Saturday, April 14, 2007

paduvihma hakkas sadama ja paevalilled oitsesid ka ara







Laupaeva louna.Mehed soitsid juba koju ara, oleme omapead.tereve selle nadala oleme tood rassinud.Mingi paev ma lopetasin ja motlesin, et varsti hakkan kotlette tegema, aga pikutan enne natuke.Ja siis ma magasin kella kuuest ja vahepeal arkasin ja nagin, et Mart teeb mingit voileiba, ytlesin, et kohe kohe, magasin ja magasin ja ikka teleka ees.Mingi aeg kolisin voodisse ja magasin hommikul poole seitsmeni ja ma ei ytleks, et uni otsa sai, lihtsalt moistus ytles, et tuleb yles tousta ja toole hakata.Siin ongi see, et kui me arkame tavaliselt 6.30, siis Mart teeb kohvi(terve meie Eesti aja oli vastupidi, mina tegin koik need ma ei tea mitukymmend aastat kohvi ja viisin talle voodisse, nyyd on vastupidi kujunenud ja mulle meeldib nii ka :))ja ust me veel lahti ei tee, sest nii kui sa teed, kohe keegi ei saa aru, midagi on vaja naidata voi arutada.Ja mingi poole 8 paiku me teeme ukse lahti ja ma hakkan hommikusooki tegema.Mart on selles suhtes jarjekindel, et tahab ikka hommikuti syya ja kui see juba laual on, eks ma siis soon ise ka natuke.
See meie Arnold vanast ammusest ajast, kes nyyd eelmisel laupaeval kais kysimas, kas tood pole pakkuda, tema kais nyyd 5 paeva tool, aga teatas reedel, et teeb ainult yheni ja rohkem enam vist ei saa tulla, sest tema laheb kalale.See meie Joksin paikesekiir ajas mul viimasel ajal hinge tais, nii kui vaatan, ikka kas sygab voi toetab labidat voi soob voi magab puu all, nagu mingi Nipernadi.Esmaspaeval ta toole ei tulnud, teisipaeval kais, aga siis hakkas vihma sadama.Kolmapaeval teda jalle ei olnud.Kui ta neljapaeva hommikul kella 7 aeg ymber maja hyples, me ei saanud aru, miks ta ei toota.Siis ta teatas, et tema ei saagi enam tootada, temal on ikka selg haige ja nii ja naa.Sai siis oma teisipaeva palga katte ja laks minema.Arnoldiga on selles mottes lihtne, et ta on meil nii kaua kainud, jagab matsu, aga temal jalle pole aega!!!!Saatis meile eile 2 uut peaoni, aga nende silmavaade meile ei meeldinud ja nende verbaalne valjendusoskus oli ka selline, et me saime kogu mulast aru ainult nime Victoriano, kes on siis Arnoldi isa, et tema nad saatis.Ja see ei olnud kohe kindlasti meie halb hispaania keeleoskus, mille taha asi jai.
Ah jaa, teisipaeval ma kaisin siis nahaarsti juures.See oli selline eravark, aga disanijargi ikka selline tunne nagu lapsed mangiks oues arsti.Ja siis kordus koik, millega ma juba harjunud olen.Alustuseks tutvustasin ennast, et mis nimi ja kust tulen.See kust tulen oli nagu sellepüarast, et ma tahtsin edasi minna, et akki see minu kate kestendus on tingitud erinevast kliimast voi niii.Kuigi teel arsti juurde ma vaatasin, et need kaed hakkavad vist iseenest paremaks minema, vist harjuvad ara, naevad, et paasu pole.Aga kui see umbes 60 aastane meesarst kuulis, et Eestist, siis edasi raakis juba tema.Vot kui tore, ma raagin kindlasti vene keelt.Mina jalle, et ei, meil oma keel ja puha,Aga tema katkestab,et jaaa jaaa, aga te raagite ju vene keelt ka.No raagin ikka.Mina siis pidin viisakusest kysima, et kas teie olete Venemaal oppinud(ma tean juba ette, et on).Tema oppis Venemaal ja kais ekskursioonil Eestis, nouka ajal.Ma siis pyydsin talle ikka oma kasi naidata, aga nende vastu ei tundnud ta vahematki huvi, korra heitis pilgu ja ma ei tea, kas see minu haiguslugu oli talle nii selge voi lihtsalt teda ei huvitanud.Tema tahab juulis Eestisse soita, piletihinna pani ka ysna tapselt paika, et 1200 taala, kysis kliima ja majanduse kohta.Kogu selle vestluse kaigus ma pyydsin ikka teemat oma kate juurde viia, aga suht tulutult.Korra ta isegi vottis luubi ja vaatas, siis silitas mitu minutit mu katt ja ytles, et see on selline asi, et nii opn ja nii jaab.Et see on parilik ja vastavate tingimuste kokkulangemisel loob koik valja.ja siis ytles, et sellised toiduained nagu sibul (luk, luk, znaijete, just nii ta ytles)tomat ananass ja vyrtsikad toidud voivad seda ka pohjustada.Hea kyll, ma ju soin seda koike kogu aeg Eestis ka.Yldiselt maksin 40 taala ja ostsin mingid rohud ka, aga parast internetis surfates ma joudsin jareldusele, et see haigus mind ikka aei vaeva.Tema poolt diagnoositud haigus oli 95 % ainult lastel ja hirmsa sygelemisega..Internetis on ju lihtne vaadata ja vahemalt seda oskan ma vaadata, mida mul ei ole, kysimus muidugi jaab, et mis mul siis on.Aga enam ma arsti juurde ei lahe ja kaed on ka peaaegu korras.
Eile mul tuli 2 head motet.Esiteks, et teha porandaliistud nendest samadest plaatidest, kui nad kolmeks loigata ja kogemata leidin mingi plaadi, millel Mart oli servad ara loiganud ja nii nagi see imeline valja.Eile ma siis panin juba plaate seina, tana tegin vuugitaidet ja sain isegi seinasolevad vuugid taidetud.Siis ma tegin veel trepiastmed, koigepealt sellise nagi peitsiga, siin on selline tarretis ja parast mingi keemiaga yle, et nad tugevad jaaksid ja vahepeal lihvisin ja nyyd mul on vagu mingi vana maja trepiastmed, ise olen rahul.
Eile oli reede ja otsustasime, et laheme valja sooma ja parast teeme Noa baaris moned dringid.Noa baaris oli yks hagune ameeriklane, kes sellel minu hirmsal oksendamisepaadiretkel Mardile jala peale astus.Tema oli eile hasti pisikeste silmadega ja prillitoos oli tal kanepit tais ja yksteise jarel ta seal keeras neid junne.Siis oli seal yks paks meestico, kes nagi valja nagu armeenlased serdipoe ees vanal heal ajal.Kui me sinna joudsime, oli just neil kahel vestlus pooleli ja vahepeal pani see libaarmeenlane selle pisikeste silmadega vetsu kinni lihtsalt nalja parast, nii et see pidi Noad appi karjuma, et see ta valja paastaks.Parast arutasid koik yhiselt, et mis vahe on chiste ja broma, molemad tahendavad nagu nalja.Chiste aga on selline naljalugu , mida raagitakse, aga broma oli siis see situatsioon, et ta vetsu kinni pandi.Veel oli seal baaris mingi rastapatsidega vanem mees, mingi 60 ma arvan, tal oli nokkmyts rastade otsas ja mingid lambid veel omakorda mytsi kyljes ja prillid olid ka ees, nii et aksessuaare oli peaymbruses piisavalt.Millegiparast ta ,mulle algusest peale eriti ei sympatiseerinud, mone inimesega on kohe nii, et yks pilk ja suhtleks teistega.Aga see antipaatia oli meil yhepoolne, sest kuna lauapeal oli pooleli makramee tehnikas kaheksajalg ja mina teen kyll igasugu kasitood, aga makrameed pole elusees proovinud ja ma hea meelega opiks ara.Noa hakkas sellepeale seletama, et temal oli kunagi kohe paris manufaktuur siin, et naised tegid makrameed ja hakati mingeid rahastajaid otsima, et mingeid lampe toota ja ....Tegelikult oli see Noa ka midagi tommanud voi teinud, koik raakisid labi segi.Mingi tee pidi San Isidrosse viima, et see on poole lyhem kui praegune, ainult, et eriti ei ole labitav,Seda teemat arutasid nyyd see armeenlase moodi mees ja see, kes Mardile ykskord j haige jala peale astus, samal ajal Noa kukkus sellest manufaktuurist nii pikalt pajatama jasiis hyppas ligi ka see 60. tont rastadega.Tuli valja, et tema on ka mingi makramee meister ja kas mina ei tahaks kohe praegu oppima hakata.Alguses ma motlesin, et ei kohe nagu ei taha, aga siis motlesin jalle, et miks mitte.Et alguses 2 niidiga ja...See oppimine nagi nii valja, et tema muudkui tegi ja mina vaatasin, aga kuna ta oli suht kehv opetaja ja muudkui vottis uusi asju jarjest, siis oli mul nagu pudru ja kapsad.Peale selle oli see vana selline patsutajatyypi.Teate, osa mehi on sellised, tahavad sind muudkui patsutada.Mina jalle ei salli yldse selliseid patsutajaid.Vahepeal oli Mart saanud tuttavaks yhe 35 aastase Crisiga , kes on janky ja oli politseiohvitser, aga kes ytles, et tema hing ei leidnud rahu ja nyyd ta kirjutab raamatut ja sekleb ringi, aga tema vanemad arvavad, et kui ta rahusteisd neelaks, siis saaks koik korda.Et ta myys maha oma ilusa maja, loobus prestiizikast toost, laks lahku oma pikaajalisest suhtest ja siin ta on.Ma tahtsin selle Crisiga palju rohkem suhelda, sest ma nagin, et sellest makramee asjast ei tule nagunii midagi, muöl on pohimottest vaja aru saada, eks ma vaata internetist, otsin ise.Aga see vana ei tahtnud minust sammugio maha jaada.Vahepeal oli see armeenlase moodi mees, kes istus minu vastas ja vaatas mulle tapselt rindade vahele, kolinud minu korvale ja hakanud moistatusi tegema.Tegi sellise suht voimatu ylesande ja siis ytles, et mina olen nii ilus ja tema laheb nyyd koju.Cris haaras vahepeal nagu filmis mingi paberilehe ja kirjutas sinna oma ylestahendusi.Pidi meile ykspaev kylla tulema.See vana rastapats vatras vahetpidamata taiesti mottetusi, et tema on tico, aga ta on ka maia, sest ticod ei tunne piire ja tegi iga poole tunni tagant ettepaneku Peruusse soita.Vahepeal ma motlesin, et ytlen Mardile, et suudle mind, akki siis saaks korraks rahu ja suhelda kellega tahan.Naete, vahel kohe on nii, et motled yht, aga valja kukub teisiti ja kohe hakkab vedama omasoodu ja sa ei saa midagi teha, et asja muuta ilma, et oleksid ebaviisakas.

