Saturday, March 10, 2007

Teisel kohal on kastmine, esimese jatan veel lahtiseks, igaks juhuks









laupaev.Ma tana kohe koristasin natuke, ega ma palju ka ei jaksanud.Viimastel paevadel olen ohtuks ikka nii ara vasinud, Mart jaksab rohkem.Selle suure poolfabrikaatmaja, kus me praegu elame, selle molemad pikad kyljed on nyyd ilusaks valgeks varvitud, mina tegin ja viimast loppu tehes motlesin, et issand, kui pikk see sein veel on.Kuigi me San Joses kysisime, et votame 100 ruudu jaoks ja kas ikka kindlasti jatkub ja vett vois sisse ka natuke panna, loomulikult ei jatkunud, molemad otsaseinad on varvimata.Pealegi tuleb veel see ylemine vineeriosa ka ara varvida, selle jaoks on yhte tarretist vaja, mida siis lahustiga suvaliselt lahustada.Kui ma olin seda 3 paeva teinud, siis tundus mulle, et olen juba nagu rohkem nuusutaja, valge lateksiga oli peale seda lausa lust varvida.Seda ylemist tarretiseosa peab Mart varvima, sest see on nii korgel, mina ju kardan korgust.Kuna see valge varv oli San Joses soodusmyygis, siis ostame teisipaeval juurde, kui muidugi on.Teisipaeval laheme ja ajame mu passiasjad korda, kui jouan, siis lahen ka Ameerika konsulaati, et oma 10 aastast viisat uuesti passi saada ja siis muidugi on meil sealt ehitusmaterjalipoest vaja sadat asja.Uuele majale 2 ust, neid ymmargusi kraanikausse enam viimased 2 korda ei ole myydud, nipet napet.
Eile motlesime, et laheme vaatame , mis Ulli teeb, see sakslane, kellel on naine tica ja imearmas laps Zoja,Ulli ytles, et nad on kella 5. kuskil rannas, mingit synnipaeva peetakse, kellegi sakslase oma.Kuigi me seda sakslast ei tundnud, siin pole see probleem, votad mingi 6 olut kaasa ja oledki kutsutud.Kuna me kaisime veel ennem soomas ja venisime niisama, joudsime randa mingi peale 7, oli kottpime ja mingi pisikese lokke ymber istus 6 inimest, oligi oige koht.Parast laksime Ulli juurde edasi.Ulli soitis tsikliga ees, ladus oma naise lapse ja kiivrid ja muud asjad meie autosse ja parast unustaski sinna, naine ja laps kyll tulid maha.Kui Ulli juures kaia, siis saab kohe koik kylauudised teada,tema naine, see kes umbes 30 kilo kaalub, on oudne jalgpalli fan, ma ei saa kyll aru, kuidas on voimalik paikese kaes, kus on mingi 40-50 kraadi sooja, seda palli taga ajada.Tema tuli mingid vihikulehest valja lopigatud templiga lipikud kaes ja ytles, et need on loteriipiletid ja jalgpalli oma ja et loosimine on siis ja voita voib nii ja nii palju.Ma pidin teda kyll kurvastama, sest esiteks ma ei osta kunagi loteriipileteid siin, mul on tunne, et need koik on polveotsas tehtud ja teiseks kogu spordiga yldse on mul kehv suhe.Siis laks jutt asjade peale, ma olen kirjutanud, et katjale m,eeldivad asjad.Nii ta vottiski ykshaaval ette minu riided, siis meie uue punase auto ja kui ta lohnani joudis, ytles Ulli mulle, et ara talle hinda ytle, tema naisele siis.Katja kysis, kas siit ostetud, ma vastasin, et Escazust, mille peale Ulli korvad katega kattis ja hirmunult karjatas, sest koik mis Escazuga on seotud, on kallis.Nii me siis seal lobisesime.Nende imearmas laps kais 7 korda meile head ood musisid andmas.Juba paeval oli Mart plaani pidanud, et ta synnipaev varsti tulemas, ta kutsub kylalised ka(kujutage ette)Ma juba kardan ette, nii voib veel moni kysima hakata, millal minu synnipaev on ja siis ma peaksin ka inimesi kutsuma!!!Arutasime siis , et keda kutsuda ja keda me yldse tunneme, parast seda ohtut, aga minul hakkas syda valutama, sest Ulli raakis yhte ja teist ja kui ma tana hommikul silmad lahti tegin, siis ytlesin mardile, et mina ikka ei taha selliseid inimesi siia kutsuda, kellest ma tean, et nad kokaiini ninna tirivad ja moni midagi veel hullemat.Mart pakkus, et paneme ukse peale metalliotsija ja narkokoera.Aga mina olen selline ettevaatlik.See lollakas lendur, kellega me praegu naeratame ja kallistame ja juttu raagime, a la , kuidas laheb, mul ka hasti, see on yks igavene 3 naoga mees ja ta on tapselt nii kaval, et kui meie naiteks pidu peaks ja moni meie kylaline siia taskud punnis tulöeb, kui politsei peaks tulema, siis eks nad sokuta ju selle meie majja.ma ei tea, kas ma olen palju raamatuid lugenud voi filme vaadanud(seda viimast kyll mitte), aga siis Mart ka ytles, et hea kyll, ega me ju ei pea neid inimesi kutsuma.Ja Ulli ei ole mitte ainuke olnud, kellelt sellist infot on pudenenud.Seesama lendurGeorg, ta tuli ykspaev siia meie juurde koos Samueliga, kellel on