Saturday, November 11, 2006

enne ja parast






Alguses motlesin, et ei kirjutagi, sest ma pean motteid seedima, aga ma voin ju need labi kirjutada.... voib olla.Neljapaeval laks koik nagu ma olin ennustanud, kui Mart koju tuli ja arhitektile helistas, oli kell 4 ja Carlos( nii on arhitekti nimi)hakkas hadaldama, et oi, see Muzoc(bussifirma, millega saab pakke saata) on ainult kella 5. lahti ja nyyd tema kyll ei joua neid plaane enam sinna viia.Just nagu ma ei oleks talle kell 10 kaks korda korrutanud, et sa pead seda tegema ja enne seda olime mina ja Mart sellest talle veel paari nadala jooksul oma 5 korda raakinud, aga laks nagu alati.ta ytles, et paneb need hommikul kohe esimese bussiga teele.Me siis helistasime reede hommikul kell 7 ja kell 8 ja kell 8.30 ja kell 9 vottis ta lopuks telefoni ja ytles, et kohe on kohal!!!!Siis vahepeal jalle ei votnud ja kell 10 30 teatas, et need on kell 3 San Isidros, ehk ta oli need kell 10 bussi peale pannud.meil oli kokkulepitud kokkusaamine yhe ehitusfirmaga kella 1, lykkasime selle kella 2 peale , et siis saab need 2 asja nagu yhendada.hommikul tegelesin oma toolidega ja Mart jooksis krundi ja kodu vahet ja suts enne minekut avastasime, et votmed on ees ja auto lukus.Aga Mart otsis traati ja mingeid muid vajalikke asju ja ma hakkasin rahulikult riidesse panema, sest teadsin, et ta saab auto nagunii lahti.Vahepeal kaisin vaatamas, Mart ytles, et kohe kohe.Ja ma ei liialda, kui 10 minuti jooksul oli see auto avatud, tema dushi alla kainud, basseinis , riided seljas ja juba soitsime San Isidro poole.Seal saime hinnapakkumise, mis oli juba meie hinnaklassimoodi, kuigi tahaks ju veel odavamalt.Votsime oma plaanid bussifirmast ja hakkasime autorendifirmat otsima, et Tonu tulekul ja vaatame, mis pakkumised siin on.San Isidros on ainult yks autorendifirma ja me otsisime seda mingi pool tundi, ma ei liialda, sest see oli lihtsalt nii ara peidetud, vihma muudkui sadas ja Mart laks vihma peale vihaseks, sest meie krundile on veetud selline hunnik kruusa, aga kopp ei saa toole tulla, kuna koik on niii pehme ja logane.siis, kui ta umbes 50. korda ytles, et kuradi vihm, kas see kuiv periood juba ei hakka, siis laksin juba mina vihaseks, et mida sa hakkad, ega ilma vastu ei saa.Siis ma tahtsin yhte poodi minna, aga seal ei olnud parkimiskohta , olgu, lahme teise, seal ka ei olnud ja Mart kysis, kas mul ikka on vaja sinna nii vaga minna.Ma laksin siis lihtsalt autost valja, et ma lahen poodi, jaagu tema seda parklakohta ootama.olin poes ja kuulsin, et keegi annab nii jubedalt signaali.Parast tuli valja, et tema oligi, ootas ootas, et keegi ara soidab, ja siis systis keegi kolmas kuskilt ja vottis tema koha ara.Tapselt oigel ajal, ta oli niigi vihane.siinsetes parklates on alati mingid reguleerijad, kes lihtsalt naeratavad ja katega vehivad ja tervitavad, aga kasu pole neist karvavordki, sest nyyd ka see laks vaheletungijale midagi ytlema, aga see vaid tegi, et ei kuule.tagasi soitsime, pidime selle homo Marceliga sooma minema, votsime siis oma olled kaasa, sest seal ei ole enam neil alkoholilitsentsi ja marcel andis nii palju infot, et see panigi mind muretsema.Et siinsed lepingud on yldiselt teistsugused, et sa void kyll panna mingi tarmini, et maja peab olema valmis naiteks 2 kuuga, aga neile tahendab see, et nad proovivad teha kahe kuuga ja et need sanktsioonid yldiselt ka ei aita, sest siis sa pead nad lihtsalt kohtusse kaebama, aga see votab mingi 5 aastat ja sa kyll voidad, aga maja peab ikka keegi teine valmis tegema.Voi naiteks asi, mis siin pidi olema vaga vaga tavaline, naiteks lepid kokku ruudu hinna ja siis maja ojn peaaegu valmis, aga neil on raha otsas ja nad ytlevad, et kas annad raha juurde voi jaabki pooleli, sest neil lihtsalt sai raha otsa.ja siis need ehitajad, kui need tuuakse kuskilt kaugemalt, et siis nad tootavad naiteks 2 nadalat, siis soidavad koju 4 paevaks puhkama ja ei tule tagasija toi naiteid igasugustest siin pooleli olevatest majadest, mis juba augustis pidid valmis olema, aga millel katustki ei ole, kus 25 tootaja asemel on kohal ainult 6.ja siis velle nende ehituslubade suhtes on ka nii palju lahtisi otsi, et millist teed me neid ajama hakkame.Marcel muidugi ytles,, et ise neid ajada on suht voimatu, aga ehitusfirmad peavad neid ise ajama.meile on aga absoluutselt koik raakinud, et seda saame ainult ise ajada.Me oleme nagu lapsed, kes koike opivad, ei tea ju systeemi ja 4 ,5 kuu jooksul oleme kyll palju oppinud, aga nii palju on veel ees.Mul oli siis tana hommikul kohe mitu muret ja Mart ytles, et vaga tore, siis ei ole vahemalt muret, et igav on.jah, seda muret kyll ei ole.meile oli hommikul yks toomees lisaks tulnud, Mart laks yhte labidat ja karu juurde ostma, sest praegu on vaga hea, kui neid rohkem on, saab selle majaplatsi kiiremini valmis.Me oleme juba 2 inimesega kihla vedanud, et oleme joulude ajal oma majas, mis ei tohi olla banaanilehtedest maja, tahaks vaga voita neid kihlvedusid.
Toolidel on nyyd ka varviparandused tehtud,moned toolipohjad on veel vaja peale panna , lihvida ja 2 korda varvida ja siis on nende toolidega alguseks yhel pool, hiljem veel need peened padjad ja disainvarvid vastavalt meeleolule, aga see on juba monu.Suur iguaan on puu otsas ja tana on lauspaike ja see oudne eilne vihm ka tagasi pole tulnud, nii, et vahva.Kohe soidame Uvitasse automaadist raha votma, sest meie toomehed tahavad raha, riputan blogi ka yles, kui onnestub ja vaga positiivne Mart joudis ka just koju.Vaatab siniste silmadega mulle otsa ja nagu paikest tais!!!

No comments: