Wednesday, May 30, 2007

paha tuju-hakkab vaikselt ikka mooda minema














Esmaspaevi ma ei armasta sugugi.Mul on lihtsalt villand sellest, et ykski esmaspaev ei joua need mehed toole.Seekord laks kohe palju viltu.Meie 2 kaevajat Victoeriano ja Greivin toole ei tulnud, Mart laks neid koju otsima- ei , nemad ei saa tulla, nad peavad yhte teist tood tegema.nagu ikka, keegi ei teata sulle, lihtsalt ei tulda.kaisidki ju kaua, tervelt 3 paeva.Ehitajaid ka ei paistnud kusagilt.Esimesed 2 saabusid pool 4 ohtul ja ytlesid, et teised 2 tuolevad ka kohe.Praegu on kolmapaeva ohtu ja nad ei ole siiani saabunud.Ainult 2 toomeest.Panime nad oma maju lopetama, sest selliseid nipet napet asju oli palju, aga nende huvi oli juba raugenud.Muudkui loovad vilet ja nosivad kypsist, endil naerunaod ees ja mitte midagi ei tee, aina kysivad, millal kopp tuleb ja uue cabina ehitamiseks hakkab teed tegema ja materjali yles vinnama.Me tegime selgeks, et enne peate need majad ara lopetama, siis ...Aga need ongi ju valmis.Ja jalle otsast peale.Ah, et veel puhtamaks , raagivad nad, esta bien.ma ei saa aru, mis tahendab veel puhtamaks.PUHTAKS!Ma ei saa ju varvida, kui krohvilatakad on seintel laiali.Teevad puhtaks, aga porandat ara ei kasi.Lepingus on, et porand peab olema plaadi panekuks valmis.Panen siis sinna prygi otsa voi.Ja siis veel need valed, et jah, kohe teised ka tulevad.Siis olid nad veel need torud, kustpidi Mart voolu veab, segu tais ajanud, nii, et juhtmeid ei olnud voimalik labi ajada ja vahepeal Mart nii vihastas, et loi varvipurgi ymber, et sada korda ytles, pange paberid ette, ikka segu tais aetud.Nii oli umbes 3-4 pistikuga ja need tuli neil kahel siis lahti raiuda ja parast uus segu teha.Ja kui te kujutate ette, et neil natukenegi piinlik oleks, ei, jalle vile lahti ja laulujoru, kypsis teise katte, ja...Olime juba koigile helistanud, et meil on meeleheitlikult peone vaja, et ymbrus on kohutav ja peab kraave kaevama ja vesi viib osa pinnast ju lihtsalt minema, siis vahepeal tuli mul selline meeleheide peale, et rabame, mis me rabame, aga siin on koik inimesed lihtsalt taiesti syydimatud.Istusin yhe ploki peale ja jain mottesse, Mart tahtis just poodi uue varvi jargi soita, ma voopasin aknaid, kui ma jalle Carlose lollakat viistamist kuulsin ja mul niimoodi plahvatas, et ma roogatasin eesti keeles.Mart sai aru, et mind ei tohi nende toomeestega krundile jatta, muidu ei tea, mis veel juhtub ja vottis mu poodi kaasa.
Ohtul tulid meile eestlased kylla, Riho ja Inna, keda me juba Eesti ajast tunneme.Palju haid raamatuid ja ajakirju, namm.Kurb oli see, et neile meie juures vist ei meeldinud, sest juba jargmisel hommikul pakkisid nad asjad kokku soitsid oma resorti poole tagasi.
Eile oli natukene parem paev, kaisid peonid Cortesist, yks meie tuttav kindlustusmees saatis, 2 lubasid homsest toole tulla, no eks nais.Kopp tuli ka tana ja alustati siis kolmanada cabina ehitust, see on krundi teises otsas ja segumasinad ja lauamaterjal on nyyd seal.Pidime ajutiose tee rajama, et materjali yles saaks viia ja siia meiepoole toi kopp kive ja killustikku yles, et kui nyyd ometigi veaks ja need 2 meest homme toole tulevad, et saaks hakata selle maastiku kujundamisega ka peale, et kraavid ja kiviaared ja taimed.Siiani ju oli nagu searajad pystloodis ja igasugu ehitusvark(metallpostid ja tsement ja puumaterjal, segumasin, ambrid ja katusekivid-koik segamini.Ja vihmaga koik kleepub see ploga.Oh!Need 3 paeva oleme siis akende ja elektriga tegelenud.Mina varvisin ka yhe cabina ylemise korruse laetalad valgeks, akendele liistud ja yhe cabina molema korruse aknad sain taiesti valmis.pealt on puudu vaid see pooleks saetud telliste rida, millele saasevork vahele tuleb.Aga tellised olid poes ka otsa saanud, pidid 3 paeva parast tulema, et nad helistavad meile, aga nyyd on juba 2 nadalat moodas ja keegi ei ole helistanud ka, loomulikult ei helistagi keegi , nii naiivne ma enam pole.
Aukonsul helistas ka eile, et ostke ajaleht, et seal on artikkel Harry Mannilist.Oligi, et eestased ei ole seda asja ikka korralikult uurinud, et see on vana nats ise ja nyyd antakse see vana mees siin vist kohtu alla.Et Eesti on yks pehmelt oeldes natsipesa, eks Ameerika ytleb ja Costa Rica kirjutab, aga voib olla saadetakse meid kui kaasnatse(kaaseestlasi)maalt valja, olgugi, et me soja ajal veel syndinud ei olnud.Juudid on kurjad.
Ah jaa, tana ma maalisin veel yhe tydruku, aga tuli rohkem lovi moodi, aga missiis.

