Thursday, November 09, 2006

unustasime pildid alla laadida, vasinud aga onnelikud, arhitektil on vist puust pea, ma ohtul veendusin,...

Tana on neljapaev, on hommik.kell pole veel kymmegi, siin ikka algab koik nii vara.mart laks 7.ks krundile, Arnold ja kroonlyhter alustavad juba 6.Eil hommikul oli lisaks neile Arnoldi vend Greivin ka, aga Arnold loi tal kogemata labidaga katte ja Greivin laks siis koju, sest ta ei kannata verd.Teisipaevall nad tegid ka seda maja vundamendi kohta, oudne kaevamine, maa on ju viltu ja et otseks saada, alguses on ju ainult natuke kaevata, aga hiljem aina rohkem ja kui see vaga tahtis louna moodas oli, siis hakkas vihma sadama ja ma motlesin, et nad lopetavad kindlasti varsti ara, aga mart koju ei tulnud ja vihma ikka sadas, aga poole 4 ajal hakkas meeletu sadu, taiesti nagu oavarrest, aga lihtsalt yhtlane sein tuleb kogu aeg ja poole tunniga oli meie maja ymbrus nagu bassein,basseini aravool ei joudnud ara tommata ja see ajas yle kallaste, terrassi porandaplaadid hakkasid vaikselt vee alla minema, 2 rida plaate oli juba vees ja ma vaatasin, et peaks hakkama vaikselt liivakotte hankima, muidu voolab sisse.marti aga ikka mitte kusagil.olime kokku leppinud, et nad tootavad 3. ja siis laheme internetti.kui see meeletu sadu ei olnud poole 5 loppenud vaid vastupidi, siis ma olin taiesti segaduses, et mis ometi on juhtunud, sest sellise ilmaga ju tood teha ei saa, kas mart mollab yksi krundil oma vihmaveerennidega voi mis toimub.Panin kummikud jalga, mingi vihmakeebi moodi asja selga, vihmavarjud olid koik autos, leidsin mingi lotu,. sest muidu ju ei nae midagi, kui mooda nagu alla valgub ja kondisin krundile, taskulamp oli kaasas, sest juba hakkas hamarduma.ja mida ma naen, melletu vihmaseina taga Kroonlyhter ja Arnold veavad karuga pori ja mart seisab kaugemal, koigil naerunaod ees.Et muidu oleks see pinnas koik mooda krunti laiali voolanud, nad motlesid, et teevad ara.See ei olnud lihtsalt voimali, et keegi sellise ilmaga tootab, ma olin ise ka taiesti taiesti labimarg, yhtegi kuiva kohta ei olnud, votsime Kroonlyhtri koos rattaga peale ja viisime ta koju, ta elab yhes puukuuris meist natuke kaugemal, mingi 10 minutit autoga soita.Siis tulime koju, Mart kais kuuma dushi all, sest tal oli kylm nahavahele pugenud, tegi yhe rummi ja ma olin nii onnelik, et midagi juhtunud ei olnud, ma juba nii muretsesin.
Tana ma olen siin koos aednikuga, see vikati voi matseetemees.me ei pannud hommikul tahelegi, jooksime siin paljalt ringi, ma ei tea, kust nad siia tulevad, igal juhul yhel hetkel pidime surnuks ehmatama, aednik hoovis.ja nad ei ytle tere, vaid hiilivad siin kuidagi.mina nikerdasin oma toolide kallal ja tahes tahtmata ma nagin, mis ta siin toimetab.Ma ei tea, kas ta saab tunni voi tykitoo palka, aga igal juhul on sellise aedniku palkamine taielik mottetus.Vana mees, kogu aeg ta kohib, ma ei tea, siin paljud kohivad, mis nad nii haiged on siin kliimas, siis ta konnib aeglasel sammul ja teeb sellist vilistavat haalt.Siis jaab seisma ja ja vaatab.Siis teritab oma matseetet, siin ju enamus toid tehakse ara matseetega.Siis vaatab jalle, astub paar sammu yhele poole, jaab vaatama, siis teisle poole, siis laheb tagasi sinna, kust tuli , teritab jalle matseetet, siis naiteks kogu maja tagune on tais mingeid kuivanud roikaid, juba siis oli, kui ma teda paar paeva tagasi esimest korda nagin.ma motlesin, et miks ta neid ara ei korista.Tana ta vottis yhe vaikese roika, neid on mingi 20 vahemal, jalutas see kaes krundi teise otsa ja viskas selle maest alla teisele krundile, koik, teised roikad vedelevad siiani.Aga need roikad tekivad siin iseenesest.Eile naiteks kostis selline ragin ja roikaid lendas, ma motlesin, et mingi lehm tuleb poosast, tuli iguaan, parast oli banaanipoosas jalle oudne tuuseldamine, ma ei viitsinud alguses vaadata, et kes seal ikka on, aga kui ragin laks vaga suureks ja jalle oksad lendasid kahte lehte, orav.Ma ei tea, kuidas need puud nii pudedad siin on, Eestis tuleb sellise ragina peale karu vahemalt.Ja nyyd see aednik toksib matseetega muru.kell 8 laks ta kuuri taha ja tegi esimese soogi, parast istus niisama ja vehkis rohukorrega.mina tegin toolidele varviparandusi ja paris lobus oli tema tegemisi jalgida.ma arvan, et ta kavatseb siin terve paeva veeta.Oudsalt tyytu, paar korda tulevad need poisid vosasaagidega, siis see aednik, kui veel basseinipoiss ja koristajad ka kaiks-kogu aeg miongid voorad inimesed veedavad aega sinu krundil.Mulle ei meeldi. mina tahan ise oma murtu niita ja lilli