Sunday, June 17, 2007

hoolimatus





Pyhapaev.Tana olen ma kohe vaga vihane, nii et pisarad purskusid vihast.Asjade kokkusattumusel, et koigepealt ma vihastasin perekondlikel pohjustel ja siis vaatasin, et EMTist oli minu meilile vastatud.Asi selles, et kui ma 19 juunil 2006 Eestist lahkusin, siis olles Frankfurdis, kus meil oli ymberistumine, helistasin veel EMTisse ja palusin oma numbri alates jargmisest paevast ajutiselt sulgeda.Seal aga oli toru otsas yks rumal ebakompetentne inimene ja vastas, et nii ei saa teha, et kui homsest siis ma pean homme uuesti helistama.Kuidas ma helistan ei tea, kui Costa Ricas ei ole roamingut ja kohe ma ka ei tahtnud sulgeda, sest meil oli Havannas vahemaandumine ja sealt tahtsin kodustele veel sonumeid saata.Aga kuna Mart oli 5 minutit enne seda oma telefoniga ka EMTisse helistanud ja talle juhtus normaalne inimene vastama, temal probleeme ei tekkinud, siis ma ei jatnud jonni ja ytlesin, et loomuölikult on voimalik jargmisest paevast ka ajutiselt sulgeda, et mu mees just tegi seda.Siis see rumal inimene konsulteeris kellegagi ja mone hetke parast ytles, et jah, ok.Ja kujutage ette, ta oli minu telefoninumbri sulgenud ajutiselt yheks kuuks, mitte yheks aastaks nagu ma palusin ja nyyd, kui ma EMTisse meilisin, et ma tahan pikendada seda lepingut, vastati mulle, et kahjuks on juhtunud eksitus ja minu number anti juba eelmise aasta augustis uuele inimesele!!!!!!Saate aru, mis mulle kahjutasuks pakuti, et nemad meeleldi aitavad mind uue ja ilusa numbri valimisel ja voivad mind uuesti EMTi kliendiks votta!!!!!!ma pole niimoodi tykk aega vihastanud.See on nende probleem, kuidas nad selle asja nyyd korraldavad, mitte minu, mina tahan oma numbrit ja mitte mingit ILUSAT numbrit ja kui sa oled olnud 7 aastat klient, siis hoitakse ikka uut klienti, mitte vana.Kui ma olen olnud terve elu klienditeenindaja ja teinud koik endast oleneva, et minu klientidel oleks hea ja just pysiklienti tuleb hoida, mitte kogu aeg uusi otsida, just pysiklient toidab sind, mitte ringijooksik ja nyyd nemad ainult, et sorry...Kirjutasin neile uue meili, aga vastus on ettearvatav, eks ma siis osta Eestis konekaardi.Ytlesin mardile, kellele EMTist vastati, et temal on nyyd jalle aastaks pikendatud seda tema numbrit, loomulikult ei juhtu asjad meestega vaid ikka naistega, sest teenindajad on ju naised,et mul ei olnud ID kaarti, krediitkaarte ega juhilube parast seda vargust siin, nyyd ei ole mul ka telefoninumbrit ja ma ei imestaks, kui keegi ka meie korteri on maha myynud, et me vaatasime, et te nagunii soitsite ara.Kysimus on pohimottes.lolle jatkub ka Eesti riiki, ainult minumeelest on see EMTi sisene probleem, mitte minu, aga tundub, et kannatan ikka mina.Kui Anett oli Tsiilis, peatasin tema numbri aastaks, kui Mark oli Londonis aasta,kogu aeg peatasin ja avasin telefoni ja nyyd siis sattusin idioodile,ma tunnen, et mul on lihtsalt lollide moodupuu tais ja iga jargmise kohtamine viib mind taielikult endast valja.Panen pilte 3. cabinast, mille ylemise korruse ma juba ara varvisin.kirjutan siis, kui viha lahtub.KUI lahtub.

1 comment:

Anonymous said...

Janakene, ära kurvasta. Kui sa suudad kohalike mõtetusi taluda, siis EMT omi ka kindlasti. Ma proovin omaltpoolt sind ka aidata EMT-ga. Nähtavasti sattusid mõne algaja pihta, kes enam nähtavasti seal ei tööta.
Paitused siit vihmasest Eestist.
kallistades
Lembe