2 comments:

anett said...

Kullakesed, ärge palun nukrutsege, need kohalikud ongi lissalt sellised laisad ja mitte kui midagi ei saa nende suhtes ette võtta. saate ju isegi aru, miks nad kõik nii õnnelikud ja muretud on, sest nad on kohati poolearulised ja ei oska sammu võrra kaugemale mõelda. ma ei tea, kas seda võib neile pahaks panna v mitte, aga teie mõelge parem selle,et varsti....varsti....saavad kõik majad valmis ja siiis saate need jobud minema saata ja võite ise muretult vilistada, küpsist pugida ning olla kõige õnnelikud eestlased costa-rica pinnal...ja ehk yleyldse kogu maailmas ;)

ja see naine pole mingi lõvi, ikka naine, väga kaunis ja vapustava soenguga ;)

nii et, cheer up,kullakesed. =) palju armastust ja siiraid rõõmutundeid teile, peagi on see ebameeldivam ehituspool läbi..ja siis on mõnumõnu:))

mina nyyd lippan tööle, ps! täna sain meili yhelt brasiilia suurfirma bossilt, kes kiitis minu tööd eelmine nädal 1000 brasiillasega ;) palus, et ma teeksin temaga suve lõpus koostööd, firmaväliselt siis hihi

ja eksamid on siiani edukalt läinud, isegi ajalooeksami sain 4 :O aga homme on mul geograafia riigieksam mille suhtes ma kyll veel väga okei pole,ma pean täna tööl ka veel olema...eks öösel õpin.

olgu niii,loodan et tõstsin teie tuju veidikenegi,
ARMASTAN,
anett

Anonymous said...

Tere Eestlased!

Lugesin ja tahtsin sõna sekka poetada, et maalimine peaks ju päris hea rohi olema..... vahest aitab ka palju muud ümbritsevate jobude vastu.
Ja need ehitajad ja peonid meenutavad mulle ikka kogu aja eesti töötajaid. Paralleele ssb tuua iga koha peal. See küsimus, et veel puhtamaks? on ikka tüüpiline tänase päeva töökultuuri osa ka siin. Kui ikka ora tagumikus ei ole ja kogu aja ei nõua, siis miskit korralikult tehtud ei saa. Siinkohal küll tundub, et tegu on eesti puhul põlvkondade probleemiga. Sellised 30 ja üle aastased nagu teevad sudamega ja niikaua kui asi tehtud, Kui vaja siis ka üle aja, aga see uus töötajate põlvkond on paraku täpselt sama nagu need Teie jobud. Ainult piitsa:) Mõnda motiveerib ju raha, aga selliseid ei miski. Nõudma on kõik kõvad.
Nii, õnneks on ka meil siin oma CR. Ilma poolest ikka. Mul Tartus toas juba pikemat aega 33 kraadi öösiti, kuna ehitajad parandavad fassaadi ja kiletasid kõik aknad ja sulgesid ventilatsiooni. Nii et ei ava miskit ja neetult niiske on ka! Muidu on ju lahe, et soe ja puha.
Need eestlased vast lahkusid selle tõttu, et teid mitte liialt segad suure töö juures. Kas enam ei mäleta oma rahvuse tagasihoidlikkust?:)
Möllake ikka mõnuga ja tundke rõõmu!

Marek