Sunday, June 10, 2007

Armastus kolme apelsini vastu!

Tana hommikul viskasin ara pehmeks lainud apelsine ja pidin aarepealt meie neoonrohelise Elmari surnuks viskama, ta kukkus pogenema, siis aga akki jai seisma ja viipas esimese kapaga.Kujutage ette, ma ka ei saanud aru, et kuidas saab iguaan kapaga kutsuda.Laksin lahemale.Meie krundi vasakpoolne naaber ei ole midagi oma maa peale ehitanud, nii, et seal on selline poosasdzungel, koik kasvab risti poiki, mina sinna kyll astuda ei tahtnud, aga Elmar muudkui julgustas,st. viipas, et tule.Jarsku nagin, et seal oli veel 2 sama rohelist iguaani, yks oli paksem ja lyhem,teine oli sama nagu Elmar.Kykitasin maha, iguaanid olid minust mingi poole meetri kaugusel."No mis sa vahid?"kysis Elmar, saa tuttavaks see on mu vanaema, osutas ta priskema peale ja see on mu ema.Ema oli kuidagi habelik, vanaema aga ajas kapad puusadele ja kissitas silmi."Ah, et sina siin loobitki apelsinidega.Yldse ei vaata, kuhu viskad!Kuidas sulle endale meeldiks autokummiga vastu pead saada?"Ma ei suutnud sonakeski oelda, mart ka ei julgenud hyyda, tundus, et akki koik haihtub ja see on unenagu.Vanaema roomas lahemale ja silmitses mind lahemalt."Ei tea, kas peaks kaugemale kolima voi.Aga kus see parem on. vaimees tahtis linnapoole onne minna otsima, mingi rekkajuht soitis surnuks, parast kotkad nokkisid ta ara, nyyd pole isegi kivi kuskile panna.No mina kyll ei tea, kus neid lube neile antakse!"Liigutasin ennast ettevaatlikult, olin kykitanud juba tykk aega ja vahetasin nyyd jalga.".Ja yldse meeldivad meile rohkem putukad, kas sul majas siis prussakaid ei ole?"kysis vanaema nyyd lootusrikkalt."On moni lendav kyll olnud"Ise ka imestasin, et vastatud sain."Siis viska need siia, apelsine me ei soo."Ta keeras end ringi, sain aru, et jutt oli loppenud.Tousin ettevaatlikult pysti ja tulin ara, tagasi ka ei julgenud vaadata, kuidagi piinlik oli.Parast panin terrassi aare peale laiaks litsutud prussaka, paari tunni parast oli see kadunud.

4 comments:

cikumiku said...

nii, nüüd on mul selge, et ostate kohalikelt savu ja muudkui kõssutate seal vaikselt. siiani pidasin teid ontlikeks pereinimesteks, aga nüüd - kohe ei tea, mida mõelda;). teine versioon oleks, et kaasmaalastest pikka aega eemalolek mõjub ikkagi tervisele kehvasti. lubasite ju siiapoole tulla mingi aeg, mul siiani pöidlad pihus - juba higistavad ja valutavad teised;) tegelikult oli see nii armas mõttelend! tee siis illustreerimiseks elmarist pilti ka, veel parem, kogu ta vahmiilist! Igal juhul oli jälle nii armas lugemine. Kommijaid on väheks jäänud, inimesed vist enam ei veeda enamiku päevast arvuti taga. Mul hakkab puhkus alles poolest juulis, seega mul hea kuu aega veel. Kirjuta ikka Jana veel, kuigi komme on vähe, on ju lugejaid palju! See teeb nii palju rõõmu! Mardile siis ka üks väike laks!;) olge mõnusad;) musiii:) c.

aiki said...

Tervitus,

kas see on sinu uue romaani algus - väga õnnestunud igastahes. See on tõesti liigutav, et iguaan Elmar sind usaldama on hakanud. Väga armas, tubli.
Mul on üks vana sõber, kes plaanib triloogiat kirjutada, kunagi tulevikus. Esimese lause pani ta kirja juba kümneid aastaid tagasi,ja see on "Söödi vaikides". Ja tahaks kohe kangesti teada, mis edasi sai...
Tõsi ta on, et läheb vaikselt suvitamiseks, ja internetti saab harvem ja pisteliselt, aga siis vaatan ka alati tähtsamad asjad üle, nagu sinu blogi ja veel paar asja.
ja seda ka veel, et see roheline näeb tõesti jube kena välja, jälle ju selline värvus, millega tavaliselt ikka mööda pannakse. Kuidas sa seda oskad küll? kadestamisväärt!

Ja muidu ka kõike head ja meil ka ilus suvi ja panime Allikleppa ka suure indiaanitelgi üles ja keskele lõkke kohale suure malmpaja rippuma ja kutsusime ka juba ühelkorral palju külalisi ja tegime imehead lambahautist seal pajas. Telgi jätsime üles, nüüd on sel suvel koht, mida vahel üle vaatamas saame käia. Enne oli ainult kemps. Nii et ühesõnaga SUVI!!! Kas mäletate?
Kalli-kalli

cikumiku said...

Jana!!!!! Ära nüüd piina!!!! kirjuta ometi midagi või pane vähemalt pilte!!! Nii nõme on hommikut ilma alustada!!!!! Te juba ilmselt teate, et Leenu ja Tõnu siis abielluvad. Meie kahjuks samal päeval, mis Grete ja Erko. Pulmi isegi korraldatakse tänäpäeval nii harva, nüüd need kaks ühel ja samal päeval - täielik ebaõnn. Ma väga loodan ka teid siinmail näha!;) Aastake saab teil kohe täis või sai? ma nüüd enam ei mäelta, kas te läksite ära mingi 16 v 17!? Igal juhul, oleks, mida tähistada!!! Jana palun kirjuta!!! Mart, ära lase Janal nii palju tööd teha, et ta enam ei kirjuta!!! musutan ikka! c.

Hernes said...

Ääretult lõbus postitus:)