Tuesday, November 07, 2006

saagu valgus







Uskumatu, ma ei liialda.reedel lubas senjoor Diego(see on ka keegi elktrialal), et esmaspaeval pannakse meie transformaator posti otsa ja me praegu saabusime just San Isidrost, kus kaisime yhe ehitusfirmaga kohtumas ja mida me naeme, torbikud teepeal ja mehed posti otsas ja ongi meie transformaator.ma ei uskunud oma silmi.Vihma kallab ja 3 naerunagude ja kollaste sarkidaga meest(ICE tootajatel on ainult kollased sargid) posti otsas ja all.me oleme nii roomsad, ainult nyyd on veel vaja need juhtmed ka yhendada, selle jaoks on jalle teised mehed, kes pidid homme tulema.Mart helistas praegu yle ja senjoor Gerardo(see , kellele me rummi viisime ja kes viimasel ajal keerutas ja meid naha ei tahtnud) kinnitas, et jah homme tulevad need teised ja yhendavad ara.Ah jaa, kui me oma hoovi sisse soitsime, siis jalutas siin vihmas ringi yks vaga vana mees, must kilekott ymber olgade ja kaabu peas, yhes kaes oli tal matseete ja teises hiiglaslik palmileht.Eesti filmides tuleb selline vanamees vikatiga sulle hingejarele, meil on selline aednik, no tore on.
Ja siis helistas mart veel sinna firmasse, kust me selle maja ostame, etkas saatsite plaanid juba Arhitektide liitu.Ei, nemad veel joonistavad neid, et neljapaeval,.Pidite ju esmaspaeval saatma, ei seal on ikka nii palju muutusi ja nii, et peab veel joonistama.muidugi ma saan aru, et kahe soogi vahel jaab sellel arhitektil suht vahe aega, kui ta kaed rasvased ei ole, et tood teha, aga see ebamaarases vanuse ja soenguga Gabriela(meil lubas ta end Gabiks kutsuda, see on sopradele!!!) ytles mardile, et ytle Hanale(see olen mina), et argu ta muretsegu, tema ajab seda asja ja seal omavalitsuses saab loa ka kohe kiiresti, sinna peab lihtsalt vaikese kingituse viima ja koik saab korda, sest tema ajab seda asja ja temal on seal koik sugulase, ta on sellest linnast parit.Kolas nagu kohe vaga hasti.Siis helistas mart meie advokaadile ja kujutage ette, see paber meie auto kohta on nyyd lopuks ka meie nimel, nii, et meil ei tohiks enam mingit takistust piiril tulla.
ma olen taiesti sonatu, koik asjad nyyd lopuks hakkasid liikuma, imetegu.Kui palju roomu.Ja seal kohtumisel, kus me tana kaisime, sealt tehakse meile jargmiseks esmaspaevaks pakkumine, aga umbmaarased hinnad olid vaga meie soovitud hinnaklassi, ja inimesed tundusid ka suht padevad esmamuljel, Keskealaline mees, teadis Eestit ja Latit ja Leedut ja oli kunagi Moskvas kainud ja raakis, et venelasi on San Isidros palju ja yks kullassepp on eriti rikas ja tal on suur menu ja ta on kogu oma suguvosa Moskvast siia ara toonud.Siis helistas veel meie sober see homo Marcel, et tema on praegu San Joses ja seal on mingi uus tehnoloogia ja ehitavad majad yles vaga kiiresti ja hinnaklass oli ika vaga ok, lubas kolmapaeval labi tulla ja meile infot anda.Uskumatu, kui palju positiivset yhe paevaga.me hommikul kaisime veel oma mooblivalmistajate juurest labi, praegu nad teevad laudu, aga nad olid teinud valmis uue dushisoela, natuke vaiksema kui esimene ja me votsime selle kaasa, et vaatame , kuidas see toimib.hommikul kaisime labi ka Arnoldi juurest ja homme hommikul tuleb ta oma