Sunday, October 07, 2007

ma ei tea, pilte ei saa yldse yles panna, eks nais

Neljapaeva ohtu.Ma olen vaga must, tahaks pesta, aga vesi on jarjekordselt ara voetud.Juba hommikul sain vee survest aru, et ara ta laheb ja nyyd ei ole veel tagasi tulnud.kyynealused on lihtsalt hirmsad, tegelikult olen yldse paris kole.Homme on jalle reede.Siin olles lendavad nadalad kiiresti.Tegelikult oleme terve nadala tood vehkinud ja edeneme kiirelt.Mardil on plaan uue cabina ylemine korrus enam vahem, st. baasasjad valmis saada.Praegu ta pusibki seal vetsu potti yles panna.Toomehed meil lopetasid juba tanaseks.Mind paneb see hammastama, tegelikult on see vale sona, enam ma ei imesta, ma lihtsalt jalgin neid ja konstateerin fakti.Nemad tootavad kella jargi.Tapselt kell 6 alustavad ja siis mingitel kindlatel kellaaegadel on neil ennelounased ja lounased ja pealelounased kas kohvi voi soogipausid.Tana naiteks kuskil 3 paiku hakkas pilve kiskuma ja ma panin koikide cabinade aknad-uksed kinni, mis enne paikese ajal lahti olid, et tuulutada ja siis hakkas valku looma ja myristama.Yks pauk oli muidugi kuskil tapselt meie kohal, et valgus tuli koos kargatusega, mida ma lihtsalt ei suuda kirjeldada, isegi Mardil on siis kohe, tema aga ei karda ju midagi.Seda peab kogema, sellist asja ei ole voimalik kirjeldada.Yhesonaga, ma olin cabinad kinni pannud ja siirdunud viimase cabina peale, et seal toimetada ja ilm oli juba pime, aga veel ei sadanud.Ja mehed, neid on momendil mingi 7-8, laksid koik nagu yks mees kohvi jooma.Ja muidugi, kui nad sealt mingi 20 minuti parast naasid, oli sadama hakanud.Minu meelest makstakse neile paeva palka, kas sajab voi mitte, nemad saavad ikka oma palga, voib olla selles ongi asja voti.Meie kyll maksame ruutmeetri jargi, aga nende ylemus maksab neile paeva palka.Ja tegelikult ei sadanudki vaga palju, aga koik istusid natuke aega katuste all ja siis kolisid juba oma kilemajakestesse.Ma just ytlesin Mardile, et mina seda ei moista.Kui sa naed, et kohe kohe voib sadama hakata.Miks mitte juua seda kohvi ylejaanud ohtu, kui nagunii sajab, voi siis lopetada 20 minutit varem, juhul, kui toesti sadama ei hakka.Selle asemel kaotada tooaega...Aga nii siin juba kord on.
Teine naide on katusekividega.Enne Eeestisse arasoitu Mart helistas,et lubati 3 nadala parast valmis teha, maksime osa ette ara nagu tavaliselt.ja nyyd yleeile, kui Mart uuesti helistas(tegelikult on ta juba mitu paeva proovinud, aga kogu aeg on automaatvastaja), siis vastas see omanik, et laheb 3 nadalat.Aga niimoodi vastas ta meile ju 3 nadalat tagasi ka.Meil on aga kiire nyyd juba.Taiesti vihale ajab.Siis nad ytlevad, et proovivad, mis nad MEIE HEAKS SAAVAD TEHA, akki saab kiiremini.Siis peaksid end korvust tostetuna tundma, tegelikult on ju see nende moga.
Eile kais meil kohalikust omavalitsusest kontroll, lihtsalt on meil selline monusa asukohaga koht kontrollimiseks.kujutage ette pahura naoga 120 kilost higistavat meest, kellel on morn nagu ja siis ta votab mikihiire pildiga joonelise vihiku ja kirjutab sinna midagi meie ehituse kohta, kysides, et ahjaa, sinna tuleb 5 tuba, endal on plaan kaes.Ja siis sina vastad, et 6, juhul, kui te lugeda oskate.
Ja igal ohtul murrab meid uni."Suve "vaatan juba kolmandat ohtut, ikka jaan kuskil magama.
Pyhapaeva hommik.Mmmmmm, kui monus.See vesi ei tulnudki neljapaeval tagasi, votsime oma kompsud ja laksime yle tee Nicky juurde ennast pesema, sest neil on veepaak ja eks meiegi peame selle tulevikus tegema.Parast soitsime natuke edasi, et mingis prantslase kohas syya.Toit oli vaga hea, aga koht ise oli selline urkamoodi, tekitas natuke klaustrofoobiat, kuigi ei olnud maa all ega midagi, aga oli selliseks pakapiku koopaks maskeeritud.Hinnad olid ka yle keskmise.Nick, kes varem ei joonud alkoholi ega suitsetanud, teeb nyyd parast naise lahkumist molemat ohtralt.Ohtu oli lobus, Nick lubas jargmisel paeval meile Dominicalist orgaaniliselt kasvatatud toitu tuua.Mangisime tykk aega mangu juurviljade alias inglise keeles, kuna ma ei teadnud, kuidas on naiteks lillkapsas, siis kirjeldasin, et see on asi, mida janesed armastavad jne.Nick vottis paberi ja pliiatsi ja kirjutas koik yles, kokku sai paris suur nimekiri.Koju joudsime, vett ikka tulnud ei olnud ja jargmisel hommikul ei olnud vett ikka veel.Toomehed olid lounaks minekut teinud, aga parast nende araminemist tunni aja parast saabus ka vesi.Aga toomehed tagasi ei tulnud, nii me pole neid reede lounast saati nainud.Yksik keevitaja, kes lahedalt kylast jalgrattaga siia toole kaib, yllatas meid tana , pyhapaeva hommikul, et tegi tood.Me ei uskunud oma silmi.Reede paeval saabus ka 30 kotti tsementi, mis Mart tellinud oli ja Mart pidi selle koos keevitajaga maha laadima, sest toomehi ju lihtsalt ei olnud.Vahepeal helistas Nick ja vabandas, et mingeid juurvilju ta ei saanud, sest tema auto oli plahvatanud ja peaaegu maha polenud teel sinna orgaanilise toidu myygikohta.Hiljem selgus, et plahvatas ainult radiaator, igal juhul on selle autoga nyyd pikaks ajaks halvasti ja Nick jalamees.Eile ta helistaski, et mis me ohtul teeme ja me votsime ta nagu kasulapse kaasa ja laksime Noa baari ja parast "Roca Verdesse" tantsima.Tana on siin muide vaga tahtis paev, haaletatakse kas Ameerikaga vabakaubanduslepingu poolt voi vastu.Ykspaev, kui aukonsul Maare helistas, siis tema arvas kyll, et tuleb ei, sest rahvas on kui pimedusega loodud ja siis jaab Costa Rica vaga yksi, sest koik teised ymberkaudsed kas on juba jah oelnud voi kohe ytlemas.Siis monopolid oitsevad edasi ja konkurentsist voib ainjult suu puhtaks pyhkida.Ohtul kella 8. on tuolemused teada.Homme soidame San Josesse, et auto hooldusesse viia, sellega oli ka yks kamm.mart helistas reedel firmasse, et kuigi oeldi, et reedel see kaigukast kindlasti tuleb ja esmaspaeval vahetatakse ara, et ikkagi kindlalt teada, meil ju 4,5 tundi soitu San Josesse.Hommikul raakis kellegi servise bossiga, kes ytles, et ta sellest veel midagi ei tea, kas me saaksime kell 2 uuesti helistada.See kolab pahaendelikselt, sest varsti on siis toopaev labi ja koik laiali jooksnud.kell 2 Mart helistaski uuesti ja raakis Lauraga ja vastus oli, et millegiparast seda osa ikkagi ei saadetud, et saadetakse hoopis 10 oktoobril.mart muutus onneks vihasemaks, muidu ta raakib alati minumeest liiga sobraliku haalega.Ytles, et tahab selle bossiga isiklikult raakida, et meis te seal nalja teete.parast 10 minutit ootereziimil laulu kuulanud, katkestas mart kone ja helistas uuesti, kordus sama.kui ta oli kokku mingi 20 minutit leule kuulanud, oli ta juba paris toredalt vihane.lopuks leiti ka boss toruotsa.loomulikult ei tahtnud see temaga raakida, ebameeldiv teema ju.mart noudis, et tahab asendusautot ja meil on koik muud kkkusaamised kokkulepitud, me ei saa kogu aeg neid ringi muuta, pealegi on meile juba valetatud, et kyll on auto korras ja kyll seda oskamatult parandatud.Autot asenduseks ei anta, see olevat ennekuulmatu, Mart ka jarele ei andnud, et mis te siis valja pakute lahenduseks.Lopuks kysiti, mis kell me esmaspaeval San Josesse jouame, et ikkagi vahetatakse see kast uue vastu, ma ei tea, kas see keeratakse nyyd lihtsalt mone uue auto alt ara voi mis.nyyd, kui homme auto sisse anname, oleme juba targemad, laheme kohe koikge korgema jutule, et parast ei tuleks yllatusena, et auto pidi ara parandatama.Autol on garantii ja nad lihtsalt kas ei oska voi pole huvitatud sellega tegelema.mart rohutas neile, kui kallis on tema tund ja et me yldse peame siin nende parast ringi seiklema, eks nais, mis tulemused on.Siin kaivad asjad ikka nii nagu nad kaivad.meie basseinimeister helistas ka ykspaev mitu korda, kyll ei teadnud ta inseneri numbrit, kellet ta basseini joonised pidi saama, ma siis andsin.jargmiseks ta helistas uuesti, et kus see kontor seal San Isidros on.Ma tean kyll, kus see on, aga teisele seletada ei osanud.Kysisin, miks ta Luisi enda kaest ei kysi, Luis ju seletaks paremini.Ta oli vahepeal jalle numbri ara kaotanud.Andsion siis uuesti.lopuks ta ei saanud ikka korralikke jooniseid, sest see spetsiaalne printer, kust saaks selliseid suuri jooniseid valja printida, oli katki lainud, juba nadal tagasi muide, aga rohkem neid San Isidros ei ole, nii et basseinimeistril olid joonised kleeplintidega kokku koidetud A4 lehtede peal.me siis teeme homme San Joses talle mingi suure plaani.Siin voib ikka nende pisiasjadega hulluseni sehkendada, aga tegelikult mitte ainult meil.Moni voib olla maletab, et mu telfoni number suleti yhe ebakompetentse tootaja moga parast, nyyd, kui eestis olin, koik sujus kuni selleni, et ma igaks juhuks juba kysisin, et kui ma nyyd jalle ara lahen ja Frankfurdist helistan, et siis mida ma tapselt ytlen, et seal jalle keegi valseti aru ei saaks.Ytlesin salasona ja taideti blankette ja siis teenindaja pakkus, et me voiksime juba kohe selle kuupaeva sealsamas paika panna, siis pole vaja yldse vaja sekeldada.panin siis kirja, et 27 septembrist ajutiselt sulgen selle numbri.ja kui ma 26 Eestist ara soitsin, siis Frankfurdis mu telefon ei tootanud yldse, sest mulle oli unustatud see rahvusvaheline pakett avada.no aga ma vihastasin, ytlesin ju selge sonaga, mida ma tahtsin, kui lepingut solmisin.helistasin mardi telefonilt EMTisse, et mida asja ja nemad ytlesid, et kuna minul ei ole salasona, siis nad ei saa ka niisama helistasime peale seda aktiveerida!!!!Ma kirjutasin EMTisse nyyd pika meili, sellele ylemusele, kes seal minu ees eelmine kord vabandas ja ytlesin, et ma hakkan toesti neist ara vasima ja sain pika vabanduskirja, et neil on nii piinlik ja paha ja minu arvamus on neile vaga tahtis.kahju ainult, et EMTis ainult ylemute koolitamise jaoks raha valja kaiakse, tavatootajad on koik lambad.Nyyd olevat mul jalle koik korda aetud, eks siis jaanipaeva paiku ole naha, mis mu telefoniga teha onnestub(kui just varem tsivilisatsiooni ei satu)
Nyyd on juba ohtu.Tulime asja monulemast.Kaisime Platanillos, toime ara 2 lamamistooli katted, andsime sisse uued tellimused, logelesime rannas, lugesime, kaisime imehaid nachosid soomas ja tagasiteel hyppasime homo Marceli juurest labi, et vaadata, kas ta on juba Sveitsist tagasi.Ta ei olnud ara soitnudki, nyyd olid uued plaanid, et soidab oma uue kuti Andresiga koos novembris.nad olid nii roomsad meid nahes, mingi vana stiilne tadi , vist mingi sugulane, istus ka diivanil, et reedel soidab Sveitsi tagasi, stiilsed D&G prillid ees, naerunaoga ja ytles, et ta on meist nii palju kuulnud, et meil pidi nii stiilsed majad olema, meil siis korvad liikusid muidugi.Ja mis oli koige toredam.Marcel ja Andres reserveerisid juba praegu meie restorani, mida pole ju veel ehitamagi hakatud, et nad tahavad veebruari alguses seal koos oma synnipaeva veeta ja kutsuvad yhe koka ja et teeme basseini peo, et kas meil ikka bassein ka sellel ajal valmis on.meile on see muidugi suureks tunnustuseks, sest nad on muidu nii noudlikud, aga nyyd usaldavad meie maitset nii, et lausa pimesi.ma ei tea kyll, kust ma nyyd sellised noud kyll votan ja koik muu, sest ma maletan kyll seda soomaaega Marceli juures, kui meile nimelised magustoidud tehti ja vein katkematult voolas.Aga tegelikult ma olen ikka roomus, kyll me hakkama saame.Nii et kes tahaks seda basseinipidu lahemalt naha, peaks veebruari alguseks siia sattima:))))

2 comments:

Anonymous said...

Tere.
tore jälle lugeda. Veel toredam oli vahepeal näha:) Lugeda on lihtsalt super. Kindlasti saate basseinipeoga hiilgavalt hakkama ja paremini veel. Ja mis saab olla suurem tunnustus, kui see, et 2 nõudlikku gay'd broneerivad ruumid, mis veel ehitamata. Jana, kirjuta varsti jälle:) me kõik ootame, ka need kes kommida ei julge/ei viitsi/ei oska.
tervita oma supermeest!
kallistades Lembe

Anonymous said...

Tore,et kohale jõudsite :) Vaatamata kõigele...Mart-kuhu tuleb lennuväli ja angaar? ;)