oli selge, et temaga raagitud jutt oli raisatud aeg.Jalasa olid tal sellised katkised tossud ja viigipyksid nagu meil prykkarid kannavad.ma ei tea, millal ta oli toole voetud, kuu tagasi me kyll teda ei nainud, oudne rumal pilk.Ytlesime, et meil on vaja inseneri allkirja.Insener tuleb louna ajal, pole probleem.Ma olin juba vaga sojakas, et voib olla paneks yhe tapse aja, see teie louna on selline veniv aeg, meil on vaga kiire.Siis Pamela helistas insenerile ja et tapselt kell 12 on insener siin.Vaga tore.Samal ajal istus pamela vastas toolis yks lihtne vaikne mees, kes tuli valja, oli toodejuhataja meie majaehituse juures.Siis kysis Pamela, kas me ei tea, millal laheb esimene buss San Josest meie juurde.???miks?Ei, me ei tea, me soidame autoga.Toomehed saabuvad nyyd pyhapaeval esimese bussiga.Mitu meest siis tuleb.4 meest!!!!!!me kysisime, et kas nad on moelnud 4 mehega 5 paevaga meie maja valmis ehitada.See vaene toodejuhataja vaiksel haalel arutas, et selleks kulub umbes 2 kuud...Siis me ytlesime, et ega te unustanud ei ole, et alates 10 detsembrist , kui te maksate 2 kuud meie hotellide arved, siis see teeb umbes 8 tuhat taala ja kui maja hind on 15 tuhat taala, siis arvata on, et te jaate miinusesse ja meie advokaat teadis teie firma omanikke ka ja ei tea kyll, mis nemad sellest arvavad, et te sellise asjaga nyyd olete hakkama saanud, arvata on, et teil kerge vastutst anda pole.nad ytlesid, et jah, meie advokaat oli hommikul helistanud ja et esimene koorem liiva ja kivide ja tsemendiga tuöeb laupaeval ja teine pyhapaeval ja kolmas esmaspaeval seina materjalidega ja mehed saabuvad pyhapaeval bussiga kell 4.Vist oli kellelgi olnud taiplikust helistada infosse voi nad lihtsalt arvasid, et akki buss vbaljub kell 8 .Meil oli veel kysimusi, et kus need mehed elama hakkavad, kui laupaeval tuleb ainult liiv ja kruus ja nad peavad ju midagi endale ehitama ja wc ja...Nyyyd nad proovisid, et aga kas teil siis polegi midagi ehitatud neile.Selle me raakisime ka esimesel paeval selgeks, et nemad ehitavad meestele elamise.me ei teagi nyyd, kus need mehed elama hakkavad, voib olla kaevavad endale liiva sisse urud nagu tuhkrud(aaga seda liiva ju ka rtegelikult tana ei toodud, nii et selgusetu, aga voib olla neid mehi ka homme ei saabu, istuvad kogemataq vale bussi peale , naiteks, mis me siin ikka ette mutetseme) ja siis oli see ok.ma kysisin, mitu maja nad myynud on,pamela vastas, et bastante(piisavalt)ma kysisn, mis see tahendab, kas 1 voi 2 voi koguni 3.Ja kas ma saaksin nende inimeste numbrid, kellele nad ehitanud on, et raakida, kuidas on nende kogemused.Siis me tahtsime vveel teada, kas neil on ikka makstud meeste eest kindlustus, sest kui nad sellest korvale hiilivad, siis seatakse see noue meie kaela(kas pole huvitavad seadused), et meie advokaat kindlasti noudis, et see paber oleks ka meile naidatud.Yldioselt ytlesime, et tuleme kell 12 tagasi ja loodam,e, et nad on selleks ajaks organiseerinud asjad nii, et me oma kysimustele ka vasutuseid saaksime.Vahepeale jai poolteist tundi monu, ma sain lopuks rikaste mallist Escazust endale porandaharja otsa osta( 5nadalat olen unistanud), 2 raamatut ja mart kais sellel ajal maci esinduses, et kas nad oskavad oelda, et miks me ei saanud Panamas oma maciga sisse, kui oli kaabel ja et mis valesti sai minna, aga seal oeldi, et tehnik tuleb kell1 ja olid ainult plikad, kes myysid.Sama hasti voin mina minna maci poodi myyaks, sest ma ei saa aru, miks myyjaid ei koolitata.meil ei olnud 1. aega oodata.Pangast tahtsime raha votta, et oli 1 kuupaev ja yyrimaksmise aeg, aga pangakontor avati ka kell 1, no on aadlikud.Tagasi laksime, oli kell 12.15 ja inseneri mitte kuskil.Terve seltskond istus kontoris termoskarbid ees ja mugis lounat syya.ma tean et te nyyd juba ammu kysite, et miks me sellise firmaga yldse suhtlöema hakkasime, aga kui koik on sellised.Me tegime valiku, teine tundus meile veel hulle, kutt ytles kogu aeg, no problemo ja see tahendab yldiselt, et sul tuleb vaga palju probleeme.Ja kuigi see insener saabus 12.40, sark kyljepealt lohki, oli ta normaalse silmavaatega ja ajas aruka inimese juttu.Selline 60 tuuris mees, Mosklvas oppinud, tonkas praegugi natuke vene keelt ja lubas, et krundil kohtume.mart tegi veel joonise , kuidas meie krundile soita, et kas see autojuht ikka teb, kuhu ja kas tal on meie number ja mis kell see auto valja sopidab San