onu Kroonlyhtriga ja nad hakkavad labidaga meie majakohta ettevalmistama.nii tore, jalle asjad liiguvad.mul on veel 9 viimast tooli varvida valgega, siis on krunditud ja varvitud koik 80, siis ma veel pean tegema parandus ja disainitood nende kallal ja lauad tulevad juba krunditult, seal on ainult valgega vaja teha.Eile kaisime krundil ja panime selle maja moodud maha, mootsime ja venitasime linte ja yhtlasi ka 5 suurt palmi, mils meile nagu muuseas kae kylge jaid, kui me seal raskesti ligipaasetavas rannas kaisime.Kui me sinna laksime, siis oli seal nagu veel inimesi, moned, aga koik laksid suht ruttu ara, kui meie tulime, (ma ei tea, miks muidugi) ja siis me kolasime ja filmisime ja vahepeal, kui Mart oli kuskile kaljudele midagi uurima jaanud, ma avastasin, et rannas olid lapse manguasjad laiali, mingid barby asjad ja siis olid lapse jalanoud, need vedelesid eemal, kellegi paikeseprillid ja tyhi kreemituub.koik olid tapselt kuidagi nii lohakalt voi juhuslikult laiali, et mul tekkis taitsa hirm, et issand, mis nendest inimestest saanud on, et keegi ei saa ju maha unuastada nii palju asju.Paar riidehilpu vedeles ka kuskil eemal.Mart tuli tagasi ja naitasin talle ka, et tule vaata, kas keegi on ara uppunud voi, mis toimub.ja siis tema ytleb, et akki need on nende ticode omad, et nae, seal ranna teises otsas on paar lapsega.Pyha jumal.mina juba teist raksu sobran seal voorastes asjades, tostan ikka seda ja teist, et issand, mis toimub, teised vaatavad kaugelt, et no varastab taitsa avalikult.Eks nad tulidki suht kohe parast seda tagasi ja tegid minekut, moni ime ka...
Ah jaa, mul tuli meelde yks asi siin mobiilidest.nagu ma kindlasti olen kirjutanud, kui sa oled lihtsalt turist, sa ei saa siin mobiiltelefoni registreerida, muidugi sa saad raakida, kui sul on roaming, aga EMTil seda pole, nii et selleks, et telefoninumbrit saada, pead olema kas resident voi siis, kui sul on siin oma firma, et siis firmanimel.Teiseks pead sa telefoni fyysiliselt siit ostma, meil on naiteks taiesti kasutud meie 3 Eestist kaasa toodud telefoni, sest registreerimisel pead sa ette naitama tseki, et siit ostsid.Ja nyyd siis 3 kuud ei saa sa yldse mobiilinumbrit, sest ICEl ei ole yhtegi vaba numbrit!Kujutage seda situatsiooni Eestis ette, ja siin on inimesed nii leplikud, et ootavad siis 3 kuud, aga kui tuoleb juttu, et kas mitte ei oleks oigem liituda selle cvabakaubanduslepinguga Ameerika ja Costa Rica vahel, siis nad on vastu.Kui kuskiol monopol voimutseb, siis vist saabki ainult saabki selliseid asju juhtuda, mina saan nii aru.tana kell 6 kuulame ara siinse kohaliku ehitaja hinnapakkumise, eile ta helistas, et teeme homme, ta ei saanud valmis, kova sona, helistab, et tulge homme.ei tea, kas see on ainult juhus, voi ongi siin nyyd asjad paremuse suunas .hommikul helistasime ka oma molemale lapsele, kyll on ikka tore, kui lapsed on.nii tahaks juba naha neid.Aga ma tean, et tuleb paris palju tahta ja loota ja uskuda ja siis see taitubki, muidu ma ei oleks ju siin,Ja ma olen toesti niiiii roomus, et ma siin olla saan ja teha seda, mis ma olen juba tykk aega teha tahtnud.Nii et, lapsed, kyll me varsti naeme, hoidke ka poialt!!!!
