Tuesday, October 16, 2007

Ah,

tana ei saja, aga paikest pole ka, selline sompus, sooja on 24.Mina tana lihtsalt ei jaksanud, eile jaksasin palju, aga tana ei jaksanud midagi.Juba hommikust peale hakkas viha tegema.Pisiasjad, aga tegelikult tahtsad asjad.Basseiniehitajad hakkasid oma segumasinat taha yhendama, votsid voolu ara ja selle tagasipanekuga neil ei olnud vahematki kiiret.See tahendab, et me ei saanud kohvi teha, ma ei saanud dushi alla minna, ei nousid pesta(eile ohtul olin ma ka vaga vasinud)Ja viha kerkis.Kui Mart peale minu mitmendat vihapurset vaatama laks, miks nad voolu tagasi ei yhenda, tuli valja, et nemad ei teadnudki, et meil majas ka vool on, voi midagi sinnapoole.Siis meie suur maja ei kerki, eile oli ainult yks toomees, see kirvenaoga, kellega ma ykskord juba sonasoda pidasin,m ylejaanusid ei olnud.Mart helistas Luisile, et kus toomehed on, reede lounal nad lahkusid ja tana juba teisipaev.Vastus oli, kohe jouavad.Kuna eile oli kirvenagu oelnud, et eile kell 3 nad jouavad, siis me ei votnud enam midagi tosiselt.Mingi 11 paiku nad toesti tulid, aga toole ei hakanud.Valjuhaalne naer ja hoikumine kostis alt,.Kuna vihma ei sadanud ja oleks ideaalne tootada, lopuks Mardi kannatus ka katkes, et mida asja, laks alla Carlosega raakima, et maja valmimistahtaeg oli 6 oktoober, aga kaks laupaeva pole keegi tootanud ja nyyd esmaspaeval oli ainult 1 inimene ja teisipaeval, kui kohale tulevad, ka toole ei hakka.Kui nad on nii palju graafikust maas, voiksid ometigi kiiremini liigutada.Carlos sesltas, et mehed on pikast autokastis soitmisest nii vasinud, et nad peavad nyyd puhkama.no annab ikka tulla selle peale!mart ytles , et tema pole selle asjaga rahul, katustki veel pole, krohvimata, teha kui palju.Eile oli mul ka yks loll siin.mart oli just poodi ara soitnud, kui nagin, et mingi jalgrattur peatus all podega juures.Kuna ma hakkasin just uksi varvima ja yhe ukse vahele, mis oli kokkupanduna paar kuud seisnud, olid sipelgad meeletu pesa teinud, pidin krundi yhest otsast, kus see kolmas cabina asub, yles meie maja juurde ronima, sest myrk oli mul seal.Kondisin altkaudu, jalgrattur(rumala naoga mees) toetas jalaga maad, ise jalgrattalt maha tulemata.kuna ta aga seisis teepeal, mind ei tervitanud, ma motlesin,, et lihtsalt mingi uudishimulik tyyp, las vahib.kui ma mingi aja parast oma myrgiga naasin, oli kutt kadunud, ainult ratas seisis nyyd keset meie krunti.tapsin sipelgad ara ja nagin, et tyyp oli basseiniehitajate juurde kondinud ja katles seal kova hooga.Varvisin ja varvisin, yhesilmaga jalgisin kutti, see ara ei lainud, ikka seisis yks kasi puusas ja raakis juttuBasseiniehitajad saavad kyll urakapalka, aga meie Alfredo ja Gerardo olid ka just sinna appi pandud, et mingit kraavi kaevata, neile me maksame aga tunni jargi, siis ma juba kujutasin ette, mis mokalaat seal kaib.panin pintsli korvale ja kondisin basseiniaugu juurde.kysisin tyybilt, kuidas ma saaksin talle kasulik olla.Pardon?vastas tema.Selgitasin, et kui ta on minu krundil, peab tal selleks mingi pohjus olema.Ta vastas, et oli toole tulnud, et Carlosega kokku saada.Asi tundus mulle kohe imelik.Siin on ennegi ehitusel igasugu tyype tulnud ja lainud.Koik neist on kohe toole hakanud, mitte lihtsalt mooda krunti jalutanud, olin kindel, et ju ta ise motles, et hakkab siin toole.Kysisin, miks ta siis toole ei hakka ehitusel, miks ta minu basseinitootajaid hairib.Tema ei tea veel,, mis tood ta tegema hakkab.ma siis ytlesin, et on kaks voimalust, kas ta lopetab selle mokalaada ja hakkab ehitusel karmelt toole voi lahkub.ta valis siis viimase.No on ikka tyype!
Tana mingil hetkel kysis Alberto mardilt, kui palju on 5000 taala coloonides .Et see kirvenagu ehituselt oli eile tema ees kelkinud, et ta on pangas 5000 taala.Alberto oli sellise naoga, et see jutt avaldas talle muljet.natuke hiljem helistas Luis, kellelt me bambustorusid tellime, et Mart oli kirjutanud mooduks 4,6meetrit, et kas see tahendab 4 meetrit ja 6 sentimeetrit voi mis see tahendab?Nuta voi naera...

No comments: