Wednesday, June 06, 2007

aike tuleb lahemale, pean lopetama














Kolmapaev.
Esmaspaeva hommikul kell 7 saabus 2 peoni.Me ei uskunud oma silmi.Asjad hakkasid kohe edenema.Nimed on neil kole keerulised, rohkem kui 3 korda on nagu imelik kysida.nemad hyyavad mind donna Anaks.Yks on selline vaiksem, turris juustega, 32 aastat vana, tal on lehmad, ta hyyab vahepeal hirmsa haalega midagi, naiteks:"mate mate, chocolate!"voi pooritab silmi ja ytleb jess.teine on selline suurem ja noorem, 25.Tema on vaga sobralik, rahulikum ka, ei karju ega vilista .Ja nad on nyyd suisa 3 paeva jarjest kainud, hoiame hinge kinni, et homme ka ikka tuleks.Asjad liiguvad kohe reipalt, majade ymbrused muutuvad, taimed on maha pandud.Mart laks eile hoogu, ostis viverost 3 kotitait taimi, sellised ristiku valimusega, aga nagu hargnevad mooda maad edasi, igas kotis oli vahemalt mitusada.Alguses lasin peonidel kraavid kaevata, kuhu oma suured taimed istutada, aga ma pidin ju ostetud musta mulla oma punasega segama ja siis massasin , mis kole ja sain 3 taime istutatud.Peonid nagid minu pusserdamist ja tulid ise appi.Mart oli kuskile silmapiirilt ara kadunud, vist jalle ehituspoodi ja ma lasin neil koik taimed maha panna.Mart toi mulda juurdegi veel.Siis ma proovisin neid ristikumoodi taimi maha torgata, aga maa on siin nii kova ja muudkui veereb.Saad stykikese lahti, veereb minema.Need ongi moeldud, et kui sul on paljas pinnas, et nad moodustavad sellise kamara.Mul oli maja ymber palju sellist,aga jalle, kui ma olin 3 tykki kuidagi moodi otsapidi maha saanud ja koik muld veeres kogu aeg ja siia ja sinna, ja siis veel mote sellest, et mul on neid taimi 3 kotitait, motlesin,, et kas mart laks hulluks, et proovigu ise neid maa sisse saada.Aga siis ma motlesin, et ytlen neile peonidele, et pange need maha.ja pool paeva ja koik oli maha pandud.koik 3 kotitait.Neil oli oma nipp.Koigepealt harutasid need taimed otsapidi koik katte ja siis tegid sellised pundid ja siis yks kaevas kamara lahti ja teine sokutas pundid maasse.Kyll ma olin onnelik, et seda tegema ei pidanud.Esmaspaeval panime mardiga 2 cabina teisele korrusele lakke saasevorku, siis tuli meile juut kylla.tema on vaga uudishimulik, et kuidas meil laheb ja millal need kaunid eesti naised siia saabuvad.temal oli aiksega kaks digiboxi ja midagi veel katki lainud, ma ei maleta, mis.ja katus pidi tal vel hullemini labi laskma , kui enne remaonti.maja on tal 3 aastat vana, lihtsalt nii halvasti ehitatud.Muidu ta on sobralik ja raagib sellist inglise keel, millest me aru ka saame.ja ikka neid samu jutte, mida me juba 3 korda kuulnud oleme(eks see teeb ka arusaamise lihtsamaks:)))Vahel on vaga vasitav, kui naiteks see linnu mees kaib, tema on Bostonist ja tema inglise keelest me ei saa midagi aru.Ja teisipaeval tuli Moises, et mis me teeme ja kuidas meil laheb.Eilseni laks meil jalle vahelduseks hasti.Aga eile hakkasid need meie ehitusmehed esimese cabina teisele korrusele porandaplaate panema.Siiani oleme me need kahes majas ise pannud.See tahendab, et mart pani, aga mina tegin vuugivahesid ja panin neid seinakylge kaivaid aare plaate.Aga Gerardo kais juba ammu peale, et kui nemad too lopetavad(nad laovad siis nyyd juba 3. cabina myyre) kell 6 on pime, aga voiks just sisetoid teha, et tema vaga tahaks plaate porandale panna.Kuna see hind, mis ta kysis, oli ka sobiv, siis motlesime, et miks mitte aega voita.Kais siin veel mingite joonistega, et kuidas tema mustreid voiks laduda, et kas ornament toa keskele voi aartesse voi ma ei tea, mida.Eile nad siis hakkasid toole.Siia plaate panema tuli kogunisti 4 inimest:Gerardo, tema 18 aastane poeg david, kes on isast juhmim ja mangib siin alalopmata veega, mis mind vaga narvi ajab, koik laheb siis ju nii ligaseks.Siis veel Dan, kes on selline peenike kiire peon, kes neil alati segu teeb voi asju tassib , aga ta on vaga pyydlik.ja siis veel yks krohvija Juan, kes krohvida toesti oskab.Mart kais iga poole tunni tagant vaatamas, mis toimub.nendel oli mingi oma systeem, mingit noori nad maha ei tommanud ja viltu need read laksid ka.mart ytles, et kui seina ara maarite, siis Jana tapab teid lihtsalt ara.Mingi 3 tundi nad pusisid seal neljakesi ja mart tuli viimaselt vaatluselt juba jutuga, et ei tea, kas ma lasen neil ikka neid plaate panna.kui ma hommikul vaatama laksin, siis sein oli muidugi absoluutselt ara makerdatud ja read laksid ka pehmelt oeldes vinka vonka.Mardi pandud porandad on hoopis teine asi.Ja otsustasime, et me ei lase neil enam sisetoid teha .
Ma varvisin esmaspaeval ka esimese korruse cabinal toa ara ja vannitoa ja nyyd on kogu esimene cabina varvitud.Eile panime esimesel korruse toal bambuse lakke, tana samas wc-s ja vannitoas.ja nyyd mart suunduski ylemisele korrusele, et plaate panna, mina tulin blogi kirjutama.tegime nagu ticod, et ei oelnudki meestele, et me neil plaate edasi panna ei lase, eks nad tulevad ohtu loppedes siia, siis naevad, et Mart ise paneb.mina hakkan ukseava kardinaid juurutama.Nadal enne taiskuud ja parast ryndavad siin pisikesed saased, seda muidugi ainult vihmaperioodil, aga kaivad ikka jubedasti narvidele.Ja neid ei pea mingi tavaline saasevork kinni.nyyd ma siis sekeldan siin mingist tihedast ohukesest riidest, et kuidas saab sellised kardinad, mis alt ohku ei touse.ma tean, et pannakse alla mingi raskus, Eestis oli see pohiliselt, et kardin ilusasti kukuks.Siin aga on seda vaja, et kui ohtune briis tuleb, siis puhub su saasekardina tuppa yles ja alt lendavad need pirud sisse.Pisikesed nagu veinikarbsed.peab see taiskuu just iga kuu olema.neid jaab kyll jarjest vahemaks, taiskuu oli juba reedel ara, aga pea see uus ei tule.
Tana helistasime sinna telliskivide poodi, et meil on telliseid endiselt vaja.neid nyyd enam ei saagi , oli vastus.no tere, tore.Meil on aknaavad tehtud selle arvestusega, et akende peale on jaetud tapselt telliste korgune vahe ja nyyd enam ei olegi neid telliseid.ja mitte kuskil ei ole ma neid telliseid rohkem nainud.ma kyll ei tea, mis nyyd saab.ja meie vana auto on ka veel myymata, kuigi kindel tehing pidi esmaspaeval toimuma.Aga kui mujal on kindlad asjad surm ja maksud siis Costa Ricas on maksude asemel toidukorrad.ja see on hammastav, kui palju inimesi kypsiseid soob, kogu aeg.

No comments: