Tuesday, January 02, 2007

+506 3714673 meie mobiil, varsti saate uue lauatelefoni ka, see mis meil poosas on

Head uut aastat, kallikesed!vanaaastaohtul helistasin emale ja ma sain temaga j raakides aru, mis mulje on koigile jaanud minu viimasest blogist, et midagi head nagu polegi juhtunud.Nyyd ma veennan koiki, et me pole meeleheitel ega onnetud ega muidu loodud, lihtsalt minu yliemotsionaalne kirjaviis voib jatta sellise mulje ja me oleme tegelikult taiesti onnelikud, eriti tana.On pyhapaev ja 1.jaanuar ja tavaparaselt Eestile, kus me ka veetsime selle paeva ka tavaliselt voodis Titanicut ja muud saarast vaadates, siis siin me pole isegi riideid selga pannud veel, kell on 3 ja me tegime hiliste aadlike hommikusoogi, nyyd oleme kainud 2 korda basseinis ujumas, teisel korral koos kylma valge veiniga, lugesin eesti keelsert raamatut, mis on nii hasti kirjutatud, et teeb kohe kadedaks ja yldse oleme nagu uimas kogu aeg, nii monus on.Logelemine on ikka taiesti minu teema, tulevikus ma hakkangi ainult sellega tegelema.Reedel soitsid koik toomehed minema, nii et krundil on vaikus,mis on tegelikult ka taitsa tore vahelduseks.pole toomeest, pole probleemi...meie tegime laupaeval ja pyhapaeval yhe vannitoa poranda, et Mart tegi segu ja valas poranda ja mina ladusin mustrid sisse, tuli vaga ilus ja meil on kalle ja puha, mitte nagu juudi juures, kus oli seisev vesi vannialuses.Eile siis oli vanaaastaohtu ja mina tegin kartulisalatit, tuli taiesti kartulisalati moodi valja ka, missiis, et hapukoort ei ole, on mingi aseaine ja see on umbes 30 % hapukoorepaksune, nii et vedelam voiks olla, aga ikkagi oli imehea, vaatasime "Kevadet" ja "Mehed ei nuta" ja Siin me oleme", ime veel et Eesti lippu vardasse ei tommanud.Kuna me ei viitsinud sinna kaugesse indiaanimagikylla soita, kus oli kohaliku samaka ja seenepidu maskidega, siis me motlesime, et laheme Noa baari suts enne 12, et seal on tore alati.ma tahtsin enne veel tunnelmat teha, votsin kapist paki kyynlaid, et panen basseini aartesse polema, et siis ilus vaadata ja astusin reipalt uksest valja, aga meil oli juba see vorguosa uksele ette tommatud, aga seda pole yldse naha ja nii ma astusingi labi vorgu ehk siis koos uksega, mis langes oue eest ara piraki laua vastu ja see oudne vorrk laks natuke katki ka, aga need juudi Katja uksed on meile algusest peale vastikud olnud ja nyyd ma sain veel kinnitust, kui mottetud need on.Siis need kyynlad olid koik vildakad ja absoluutselt ma ei saanud neid maa kylge kinni sulatatud, loobusin ja tulin tuppa.Kuna ma olin ennist just haiget saanud, kui ma koos selle uksega myraki oue lendasin ja nyyd kyynaldega ebaonnestusin, Mart pakkus kohe, et kas ta saaab mind aidata, mitte et ta muidu ei oleks abivalmis ja siis ma veendusin veelkord, kui erinev on meest ja naiste motlemine.Mart torkas kyynlad otsapidi muru sisse ja oligi tehtud.ma ei tea, miks minul need lihtsad lahendused ei tule pahe.Mul tuleb idee, aga teostus on alati raske osa, temal aga pole mingit probleemi.Vahepeal me vaatasime veel mingit filmi, oigemini mina kyll magasin, aga kell 11 laksime siis hea kuiv hispaania vahuvein kylmkastis Noa baari.Esimene , keda ma nagin, oli see lindnaine sealt merereisilt, koik ameeriklased soovisid head uut aastat ja ma selgitasin, et eestlased ytlevad ikka head vanaaastaloppu ja alles kell 12 head uut aastat, sakslased ytlesid, et neil on samamoodi, et kuidas saab juba 3 paeva head uut aastat soovida.meie korval baarileti aares maandus mingi 50ndates canada pisike prillidega naine ja alustas vestlust ja temaga me raakisime kuni uue aasta tulekuni.Muusikud tagusid trumme,Mart tegi vahuveini lahti, sakslased panid hoogveini polema, neil on selline komme.Siis me raakisime pikalt selle Persivaliga, kes on see suure hambavahega arhitekt, kes meile siin augustis pinda kais , aga ta oli vahepeal 3 kuud saksamaal ara ja nyyd oli puhanud ja sobralik, Ulli oli ka tagasi ja pidi tulema, aga oli nii vasinud olnud, et pidi kodus uut aastat maha magama.Ilusal Bernhardil tuli valja, oli lisaks isal ka ema siin ja tema tuli mingil hetkel pere rypest ja