loigata.Eile ohtul mart pidi krundil veel yhe maandustoru maa sisse taguma, mingi 2,5 meetrise.aga ta oli ohtuks nii kutu, et mingi koikuva tagurpidi karu pealt suure kiviga tagus, aga selle koha peal oli puu ja palju oksi ja ta seal rassis, et kogu aeg olid oksad silmas ja ees ja siis ma hoidsin puuoksi, et tal oleks parem lyya ja vahepeal ma tagusin haamriga, kui toru juba allpool oli ja inimesed soitsd mooda ja see elektripost on meil taiesti tee aares ja siis Mart arvas, et mina olen kyll siin ainuke valge naine, kes haamriga taob, vahpeal laks see ymar kivi tal kaest lahti ja veeres sellise hooga maest alla ja mart tegi pikki hyppeid, et see eest kinni pyyda, ei viitsi ju sellele vaga kaugele alla jargi minna ja siis ma vaatasin, et paris kiiresti jookseb, isegi vasinud peast:)))
Teisipaeval helistas mart siis meie kirvesehitajale ka, et ytleb, et kahju kyll, aga meil ei jatku raha tema palkamiseks.Siiani ta on olnud nii, et ei lase 10 taala ka ruudu hinnast alla, et vaga ahne, nyyd aga jarsku, et temal on mingeid motteid ja alternatiive, et kui palju meil yldse raha on.!!!!!ma ytlesin mardile ammu, et sellest oleks pidanud alustama, mis me laseme tal hinnapakkumisi teha, kui voiks oelda, et me maksame 200 talla ruudust, mitte rohkem.Alguses nad ju hakkasid naerma, et sotsiaalmaju ehitatakse sellise raha eest, aga vaatame vaatame.Eile kais see homo marcel siit labi ja toi cd ja materjale mingi tehnoloogia kohta, kus seinad laotakse 1 paevaga ja hinnaklass on ka vaga odav, see on mingi vaga popp asi, 35 aastat juba turul, seismiliselt vaga sobiv siia ja igal juhul me saame jargmisel nadalal nendega ka kokku San Joses.Meie arhitekt lubas eelmisel kolmapaeval, et kohe kohe helistatakse Arhitektide liidust, et plaanid on valmis, et ta siis saadab need meile.tana on juba uue nadala neljapaev ja me 2 paeva oleme talle helistanud, ei vota telefoni, tana lopuks helistas, et arge muretsege, plaanid on tal kaes.Nadal hiljem!!!mis me ikka muretseme, ma ytlesin, et pane nyyd bussiga teele siia ja helista parast, et mis kell buss siin on, siis me teame sinna San Isidrosse neile jargi soita.tema ikka, et las mart helistab, kui koju tuleb.Ma ei saa aru, mis ta on mingi puupea voi, muidugi helistab mart talle, aga plaanid tuleb ikka teele panna, kuidas me muidu saame ehitusluba, kui ta neid seal soojendab.me ajame paralleelselt siis kahe maja asju, selle meie oige maja, mille joonistega see arhitekt massab ja samal ajal siis see kokkupandav maja, mille firma lubas 10 detsembriks pysti panna.Arhitekt muidugi ei tea, et meil see teine maja ka samal ajal teoksil on.Lihtsalt motlesime, et kui yhe maja loa juba katte saame, siin keegi nagunii nii pohjalikult ei kontrolli, et mida sa seal ehitad, kuigi luba on teise maja kohta, peaasi, et pihta saavad hakata.homo marceli (ma rohutan tema seksuaalset kuuluvust lihtsalt selleparast, et te teaksite, millise marceliga on tegemist, sest meie advokaat on marcelo ja siinne vanadisainerist canadaprantslane on ka marcel) me kutsusime ohtust sooma nadalalopul, see on temast nii kena meid meeles pidada ja ta on yldse vaga sobralik meie vastu ,ohtusoogiidee meeldis talle vaga.
Tanaseks mart tellis kopa ja kruusa ja ekskavaatori, sest tuleb teha maeotsa maja suurde natuke sissesoiduteed, et masinad saaksid yles soita ja kopaga voiks suurema osa majaplatsist ka ara koorida, sest labidaga jaab see too palju ilusam , ja nad teevad viimistluse, aga kaevata on muidu ikka liiga palju, nad ei joua valmis.ja ma ei saa ytlemata jatta, et see on ikka ytlemata monus, kui sa arkad hommikul yles, linnud laulavad, paike paistab.Ja nii soe on, et riideid tegelikult ei ole yldse vaja.ja siis kell 6 hommikul , kui me arkasime, kuulen mina, et Mart helistab kopamehele, et tana on nii ilus paev, ma arvan kyll, et voiks kell 10 selle kopaga alustada...,, missiis, et ohtul, kui tule ara kustutasime, siis ohkasime molemad ja ma kysisin, et kas sa ohkad, et kui silmad lahti teed, on hommik ja krundile kaevama ja sedasi ja ta ytles, et just.ja mina ohkasin, sest teadsin, et kui on hommik, siis hakkan jalle oma toolidega pihta.Eile tegin 18 tooli varviparandusi ja tana siis olen ainult 11 teinud, varv sai otsa.Ohtul oleme lihtsalt vasinud, aga onnelikud ja selles mottes me oleme mardiga yhtemoodi, et tylika ja tyytyks muutunud too tahame seda kiiremini ara teha, et saaks juba kaelast ara ja huvitavama kallale.ja praegu ma ootangi, et ta mulle varvi tooks, saaks juba varvida!!!!

1 comment:

Veljo Konnimois said...

Mart! Head nimepäeva...!