Sunday, January 07, 2007

Onnelikud inimesed saadavad teile palju paikest ja palju onne Riho ja Rika, te olite mul tegelikult meeles!!!!







Pyhapaev.tempo on kiiremaks lainud, enam me ei osta isegi ajalehti, televiisorit ka ei ole, absoluutselt ei tea, mis maailmas synnib.Viimane kord, kui internetti tahtsime minna, siis meie lahikylas(5km.)seda jalle ei olnud, juba 5. paeva, nii et soitsime Dominicali(30km), et vahegi meile lugeda ja blogi yles panna.Ausalt oeldes ma isegi enam ei maleta, millisel paeval, vist reede hommikul, kui mina uksi varvisin ja mart oli otsustanud, et kuna mingit puuseppa meile selle valmismaja firma poolt ei saadeta, et ta teeb ise aknad ja tahtis neid tegema hakata, aga muidugi ei saanud, sest kogu aeg pidi suhtlema.Allguses tahtsid molemad brigaadid kyll raakida ja siis mingit materjali, siis helistasime voitja puusepale, kes siis ylejaanud majadele hakkab uksi ja aknaid tegema, et tulgu siia, vaadaku yle ja loome kaed.Siis saabusid meile selle linnumoodi naise mees mingi sobraga ja nemad tahtsid ka vaadata ja raakida, ma jatsin siis ka varvimise pooleli, et viisakam oleks ja nemad ei olnud veel ara lainud, kui juba saabus puusepp(ta on selline vanem soor vahekene viltu valehammastega, viigipykste ja vanakooli viisakusega, juuksed on mingi voidega ylepea kammitud, vurrud on ka) oma kahe pojaga.Lopuks sai koik asjad aetud ja pealelounat sai Mart aknaid tegema hakata.Ta ei olnud kyll kunagi elus aknaid teinud, aga minu meelest tulid vaga ilusad.Mina massasin oma ustega.Ma tahtsin alguses sellist nagu valget pinotexi, aga sellist siin ei ole, oli koiki muid varve ja kui ma selle purgi siis lahti tegin, oli seal mingi tarretis sees.ma ei olnud sellisega varem kokku puutunud.Ostsin sellise hallituse varvi varvi ja esimeseks panin hasti palju lahustit ja (vahepeal kaisin praegu siinset pesumasinat taltsutamas, mul on siin kallis majas kylma veega pesev , aga ise vett sisse ja valja laskev pesumasin, mis hyppab mooda majapidamisruumi nagu poorane, suur opn ka nii, et mina mahuks sisse) siis varvisin, tuli selline hele, aga kui ara kuivas oli ikka nagu saunauks, mart muidugi vaatas ja ytles, et see on nii tavaline, et mul tuleb selline hoog peale, et kunstnik havitab oma tood ja parast, kui ma olin ukse uuesti yle teinud ytles, et ega ta arvanudki, et see uks nii jaab...Aga siis ma votsin otse sealt zelee pealt pintsliga ja lhustivett peale ja siis ma sain eristruktuuri teha, sest osa jai tumedam ja osa heledam ja parast ma veel disainis ja eile kysis ylevalt ehitajate brigadir, et kas need uksed lahevad varvi alla!!!!!Hakkab peale, kui ma Eestis oma korteri esiku seinad olin valmis saanud, tulid aknapanijad ja hakkasid seal juures segu tegema, sest need seinad lahevad ju varvi alla...Mardi tehtud akendega oli lihtsam, need tulid kohe valja, koigepealt nagu ustegagi, pintseldasin ma nad termiiditorjega yle, puit oli ilus selline aranaritud koi voi termiidiaukudega, kes seda teab ja siis varvisin kuurist ylejaanud valge varviga, ja natukese aja parast votsin liivapaberi ja tombasin jutid peale, issand, kui ilus tuli, peaasi, et keegi seal nyyd ara ei kmakerda arvates, et need aknad lahevad jalle varvi voi lihvi voi teab mille alla.Iga paev on yks mees valmismaja firmale juurde tulnud, nii et praegu on jalle 4 peal, eile nad tegid seda osa, kus seinad loppevad ja katuse vahele jaab, hispaania keeles ma tean neid termineid, aga eesti keeles mitte.Ja nyyd on nii, et yks vannituba saab koige korgema lae osa, oma 4 meetrit kindlasti ja sinna sobib nyyd suur lyhter ja selle ma esmaspaeval