tana on teisipaev.kell saab kohe 12.Hommikul kell 6.15 oli meil aratus ja helistas Sirje.No kyll on tore, kui ikka tiriseb see telefon.mart laks 7 krundile Arnoldi ja Kroonlyhtriga, et vaja majaplatsi jaoks ettevalmistusi teha.mina jain siia toole varvima.Eile ohtul kaisime siis selle kohaliku Oldemari juures, kellel on ka ehitusfirma hinnapakkumist kuulamas.Nyyd raakis ta, et saaks juba detsembris alustada ja hind oli kyll parem kui meie kirvesehitajal, aga ikkagi meile liiga kallis hinnaklass.Ytlesime et motleme, aga saime vaga kavalat infot tema kaest ja paris mitmel alal, nii et nyyd oleme palju targemad kui enne, mis on koige tahtsam asi, onju.koju tulime, siis mart tegi kiired arvutused, et mis ja kus , aga ma arvan, et Oldemar ei saa ka meie ehitaja olema.Koduteel ostsime 5 sixbacki olut ja viisime politseisse, sest mart oli lubanud, et kui nad meie transformaatorit ilusasti valvavad, siis saavad olut.nad ei oelnud, et pole vaja, votsid ilusasti vastu ja olid naerunagudega.mina hakkasin siis hommikul neid 9 tooli varvima ja minu roomuks oli neid ainult 8, vahepeal helistas senjoor Victor Lennuametist ja kui ma oigesti aru sain, siis ta oli faksinud Eesti lennuametisse ja saanud kinnituse, et selline piloot nagu mart Stukis toesti eksisteerib ja nyyd mart peab mingid pildid viima ja nad saavad hakata talle kohalikku lennuluba vormistama.ja siis helistas veel meie kirvesehitaja Fernando, et mis me oleme otsustanud ja ma jatsin selle ebameeldiva teate mardile, et las tema ytleb, siin on hea, et ytlöed, et oled mardi naine ja kuna siin on machoyhiskond, siis koik on vaga sobralikud ja ei hakka sind mingite kysimuste ja vastustega koormama, vaid paluvad, et kui Mart tuleb, las ta helistab.Oi, kuidas mulle sobib see norga naise roll...vahepeal ma pesin meie pipipesumasinaga pesu, ikka vesi sisse ja valja ja nii mitu korda, siis ma votsin esimesed 8 uut tooli ja tegin neile varviparandused, et see valge ei kata esimene kord igalt poolt ja nyyd on nad super ja ma saan lopuks hakata ka motlema nende disainimise peale.Basseinis kaisin ujumas, aednikku ei ole ka tana naha, ainult mingi helikopter soidab yle pea, ei tea, kas pn midagi juhtunud jalle.siin toesti juhtub iga paev.Eelmisel kolmapaeval kukkus yks vaikelennuk alla, piloot surnuks, porutas otse vastu mage , oli vaga kogemustega ja nii, laks Liberiasse kliente peale votma , siiani uuritakse, mis juhtus, lennuk oli tal uus, aga kogemusi palju, kas mootoririke voi ei tea.ja eilses lehes oli , et keegi ultralightpiloot sai raskeid poletushaavu, et lennuk laks polema ja ei tea, miks.Jube lihtsalt.Ma yhtepidi muidugi ootan, millal see meie delta siia saabub, aga teisipidi on ikka hirm ka.Ah soo, eilses La Nacionis oli pikk lugu siinsetest kinnisvarahindadest, et jacos on maahind tousnud 3 aastaga 4 korda, seal on ikka juba selline hinnaklass, et me oleksime saanud osta oma eelarve juures sellise tyki maad, kus oleksime Mardiga kordamooda peal saanud kaia, kahale poleks ruumi jatkunud.Aga samas ehitusmaterjalide hinnad on seal langenud pealinnaga samaöle tasemele, sest koik ehitavad ja konkurents on tihe, ehitusmaterjalidepoed ei saa hindu tosta, kuigi transport pealinnast sinna ju maksab.meil on siin meie poes siiani kyll kallimad hinnad kui San Joses, aga ehitus kaib ka igal pool,, eks nais.ja ma pole vist kirjutanud, et kysisime Frankilt, et see hull mutt Jacky, kes meid enam ei tereta, et kas tal on mingi meditsiiniline probleem, tundub, et ta meid enam ara ei tunne.Ja Frank vastas, et see on ju kylahull, et kas te siis ei tea.Et see on mitu korda tema juurest minema jooksnud,kui tema ja Franky arvamus kokku ei lange.keegi ei tea tapselt, kuidas ja kus ta elab, sest ta pole kedagi kunagi kylla kutsunud, aga arvata on, et kuueelarve on 30 taala, aga kaimani saartel pidi tal suur pangaarve olema.... nii palju siis klatsi ka
mart just tuli korraks koju ja ytles, et vaike tagasihoidlik uudis.MEIL ON ELEKTER!!!!ma arvan, et rohkem sonu pole selleks korraks vaja.:)))))))))))))))))))

No comments: