Wednesday, May 23, 2007

pealelounat kukkus kallama, aga mart sai ikka meie majja elktritorud veetud ja meil on valgus!












Kolmapaeva ennelouna.mul on hapukooremask naos voi tegelikult see ei ole paris hapukoor, aga midagi selletaolist.ma arvan, et koik algas sellest, et Panamast ma ostsin hotelli jaoks vaga pehmeid monusaid froteeratikuid, tyrkiissinist varvi ja minu enda vanad froteeratikud olid sellega vorreldes vaga kovaks ja imelikuks muutunud ja ma ostsin suure pudeli mingit pesuloputusvahendit, mis pesud pehmeks teeb, et siis minu ratikud ka nii monusaks laheks.Ja mitu korda juhtus siis nii, et ma olin jarsku naost taiesti punaseks ja lapiliseks lainud ja nagu sygeles ka mis hirmus.Kuna koik oma kreemid ma olin ka ara visanud parast seda, kui ma ykskord kreemist tulipunaseks laksin ja aru sain, et see soojas pahaks oli lainud ja ega siin tegelikult kreemi mul vaja pole lainudki, ohk on nii niiske, et paevas viskan sellest toast, kus meil see kuivatusagregaat on 2 korda 10 liitrit vett valjaAllergia, mis allergia.Nokk kinni, saba lahti, kaed olen korda sanud, pthyi phtyi phtyi, nyyd siis nagu.Kahtlustasin kohe seda pesuloputusvahendit, aga enam ei maleta ka, mis sellega pestud ja mis mitte, eriti vange lohnaga see ei olnud.Yhel ool arkad yles, nagu kisub nii, et jube, panin siis vaga head oliivoli peale ja oma ainukest kreemi, mis paikesepoletuse vastu on, vaike Jana andis mulle, mingi udupeen, kui ma pedikyyris kaisin(aasta tagasi:(()Nii ma siin nyyd rassin, moni paev on juba ok, teine peaev jalle sygeleb ja on lapiline.ma ei tea, eestis oli mul ainult kassiallergia ja siis ka jai ainult hing kinni, ei lainud midagi lapiliseks.ja kujutage ette, milline ebaonn!Tana oosel tundsin,, et mingi loom hammustas, eks see mingi saask oli, m ind silma alt, nii, et kui ma oma kergelt lapilise naoga arkasin ja silmad lahti tegin, siis mulle tundus, et yks silm on nagu paistes ka veel.kui peegli votsin, siis see meelt roomsamakls kyll ei teinud.Nyyd ongi nii, et naonahk on paar numbrit vaiksemaks lainud, mis on iseenest tore, aga see kiskumise ja sygelemise tunne muidugi mitte.Siiani teadaolevalt olen alati poore ahendavaid maske teinud,nyyd oleks midagi vastupidist vaja, aga siit oma kyla poest ma ei julge midagi osta, see on sama, mis balti jaama putkadesse sorteerima minna , nyyd siis ongi mul Inna Tarmak ja hapukoor ja oliivoli.Niipalju siis iluerist.
Esmaspaeva ohtul kaisime Anny juures peol.Vaga lobus pidu oli ja enamusi me nyyd tunneme, rahvast kais labi palju.Anny vanemad olid sellised 80 sed kobusad puhtad vanainimesed, vaga lastesobralikud.Isa meenutas errulainud klouni, lumivalge nahaga, paljajalu havaisargis ning kapiknukk kaes, millega ta seda Anny papagoid pidevalt orritas, nii et see endast taiesti valja laks.Anny ema oli sellises rohelises pykskostyymis nagu kirurgid voi fysioterapeudid, lyhikeste juuste, sirge tuka ja tytarlapseliku juukseklambriga.Saime ka uute inimestega tuttavaks, sealhulgas oma diagonaalse naabriga, kes siis meie peal elab.Steave.Vaga pikk ja suur mees, ebamaarases vanuses, tal on Usas oma ehitusfirma, siin on ta suhteliselt saamatu.Raakis, et ta ajas 1,5 aastat, et ehitusluba saada, et kui kaua meil laks.mart sai siis vastata, et meil on neid juba 4,koige kiiremini sai ta selle poole paevaga ja koige kauem on 2 nadalat aega lainud.Steave kais meil jargmisel paeval kylas ja imestas mis kole, et kuidas ja mis ja kuidas me kyll nii osavad oleme.Meil oli siis muidugi hea meel.Kutsus meid endale ka kylla.Me ytlesime, et anna numer, me helistame ette.Siis ta kysis, et kas teil on siis juba telefon ka, et tema teada ootavad inimesed siin 10 aastat telefoni.See Frank, kelle kaest me oma maa ostsime, tema raakis meile jalle sellest Steavest, et tema majal on settekaev maja all ja nyyd on juba maja all maa koik liikuma hakanud ja haiseb ja ma ei tea, mis koik ja nyyd Steave myyb seda maja, et lahti saada.Steave ytles, et myyb kyll maja, sest ta oli ostnud meist nauke Panama poole, meie majast see plats paistab yhe maeotsa, mille tipu ta maha vottis, nagu siin tavaliselt tehakse ja sinna ta kavatseb ehitada B&B tyypi vargi, eile just toomehed pidid oma kuuriga alustama.hinnaklassi ytles mingi 700 taala ruutmeeter.meie siin proovime 3 korda odavamalt ehitada.Ta oli toesliselt vaimustuses ja kiysis, kuidas meil onnestus toomehed sellist krohvi tegema panna.Eks see oligi raske , aga me oleme visad.
Eile toodi meile 3 cabina uksed ja aknad ka ara, nyyd mul varvimist jalle nii, et pea marg.Puusepp suutis meie krundil ennast kraavi soita, nii et koorem kukkus vist ymber ja yks aken laks ka katki ja Mart pidi teda parast valja tombama.Oleme nyyd igal pool oelnud, et meil on vaga vaga peone vaja ja mingi imelabi tulid tana Greivin ja tema isa Victoriano toole, nemad olid meil paris alguses ka, siis kui me selle kuivendusega tegelesime.Tana nad kaevavad trassi, et saaks juhtmed majani vedada.Me oleme sissekolimiseks valmis, aga voolu ei olnud majas, ainult pikendusega.Muidugi on meil terrasside aared ja trepiaared ja nipet napet tegemata, aga ikkagi on koik taiesti ok, kraanikauss sai valmis ja mart tegi eile sellise vanaaegse riiuli, kuhu taldrikuid saab pysti panna ja laua arvuti jaoks ja televiisori aluse ja 2 lauda ja nii me seal sudisime need paevad ja tegelikult kaed juba sygelevad, et saaks cabinade kallale minna.Ma teen nyyd jargmine kord palju pilte, et millisena ma cabina meeste kaest saime ja kuidas te siis naete, kuidas ta muutub imeliseks.Kui me nyyd oma majja kolime ja sellle praeguse ara koristame, siis voiks pohjimotteliselt maja valja yyrida, ainult et pori ja kivihunnikud on igal pool, haljastuse ja veejuhtimisega tuleb veel tegeleda.Noa ytles ykspaev, kui me tema baaris kaisime, et mai on Costa Ricas koige turistivaesem kuu, mina teadsin, et oktoober.Aga kallikesed, maja on olemas ja tulge aga, me kanname teid katel majani:)))

