Sunday, June 03, 2007

Õnne riiul












Pyhapaev.Neid ma armastan.Ilmad on jalle normaalseks muutunud, see mai oli toesti vaga tyytav, et muudkui kallas ja tibutas ja oli pilves ja lige ja muda muudkui voolas.Nagu juuni saabus, ilmad muutusid kohe selliseks nagu nad kogu aeg olid olnud.Moni ime, et mai koige turistivaesem on!
Eelmise nadala neljapaev oli toesti parem paev, poolteist tundi kokkulepitust hiljem saabus 2 kaevajat.Alustasime meie praeguse maja tagusest, millele oli vaja oige kalle anda, et vesi maja poole ei jookseks vaid ikka vastupidi ja siis killustikuga katta.nad pidid selle killu ambritega yles tassima, aga mitte kaugelt, kopp oli selle juba suht lahedale tostnud.Kuna mina varvisin uue cabina ylemise korruse talasid ja olin redeliga katuse all, siis ma kogu aeg nagin neid ja nad muudkui istusid ja puhkasid ja tegid koike kordamooda, vahemalt yks kogu aeg puhkas, vahepeal lamasid nad meie maja terrassil ja vaitsid , et on taiesti surnud.mart ytles, et kui te raakida jaksate, ei ole te surnud midagi ja hop hop.Kysisime, mis kellani nad tootavad, et kas 6 ni, nemad raakisid, et ei ikka 4ni, et nad on vaga vasinud.mart pidi Cortesi soitma, mina jain toole, sest me kartsime neid yksi jatta, siis nad ei tousegi pysti.Samal ajal raius Carlos minu korval cabinas wc akent suuremaks, sest nad olid ta mitu senti vaiksema teinud ja aken ei mahtunud avasse.sada korda sai enne oeldud, aga nad olid ikka juba jargmise cabina peale hiilinud ja pidime natti pidi tagasi tooma.carlos loi minu korval vilet ja toksis.Vahepeal teadustas mulle, et nyyd on yks keel, mida terve maailm raagib, nii Ameerikas kui Hispaanias(need on pohilised maad, mida nad teavad), et nyyd saavad koik selle keelega hakkama.Tundsin huvi, et mis keel see kyll on, pole nagu kuulnud, et kas ladina keel.Ei, tal ei tulevat praegu meelde, aga selline uus keel on, terve maailm raagib, teatas ta tahtsa naoga ja vilistas edasi.seda akent ta toksis seal oma 3 tundi ja lopuks pani iseseisvalt ka akna ette, millest oli kyll rohkem kahju kui kasu, sest ma varvisin alati koikide akende valiskyljed enne ara, neid on palju mugavam nii teha, nii et nyyd on siis keerulisem.Meie kaevurid peonid ytlesid, et nemad lopetavad kell 2.ma kysisin, et miks nii vara, et kas te alati kavatsete kell 2 lopetada.jah, kunagi ei tea, vahel sajab ju.ma ytlesin, et tana ju ei saja, voiksite kauem teha, aga nemad ytlesid, et hommme on ka paev.Kuna me olijme neile ette lugenud, mis koik jarjest teha tuleb, et reedel kell 6 on nad kohal ja jatkavad siis.Reede oli minu synnipaeva hommik.Mart oli minust oppust votnud ja endale minu synnipaevaks polle ostnud, valge poll, kuhu on kohaliku hommikusoogi gallo pinto retsept peale trykitud.Niimoodi ainult poll keha katmas ta mulle kohvi serveeriski.Siis hakkas telefon helisema ja minu armsad koik helistasid jargemooda ja soovisid mulle onne.Ja uskuge mind, ma tundsin, et seekord ma kohe vajan seda onne, tegin sellise riiuli, kus on onn peale kirjutatud ja nyyd kokkuhoidlikult votan, kui vaja peaks minema.Siis ma lugesin meile, nii ilusaid onnesoove, sydamest suur tanu, kui ilusasti ikka te kirjutada oskate.See tegi mu meele nii roomsaks ja ma tundsin end niiii onelikuna, tosiselt.peone muidugi toole ei tulnud , Mart lopuks helistas nende vahendajale, Ervinile, ja see alguses imestas, aga siis ytles, et neil vist laks tsikkel katki, et homme on nad kohe kindlasti kohal.Etterutates voin oelda, et ei tulnud neid ka jargmisel paeval ja homme on esmaspaev, ma kohe natuke kardan seda paeva, et mis kell ja kas ja kui palju toole tulevad.Nii et 2 meest tootasid tervelt pool paeva eelmisel nadalal ja olid vaga surnud sellest.Ma arvan, et nad tahaks sellist tood, kus nad midagi tegema ei pea ja raha tuleb, meie aga kurname koiki taiega.Oma synnipaeval varvisin ara yhe cabina ylemise korruse, tuli vapustav, tosiselt.loomulikult ma jalle varastasin selle idee, aga teostus oli taiesti minu ja ma kohe tegin nii monuga ja ma panen selle cabina seinale vaikese tahvli, et see on tehtud synnipaeval , suure roomuga ja selles majas lihtsalt peab hea aura olema.Ohtul soitsime Dominicali sooma , see putka, kust kooki saab osta, oli juba kinni, nii et kooki ma sellel synnipaeval ei saanudki.Parast laksime taiskuu peole, kus oli suhteliselt vahe rahvast seekord, aga lobus oli siiski ja mul oli kohe ikka vaga hea olla.Lindsyt torkas