see ekskavaatorite ja muude suurte masinate firma, Samuel on jumalast ok tyyp ja eks Georg oli kaval ja ytles, et lahme koos.Yhel paeval, kui me teda nyyd naeme, kysime jargi, kelle idee see oli, et meile paeval kylla soita ja lennukit naha tahta.Vot seesama Georg on esimene, kes kuskile teatama tottab.mul ykspuha, mida inimesed oma eludega teevad, aga oma koju ma ei kipu koiki kutsuma.Ega meil vaga palju neid inimesi pole, keda kutsuda, aga moned siiski.Moisese oma naisega, Ulli koos naisega, Any ja Jenniferi, sigarimyyja Gregory ja vana tuumainseneri Jimi, homo Marceli koos oma boyfrendist sobra Robertiga(tema kipub vahel noaga torkima), juudi(tema on alati relvastatud)ja kui meie ylevalt naabrid hollandlased siis veel siin on, siis nemad ka.Noa ja ilus poiss Bernhard jaid seega nimekirjast valja...Loodame , et KAPO seda blogi ei loe ja neid homme ei arreteerita.
Toomehed tootavad usinalt, siiani ei ole veel midagi neile ette heita.See eelmine brigadir oli lisaks meie presendile ka yhe telgi ara varastanud, oli Luisi ahvardanud ka veel tookaitsega ja nyyd pidi siin kuskil magedes elama, kust tema naine parit on, kes on puhas indiaanlane.Elavad siis kuskil siin meie pea kohal.Luis kaiski reede hommikul siin, pidasime vaikest koosolekut, jargmised 2 cabinat lubas meile 45 paevaga valmis ehitada, no elame naeme.See ylemine maja on praegu nende poolt nyyd valmis, s.t. nemad enam seal midagi ei tee, nyyd peame meie sinna suunduma, aga meil on siin vell nipet napet teha, enne jargmise nadala loppu me yles ei joua.Luis toi meile teervisekaitse templitega plaanid, ennem oli meil seal oma jope, kes 50 taala eest plaanid koik yle tembeldas, viimane kord, aga kui helistasime, siis ta telefon ei vastanud ja parast selgus, et ta oli toolt altkaemaksu parast lahti lastud.Nyyd oli vaike probleeem nagu alati, kui sul sopra ees ei ole.Aga asi lahenes, Luisil oli mingi tuttav venelane selle koha peal San Isidros, lopuks joudsime ikka sinnamaani valja, et ta kysis, kas me kodus raakisime vene keelt....Ma enam lihtsalt ei joua - ei lati keelt!
Parast koristamist hakkasin oma aeda kastma.Teiseks koige rohkem ma vihkan sellist kastmist, kus see voolikurull on keerdus ja solmes ja aru ei saa, kuidas ta ei hargne ja sul on vaja nii kaugeid ja erinevaid kohti kasta ja need platud, need muidugi laksid marjaks ja siis need hakkavad niimoodi libisema, et yldse enam jalas ei seisa, jalg vaandub paremalt vastu maad ja platu on kylili su jala kyljes ja hoiad kramplikult seda varvaste vahel kinni ja yhtlasi su jalg on selle punase mullaga koos, mis on nagu savi ja kui marjaks saab, mida ta ju kastes saab, siis savi ju on libe ja katsu siis sinna makke ronida pystloodid need oudsad platud jalgade alt ara libisenud tirides seda jubedat voolikut ka veel enda jarel.Ja siis, kui yles jouad, siis kastmisega on ka nii, et kuna koppa pole veel lahipaevil oodata, see peab kive yles tooma, siis on moned mu taimed niimoodi maepeal vildakil ja kindlustamata ja nii, kui ma kastan, voolab see pinnas koik minemaJa siis kokkuvottes teeb oudsalt viha, et selline vaike asi nagu kastmine ja nii palju jama, higi jookseb, koik riided on maaritud ja tulemus on kah veel kysitav.Allatulek on samaraske, sest siis void libastuda ja pikali ka kaia, kui ma teisele poole oma voolikut venitades laksin, siis seal kuivab mul pesu, voolikus on aga yks auk, kust reipalt pritsib.ja loomulikult, kui sa oled vooliku otsaga juba vaga kaugele joudnud jaab ta mingi juurika taha kinni ja vett ei tule, siis ma tirisin paar korda ja karjusin omaette, et ei ole voimalik ja kui ma tagasi laksin, et mingipuujuure tagant see voolik lahti paasta, siis pritsis augukohast minu kuivadele pesudele.Koik see meenutas mulle Endel Parna "Mehed ei nuta", kus ta maas istus ja yleni telginooridesse oli mahkunud ja sakutas siit ja sealt.me just ykspaev vaatasime jalle seda filmi.koige selle peale tuli mart ja kysis, kas ta saaks minu heaks midagi ara teha.No mida sa ytled selle peale?Tema tegi rahulikult palju tood tana, sellist nikerdamise tood, pani liiste ja teise vannitoa ukse ette.Kui ta ukseja lengidega ouest sisse suundus, pakkusin, et aitan teda, aga uks paistis nii raske ja ta tuli nii ruttu, et ma ei tea, ma ei joudnudki.Siis mul oli kuidagi piinlik, et ma nagu pakkusin abi, aga tegelikult polnud must mingit abi ja siis ta ytles, et sellest on kyllalt, kui ma olen lihtsalt ilus.Ma siis olen:-)

4 comments:

anett said...

oh teid kullakesi, teil on ikka hoopis teistsugused probleemid :))

mul on hea meel,et need uued töölised nii usinalt töötavad,loodetavasti jätkavad samas vaimus!

Iga pildi peal on isa kuskil kükakil või kuskil kõrgel ja putitab või ehitab või nikerdab midagi kuskil, nii tubli ja asjalik :)
ja ema, kui ilusad lilled/taimed ja puud igalpool õitsevad...te olete tõelise pesa sellest juba teinud.
Tõesti nohh,ma juba ei jaksa ära oodata ka mitte,millal ma saaks lennuki peale istuda ja teie poole põrutada!!!
Äkki teie siis ka stiilselt hilinete lennujaama nagu mina tšiilis..."jäime naabriga lobisema" ;))

Vaevalt,et teid huvitab,aga kristiina šmigun võitis mingi suusavõistluse täna :P

ega rohkem uudiseid pole,mõnus päikseline kevadilm oli ka täna :)

Palju kallistusi...ja oodake,miks te seda ilusat poissi Bernhardit ei kutsu? see oli see,kes seal jõululaevasõidul mingist pudelist midagi jõi eks?? ja oli oma girlfriendist lahku läinud?

ilus poiss oli kyll :D

musimusimusi :)
armastusega,
tütar

Anonymous said...

Tere sõbrad!

Siiras heameel selle üle, et uued ehitajad on töökamad ja pole teile veel probleeme tekitanud. Äkki veavad asja lõpuni ja suudavad tõestada, et seal kõik pole nii laisad, lollid ja lohakad. Aga igaksjuhuks ei tohi asja ärasõnada ja neid palju kiita. Kuna eelmine nädal oli nii tihe ja kiire olnud, siis mul oli täna kohe mitu lugu korraga lugeda ja see oli lust ja peletas veidikene eemale seda pühapäevaõhtu stressi.(Jana,mäletad seda veel?)Selle üle ma küll naersin südamest, kus sa kirjeldad oma taimede pakkimist ja kohale toomist. Kujutasin elavalt ette, kuidas Mart mässas nendega ja kuidas ta siis ennast väljendas. See tundus nii naljakas, et ei saanud kuidagi naeru tagasi hoida.
Aga see mässamine on edukas, kõik taimed on nii kenad ja lopsakad ja pesapaik aina kujuneb ja kujuneb. Stiilselt. Aga sulle jõudu ja edu dokumentide kättesaamisel. Et nüüd enam napakaid tõrkeid ei tuleks. Kaotamisevalu niigi suur olnud. Olge vahvad ja nautige oma 30 kraadi. Ega pole paha öelda, ka meie päike siin pingutab mõnel päeval,kuid soojuseks ei saa seda veel nimetada.
Tsauki- jälle lugemiseni
Urve

Anonymous said...

Tervitused üle pika aja!

Olen siin juba mitu nädalat hoogu võtnud, et kirjutan teile aga kuidagi ei ole see ühel või teisel põhjusel siiani teoks saanud, kuigi jah, teie blogi olen käinud vaikides suht tihti piilumas... Tänaseks on meie Costa Rica päevitus ammu maha kulunud ja kuidagi hea on lugeda teie elamusi, tegemisi ja toimetusi - kohe meenub sealne mõnus soojus ja päike ja need teistsugused lõhnad ja hääled - ikka rohkem see positiivne pool, mis kindlasti kaalub üles soovidajätmised sealse teeninduskultuuri ja tööeetika vallas. Igatahes otsustasime, et tuleme kindlasti sinna teie juurde tagasi. Praegu mingit kindlat daatumit ei julge veel kõva häälega välja öelda aga me tuleme! Kirjutan Sulle, Jana, millalgi ka meili. Seniks aga soovime teile mõlemale jõudu, jaksu,vastupidavust ja et teil ikka värskeid ideid jaguks!!!!!!!!

Unknown said...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

Attention !!!

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.