Tuesday, March 06, 2007

Kas ma olen halvaks muutunud?(ei pea vastama nii, et mulle meeldiks)

Ma olen mitmeid kordi kirjutanud oma suhtlkemisraskustest inimestega, mis teid koiki yllatanud on.Viimasel ajal on mind poes myyjad segama hakanud.2 naidet.nagu varem mitmeid kordi kirjeldatud, naeb poodiminek siin valja nii, et myyjad seisavad ukse peal nagu hagijad kaed vaheliti rinnal voi puusal ja kui sa sisened, siis keegi neist valib su valja ja siis sa oled tema oma.Tahad voi mitte.Eelmisel nadalal siis San Joses laksime kangapoodi, mul oli vaja kardinate jaoks kangast ja siis veel diivanipatjade jaoks.Selles kangapoes olen juba 2 korda ostmas kainud, seal on yks pisike myyja, kes mind enda omaks peab ja temaga me saame kuidagi pidi labi.Kui ma poodi sisenesin, mootis tema kuskil kellelgi kangast ja mulle haakis ennast sappa yks teine myyja, kes mulle esimesest pilgust ei meeldinud.Mitte tema valimus, mis oli ka kohutav, aga koik kokku tema olek ja see, kuidas ta minu territooriumile tungis.koigepealt siis jargnes ta mulle sonadega, kuidas ma saan teid teenida voi aidata voi umbes nii.Ma ytlesin, et ma ainult vaatan ringi, mille peale paremates poodides myyja ytleb, et vaga tore, kui kysida tahate, poorduge minu poole, aga neid poode on vahe.ja see naine ei jaanud minust sammugi maha, ytles, et see on vaga tore ja pysis endist viisi minust 2 sammu taga.ma laksin esimese hooga poe loppu, kus on seda kardinakangast, mida ma ennegi ostnud olen, seda on kahte laiust ja ma jain vaatama, kas laiemat ka on.See myyja seletas midagi ja ytles, et ta naitab mulle yhte palju ilusamat kangast, keerasin vaatama, meie maitsed ei yhtinud.Tanasin ja hakkasin nyyd vaatama, mis mulle diivanipatjadeks sobib.Aga nagu ma kuskil peatusin, oli ta kohe minu ja kanga vahel ja pyydis yht ja teist kangarulli valja tirida voi niisama oli jalus.Siis ma ytlesin talle, et ma eelistaksin yksi valida, ma tulen ja kysin, kui midagi vaja.Ta vastas jalle, et okey, okey, aga sammugi maha ei jaanud.Kondisin taiesti endast valjas poes sihitult, sest ma ei saanud yldse moelda ega syveneda, nii nagu seisatasin, oli ta mu korval ja kondides kogu aeg mu selja taga.Teised myyjad seisid ikka uksel ja tema traavis minu jargi.ma laksin taiesti endast valja.kui mul poleks seda kangast nii vaga vaja lainud, ma oleksin ammu poest valja lainud.mingi 5. tiiru peal ma keerasin jarsult ringi, nii, et ta nyyd mul otseees oli ja hakkasin katega vehkima ja ytlesin kova haalega, kuidas sa aru ei saa, ma tahan yksi kondida, mul on vaja moelda,.Ara jargne mulle!Koik myyjad vaatasid nyyd meid ja see nn.minu tadi, kellelt ma tavaliselt ostan, ytles sellele tyytusele, et kuidas sa siis aru ei saa?!!Ja see tyytus kysis :Millest?nad lihtsalt ei saagi aru voi ei kuula sind voi ma ei tea, mis.Siis ma sain lopuks rahu, valisin kangad valja ja see minu vana myyja mootis need valja.mart vaatas kogu situatsiooni naeru tagasi hoides pealt.Muidugi ma kaitusin halvasti, aga ma tundsin end nagu nurkaaetud hiir, kui ma ennast ei kehtesta, siis ma ei saagi seda kangast osta, sest ma ei saa keskenduda, kui keegi mind segab.