3 comments:

Anonymous said...

iseendale on kurb kommida, muhv

Anonymous said...

Tervitus!
Siit lugedes tundub, et teil seal kõik nagu lendab - st. juba kolitegi kohe oma PÄRIS KOJU!
Uskumatu lausa.
Meil siin ka soe ja päikseline, linnud karjuvad. On lootust, et suvi ikkagi tuleb...

Anonymous said...

Tere.
Kõigepealt Mardile hilised õnnesoovid, mis sest et hilised ikka sama tulised :)
Ilus on teil seal ja ilusamaks läheb. Meil siin ka juba hakkab kevad ilmet võtma. Päris soe on. Käisin Saaremaal sõbrannal sünnipäeval ja samas sai ka nauditud Kivirähu näidendit "Vapper Keefir". Oli päris naljakas ja vahva tükk. Eriti tore oli näha sõbranna meest Spagette mängimas. Ma üritan kellegi digikaga saada oma pooleli olevat vannituba pildistama, et saaks sulle oma pusimist ka näidata. Kuigi ei mind ega Erikut ole nii kuldsete kätega õnnistatud... Aga igasugu ideed tulevad küll. Sa võiksid paar imelist teokarpi ka oma lühtrile või laualetoolile lisada.
Nii armas, et teil kõik sujub ;)
kallistades Lembe