Wednesday, November 29, 2006

kuur ja padjad ja jaakuubikud








mina arvan kyll, et see lapakas on meil sipelgaid tais.Iga kord, kui lahti teen, jooksevad nagu segased laiali.need on swellised vaaraosipelga moodi ja ega neile vist ei meeldi, kui ma kirjutama hakkan, siis taon klahvidega nende pesas.Vist.Esmaspaev moodus meil siis nii, et kui mart helistas sinna valmismaja firmasse, et nyyd oli selge, et kui eelmisel nadalal lubati meile, et nad tulevad sellel esmaspaeval ja siis et sellel kolmapaeval, siis esmaspaeval nad arvasid , et tulevad hoopis jargmisel esmaspaeval, ehk siis 4.detsembril.maja peab valmis olema 10 detsember, ehk siis nadala lopuks!!!!Isegi meie, kes me oleme vaga suured optimistid, saime aru, et nii se nyyd kyll ei valmi.See, kes meie asjaga vahekeni kursis oli, Pamela, temal oli haal nii ara, et voimatu oli kuulda yldse, mida ta raagib.mingi uus sekretar Shirly, tema ei teadnud asjadest yldse midagi, kogu aeg raakis samal ajal teise telefoniga, kus otsas tal siis oli moni teine ylemus.Mardi palvele omaniku ja ylemuse telefomni numbrit saada, ta keeldus,et ta ise raagib nendega, et helistagu me kell 3.see on neil siin pohinoks, et kui sa helistad hommikul kell 8, siis palutakse sul tagasi helistada kell 3, ehk siis nad ytlevad, et tana enam midagi ei selgunud voi kohe on paev labi ja helistage homme hommikul ja siis kordub jalle koik.me ei ole enam nii tobud ja ytleme alati, et helistame kas 10 minuti voi tunni parast.louna ajaks oli see Pamela yldse koju lainud, sest ta oli nii haige ja Shirly ei teadnud ikka midagi peale selle, et ehitajad tulevad jargmisel esmaspaeval.Ja kui mart kysis Pamela mobiili, siis valetas, et Pamelal ei olegi mobiili, mis oli ilmselge vale, kui me tema kontoris olime, ma ise nagin, et tal oli.Soitsime siis lounaajal sinna Palmari, et 3 lauda peale votta, ja Mart pidi tegema pangas yhe ylekande sellel meie abilisele, kes meile sealt teedeministeeriumist need templid kiiresti alla aitas.Siin opn aga nii et esmaspaeval ja reedel ei maksa panka minna, kohutavad sabad on.Ma jain autosse ootama ja Mart laks sisse.ta oli ara natuke rohkem kui tund ja tagsi tuli, oli maru vihane.Never ever never tema enam esmaspaeval ja reedel panka ei lahe, looge voi maha.Ta seisis tunni ara, siis tuli valja, et ta peab enne teisest luugist, kuhu oli ka jube saba mingid andmed votma...jarsku mul tuli meelde, et kas meil ei hakanud mitte esmaspaevast kehtima see topeltkindlustus, et kui sul keegi ehitusfirma ehitama tuleb, siis pead sina nad ka ara kindlustama ja see ehitusfirma ka.Ja sa pead laskma neil ehitajatel ette naidata, et nad on maksnud kindlustuse ara, sest muidu keeratakse see sinu vastu ja sa pead ka selle teise ara maksma, mis on taielik absurd, aga hiljaaegu siin yks just maksis 5000 taala, sest ehitusfirma ei olnud oma tootajaid kindlustanud.Koju joudnud helistasime kindlusttusfirmasse ja oligi nii.me teadsime, et aitab, kui helistame ja lykkame edasi, jah, aga seda oleks tulnud teha paev varem, aga siis oli ju pyhapaev ja reedel me olime alles Panamas ja see meile yldse meelde ei tulnud.Nyyd tuleb soita Cortesi, mis on poole maa peal, kust me just tulime, et alla kirjutada mingi paber.Ma pakkusin, et soidan ise, et Mart kibeles krundile, kus tal kutid tegiid ettevalmistusi kuuri ehituseks.Ei, ainult Mart saab alla kirjutada, sest tema on president.Oh issand, sii oli veel variant, et nad faksivad selle paberi meist 10 km eemal olevasse kinnisvarafirmasse, kus tootab ilus poiss Moises ja Any, nemad ei pahanda, kui me vahel nede faksi kasutameSiis kone meie valmismaja ehitajale.Seal pandi Mart ootele, katkestati kone ara ja parast enam