Thursday, March 08, 2007

teil on kyll 10 kraadi sooja, aga oma 30 vastu ma ei vahetaks, andestust




Ma isegi ei tea, mis paev on.Meili jargi, mis mu vend saatis, on naistepaev.mei on uus brigaad mehi peal ja ma ei julge ara sonada, aga tundub, et on paremad kui koik eelmised.Soomaskaimisi me naeme harva , raagivad ka vahe ja ainult tootavad.Uskumatu.Muidugi on alles esimene paev ka.Eile, kui nad saabusid, ehitasid oma telklinnaku, nemad tegid narityypi elamise, me oleme nyyd juba igasuguseid nainud.Ja siis, kui olid poole paevaga selle yles ehitanud, hakkasid isegi toole.Eelmine brigaad ehitas 2 paeva oma elamist, need on toesti kiired poisid.Koigepealt oli Carlos, kes on siis see brigadir, siis oli yks varvitud juustega sell, selliseid naeb siin harva, aga ta kannab oma oranzikaspruunuks varvitud juuksed valja, kuigi juuksur on olnud kehvapoolne, hall on koik katmata.))), tema nimi on Gerardo, siis on Feliks, tema on selline pisike ja jassakas, meenutab mulle nugist voi mingit sellist makra hambapastareklaamist ja siis on veel yks peon ehk labidamees, kes asju tostab ja ulatab ja raskeid asju kannab, tema oli vist Jeekim voi Josefine, ma ei maleta, midagi sellist.Katus saab tanase paevaga peale , seekord on kivid kinnitatud, uus cabina kerkib ka, mina varvisin tagumise poole majast ara, taitsa vasinud.Mart massas terve paeva ylemise maja torustiku kallal, et vesi ja kanalisatrioon ja see caja de registrro, see on vist eesti keeles mingi harukast, kuhu torud suubuvad, ma ei tea.Viivi helistas ykspaev, naeris, kuidas ma talle seletasin, varvisin sielo rasot, et see on see koht, kui sa seisad oues ja vaatad katuse poole, siis naed seda altpoolt.Ma ju ei puutunud Eestis ehitusega kokku, selleparast ma ei teagi, mis vasted neile eesti keeles on.Meie Joksin, paikesekiir, tema kaest ma eile kysisin, kas sul matseete on, igal mehel on siin vahemalt matseete, kui tal ka midagi muud ei ole, ta vastas , et on kyll.Mina siis ytlesin, et mingil paeval voiksid kaasa votta, et meil oleks niita vaja.Ohtul ytlsin Mardile, mida ma Joksiniga raakisin, Mart, et vaga tore, votagi homme see matseete kaasa.Joksin, et homme ta ei saa votta.mis paeval sa siis saad votta?Mul ei olegi matseetet, ei saagi votta.Pyha jumal.2 tundi tagasi ytles, et on, igal juhul kysisin, kas sa matseetega rohtu niita oskad, mille peale ta vastas jaatavalt, tana andsime talle matseete katte, ei kysinud enam igaks juhuks, kas oskab ja maha ta niitis koik.Eile ta ajasm mind yldse vihale.Tavaliselt ta tuleb kell 7, aga eile tuli 8, mis seal ikka.Aga louna ajal vottis ta ratta ja hakkas kuskile minema, mulle midagi ei oelnud.Ma kysid, et kuhu nyyd, tema, et pulperiasse.Ma ei hakanud kysima, kas tagasi ka tuleb, aga tuli, seda ma nagin ratast, aga teda ennast ei onnestunud kuskil leida.Lopuks vaatan, magab heina sees(tana lasin selle heina maha niita, mis ta varjab ennast seal), moodas tund, poolteist, ikka magab.Mul oli vaja paar auku kaevata, et ingvere istutada, vaatan sada korda, ikka yles ei touse, korra isegi oli istukil, aga heitis tagasi.ma hakkasin siis ise kaevama, siin on see muld ikka selline, et nagu toksiks kivi sisse auku, koigepealt pead kirkaga lahti raiuma.Ma nyyd vahepeal kaisin ara, Mark helistas ja soovis head naistepaeva, nii armas pojakene!!! Ma muidugi riidlesin, et miks ei maga, neil Eestis ju kell 2, ise veel haige ka.Hommikul helistas Anett, ohtul Mark, viimastel paevadel olen vaikese pisara lasknud, tahaks nii vaga lapsi naha.Lapsed on nii armsad, lohutavad meid, et kyll me varsti naeme.kui teaks, millal, oleks lihtsalt kergem taluda.Aga lapsed on elu oied nii, et pole midagi, hea, et oitsemine on alles ees.
Siis , kui see Joksin kunagi arkas, ja kypsis kaes unesegase naoga minu poole tuli, ulatasin talle labida, et nii see asi nyyd kyll ei lahe, et sa siin magamas kaid.Tana ta ei maganud, lasi lihtsalt 3. varvast, et ta oan nii vasinud.Nagu hullud eestlased ise tootavad, peavad ka nende toolised.Ega me siia pikutama ei tulnud.
Kell on 5.30 ja too ikka kaib, sellist asja pole meie silmad enne nainud.nyyd kas tahetakse meil muljet avaldada voi on tosésti meil brigaadiga vedanud???ma nii loodav seda viimast.
Meie uued naabrid hollandlased kaisid hommikul siin, et meid pyhapaeval ohtusoogile paluda, naine ise on kokk seekord ja teiseks, et Mart nendega homme Cortesi kaasa laheks, nad tahavad pangaarvet avada ja seal peab keegi hea!!!!soovitaja olema, nii et naete, mis!!!!
Ma seekord rohkem ei kirjuta, sest meil ei juhtu toesti midagi.......
Lihtsalt laheb meil siin iga paevaga ilusamaks ja meie ise ka, haha