hakkas kohe ohutama, et mingi 40 km kaugusel on reiv, vajaq sinna minna.Kui Mart kysis, mis muusika seal on, siis ta pakkus koiki variante teadmata, mis meile voiks meeldida ja lopuks viskas veel lopppu, et dj pidi Londonist olema, ta arvas, et siis me ometigi hakkame soitma.Aga me olime laisa meeleolus ja ei kippunud kuskile minema.Rastapatsidega Nick oli mingi hispaanlasest tyybiga ja vaikselt kadusid koik kuskile ja me hakkasime ka 3 aeg tulema.Ja tana on siis nagu on, saime oma advokaadi ka lopuks katte ja homme toesti laheme San Josesse, et seda valmismaja firmat kas siis maapealt pyhkida voi migit edasiviivat joudu nende peal rakendada, ma ei tea, mis taktika Marcelo valib.Siis me peame veel yhte katusematerjalide tehasesse minema, seal tehakse selliseid katuseid, mida me vist koigile oma majadele tahame ja ma tahan naha, mis on varvivalik ja kaega katsuda.ja siis me peaksime veel suurest ehitusmaterjalide poest EPAst osma ara esimesele majale koik porandaplaadid.mart tahab ka oma delta, mis on kahes suures kastis, kas osaliselt kaasa votta voi vahemalt sellel asja korda ajada seal tolli firmas.Me ei saanud oma autole kyll konksu taha, sest see firma, kes meile ttolid tegi, pidi konksu ka tegema, et Mart laheb laupaeval jargi, nii oli reedel kokku lepitud, aga kui mart laupaeval 30 km maha soitis ja seda meest juhuslikult mingil ristmikul nagil, siis see ytles, et oi, tal ei tulnud meelde, nad ei tootagi sellel laupaeval.Nii et meil ei ole konksu veel.ja siis me vist peaksime minema sinna aukonsuli juurde neid piparkooke ka sooma, nii, et loppkokkuvottes me ei teagi, kas me jaame 2 paevaks voi tuleme oosel tagasi, eks nais.ja veeel ma tahtsin oelda, et mida ma tunnen.Kuigi ma olen yliemotsionaalne ja neid keerulisi situatsioone, mis mul yle pea kokku loovad, on siin kyllaga, tegelikult on asi ok, sest.Eestis oli vastupüidi, igapaevaelu oli rahulik ja yllatusteta, aga tulevik tegi mind rahutuks, sest ma ei teadnud, mis ja kui kuidas ja mis ma ette votan.Praegu on tapselt vastupidi, iga paev toob yllatusi ja mitte alati koige sirgemat teed ei kulge see minemine, aga mu syda on rahulik tuleviku suhtes, sest m ma tean, et see , mida ma ehitan, on just tapselt see, mida ma oma tulevikus naha tahan.Nii, et arge laske minu hetkeemotsioonidel ennast eksitada, onelikku aastat, unistused taitugu!!!
Teisipaeva ohtu, SanJose.Hommikul kell 4.30 tirises, hakkasime San Josesse soitma, joudsime San Isidrost mooda, kui vee temperatuur tousis akitselt, Mart pidas kinni ja valas vett juurde, kunja me 3 nadalat tagasi olime selle auto sama vea remondi eest maksnud hiiglasliku summa, siis Mart keeras otsa ringi, helistasime mehhaanikule, votsime tema pickupi, et me jaame 2 paevaks San Josesse, vota meie auto, soida ise selle oma remonditud autoga, votsime suuna uuesti San Josesse, varsti peatas meid politsei, kuna sellel autol ei olnud tagumist numbrit, aga me votsime selle auto nii kiiresti, me ei vaadanud taha, samuti oli selle maksmata kohustuslik kindlustus, saime trahvi, mis laks meie mehhaaniku arvele, meid ei huvita, tulesid, selgus ohtul , sellel autol ka ei ole, homme peame vbalges tagasi joudma, sest on ainult kaugtuled ja need on ka lyhises, sest juhtmed lahecvad tuliseks.Kaisime oma advokaadiga valmismajafirmas, ees on arvatavasti kohtuskaik, sest see firma nouab, et me peaks kogu raha ara maksma, siis nad alles teevad seda maja edasik, mis on iolmselge pettu jalle ja koige kurvvem kogu asja juures on, et advokaat arvab, et kogu lugu voib aega votta mingi aastat paar ja siis ei pruugi ka seda raha katte saada, sest neil ei pruugi siis ollagi midagi, mida votta, omanik on ka taielik pettur, tundub, et selle majaga me naeme veel vatti ja muidugi kysimus, kus me 10 paeva parast elama hakkame, on ohus aina teravamalt.Aukonsulil olid vaga head piparkoogid, kaisime ohtul soomas, homme laome selle mehhaaniku pickupile a80 ruutu porandaplaate, delta ja kui magedesse jouame, pean mina vist tagane lykkama, sest see masin suitseb nagu koetaks teda puudega juba ilma koormatagi.Igav ei ole kohe mitte yldsegi, pura vida!!!!!

4 comments:

Anonymous said...

Tere, tere, tere kallikesed:)

Nii mõnsa on lugeda!:)
UUT, VÄRSKET JA PÄRIS OMA ESIMEST AASTAT COSTA RICAS TEILE !
Sellel aastal elate juba OMA pesas ja Jana saab sättida notsikuid ja potsikuid, padjakesi, linikuid ja igasugu vidinaid oma käe järgi ning ei pea laskma aednikku aeda kui ei ole tuju ja kedagi koristama kui ei ole tahtmist:)
Meil siin on olnud pikk haiguselugu Nanaga, oleme kõik sellest väsinud. Nanal on täna veidi parem ja ma kah lõpuks arvuti taha saanud.
Olen palju teie peale mõelnud ja viimased päevad tegid mind juba lausa närviliseks, et miks ma ometi ei ole jõudnud kommima- ei ole ju isegi kuhugi vaja sõita, et internetti saada - lihtsalt tuleb arvuti lahti võtta !
Ilmast me ei räägi:) Aga mina tunnen õhus juba kevade lõhna, õiget talve veel ei ole olnudki, ilmselt jääb see aasta vahele, selle esemel on kaks suve !:)
Ilus pruun on peaaegu maha tulnud, ainult Nana on meill veel jumekas, set tänu haigusele ei ole me teda eriti pesta saanud:) Igatsen, lause füüsiliselt ookeani ja missest et see ticode maailm on nagu ta on on Costa-Rica pisik salaja suuremaks kasvanud....:)
Musi-kalli. Teiega oli ikka nii tore ja järgmine kord tuleb veel toredam!:) Igakord kui võrkiigekohvrit vaatan, siis tuleb väike niuks...:)

Anonymous said...

Hei!Vaadake varasemaid commente!

Anonymous said...

Jana,loe 10.detsembri blogi kommentaare!

Anonymous said...

Tere Jana,
mina olen Mari, sinu viimastel aegadel vaid paar korda aastas juuksurisse sattunud klient :)Käisin oktoobris üle pika aja jälle Eestis ja sain Maarikalt teie vahva blogi aadressi. Kirjutasin tookord ka, aga siis vist kadus mu postitus kuhugi netiavarustesse. Nüüd jõulude ajal sattusin teid järjekordselt lugema ja jäin suisa tundideks arvuti taha. Te peaksite kunagi oma sealsetest seiklustest suisa raamatu kirjutama :) Väga äge on lugeda teiesugustest ettevõtlikest inimestest. Ridade vahelt aiman, et olete kohalike manjaanamentaliteedi ja ettetulevate raskuste kiuste Costa-Ricas õnnelikud ja rahul. Igatahes ilmaga on teil küll väga vedanud :) Anna siis teada kui majad püsti ja turistide vastuvõtmiseks valmis. Tahaks kohe tulla ja seda seljakotiturismi värki proovida.

Parimat,
Mari