Josest-ei tea.Praeguseks voin oelda, et kell on 6 ohtul ja mingit autot ega liiva pole meie krundile toodud.Kuna meie advokaat oli meile kinnitanud, et selle teise inseneri allkirja me saame sellelt firmalt, kes meile ehitama hakkab, mitte sellelt, kes joonised tegi, siis oli meie misioon San Joses loppenud ja asusime koduteele.Yhe teise malli juures tegime peatuse, et Mart saaks minna pangast raha votma, mina jain juhti teesklema, sest me parkisinme keelatud kohta ja politsei kais ymber auto ja pani trahvikviitungeid, aga kui sa oled juht ja oled autos, siis voib, vahepeal ma ainult lippasin valja, sest ma nagin, et yks tanavakunstnik myys ilusaid ehteid ja ma ostsin ammale kingiks yhe kee ja korvarongad.Kohe linnast valjasoidul tousis vee temperatuur, jaime seisma, mart tsekkis, valas vett ja helistas meie mehhaanikule, et me jouame kell 6 San Isidrosse, et ta vaataks yule, mis jama on.Joudsimegi, kuigi seier vahepeal koikus siia sinna, mart arvas, et kas aradikas oli praak voi termostaat voi, no ei tea.mehhaanik tsekkis ara, leppisime kokku, et laupaeva hommikul kell 9 viime auto talle ja siis on kas termostaat voi mingi ventilaatori sidur arvatavasti.ohtul olime oma toovoitude yle(siis me jui veel ei teadnud, et mingit materjmali meile ikkagi ei tooda laupaeval, et ainulöt lubadused jalle)vaatasime teise osa "Mehed ei nuta"ja hommikul asusime San Isidro poole teele.kui autosse istusime, siis millegiparast kaivitamisl tegi ta imeliku haale.Soit San Isidrosse oli vaevarikas, sest kiiresti me ei saanud soita, makke teel, tahtis temperatuur tousta ja pidime kas venima soendus pohjas, vett juurde valama, yhesonaga, lopuks joudsime kohale , andsime auto yule, et tuleme 2 tunni parast, olgu terve.kella 9 oli meil kohtumine ehitajaga, kelle me valisime valja ylejaanud hotellikompleksi ehitamiseks.Vahemalt praegu tundub insener meile normaalne, lepingud saadame advokaadile ylevaatamiseks, enne kuskile ei kirjuta ja ette midagi ei maksa, ytlesime, et meil juba yks soda kaib, enne too, siis palk.Kaisime uste ja akende firmas ka, nad olid meiele pakkumise teinud ja nyyd raakisime konkreetsemalt, insener oli meil kogu aeg kaasas ja nagu muu jutu sees tyuli jutuks, et lendam,ine ja tema yks hea sober on ka ultralightiga lendur ja tema poeg tahtis ka litsentsi teha ja vaga tore.kui auto jargi laksime, siis selgus tosiasi, et meil on plokikaanetihend vaja vahetada, koik muud osasd on terved.Selle autoga me enam kuskile ei soida, kui me ei taha mootorist ilma jaada, votsime mehhaaniku pickupi ja soitsimke autorenti.San Isidros on 1 autorent ja seal oli tapselt 1 auto, see oli soiduauto ja mitte 4 por 4, aga ta on beesi varvi ja automaat kastiga, nii, et ka mina opin nyyd lopuks automaadiga soima.Ma tahtsin seda mitmeid kordi Vihterpalus teha Sirje autoga, aga alati , kui asjaks laks, olime juba mitu veini ara joonud.Votsime siis selle aoto ja ma ostsin veel porolooni oma tooli patjade jaoks ja soitisme koju, nyyd hakkasime endale uut kodu vaatama.Koogiga tube hotellides ei olnud, yks maja on 500 taala on nadal, aervatavasti votame selle, see on vaga uhke, aga , kui meil onnestub see firma maksma panna, pole hiullu, kui muidugi keegi yldse tuöeb sealt ehitama.ja see maja on ka ainult 13 jaanuarini, siis on KOIK valj renditud.Aga me hakkame nyyd oma teist ehitajat ka takka udjama, et keegi ju ikka peab lopuks ehitama hakkama.Kaisime mitmeid koopaid vaatamas, moni oli ikka toeline urgas.Borisi peale moeldes kaisime ka paari oobimiskohta vaatamas, kui lopetasime, olime taiesti vasinud.Ma just tana hommikul ytlesin Mardile, et kui huvitav mul on temaga elada, et ei ole yldse igav.Ja tanane paev oli jalle kinnituseks, et igav ei ole kohe yldse.Aga, kui te arvate, et me oleme muserdatud, siis yldse mitte, ma olen tais optimismi ja roomus ja ma tean, et ma teen neile tuule alla nii voi teisit ja me ujume alati valja, kas paksus voi vedelas, meil on lihtsalt nii hea tiim.Ja kuigi me oleme otsustanud, et jatame sellel aastal jõulud vahele, sest mul ei ole veel orna aimugi, kus ma seda veedan, siis lopp voib olla nagu seal Grishami raamatus, et kui mul lopuks maja on, jooksen ringi, kust saaks viimase kyynla osta ja paar joulumuna, sest ma olen ka otsutsnud lopuks pyhi pidada.Kallistades, ja , kellel on energia otsas ja tahab juurde saada, PALUN, VOTKE, kus on, sinna tuleb juurde, armastan teid, kallid, !!!
.

2 comments:

anett said...

issver, millised jamad ja probleemid teil seal on!! Tundub, et need ehitajatel tuleb ise kratsist kinni võtta ja kohale tuua, muidu ju keegi ei liiguta. Tehke pilti siis, kui nad kuskile liiva alla pesa teevad:))

mina pole kirjutanud, sest saatsin pikema kirja Borisiga teele. Viivi andis ka miskit Borisiga kaasa, nii et on midagi oodata :))
Viivi viis mind sööma ka eile:)))

Eks ma kirjutan jälle millalgi pikemalt! Millal Tõnu ja teised tagasi tulevad??

musid,kallistused! (ma lähen nyyd õue enne kui pimedaks läheb! kell on ju JUBA 14:50...)
tütreke..

Anonymous said...

Tere ja head uut aastat! Aiki saatis mulle sinu blogi aadressi, lugesin teie viimastest seiklustest töömeestega. No igav teil küll ei ole, peab ütlema. Igal juhul jõudu sehkendamises ja olge tublid. Mina siin elan suht rutiinselt, ihujuuksurit mul ka enam pole, pean homode juures käima, kes mu mehega räägivad magusat small talk'i, aga minuga ei midagi. (Liialdasin veidi.) Kui aega tekib, loen meelsasti te seiklustest. Parimat!
(Väga halb klient) Anneli