toru ei voetud, kell oli 5 ja lihtne lahendus..Ja siis mina hakkasin laudu varvima ja Mart laks allakirjutama, parast krundile.kuna terve paev oli tal lihtsalt sebimise peale ara kulunud, siis tegi ta teisipaeval kell 5 aratuse ja oli 5.30 juba krundil, et saaks midagi natuke edasi ka.mina arkasin kell 7 selle peale, et 3 matseete meest raius maja kohal nolvakul rohtu, onneks nad kadusid varsti minema.Varvisin veel yhe laua ja Mart tuli 8.30, et aga ta ehitab nyyd sellele valmismaja ehitajale, haaras tlelefoni ja nyyd see Shirly andis mingi mehe talle toru otsaEt ikka jargmine esmaspaev ja tatataa.kui Mart ytles, et teil on ju vaja meie hotelli arved ara maksta, kui te maja valmis ei ehita tahtajaks, siis ega ta vaga ei ehmatanud, nendel on selline lapsemoistus, et akki ikka ei pea.Vahepeal keegi piipitas oues, tuli homo Marcel mingi pisikese naisega, kes oli ka Shveitsist, oli Nicaraguas olnud ja nyyd on 5 paeva siin.Marcel oli koos oma 7 koera ja 2 kassi ja vagivaldse boyfrendiga meile lahemale kolinud ja tuli meid ollele kutsuma, et yks ohtu voiksime nende uut elamist vaatama tulla.Ma olin aga eelmisel ohtul jaakuubikute koti vasu porandat virutanud, sest mul oli nii hing tais selle ehitusfirma peale ja jaatykid ei tulnud koti kyljest lahti ja siis ma virutasingi koige taiega vastu maad.parast me jopime kylma valget veini meie narvirakkude terviseks.Yhesonaga, ma vabandasin, et akki ma ei ole praegu koige sotsiaalsem, et kylla tulla.Mart yhines ka meiega, et nyyd lubati reedel ikka kohal olla, materjal ja ehitajad ka.Lobisesime veel natuke , Marcel ja see vaike naine laksid ara, ja hoovi soitis meie abimees Roy omavalitsusest.Kas koik on korras?Mas o menos, ehk siis enam vahem.Yhele joonisele oli arhitekt unustanud oma allkirja panna, aga ta ytles, et selle ta kuidagi klaarib ara.Siis ta ise ei saanud aru, kuidas meie maa on nagu kellegi teise nimel ja ehitused tulevad teise firma nimel.Kui sesltasime, et meie oleme molemas firmas ja mart on votmeisik, siis lahenes ka see, aga edasi oli sealt kindlustusfirmast, kus me ykskord originaaldokumenti ei saanud ja faksiti koopia, mis ara tembeldati, nyyd tuli valja, et saadeti kyll meie mingi paber, aga vale, summa oli vale ja koik, et nyyd tuleb saada originaaldokument ja kiiresti.Lubasime kihku kahku korda ajada.Roy soitis ara, Mart helistas kohe kindlustusse, et mida te olete saatnud, nyyd oli neil ka originaal olemas ja lubasime sellele louna ajal jargi soita.mart punus jalle krundile ja mina hakkasin oma toolidele proovipatja omblema.Taidis materjali polnud, harutasin siin mingi mottetu padja lahti, seal olid sellised poroloonityklikesed sees.padi tuli liiga kitsas(ma pole omblemises kuigi tugev, tegelikult suisa nork), omlusvarusid ei arvestanud ja punni tuli ta ka liiga, votsin taidist vahemaks, siis kukkus koik alla ja yles ei jaanud midagi, see padi tuleb nagu seljatoe kylge.Kui lounaajal Mart tagasi tuli, et laheme selle kindlustuspoliisi jargi, ma laksin kaasa, et koigepealt ta paneb mu seal kylas maha, laheb votab 3 lauda peale, ma ostan niikaua mingit normaalsemat taitematerjali , siis laheme kindlustusse ja kell 2 pidime oige paberi Royle mingis kylapulperias yle andma.Muidugi sellist taitematerjali ei olnud.Yldse mingit taitematerjali ei olnud.Ostsin erinevaid ilusaid paelu, aga taitematerjali pidi olema ainult rauapoes.Kysisin, kas patju on, et lammutan lihtsalt ara, patju oli, aga sees oli seesama mottetu poroloonitykipuru.rauapoodi jalutasin, aga ei leidnud ust yles, kysisin mingist korvalputkast.Selgus, et uks oli lihtsalt kinni, koik SOOVAD ju.Kuidas mul kyll sai see meelest minna.ostsin yhe joogi ja ootasin, varsti