ara ostan.Mina ei oska nii tapselt ette kujutada ennem, aga kui juba looma hakkab midagi, siis kohe tuleb mote, et kuhu ja mis ja see sobib sinna kohe ideaalselt, et on selline kivisein vaga korge lagi, merekividest porand , puust prilllaud ja suur klaaslyhter, oh...Ja siis ma panin eile veel koogi paika, natuke teisiti nagu nemad seal valmismajast olid planeerinud.See tuleb selline maja, kus naiteks 2-3 peret voi mingi grupp lihtsalt sobralikke noori, kes tahavad yhes majas elada, saavad tsillida ja syya ka teha, sest ainsana tuleb sinna majja kook ja kuna see on 80 ruutu suur, siis on seal ruumi kyllalt, kaks rippuvat lisavoodit panin ka mottes paika.Ah jaa, se linnu mees, ma toesti ei maleta ta nime, sobral oli lhtne nimi, peter, nad kutsusid meid ohtul, et lahme teeme ohtul drinki, leppisime siis kokku, et Uvitas , et me kaime enne veel Cristal Ballenas internetis, see kallis hotell, mis jaab meie ja Uvita vahepeale.Kuna seal aga ei olnud internetti, siis pidime Dominicali soitma, nagu ma juba kirjutasin ja jaime oma veerand tundi hiljaks, mis ei ole siin moistes muidugi midagi.Ohtu oli paris lobus, linnu mehel oli lind USAsse soitnud, nii oligi parem.Ja mis tuli valja, lind on psyhhiaater.no ma oleksin ise selle peale tulema, kuidas oeldaksegi, et kes ise ei oska, see opetab ja eks psyhhiaatrite kohta raagitakse ka igasugu lugusid.Aga see on linnul juba 27. amet nagu ta mees kommenteeris, ta on igasugu ameteid pidanud, nagu Mart.Peter oli paris lobus kuju, nad on linnu mehega siin vist aripartnerid voi midagi sellist.Tuli juttu, et neile on siin koik teistmoodi, kuigi nad on Ameerikast.Meile on siin koik taiesti teistmoodi, sest me oleme Euroopast.Naiteks meil Eestis soovad ainult lapsed noa ja kahvliga nii,et halvemal juhul nuga vasakus, kahvel paremas kaes, loikavad toidu lahti, siis votavad kahvli paremasse katte, kui see neil alguses juhtuski oiges kaes olema ja hakkavad sooma, nuga taldriku aare peal vedelemas.Ma ei ole mitte yhtegi ameeriklast nainud noa ja kahvliga normaalselt soomas, usute voi mitte.Neile ma seda muidugi ei oelnud.Ja koik need tollmoodud, millest mina siiani mittemidagi aru ei saa, Mart juba jagab,voi koik need ameerika pesumasinad, kus on kylma ja soojavee sisend, jne.Eile porutas Mart juba kell 8 krundile, et selle teise firmaga, kes meil neid ylejaanud maju ehitab, nendega oli meil ylsdse leping tegemata, meie advokaat vaatas selle eelmisel nadalal yle, kui me San Joses olime, aga alla ei olnud kirjutatud, seega olime maksnud ainult materjali eest, too eest aga mitte.Eile siis Mart kirjutas esimese tseki neile.Hoiame hinge kinni, siiani on nendega kyll koik normaalselt sujunud, muidugi tuleb silma peal hoida kogu aeg, et moni aken ei jaaks tegemata voi ukseava liiga vaike.Mina laksin 12st krundile ja hakkasin juba valmissaanud aknaid tegema , ikka et alguses see termiiditorje ja siis varv.Vahepeal koristasin natuke, sest need toomehed ikka oskavad sellise laga enda ymber korraldada.Lopetasime, oli kell 8, ehk siis toomehed ammu tsillisid all ymber lokke, meie nagu hullukesed andsime takka, meil on ju kiire sissekolimisega, neile pole sellest motet raakida.Mingi kella 4 paiku tuli Eugenia, see valmismajabrigadir jutuga, et sa mart pead nyyd kohe Uvitasse soitma.Mart vastu, et miks kyll.Et tema olevat paeval paksule pPamelale helistanud, et see talle raha yle kannaks too eest mardi arvele ja et kui see Pamela seda ei tee, siis ahvardas Limoni teisele ehitusele minema soitaUvitas on nimelt rahaautomaat koige lahem.me olime taiesti segaduses.Alles eelmisel paeval ta