skorpion, mis oli hull, aga ta kondis ise paljajalu seal pimedas, eks ta ise astus peale, ma arvan.Peol oli ikka karvaseid ja sulelisi nagu alati.kui Anny kuulis, et me juba voiks yhte maja valja yyrida, oli kohe mingi Kunksmooriga kohal.Ma ei olnud seda mutti varem nainud, olapaeltega kleidis, polvini kummikud jalas, olgadeni juustes meeletud keemilised ja vaga palju ehteid.Ja vanus umbes 60 ja peale.Floridast.Ma ei saanud tapselt aru, kas ta enda maja oli ara uppunud voi mis, aga et tema tuleks koos asjadega.Aaga tal on 2 koera ja 2 kassi ka.Ma tegelikult loodan, et ta ei taha siia tulla, sest ma kujutan ette, et on vaga raske siin varvida ja teha, kui koerad kogu aeg jalus hyplevad, kasse ma ei armasta yldse.Ja ma ei tea, need ameeriklased ei saa midagi otse oeldud.Parasjagu tuli sellist trumm bassi ja tema ytles umbes kolm korda otseses tolkes, et ta ei ole kindel selles muusikas.ma ei tea, kui mulle miski muusika ei meeldi, siis ma ytlen, et on ikka jube muusika voi et ma vihkan sellist muusikat, aga nemad ei ole kindlad.ma muidugi naeratasin ja ytlesin, et kyll oli tore kohtuda, aga ise motlesin, et kyll on hirmus mutt, nii et ega ma ise ka parem pole.
Laupaeval oli meil selline kudenud tunne, aga kuna neid kaevajaid ei tulnud, siis otsustasime, et kaime san Isidros ara, ostame terrasside materjali ja treppide jaoks ka ja kangast oli vaja, et saasevorkudeks lakke ja uste ette kardinateks ja neid telliseid, mida pidi tellitama ja meile helistama jne.
Aknakonksudega laks kohe hasti, neid saime.Puumaterjali ka ja seekord tuuakse koik siia kohale, sest meie peaks 3 korda kaima ja tuleb odavam transpordi eest maksta.Siis nolin kangapoes oma tund aega ja tulin valja suure noosiga.San Isidros on yks vaike kohvik, mis nagu oleks kuskilt mujalt sinna tostetud.kui koik ylejaanud kohad myyvad selliseid helesiniseid torte, kus karbsed kohal toiirlevad, siis see Bonaparte voi midagi taolist.Eks hinnad on ka kallid, aga me otsime juustukooki ja porgandikooki keedukreemiga ja veel kahtesorti kooki ja iga kook pakiti eraldi vaiksesse karbikesse ja need aolid hirmus head.eile soime ja tana, nii et paris koogita ma ikka ei jaanud.Tellistega oli nagu arvata, keegi ei olnud neid tellinud, nad vaitsid, et neid ei ole, aga nyyd nad ikka proovivad uuesti helistada, segane vark, aga seda oligi oodata.Praegu, kui ma seda siin kirjutan, olen yleval terrassil, selle perezosa peal(tolkes laiskvorst), see bambusemyygi tadi oli padjad ka valmis saanud ja ma ostsin tema kaest ka yhe ilusa vaasi ja nyyd on mul oma kodu lill ka vaasis, ma pole jopudnud veel lilli maha iostutada, sest akki peonid home tulevad ja kaevavad selle suure kraavi, kuhu 40 taime istutada.Aga me varvisime tana oma maja tagumise kylje ara, see oli meil siiani varvimata, sest seal oli see killustik vaja vedada ja nyyd kui need peonid selle neljapaeval ara tegid, saime selle asja ka ara lopetada.Siis sisustasime natuke altmaja, olime San Isidrost ostnud potte ja panne ja vorkkiige konkse ja nokitsesime sutsu.Hakkasime just randa sattima, kui mingi auto keeras meile hoovi ja mingi ylbe tico kysis, et kus see segumasin siin on, et enne ta oli siin, aga kus nyyd on.ma ei saanud ylse pihta, kysisin, et miks ta kysib, et mis see temasse peaks puutuma, kus segumasin on.See oli nyyd ju sinna 3. cabina juurde viidud, mida ehitama hakati.Siis ta suvatses oelda, et see on tema oma ja ta tuli seda parandama, et see olevat katki lainud.Autos oli nagu ikka naine ja 4 last ja vanaema, nemad ei tule kunagio yksi.Ja nyyd kostab krundi nurgast haamrilooke ja me ei saa randa minna, sest me ei taha et nad siia yksi jaaksid.Nad on ju nii uudishimulikud, tuleksid kohe nuhkima.Kui neid talasid varvisin, siis avastasin yhe tala, mis oli ainult pooldeldi keevitatud, teine pool uli unustatud.Ytlesime Luisile, et saatku keevitus siia, et Mart teeb ise ara.ma ei taha, et kui maavarin on, siis katus pahe kukub,agakoik pead sa kogu aeg jalgima, muidu loovad niisama vilet .Kui me San Isidrost tagasi soitsime, siis see tee on nii kitsas ja eks nad koik armasta suht tee keskel soita ja nii oligi, et meie ees yks soiduauto ja vastu tuli mingi suurem veokas ja soitis meie eesoleval soiduautol tagusmise stange kyljest ara, see lendas vurduu minema.ja uudised koosnevadki pohiliselt onnetustest..
Ilm on super, onneriiul on lookas.16 paeva parast saab tapselt aasta meil suditud siin.:))))

