Monday, April 09, 2007

Peale pyhi







esmaspaeva hommik.Tana arkasime selle peale, et keegi haalitses oues.Kuna Joksin ei pidanud tana toole tulema, laks San Josesse endale passi ajama, et soidab Hispaaniasse vennale kylla ja Arnold, kes kais laupaeval tood kysimas , tema pidi 8. tulema, siis ei olnud nagu kedagi oodata.Piilusin kardina tagant, mingi mees seisis ja tegi selliseid imelikke haalitsusi umbes nagu "kuki muki,muki kuki"voi midagi sellist.Ajasin Mardi yles, et mine vaata, mis toimub.mingi tyyp otsis tood, et siin pidi ehitatama, et kas peone on vaja.Peonid on sellised lihttoolised, kes kas tassivad midagi rasket voi kaevavad voi teevad muid selliseid tyytuid toid.ma aknast vaadates ei saanud midagi aru, selliste lyhikeste jalgadega nagu taksi oli, aga raakimismaneer oli selline ladna, et noh , tead, yks muchacha soovitas, et tulgu ma siia jne.Mart saatis ta minema, pole meil igasuguseid vaja.Ja ma ei tea yldse, mis komme see on, kui uks on kinni ja kedagi ei ole, siis tuled tagasi siis, kui uks on lahti ja keegi raagib sinuga, mitte ei haugu akna taga inimesi yles.Parast arnold ytles, et tema oli maganud, kui see nende juures kais ja siis tema isa voi kasuema oli ta siia saatnud igaks juhuks.tyyp pidi kodutu olema, rannas telgis elama ja narkotsi ka tegema.Toesti vaartuslik toojoud!!!Palusime , et Arnold emale isale ilusasti edasi ytleks, et selliseid pole vaja meile saata.
Toomehed tulid tana ka ypris vara, juba enne 8 olid platsis, aga imelikul kombel nagin ma neid prussid olal alla parklasse kondimas.Siis Mart tuli ja selgitas mulle, et mehed olid oelnud, et nad ikka peavad nii kaua siin meie juures ehitama, eága nende see podega on nii kole, et nad ehitavad selle ikka ilusamaks ja korralikumaks, et teepealt soites on see ikka nii kole.Ma ei tea, mis ilumeel neil nyyd pyhade jooksul tarkas, igal juhul juba 3 tundi kostab alt toksimist, meie majadega pole nad tana veel algust teinud.
Ma kirjeldan natuke, kuidas meil siin koik asetseb, muidu te vist ei saa midagi aru.Kui suure teepealt meie krundile keerata, siis on 2 voimalust.Yks tee laheb vasakule alla parklasse, mille me koigepealt rajasime.Parkla koige vasakpoolsemas aares asetseb see meie ilus podega ehk kuur, kus on Mardi lennuk ja meie lauad ja toolid sees.Ja parkla parempoolses osas on meeste elamine, seda mida nad praegu ymber ehitavad, nii et ma tegelikult ei teagi, kas see enam seal on, kus ta oli, voib olla on neil mingid arhitektuurilised imed seal syndimas.
Kui suure tee pealt soita, siis see parkla on paralleelne teega ja teepealt toesti vaga hasti naha, sest tee on korgel ja parkla on nagu orus.Kui nyyd valida teine tee, mis on selle parklasse viiva tee korval, aga paremal ja see laheb yoles otse makke ja teeb vaikese kaanu, sii on kohe see maja, kus me praegu elame, maja mille me koige esimesena valmis saime, mis on 84 ruutu suur, kahe magamistoa ja koogiga.Seda me motlesime valja rentida, kas suuremale seltskonnale voi kahele perele voi kuidas vaja.Ja see maja on enamvahem meie krundi keskel.Koik majad on naoga ookeani poole.Meie ja ookeani vahelt jooksebki see suur tee labi.Koikide majade tagumised kyljed on mae poole.Mae otsas elas vanasti Frank, nyyd on see hollandlaste oma.
Kui ma nyyd seisan selle 84 ruuduse maja ukse ees naoga ookeani poole, siis minust vasakule maastik touseb makke ja minust paremale parkla poole langeb.Kogu krunt ongi selline vasakult koige korgem ja paremalt koige madalam ja koige vasakul mae otsas on see maja, kus me juba lahitulevikus elama hakkame, see oranzide seintega , kahekordne vaike maja suurte terrassidega.Molemal korrusel on 25 ruutu ja osa votab ka trepp ara, sest trepp laheb seest.Aga terrassi on kokku 40 ruutu, nii et ma arvan, et meile Mardiga ruumi jatkub.Seal majas me siis praegu pusimegi, kuigi paralleelselt mart juhendab ka majadevahelist vihmaveesysteemide rajamist(Arnold tana kaevab ja paneb torusid kraavidesse ja teeb treppi),mina tana lihvisin ylemise korruse terrassi viimast korda yle ja nii ta nyyd jaab, ja teine korrus opn plaat maha pandud ja mina tegin vuugitaidet tana, nii monus oli.See on siis ka valmis nyyd.Alumisel korrusel on Mardil plaadipanemine pooleli.Kui me oleme tublid, siis jargmise nadala lopul me peaksime valmis saama.Ja siis sealt ylevalt meie tulevase maja juurest alla tulla natuke diagonaalis, on esimene bungalo, kahekordne, millel on 2 korrust juba pysti, aga on vaja ehitada katusekonstruktsioon ja katusekivi ka peale panna ja keevitaja peab keevitama need terrassikohad.Ja jalle natuke allapoole diagonaalis teine bungalo, samasugune, ainult spetsiaalselt invaliididele moeldud systeemidega.Sellest on praegu vundament valmis ja esimese korruse seinad on pooleli.Luis, toomeeste pomo ytles, et molemad bungalod on valmis 15 aprilliks, ehk siis selleks nadalalopuks, aga on selge, et nii see ei lahe.On vaga hea, kui me naiteks 2 nadala parast, kui meie oma maja on ok, saaksime siis esimese bungaloga peale hakata, siis me oleksime graafikus.
Ning siis kui need 2 bungalot on valmis, siis neist allapoole jalle natuke paremale, otse selle 84 ruuduse maja ette tuleks bassein ning siis ongi seesama tee, mida mooda me yles soitsime kaes.Yle selle tee vaiade peale tuleb 6 toaga hotell,mille alla siis vaike soomis- ja tsillimispesa.Ja krundi koige parempoolsemasse otsa maekylge vaatega siis alla parklale(kuigi vaadet tegelikult pole, sest seal on nagu dzungel ja sa naed liaane ja puulatvu, veel yks kahekordne bungalo, analoogne teistega.Bungalod tulevad mingi 20 ruutu suured plussterrassid ja vannituba , mis on eraldi valjaulatuvas sopis ja lahtine.Esimesel korrusel vahem, teisel rohkem.
Loodan, et te nyyd mingi ylevaate saite.Kohe , kui me oma majja kolime, saame ka selle suure maja yyrimisega pihta hakata, kuigi eks see on natuke komplitseeritud, kui privaatsust pole, kogu aeg segumasin kaib maja ees .Aga vaikse raha eest ma arvan, pole probleemi.Voi peaks hoopis rohkem kui tavaliselt kysima, sest see on ju ehe ticode elu, mis siin naha, hiljem ju seda lisa pole...
Laupaeva ohtul, kui oma kylla supermercadosse laksime, siis keerasime sinna psyhholoog Linnu majja ka sisse.Ta oli meid niipalju kutsunud ja ise meil nii palju kainud, et viisakas oli minna ja eks uut maja on ikka huvitav naha.Pealegi ma tahtsin teada, kui palju ideid ta meilt varastanud oli.Yllatus oli suur, emand Lind oli ise ka platsis, oli 4 paevaks USAst kylla soitnud.Maja oli ymberehitatud tico maja, aasta olid toomehed seda iseseisvalt ehitanud, neid polnud ise siin, mis oli viga, mitte midagi ei olnud peaaegu ehitatud.Nyyd see aeg, mis see mees siin on oplnud, on siis tehtud.Koik oli veel vagagi pooleli, mitte yhtegi taime ei kasvanud, mis pani mind imestama, kui endine tico maja, siis midagi neil ikka ymber maja on, kas oli koik maha voetud ja tuleb nyyd selline ameeriklaste muru lagedal valjal.Maja oli ehitatud pohimeottel, et saakd odavalt, mis on ju ka meie pohimote, aga see ei tohiks sulle vastu karjuda.Detailid, detailid!!!Yhesonaga.Et mitte teiste kohta pahasti oelda, ma ytlen lihtsalt, et onneks on inimeste maitsed erinevad.ja valgest plastmassist majapidamispaberirulli ma ei ostaks mitte iial.Rull voib siis juba niisama pysti seista, kui mul millegi originaalsema jaoks raha voi ideid ei ole.ja valgeid plastmasstoole ka mitte.
Me oleme nyyd need viimased paevad natuke lodvemalt tood teinud, ise ju enda peremehed, toomeestel olid pyhad.Kaisime rannas, ma korjasin teokarpe ja puurisin trelliga neisse auke, et noor labi ajada ja tuulekellasid teha.Ainuke jama, et siin ei ole tuult, pidin kella vestilaatori alla panema.Mart sai eile mingilt mesilaselt voi vapsikult noelata sel ajal, kui ma ujumas olin.Ohtul laks kasi nii jamedaks nagu kulturistil, tana hommikul on ikka veel jame.paris armas, nagu karu.minul juhtus ka ykspaev siin jube lugu.Hakkasime just hommikust sooma, ma just tulin dushi alt ja hyppasin veel lauast pysti, et panen kreemi ka naole, et pole pool aastat püannud, aga tunfisn, et paneks akki.Moelge, see minu ilusalongi kreem oli selle 10 kuuga pahaks lainud.Nii, kui ma selle nakku olin pannud, ma laksin 1 minutiga taiesti lapiliseks nagu leetrites, kogu nagu.Mart jai mulle otsa vaatama, mis toimub ja ytles, et mis see nyyd on, mine vaata ennast peeglist.Ma olin yle nao taiesti, kohe taiesti tapiline nagu pubekas, appi!!!!Tormasin kohe maha pesema ja panin yhte paikesepoletusekreemi püeale, see natuke rahustas ja pool paeva olin ikka natuke punane, ara see kyll nii ruttu ei lainud, kui ta tuli.jargmisel paeval olin onneks jalle normaalne.Kreemi viskasin muidugi ara.Homme lahen nahaarsti juurde, mul kaed ikka narmendavad ja ma tahaks teada, kas mingit moistlikku lahendust on asjale.
Kujutage ette, terve see nadalalopp alates neljapaevast ei olnud meil praktiliselt paikest ja vihma sadas ka pea iga ohtu valja arvatud eile ja ma olin taiesti segaduses, sest inimene ikka harjub heaga vaga ruttu .Monusalt soe on ja igi jookseb, paike on ka onneks tagasi.Ilusat argipaeva!mina toesti naudin igast paevast:)))