2 comments:

anett said...

heyhey,
ema, iga pildi peal sina ainult jood,ihih :P
nii värvilised pildid,nii mõnus! :)
te olete ju nii tublid, kui teil on kõik asjad nii kiiresti sujunud, kui teine ootab juba 10a telefoni,hahaa...
ps! valenciasse sõidan 25.juuni, nii et aega on, kuigi sellega on veidi agasid,aga usun et need lahenevad...
ahjaaja minul tulevad 2-3 tšiili tuttavat veebruaris costa-ricale ja tahavad teie jrs ööbida. eks sellega on aega, aga näe, teil on isegi tšiilis reklaami! ;)

palju suudluseid,
tütar

cikumiku said...

kallid Jana ja Mart. Ärge pange mulle pahaks minu laiskust teile kirjutada. tegelikult ei ole see laiskus vaid lihtsalt mõtete otsalõpp. loen küll iga uut lugu naudinguga, piltidesse süvene ka, kuid vastamisega ma ei ole hiilanud, proovin seda siis seekord parandada. Allergiaga on Jana nii, et kui sul millestki see juba on (kass), siis vanusega tuleb aga aina juurde neid komponente, mille vastu välja lööb. mul tekkis u 6 a tagasi heinaallergia ja nüüd piinlen ma selle käes enamik kevadeid ja suvesid. mitte miski ei aita, nahk ka sügeleb. muidugi aitavad hüdrokortisoonsalvi taolised asjad, aga neid sa ilma retseptita ei saa, vähemalt eestis mitte. sul ei jää muud üle, kui pähklikoortega pesu hakata pesema, et mitte keemiat oma keha külge lasta. kas te siiani ei ole arstiabi CR-s vajanud? ilmselt mitte, aga eestis näidatavates dokumentaalsaadetes kiidetakse küll taevani, et mis kõik ja puha... no loodame, et sul nii hulluks ikka asjad ei lähe;)
majade sisustus on teil ikka nii armas!!!! lihtsad lahendused aga väga maitsekad. tahaks näha küll, et missugune siis see kõik live's välja näeb. ise olete ka vähemalt piltidel ilusad ja puhanud, su 7 nummert väiksem nahk ei paista ka välja;), nii et tundub, et kõik on ihana!!! meil siin lubab ka nädalavahetuseks sooja ilma 30 kraadi, no näis, et kas tuleb ka. hetkel on küll tallinnas jääkülm! Plaanime ka nädalavahetuseks maale sõita, kevadeti ja suveti ei taha mitte üks meeter linnas olla. Oleme end ka Viivi ja Riho juurde pressinud, olen tänu neile avastanud lõuna-eesti ilu ja võlu. Siiani mul sinna väga asja ei olnud, nüüd lähen rõõmuga! Muidu on päevad töised. Järgmisel nädalal sõidame Prahasse Georg Michaeli kontserdile, me ei ole Prahas enne käinud, seetõttu valisime selle paljukiidetud linna. Pange tõesti pilte rohkem üles, nüüd on lausa lust neid vaadata, selged ja värvilised! Ja teile sinna kõik soojad soovid ja palju kallistusi. Cikumiku