Sunday, November 19, 2006

maavarin





Pyhapaeva louna.Kuigi vihmaperiood taandub silmnahtavalt, on kergelt ikka vihma tibanud ja praegu laks ka pilve.Aga kogu aeg on endistviisi soe ja loodetavasti see ei muutu.Eile me laksime randa ja mina nagu ikka olin karme kyll teokarpe kyll kive kotti ajama ja siis soitis randa politsei tsikliga.Mart laks politseiga raakima, mina jatsin kivivarguse pooleli, Tonu pere oli ookeanis.istusin siis suure puutyve peale, milliseid on siin rannas palju ja jain niisama ringi vahtima.ja kujutage ette, yhel hetkel hakkas see puutyvi niimoodi vonkuma nagu keegi raputaks seda otsast, ma taiega rappusin mingi ma ei maleta tapselt, mingi 6-7 korda kindlasti, vaatasin ringi, Mart raakis ikka politseinikuga, ma arvasin, et tema raputas, siis proovisin ise puud raputada, aga see tyvi oli nii suur ja raske, et ma ei suutnud mingit liikumist esile kutsuda.Tonu ja Leenu mollasid vees nagu poleks midagi juhtunud.Tousin yles ja laksin Mardi ja politseiniku juurde, et issand, kas te ei tundnud siis, praegu oli maavarin.Mart ei tundnud midagi, sest tema seisis, aga politseinik istus oma tsikli seljas ja tema oli ka tundnud, et vahepeal vaatas otsivalt oma tagaratta poole, kas mingi koer jooksis vastu voi mis.Siis Mart ytles, et jah, tema oli vaadanud, et mida see politseinik vaatab, et mis ta otsib, aga muidugi neile on see tavaline asi, aga mulle esimene maavarin, mida ma tundsin.ma olin nii elevil ja nii roomus, sest see oli nii uus kogemus ja nii kummaline tunne, et vaatad teiste poole, kas nemad ka tundsid midagi ja motled, et kas oled hulluks lainud.Parast kaisime ja tegime natuke sooki jooki seal meie taiskuu pidude kohas, jargmine taiskuu pidu on 5 detsember, Tonu ja leenu tahtsid ka osa votta, paistis, et see koht neile meeldis.
Eile kais meil yks ehitaja ka siin kirvega kurge pyydmas, tema pakkus end ehitama sellise hinnaga, et yletas koiki teisi, aga ta silmavaade oli selline, et me poleks teda isegi siis votnud, kui ta oleks soodne olnud, sest ta oli lihtsalt kahtlane.
Tana hommikul varvisin juba laudu, ei olegi toolid enam.Enne oli veel mart pannkooke teinud, nii et vaga pyhapaeva hommik ioli.Siis kaisime oma maamyya Franky juurest labi , laenasime kanuu ja laksime randa.See oli selline rand, kus auto tuli vahe kaugemale jatta, mehed tassisid kanuu alla(tee randa viib vaga alla ja tagasi siis jalle makke), meil olid nagu kohalikel soogid joogid kaasas ja mehed siis kanuutasid, mina lugesin Kroonikaid ja juste ja ekspressi, nii monus.Et kes kellega kaib ja ei kai enam ja paris armas oli lugeda.Siin me loeme ajalehed ja ajakirjad ikka kaanest kaaneni labi, mitte nagu Eestis.Yhel hetkel tuli yks tydruk ytlema, et kas me oleme autoga, et autosid laastatakse, et mingil rohelisel on juba aken sisse loodud.mart jooksis siis yles vaatama, oligi mingil hollandlasel klaas sisse loodud, seal oli mingi kott, aga tyhi.meil laks onneks, olime roomsad.
Kui me eile seal maavarina rannas olime, siis, kui Mart politseiga raakis, siis kaisid Tonu ja leenu ykshaaval minu kaest kysimas, kas omn mingi jama, ma vastasin, et ei ole, kuigi ma ju ei kuulnud, millest Mart politseinikuga raakis, aga automaatselt ytlesin nii ja alles tana ma hakkasin asja yle juurdlema.Toesti, kui Eestis politsei tuleb sinuga midagi raakima, siis on ju raudselt jama, siis aga on nad nii sobralikud, tulevad kysima, kas sul on koik korras ja lihtsalt tahavad suhelda.Ja nii oli seegi kord, Mart lihtsalt uuris infi, et kuidas siiin randades on deltaga maandumisega ja nii.
Homme on esmaspaev, oma paberid pidime teedeministeeriumist teisipaeval katte saama, ehk siis need pannakse bussi ja kui veab saame kolmapaeval koik kohalikku omavalitsusse anda, siis hakkame ehiotajale korva karjuma, et ta materjali siia tooks, et kohe , kui luba kaes, nad valmis oleks.ja vahepeal voibolla kaime veel Panamas ara, et aega voita ja parast minema ei peaks, kui suur kiire kaes.Tonu pere yyrib homme auto ja laheb seiklema, meie seikleme siin kohapeal edasi.Vihma hakkas praegu sadama ja oleme niiiii roomsad.Tervitades, naerunaod!