9 comments:

cikumiku said...

oi kui mõnusad pildid - mis pildid, tegelikult on see meeleolu teil seal super! kui tõepoolest asjad nii kaugel on, siis tuleks ju hakata veebilehele mõtlema, et kuidas kogu maailmale teavitada, kus asub maailma parim pesa! äkki tõnu oskab aidata, tema on veidi kodusem vist it valdkonnas... ega ma päris täpselt muidugi ei tea ka! igal juhul tuleks teha mingi lahe sait, kust saaks hea ülevaate, mis teil seal täpselt on, lisaks siis pildid ja muu kohustuslik reklaamistaff (hinnad, kommenteerimisvõimalus, tegevused jm). tegelikult oli CR-s mõnusaid peatuskohti väga vähe. no neid peaaegu ei olnudki, vähemalt meie küll ei sattunud. 395 taala eest oleks saanud kena vaatega ja meeleoluga koha, aga mu krediitkaart ei võimaldanud, seega jäi selles luksuslikus kohas seekord ööbimata;). igal juhul eelistaks ma teie pesa (mis siis, et teil ussid (loe maod)) ja muud loomad on, see on ikkagi džungel ja seal on loomad igal pool, ka 400-ses luksushotellis. seal vbl lihtsalt on iga turisti kohta üks tico pandud neid eemale peletama. ma imestan, et need väikesed ahvipoisid ei ole teie kodu veel avastanud, need on igavesed sulid, viivad kõik, mis läigib ja paremini lõhnab, minema. ja pildi järgi tundub teil seal imehästi lõhnavat! ;) lillepost on ka ikka nii armas ja tuulekell - nendega sa võiks hakata seal raha teenima, mulle karepale kuluks ka selline ära. küll sind on ikka annetega õnnistatud. juuksurist tullekellameistriks, plaadivuukijast kunstnikerdustega postimaailjaks! nii, nii lahe! üldse, üks kuldne paar, mõlemal ikka nii palju andeid ja mis peamine, energiat varuks, et kadedaks teeb! kadestan teie pealtnäha muretut elu ja ellusuhtumist. ise siin valan ikka nädalas korra pisaraid oma uhke korteri pärast, mis pole veel valmiski saanud, aga laguneb täie hooga igast otsast. lisandunud on haisuprobleem, nimelt kolis meile esimesele korrusele uus elanikepaar. (meie elame kolmandal). ja nüüd on nii, et (nad on ahelsuitsetajad) iga kord, kui neist enmb-kumb suitsu teeb, siis meie korter täitub selle kohutavaima haisuga! lisaks sellele hakkavad nad u 22.30 paiku saia praadima, see on ja juba paari kuuga tavaks saanud. ja meie oleme siis nende igaõhtusest pidusöömingust sunnitud osa võtma. projekteerijad ja paigaldajad on nagu lambad - kolm korda on käidud brigaadiga asja vaatamas ja midagi vahetamas, keeramas, timmimas, kruvimas. Mitte midagi ei ole aidanud!(kusjuures ka eestis hakkab levima trend, et lapsed on ilmunud tööpõllule). nimelt oli üks ventilatsioonimeestest, kes meile saadeti, u 16. no mida imet teab 16 a noormees! ühesõnaga, nuttu ja hala jagub ma arvan aastateks, kui mu närv enne üles ei ütle, ja ma mingit spontaanset liigutust ei tee;) ! teile aga ikka tervist ja rõõmsat meelt! Ciku

dea said...

tsauka, registreerisin ennast uuesti, näis kas see sobib....

dea said...

ma kirjutasin pika jutu ja jälle mu password ei sobinud. registreerisin uuesti, samad nimed ja passwordid. no eks näis....

dea said...

kas kellelgi veel on selliseid probleeme, et ei aktsepteeri passwordi?

cikumiku said...

sama jama mul ka! tuli mingi uus account luua :(

Anonymous said...

No tõesti vägaväga ilus!!!

Anonymous said...

Ma proovin ise ka, kuidas kommida on.Ja kas labi laheb voi mis toimub.Tehti jalle mingi uus versioon, nais nais

Anonymous said...

Vaga lihtne oli, ma ei tea, milles probleem, pange anonymos ja kirjutage kommi, kes olete, lihtne?

Anonymous said...

Kas mitte lihtsam ei oleks other valida, siis saab nime ka ilusasti kirja.
Mardile: dollar 11,55 eek hetkel ja languse peatumiseks põhjust enne ei tule kui lõpuks trükimasin katki läheb. Pangas vahetades saab ka ainult uusi rahasid.