3 comments:

Anonymous said...

jana, ojalà que te cumplas mas! solo deseo un poquito tarde ;), saludos, aivar

cikumiku said...

kuku, kuku!!! Jana, kuidas sa ometi neid mehi ei suuda tööle panna? ;) mõtle nüüd ometi nõks välja, mis neid inspireeriks! näit, kui tööd teevad, võtad sina paljaste rindadega päikest, nii, kui puhkavad, katad rinnad kinni. ma olen kindel, et käbarad käiks üsna kiiresti;) nali naljaks, aga mul viskaks ka jubedalt üle, kui ma näen, et inimesed ainult lebotavad. nendel ju on aega küll. võibolla on see tõesti õige ellusuhtumine, et aega on ja kuhu ikka kiirustada. nad ilmselt arvavad, et kui kohe kõik valmis saab ja kohe kõik hästi teha, siis läheb elu igavaks. nõukogude inimene on harjunud rapsima. või ma eksin... nõukogude inimene veeretas ka päeva õhtusse, ikka riigi arvel;). olen lugenud artikleid inimestest, kes on välismaale tööle läinud ja nii mitmedki on öelnud, et eestlased ei tea ikka töötegemisest mitte midagi. et peavad end küll ilgeteks rügajateks, aga tegelikult see nii ei ole, et välismaal saad aru, mida tähendab töötegemine. mina ei oska vaielda, ma arvan, et eks see ikka inimeses kinni ole. lihtsalt pead kõvasti vaeva nägema, et seal töömesilane leida.
See-eest edeneb teil küll nii kiiresti, et uskumatu. Majad kerkivad, saavad päevaga kauni sisustuse. Ikka väga väga tublid. Ma usun, et aastavahetuseks tuleb teile sinna kindlasti palju eestlasi. Siis tekib raskusi, et kuhu ja kuidas keegi ära majutada- paigutada
Muuseas, meil hakkas tänasest suitsuvaba elu! Juhhei, mina igal juhul olen väga õnnelik, sest see on hais, mida ma jälestan enim. Mul tekib okserefleks, kui ma seda tunnen. Tulime just Prahast, kus hotellitoas oli keegi suitsu teinud, see hais jääb ju külge ja ära ei lähe, nii et minu jaoks oli see olemine seal suhteliselt piinarikas. Üldse ma ei saa inimestest aru, et miks on vaja toas suitsu teha. Ega ma ka muidu avalikus kohas suitsetamist õigeks ei pea. Inimene tehku oma tervisega, mida tahab, aga teiste oma ärgu rikkugu!
Kell saab kohe 12, kolleegid ootavad mind, et lõunale minna. Ma seks korraks jälle lõpetan!!! Varsti jälle. Musi Mardile!!! Kalli. C.

Anonymous said...

cumpleaños feliz a jana y buena suerte en nueva casa! es asombroso a que velocidad usted ha alcanzado resultados así buenos (tõlge peaks kõlama: hämmastavalt kiiresti supertulemusteni! Bien hecho!
teie uue kodu aknast peaks ju nägema ka päikse loojumist ookeani?
Ilusat suve ja püsige lainel!