Sunday, April 29, 2007

lootus

Nadal labi ja ma ei hakka pikemalt peatuma Eestis toimuval.Yks sona, mida ma ikka siin olen kasutanud, on nyyd omal kohal-USKUMATU.Aga ma koigest hingest loodan, et ei pea tulevikus hakkama natsu ja coca colat Noukogude Eestisse saatma.Ikka on hea teada, et tagala on kindel , see, mida tundsime, kui neljapaeva ohtul delfit lugesime, oli ikka hirmus kyll.Hoiame poialt, et jatkub arukaid otsuseid.
Meie elu veeres see nadal jalle nagu avokaado, neljapaev ilmus meie hoovi Arnold mingi pikk taimeroots kaes, et kas selline taim sobib, et tal on moned.Kysisime , kas ta kalal ei olegi, et meil olks palju tood talle anda ja kas ta ikka ei tahaks reedel toole tulla, meelitasime, mis kole.Taimede eest lubasime 1 taal tykist maksta, ma olin San Josest neid 8 taalaga saanud, laks kaubaks kyll.Mart toi oopimeduses taimed meile ja hommikul pidi siis Arnold 7. platsis olema.Mina varvisin 2 paeva seda ylemist maja valjaspoolt, kuna see on ju kahekordne, siis on ikka oudne turnimine, Mart ehitas mulle kyll mingeid vaga turvalisi tellinguid, mis astudes keskelt mnonusalt sisse painduvad...Ise ta tegeles sellega, et paigaldas maja otsa katuse alla saasevorku, sealt, kus meil lahti jaab.Se on aga nii korgel ja seespoolt seda teha ei saa.Nii tal oligi yks laud ja laua otsas redel 13 astmega ja ise ta seisis mitte viimasel astmel vaid redeli otste peal ja siis yhes kaes oli trell ja teises see vork ja ninaga hoidis kinni, tegelikult oli see ikka nii hull vaatepilt, aga ara ta tegi ja ma noudsin, et me pika redeli endale ostaks, igal juhul oli see jubeReede hommikul ei olnud Arnoldit kuskil, kell oli juba 8 labi, kui ta unise naoga kohale lontis.Olime lillede eest eelmisel paeval meelga maksmata jatnud, et muidu ta akki ei tuolegi toole.Ta tegi yhe maja kylje korda, seal kus punane muld vastu seina pritsis, et kaevas ja pani kivid ja kruusa jne.Aga ta ytles, et tootab ainult 12. ja kogu lugu ja kas esmaspaeval tuleb, ei tea.Oh!Ja siis me tegime riiuleid ja mart pani selle saasevorgu ara ja lopetas vannitoa ylemise aare, see mis katusega kokku laheb ja haamer kukkus wc potti ja pott jai terveks, naete, kus meil laheb hasti.Rede ohtul laksime sooma ja parast Noa baari drinke tegema, neil ei olnud cacat, et cuba libret teha , joime mingit valmissegu, mis oli oudne, laimikoored olid ka viimased.Nad on vist kokkuhoiureziimil, elmine taiskuupidu, mis oli hullult hea, sellega nad olid havinud 400 taala, et band vottis 500, inimesi oli kyll palju, aga mka ei tea, kuidas nad seal majandavad, igal juhul olid selliste kudenud nagudega.Kolmapaeval on jalle taiskuupidu, seekord ei tule mingit bandi, lakuvad haavu.
Vooluga on meil siin Costa Ricas viimasel ajal halvasti.Kuna siin enamus toodetavast elektrist on parit hydroelektrijaamadest ja peale eelmist aastat, mil vihmaperiood oli vaga vihmavaene ja peale praegust kuiva perioodi, vett on lihtsalt nii vahe, et elektrit ei jatku.Eks siin on muid probleeme ka, et eriti ei tehta vist hooldusi ka, et kaiatakse kaua kestavad ja nyyd on yks kui teine asi lihtsalt laiali lennanud.Ja lahenduseks on siis see, et iga paev on paar tundi vool ara.Ohtul teatatakse uudistes, et kus ja millal on ara ja kogu aeg oeldakse, et see on arvatavasti viimane nadal, et siis asjad lahenevad, aga nyyd laheb siis homsest ikka edasi, just loeti telekas ette, kus homme ja millal.Eriti see meie ehitamist seganud ei ole, teha on nii palju, et siis teed lihtsalt midagi muud.
Tana hommikul ma ehmatasin, join apelsinimahla ja pilk jai oma kael peatuma.Mulle oli muskel tulnud ja molemal kael oli selline muhk.Mul ei ole sellist ennem olnud.Jooksin peegli ette vaatama, Mart kyll lohutas, et kaed on nii trimmis, aga mul olid ennem ilusad pikad peenikesed kaed ja nyyd on sellised ymmargused ja punnis.Mart naeris, et akki teen nyyd yhel kael katekoverdusi ka, ma olen ju ikka paariaastase vahega proovinud, ei suuda yhtegi koverdust teha, peale selle yhe, kui porandale kukun.Laksin tuppa proovima, Mart tuli ka ja olime pead vastamisi ja muidugi nii, kui ma proovisin, nii ma langesin ja kolinaga mardile vastu pead.No sport, ytles juba Churchill, Mart tegi seda nalja meie ehitusmaterjalipoes ka.Teate kyll, et Churchillilt kysiti, mis on teie pikaealisuse saladus."No sport", oli vastus.Aga kuna seal poes ei teadnud keegi, kes Churchill on, siis ei lainud nali kohale.
Ah jaa, fotokas laks meil katki, nii et pilte ei tule vahe aega.Eks me millalgi sea sammud Golfitosse, siis saab uue, kannatust, kannatust !Ja kalli kalli

1 comment:

anett said...

tsauki kullakesed,nii tore,et teil on kõik hästi :) siin on ka asjad juba rahulikumad, nii et tundub et inimestel on mõistus koju tulnud. :)

ma ykspäev nägin, kuidas yks tavariietes mees ronis kuskil ehituse tellingutel..ta läks imekiirusel esimeselt korruselt viiendale, kuigi need tellingud olid väga ohtlikud ja paistsid võimatud,et nendest kyljepealt yles saada...aga siis see kutt ronis väga kiiresti,samal ajal tegi suitsu ka...ja siis hakkas telefon ka helisema,võttis vastu, rääkis,naeris,suitsetas ja jõudis lõpuks katusele :P
isa on vist samasugune,ihih :))
imemehed :p

aga palavad kallistused teile,armastameee!!!!
anett