Teine juhus oli reedel San Jose Zaras.See pood on rikaste mallis ja seal myyjad sind ei jalita,koik on samamoodi nagu Eestis voi Soomes, ainult proovikabiinis tekkis probleem.Mart tahtis proovida pykse ja ma haarasin 3 paari sinna kaasa ja jain kabiini ukse taha ootama, et kui jalas, vaatan ka.Meil see koostoo lihtsalt sujub nii.Esiteks peavad koik pyksid kohe tema mootu olema, kui juba teine paar on vale suurus, siis Mart kaotab proovimise vastu huvi, ja ma yldiselt votan silma jargi oige suuruse, teiseks ta on seal kabiinis vaga enesekriitiline ja vahel ka segaduses.kui ma seal ootasin, teisi proovijaid ma ei nainud ei sisse minemas ega sealt tulemas, tuli meesmyyja ja ytles, et mina ei tohi siin seista, sest see on meeste pool.ma ei saa kyll aru, kabiinides sees ju proovitakse riideid, mitte valjapool.Ytlesin, et olge nyyd monusad, ma ei sega kedagi ja me oleme igal pool saanud nii riided ostetud.Ei, mina pean minema saali ja siis Mart tuleb sealt kabiinist iga kord valja saali, mulle neid riideid demonstreerima!!!!!!Ma kysisin, et kas te nalja teete, ta on nii habelik, ta ei tuleks iialgi.Siis tulöi mingi teine meesmyyja ka, et jah, teil seal Euroopas voib igate moodi olla, aga meil naised ei tohi siinpool olla.Ime, et meesteosakonnas ringi voib kondida.Ma ytlesin, et kui te myya tahate, siis oleks teile parem, kui ma siin viibiks, sest muidu ei osta me nagu nii midagi.See neid ei morjestanud.Selle aja sees kaisin ma mardile uut paari toomas, sest yhed olid natuke suured, ytlesin, et me laheme kohe ara, arge muretseme, proovime ainult selle paari veel ja laheme kohe minema(kujutage ette, pead poes vabandama)Enam nad midagi ei oelnud ja mina minema ka ei lainud, leidisme sobiva paari lyhikesi pykse, maksime ara ja vaga riidu ka ei lainud ju.Mul on Londonis ka mingis poes olnud selle meestepoole proovikabiiniga mingi jama, siis me muidugi lihtsalt lahkusime sealt poest.Soomes jalle ma tean, et ykskord ma ostsin mardile nii pyksid, et teda ennast ei olnud kaasaski, laksin meeste poolele meeste pyksid kaenla alla, proovisin jalga, ma teadsin, et kui pyksid on mulle lyhikesed ja vajuvad puusadelt alla, siis on mardile parajad.Soomes sellest ei tulnud mingit probleemi.
need on lihtsalt minu viimase aja konfliktid(need on mul kindlad haigused...."mehed ei nuta"), Panamas on sama jama, ma kohe ei julgegi enam poodi minna.Andke nou ja Anett, diplomaat, mis sina teeksid???

6 comments:

Anonymous said...

Häbi kohe kirjutada üle nõnda pika aja. Nimelt südametunnistus hakkas piinama ja ilmutas end une. Nägin unes, sattusin endalegi ootamatult Teie juurde. Meid olevat eelnevalt enne lennureisi uinutatud, seega siis põhjuseks, miks ma nagu lennureisist miskit ei mäletanud. Meie all pean silmas, et CR's olin kohal koos oma isa!!!, Teve, oma venna ja oma kahe lapsega. Jabur kooslus, aga kokkuvõte oli see, et olime kõik hullumeelselt õnnelikud, et selline uskumatu lugu meiega juhtus. Imelik oli ka veel see, et ärkasin korduvalt, kuid unenägu jätkus, mis on minu puhul erakordne! Lõppu kahjuks ei mäleta. Aga selge on ka see, et unenägu oli kindel märk millestki....veel ei tea.....aga parem peopesa sügeleb hullult. Kaks varianti siis, et kas kulutan hullult raha (parem peopesa ju sügeleb) või on närvid lõplikult läbi:). Muidu on tore ja hea siin Eestimaal. Ilma nagu polekski. Lihtsalt ropp! Õnne teile päikesemaa lastele. Marek

Anonymous said...

Terekest siis kah Montenegrost! Loodan, et maletad oma uusi sugulasi - Ly ja Raigo nimelt. Oleme sinu blogi andunud lugejad ysna algusest saadik. Tyytasime Sveni oma kysimistega kuidas teil laheb nii ara, et anti meile sinu blogi aadress, aga polnud siiani kommimisega bveel hakkama saanud. Vahel tuleb ikka vaga tuttav tunne peale kui kurdad oma muresid, mul oli samamoodi pin kalkulaatoriga mission impossible ja kohe nii et soitsin eesti jargi ja ka siin jalitavad sind myyjad ja lubadustest ei peeta kinni, aga teil ikka elu veel rohkem syrr kui siin. Me ikka kurvastaks vaga kui sa oma jutustamise katki jataksid nagu sa ikka mitmeid kordi ahvardanud oled, niiet katsu ikka edasi kribida. Igatahes olete vaga tublid ja vahva on kaasa elada teie onnestumisele ja olge ikka tublid edasi. Loodan, et onnestub teile ikka kylla ka tulla kunagi.
Soojad tervitused siis siitkandist. Ly ja Raigo.

anett said...

kallis musike,
ma arvan,et pean sind kurvastama,aga nagu sa tead, sealsed inimesed ja müüjad lihtsalt on sellised ning neid muuta pole lihtsalt võimalik.
sina ja teised eurooplased võivad ju arvata, et nad on napakad jälitajad, aga nemad on ju enamuses :P
Ma tean kui tüütu selline käitumine on,eestis saab lihtsalt poest välja jalutada,kah asi. Aga nagu ma aru saan,seal see poodide valik vist pole kiita,et pead ikka vabandama ette-taha ja sealt ostma. uskumatu,nad on muutnud sinu lemmiktegevuse SHOPPAMISE ebameeldivaks!
Luban,et kui ma see aasta kylla tulen(!!!!!ma loodan!!), siis aitan sul nende müüjatega hakkama saada,ma võin yhe tähelepanu püüda kui sa meestekabiini hiilid ja isale pükse aitad valida;)))

saate ju hakkama,muidugi saate! ;) Ära süvene nende ticode kiiksudesse,teie olete ikkagi eestlased ja keegi ei ootagi teilt,et te nyyd täiesti ticostuksite ning nende käitumismalle 100% mõistaksite või heaks kiidaksite,maalla maan tavalla kyll,aga ainult mõistlikkuse piirides;)

olge tugevad!! Soojad kallistused ja musid teile1 ;)

Anett

Anonymous said...

Vaevalt sellise elu juures inimene saab halvemaks muutuda - kindlasti ainult paremaks!Ma soovitaks küll Sul neid situatsiooni arenguid ette näha (oled ju selle eluga juba üsna tuttav) ja püüda ennetada enese ülesärritumist - müüja tuleks paika panna koheselt ja talle arusaadavalt...Küllap olete omastkohast ka misjonärid!
Üks kõrvaline blogilugeja

Unknown said...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

Attention !!!

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

Elena said...

Tere, kõik olen Hele, Eestist Narvast ja tahan öelda lihtsalt sügavat tänu Anna Laenufinantsele siiruse, avatuse, läbipaistvuse, tõepärasuse, armastuse ja toetuse eest neilt laenuraha saamise ajal ja pärast seda. Olen nende petturite käes palju läbi elanud ja aeg ei luba mul öelda, et käisin viimastel kuudel külalise veebis läbi või sain laenuraha, et saada siin Ungaris kodu, kuid Jumal vastas mu palved läbi toetuse ja armastuse proua Anna Figolt, kes võttis mind omaks ja mõistis minust hoolimata oma esialgsest kahtlusest ja püsimatusest ning oma hea südame ja armastusega olen nüüd tema 2% intressimääraga laenufondide kaudu koduomanik ja ma luban levitage seda uudist ja öelge ka maailmale, et endiselt on ehtsaid ja vähe häid veebilaenufirmasid, kes saavad aidata ja elustada ka kuiva luu nagu ma enne olin. Ärge jätke seda tunnistust kuulamata ja lugemata, sest see on tõeline elumuutev kogemus ja igaüks, kes sedalaadi ümberpööramist vajab, ei tohiks selles kõhelda ega kahelda, sest ma olen tõestanud ja vannun Taeva Jumalale, et see lugu on tõeline ja ka lugu minu kogemusest nendega. Vaadake neid nende e-posti aadressilt, kui vajate rahandust! e-post: annaloanfinance@gmail.com või võite temaga ühendust võtta e-posti aadressil: annaloanfinance@gmail.com kiire vestluskõne või whatsapp / +35677926593

Aitäh
Hele