oli soodud, uks tehti lahti, aga taitematerjalist oli ikka ainult poroloonitykke, teises, seal kindlustuse kylas laksin mina poodi, kus myyakse koike, et kas kangast on, et oleks selline paksem vatiinimoodikangas, panen selle vahele, mulle taheti rannalinu myya, ma seleltasin tykk aega, naitasin oma labitepitud materjalist koti peale, et selline materjal, aga nemad toid uusio rannalinu.Mina toesti ei ole hulluks lainud, ma ei tea.Roy jai ainult 20 minutit hiljaks ja me andsime talle paberi ja kysisime, et kas need ehitusload saab ikka reedeks katte(eelmisel nadalal ta lubas et neljapaevaks)Ta ytles, et reedel ta soidab san Josesse ja ega enne esmaspaeva ikka nagu ei sa midagi.no jah, KUI need ehitajad suvatsevad reedel ehitama tulla, siis oleme me neile valetanud, et meil on load, sest muidu nad ei tuleks vist veel jaanuariski, ja tegelikult voime meel veel igasugu jama kaela saada, aga voib ka mitte.kunagi ei tea.Ja siis me soitsime randa mardi kadunud lesta otsima, aga ei leidnud.mul jaid 3 palmikest kae otsa, vihma hakkas ka sadama, aga mitte hullult, kaisime poes ja tulime koju.Ma loikasin uue seljatoepadja valja ja panin 2 uut froteekateratikut vatiiniks sisse, pohimotteliselt on mul selge, kuidas see nyyd tuleb.Ohtul tegin kana mango ja avokaadoga ja jain magama keset "Mehed ei nuta"Aitahh, lapsed, nii armas film, aga tana vaatan teise poole.Tana hommikul oli meil 5.15 aratus, mart, kes on meil vaga hommikusoogifan, hakkas mune keetma.Ma siis tousin ka yles, kui ta minema laks, hakkasin laudu varvima, 3 lauda oli ja 3 on veel vaja tuua, siis on lauad otsas.Mart peab plaadid peale tegema, mina lubasin plaadid ka varvida, ma olen hea varvija.Tana vaatasin peeglöisse, pead oleks ka vaja varvida, aga ma ootan Borisi ara, tema toob varsked varvid kaasa, ma loodanSiis ma tahtsin basseini ujuma minna, aga konn oli basseini pohja kakanud.Olin juba jala sisse pannud, tuli tagasi tulla.Kui siis mingi aeg Mart tuli, imes ta koige pealt selle kaka voolikuga ara.Ykskord, kui sama lugu oli, ma proovisin seda sitta selle vorguga tosta, mille peale kaka pulbriks lagunes ja kogu basseinios tuöli vett vahetada.Siis ma laastasion natuke meie majaomaniku poosaid siin ja laksin Mardiga krundile kaasa ja istutasin heki, kuigi tegelikult istutamisest on asi kaugel, ma torkasin pulgad maasse, uskuge voi mitte, nad lahevad kasvama.mart ehitab 2 kutiga seda labidahoidmise kuuri ja ma tahaks vaga loota, et sellest ei saameie jargmine elukoht:))))
kuigi vahepeal ma vihastan ja vahepeal ma kukun, tegelikult ma tahan seda teha, mis ma teen.Ma ei tea, mis mulje teile minust jaab, sest pohiliselt olen ju mina see, kes kogu aeg loobib asju ja kellel viha kerkib.Mart on selline tasakaalukas ja hea.Aga mul lihtsalt on rohkem emotsioone.Nii tore on vaadata Tonu ja Leenut siin, sama tasakaal, kuigi vastupidises asetuses.Ja mis pohiline, igav ei ole kohe mitte kunagi.Kujutage ette, milline allakaik, ostsin Panamast uue Vogue, aga lugeda pole joudnud.
Vahepeal ma kaisin krundil, sestMart helistas meie walky-talkyga, et tal murdus haamri vars ara ja tal oleks autot vaja, et rauapoodi soita.ma nyyd hakkan seda seljatoe patja viimistlema ja kui enam vahem, teen pilti ka.Ohtul laheme internetti, et koik yles panna.meil on niiiii hea meel, et Tonu ja Leenu ja Nana siin on ja et Boris on kohe tulemas ja jaanuaris veel sopru.Oi, ma tahaks teis koiki naha ja kallistada, kuidas nenede fondidega on, kas on juba moodustatud?????Need siiasoidufondid.Saadan teile palju paikest, ma toesti ei kujuta ette, mis ilm teil seal on, aga palju paikest ja ilusat lund, sooja vist pole motet saata, see ei joua kohale.Musi!!!!

No comments: