Tuesday, November 16, 2010

lill

Mina siin jalle, Muhv.Ei teeskle ma praegu midagi, olengi roomus.eile kaisime san joses autoga hoolduses, kuna koik auto aknad enam iseseisvalt yles alla ei kainud, siis kui me kell 8 hommikul auto ara andsime, ja kella 3 pidi koik valmis olema, oli kell 4 ikka koik pooleli.kell 5 saime auto katte ja tahtsime tokkepuu alt valja soita, mart vajutas nuppu, et oma aken yles tosta, et nae, nyyd aknad tootavad ja aken tousis ja tousis ja nurga all kabiini sisse.issand, ma nii ehmatasin, kuhu see klaas siis tuleb, tuligi kabiini sisse.kuna toomehed olid kell 5 nagu yks mees koik lahkunud, siis tuli boss ise ja hakkas akent remontima.See sai korda, aga tanu sellele hooldusele ei kai nyyd enam minu uks kesklukuga kinni, sesda peab kasitisi vajutama ja raadio yhe poole kolarid ka on lahti voetud.Aga mis seal ikka rapsida, kyll nad jargmine kord teevad.kuna meie auto ussitas( auto saab aprillis 2 aastat vanaks) juba enne ja mart rooste kastist ara torjus ja koik yle varvis ja seetottu saime yhe hoolduse tasuta,siis nyyd, kus astmelauad on sellised, et sinna astuda ei kannata, siis nyyd ka mart kauples meile jargmise hoolduse tasuta valja.ma arvan, et me peaks siis hotelli votma ja nad saaks 2 paeva neid aknaid parandada.Ise nad arvasid, et probleem on selles, et meil on valge auto, eelmine kord oli punane ja rooste ei paistnud valja.yks asi oli seekord ka toesti korda tehtud, tagurdamise andur on meil nyyd vikerkaare varvides, selle pooleteise aasta jooksul ei ole midagi sellist meil varem olnud.
San Joses oli muidu vahva, loime aega surnuks,soitsime taksodega, need on nyyd hullult kallid, 4 otsa laks 100 USD, uskumatu, siis ostsime kangast(mart alati kysib, milleks seda vaja), lonkisime moolis, ostsime moned raamatud, mangisime kasiinos(koik, mis mina maha mangisin, voitis mart tagasi, kusjuures 5 ood tagasi nagime isegi molemad sitta unes, aga tundub, et minu unenagu ei lugenud midagi),ostsime kokku klaase ja kyynlaid ja puhastuvahendeid ja vahtisime inimesi.naiteks kesklinnas nagime naist, kes oli unustanud pyksid jalga panna, lihtsalt umbes 2 meetrit valgeid vanu jalgu ja ei mingeid pykse, voib olla oli mingi pael, aga see ei paistnud valja ja ylikorged kontsad.Ja kell oli 9 hommikul.

Aga nyyd muust.ma ei tea, kui paljud teist telekat vaatavad, aga kanal 2 on selline saade, kus raagitakse ellujaajatest, et kuidas neil on olnud mingi kriisi olukord, kust nad on valja tulnud.ja eelmisel pyhapaeval helistati meile kanal 2, et teeme saate mardiga.Alguses ma ei saanud arugi, koik toimus nii kahku, telefon kais kaest katte, et kellega tahetakse raakida ja mis toimub, aga parast kone loppu sain aru ja ma olen kyll muidu tugev naine, aga nyyd tundsin, et seda ma kohe kindlasti ei suuda teha voi ei taha oleks poigem sona.Ma olen siiani koigile teile, kes te oma heade soovide ja motetega aitasite sellel imel juhtuda, mis mardiga toimus, sydamest.Ma arvan, et ma isegi ei tunne ega tea koiki inimesi, kes oma motted sel hetkel Mardi peale suunasid, raakimata sopradest ja tuttavatest, aga tanulik olen ma iga jumala paev, sest uskuge mind, ei lahe paevagi, kui ma mardile ei ytle, et ma olen nii onnelik, et ta elus on.
Ja ma toesti ei taha seda asja ei mottes ega kuidagi uuesti labi mangida voi sellest laialt raakima hakata.Mu otsus on loplik, teile kirjutan sellest lihtsalt niisama, tana oli see lihtsalt paevakorral, kui ma ajakirjanikule vastasin.
Ja paike paistab ning linnud laulavad, mul on tunne, et suvi on meile saabunud, pariselt.Jargmisel neljapaeval soidame mardiga neljaks paevaks puhkama enne korgperioodi algust, meil on kummalgi 1 ingliskeelne raamat, millest peaks 4 paevaks jatkuma, ostame autole uued kummid ja puhkame valja.
Elu on lill, midagi ma ei teeskle:)
musid, kallid, palun kommige, nii armas on lugeda, tanud koigile kirjutajatele, nii hea on lugeda, ma iga paev vaatan, et akki keegi...

6 comments:

Anonymous said...

P2rast vihma paistab p2ike!
Hea lugeda, et olete omas rytmis tagasi.

Anonymous said...

Tänan Jana. Sinu otsus Mardi loo suhtes oli ka minu meelest väga õige. See on teie elu ja hoidke ka edaspidi teineteist sama tugevalt. Olen alati teie poolt. Päikest ja lilli teile sinna. Vihma enam küll ei taha. Meil hakkab külmaks minema. Täna hommikul oli paks valge vaip maas, kuid õhtuks oli kõik kadunud. Küll varsti muutub. ELU ON LILL! Elame ja naudime!
Regina

Anonymous said...

Heihei,

Ma tahtsin ka öelda, et mitte mingil juhul poleks seda kanal 2 lugu vaja olnud! Pealegi, mulle isiklikult absoluutselt see saade ei meeldi, suhteliselt depressiivne ja nõmedalt läbi mängitud situatsioonid. Meie ning meie lähedased ju teame, kuidas asjad olid ja pole vaja seda uuesti läbi elada ning mingitele suvalistele televaatajatele meelelahutust pakkuda.

Mõnusat puhkust! musimusi,
Anett

i. said...

Ikka käime ja piilume siin.
Meil siin ikka juhtub ka igasugu asju. Ilmast ei kirjuta, sest keskmine eestlane on novembrimeeleolus ehk kirub seda soppa, mis tilgub ja kõikidest ilmakaartest korjaga sajab.
Lugesin täna ühe eestlase blogi, kes pakkis oma kontori kõrge ametniku kodinad kokku, võttis seljakoti ja läks Ladina-Ameerikasse rändama ning lappasin ta sadu pilte. Oeh.
Täna tuli üks hea inimene teatama, et United Airlines'il soodushindu maailma, eriti Kesk->meerika piirkonda. Vaatasime ja no selgus, et täna enam pole, eile oli veel. Ebaõnn.
Jane on meil see, kes on initsiaator heategude tegemisel. Andsin talle ühe vihje, tema hakkas asju ajama ja nüüd üks telekanal tahab teda teleka sisse panna. Jane eksponeerimist ei armasta ja saatis nad puu taha. Loodetavasti aga heategu sealjuures saab tehtud.
Olge vaprad!
Ingrid

Anonymous said...

Vahva, et teil hakkab seal korda saama:) Ja , et suvi paistab:)
Olge tublid ja hoidke end, varsti näeme! :)

Carmen

Anonymous said...

Nii tore positiivne postitus! Isiklike asjade meediaga jagamine pole kunagi hea mõte olnud, nii et su sisetunne tasus usaldamist. Meie reisini on jäänud umbes 3 nädalat. Ei jõua ära oodata!

Mari