ytles meile, et Pamela oli oelnud, et meie juures ei ole enam vaja tootada, et votku asjad ja soitku Limoni, tema midagi ei maksa ja Eugeni kysis ju, et kas meie nyyd maksamde talle.Ja nyyd ahvardab sellega Pamelat.Mis temal siis sellest, soitku Limoni, minu arust, aga ma enam ei syvene ka sellesse segapudrusse.meie pole kuskile alla kirjutanud, leping ju kehtib ja ehitusmaterjalide poes on mart ikka selle valmismaja firma nimel praegu asju ostnud, et kyull Pamela maksab ara.See Sillam oli jalle ykspaev kysinud, et ei tea, millal ta maksab ja kes alla kirjutab.Mart lykkas selle brigadiri ette, et tema kirjutab ja Sillamile ytles, et mis sa muretsed, sulle ensdale ta ju ytles, et 10 minuti parast maksab, kyll ta maksab.No tegelikult just mitte nii labipaistvalt, mart ytleb ikka ilusast ymbernurga.ja kuskile Uvitasse ei olnud meil ka kavatsust soita, need ajad on moodas, nyyd lihtsalt Mart ytles, et hommiikul kain vaatan, kas on ylekanne tehtud, et sa Eugenia ju tead seda Pamelat, ta ikka ytleb, et juba tegi, kuigi pole veel teinud ja tana hommikul mart ytles talle, et nae ei olnud raha, eks ohtul vaatame uuesti.mei pole kyll tahtmist ja aega 10 km. edasi ja 10 tagasi soita, et vaadata, kas neile raha on yle kantud ja mis raha see yldse on, kas tagantjarge raha voi...Kui tagantjarge raha, siis seda ei tohi neile ka ara maksta, nad on siis ju kohe lainud, me peame nyyd venitama, sest oma sark on ihule koige lahemal, ja me ei osale praegu mingis heategevusprogrammis.Maalla maan tavalla, eks me opi.Eile ohtul , kui koju tulime, Mart oli saepurust valge nagu molder, soime, mida oli ja hakkasime "Briani elu " vaatama, mina nagin ainult alguses sissejuhatust, siis vahetasin voodit ja oligi hommik kaes.Mina lahen jalle 12 st, sest siis on mul toojarg ees ja tana vist saan lage ka termiiditorjega rullida, tanane oo jaab lyhikeseks, soidame Heikile ja tema naisele lennujaama vastu, selleks et kell 8 lennujaamas olla, peme kell 4 siit startima, ehk siis 3.30 aratus.kui mart veel lypsmas kais, siis arkas ta kell 3 ja kui me veel Eestis elasime, siis ei olnud me veel peolt kojugi tulnud.Mart ikka lohutab mind, et ara arva, et nii see jaabki, see meie elu.Ta arvab vist, et ma vajan lohutust,.ma tegelikuolt tean, et alati, kui on kiire, saab veel kiiremaks minna .hahaha:)))))Paikest teile seal pahjamaal, minul oli basseinis nii molakas rohutirts, et ma ei liialda, kui ytlen, et kohna hamstri suurune.Ja tegelikult ei vaja ma ka lohutust, kui on kiire voi on palju tood, vaid hoopis siis, kui ma hullun yhel paeval liiga palju rumalaid ja lauslollust kohates, siis ma lahen kohe raevu.Selle peale ytles linnumees, et siis ma olen nagu ameeriklane, et nemad ka hulluvad ja vaata, kui paljud inimesed Ameerikas haaravad relva ja lasevad kellegi maha.Monel paeval ma lausa tunnen, et voikein kellegi tappa, ytlesin siis mina, pidades silmas voitlust paksu Pamelaga.Sellest ma just raagin, ytles linnu mees ja me koik purskasime naerma:)))))
Tegelikult laks yks mees oosel teiste arvates pissile, aga tagasi enam ei tulnudki, keegi ei tea, kas soi moni loom ara voi soitis 5.se bussiga linnapoole.See viimane on nyyd tagantjareltarkus ja ma enam ei ytle uskumatu, sest see ei yllata mind enam.:)))

2 comments:

Veljo Konnimois said...

mart - vaat et üle ei pinguta :) Tublid olete!

anett said...

kalllikesed,
nägin teid täna unes,et tulin teile kylla :)))
loodetavasti naudite videot, mis me teile saatsime :)!

pean praegu kooli tormama,
suured kallistused ja musid ja loodetavasti teil ka kõik laheneb ;)

olge tublid!
armastusega,
anett