4 comments:

anett said...

hahahaha kui stiilne on see pilt, kus isa loeb eesti ekspressi :)))))
v2ga lahe!!! ma ostsin trendi ja ostan stiile ja v2rke ka seekord sulle lugemiseks,ok?!
vaga tore et teil seal k6ik nii ok on :) muideks,mina motlesin ka,et kas midagi juhtus, et selle politseiga seal r22kisite, n2ete,te olete ikka nii kohalikku ellu sisse sulanud!!
ega meil siin mingeid uudised pole, koik on vanaviisi...kaisin tana hambaarsti juures,j2lle auke polnud,no uskumatu! aga reet tervitas palavalt!!!
ja uskumatu,nad olid kolinud,ma onneks enne kysisin yle, muidu oleksingi sinna vanasse kohta l2inud kalevi ujula juures....

mis siis ikka, ma loen trendi edasi, vaga hea number on kusjuures :))) ja palju talve moodi on ka sees,hihi, pikad soojad maani mantlid jne.

musid ja kallistused teile! nautige siis!:))))
anett

Veljo Konnimois said...

Tere kah üle pika aja. Maavärin on üks jahmatava panev asi. ma sii samas väikses Eestis kord tundsin autoga süites. Auto justkui jättis ühe takti vahele ja siis taas kõik vanaviisi. Alul ei saanud arugi, et mis siis nüüd. Aga mingi aga pärast vuristas uudistes, et rahval kuplid kodudes liikusid ja inimesed olevat tundud kummalust edasi tagasi nihkumist. Siis minagi mõtlesin, et olen seda Tallinn Tartu mnt. otsa oma paarsada korda sõitnud ja nõõd korraga selline rutiini rikkumine. Ise nüüd aga imestan, et veorihm terveks jms. terveks jäi. Aga võimalik, et see kõik on mu enda luulu :)

edu teile ja olge ikka sama mõnusad.

PS: esmaspäeval 27.-28.11 on bussu, meil külas ja tänu temale suletakse paljud tänavad kesklinnas. Liikuma pääseb esmaspäva varahommikul ja tagasi alles teisipäeva pärastlõunal.

Anonymous said...

Tere Jana :) sul vist praegu hasti palju tegemist. jutt nii luhike. see rand on teil nii kaunis-nii kaunis. tahaks ise ka palmi alla paikese katte laiama minna koos cuba librega,kus rohkelt jaad ja laimi. olete tubli :)
kallistan
Lembe

Rosin said...

Tere toredad Jana & Mart ja muidugi loo peategelane CR!
Mina olen Rosin, Leenu ja Tõnu sõps.Kui kontori laua taga rühti longu lastes lained pea peal kokku löövad ja tagumik istumisest kange on väga kipa teie värvikaid jutukesi lugeda ja neid muhedaid pilte vaadata.Te olete ikka ühed väga vinged tegelased! :) Soovin teile tugevat närvi ja et see pööraselt lahe plaan ikka edukalt tööle hakkaks! Ja palun andke Leenule,Tõnule ja Nanale suur kalli-kalli edasi. Ja Leenule väike kommentaar-rakud ruulivad!! :))))