Wednesday, May 02, 2007

Tere, kallikesed!

Mulle tundub, et praegu on teie elu huvitavam, meie ikka ehitame ja ehitame.Lubasime kunagi teineteisele, et ytleme, kui puhkust vaja oleks ja nyyd me siis ytlesime.Homme hommikul soidame Panama Citysse-suurlinna tuled kutsuvad.4 paeva kavatseme monuleda, pyhapaev tagasi.Varsti satime end Noa baari taiskuupeole ja siis hommikul minek.Hoiame Eestile poialt ja ikka iga paev loeme, mis toimub.Ja hoidke meile ka poialt, hiljem ytlen, miks!kalli kalli koigile, lahen nyyd korgeid kontsi kotti pakkima, ikkagi city see Pnama City!

3 comments:

aiki said...

Tervitused teile ja ilusat puhkust. Eks see ole ikka nii, et kes kauni looduse keskel elab, vajab väikest puhkust suurlinnas.
Hoidkem siis pöialt jah, nii teile kui meile!
Aiki

anett said...

hei kullakesed, loodetavasti olete elus terved Panamast tagasi. olete puhanud?
kiruta ikka ja loodan et olete soetanud uue digika,et saaks pilte jälle näha :)

armastusega,
tütreke

cikumiku said...

musirullid, ma pole juba eelmise nädala algusest teile kirjutanud, aga enn kui lugema hakkan, kohe tahan ikka öelda, et olete meeles ja isegi firenzes, kust ma just naasesin, mõtlesin teile iga päev. tõnu otsis teid ka, ma ei tea, kas ta sai kätte teid või mitte. uuris ikka tel nr, ma siis viivi kaudu uurisin ka, sest itaalias polnd mul andmedi kaasas. ühesõnaga updeitige ikka vahel neid numbreid, inimesed on totaalses segaduses. loodan, et kontsad läksid panamas asja ette ja et olete eluga tagasi ja et pöidla hoidmisest on kasu!!! juhhuu, nüüd hakkan vanu osasid lugema. love. ciku