5 comments:

Anonymous said...

Tere Jana :)
Ära palun oma blogi küll lõpeta, kui see vahepeal ei töödanud-oli väga ebamugav olla. Su tütar on tõesti väga armas ja pai, et meie kõigi eest vabandas. Mina kodus eriti arvuti ette ei saa, kui ma just jalaga vastu maad ei põruta (mida ma olen tõsi, vahel küll teinud) sest lihtsalt nii Mark kui Erik on selle täiesti hõivanud.
Ma tunnen sulle südamest kaasa shoppamise koha pealt, aga olen kindel et küll sa varsti mõne hea nipi välja mõtled "jälitamise" kohta ning kui te käite seal poes tihti ja müüjad ei vahetu-küll nad lõpuks aru saavad/harjuvad. Mina sinu asemel poleks suutnud küll seal poes tegutseda ja väga tubli et ennast kehtetasid.
Mul tuli selline mõte, et kui Mardiga meeste poodi lähete riiete jahile - maskeeri ennast meheks :)))))) ja probleeme pole. (Mart muuseas meenutab mulle üha enam Viplalat-ma ei tea miks, võib-olla oma turris ja vahvalt sassis juuste pärast ja et ta pea igal igal pildil toimetab midagi).
Jälle pean kiitma sinu või teie talenti sisekujunduse alal. Super lahedad kraanikausid.
Ja maja ümbrus läheb ka ainult kaunimaks ja mitmekesisemaks oma taimede poolest. Kiidan-kiidan-kiidan.
Et ideede vool ei katkeks!
kõike kaunist,
kallistades Lembe

Anonymous said...

Tervitus!
Meil ka ilus päike paistab, ja on väga kevadine. St. kui üles taevasse vaadata, kui maha vaatad on muidugi pori ja laga ja koerajunnid. Aga ikkagi. Mäletan kui troopikas mõtlesime, et sellist päris meiemoodi kevade tunnet ja lõhna ja ootust seal ei olnud... Aga teil seal on selle eest kõik muu ilus ju, loodus ja teie uus kodu ja teie ise.
Ja muideks, ma arvan, et ega te ei peagi niiväga oma ehitajate üle põdema, sest see, mis praegu siin Eestis toimub (ehitamise koha pealt, ma mõtlen) on kindlasti sama hull kui mitte veel hullem. Meil tehti ka majas ehitustöid -uus katus ja fassaad jne. - ja asi lõppes nagu ikka siin viimasel ajal kohtukeissiga. Kui vundamendisoojustust pandi, vaidlesid need poisid siin (nö. ehitajad) ümber maja, et mispidi seda pruuni mummulist kummist asjandust ikka pannakse ja üks ütles, et oli mingist ajakirjast lugenud, et mummud sisse ja teine, et ei, väljapoole ja lõpuks panid ikka valepidi ja siis tulid mingid teised kaks svipsis töömeest ja kaevasid uuesti lahti ja panid teistpidi ja esimesed olid solvunud jne pidevalt selles stiilis... Lõpuks saadi poola ehitajad ja need olid esimesed, kes oma tööd ka oskasid. Ja kui sina kirjutad, et töömehed on koguaeg naerunägudega ja laulavad, siis püüa ette kujutada, et need eesti poisid on täpselt vastupidi. Nii et pole hullu, vähemalt saate ise koguaeg neil silma peal hoida, ja minumeelest arenevad teil asjad küll kiiremini kui see praegu siin Eestis üldse võimalik oleks!!!
Jõudu ja jaksu ja kevadetunnet südamesse!
Aiki

Anonymous said...

Külmal maal hea lugeda soojamaa tegutsemistest. Meil tulevad plusskraadid, lumi sulab ja tuleb tavaline külm kevad. Huvitav on jälgida ehituse edenemist. Loodan et majad tulevad maavärisemist taluvad. Teine oht on seal troopilise paduvihmaga kaasnev mudavool mäenõlval. Ega kõrgemal mäeküljel pole sademete kogunemise ala kust allavool purustab maju? Kuna olete kaevamistega purustanud mäekülje "loodusliku tasakaalu", sii võib halba põhjutada ka äravool teie uue "küla" juurest.

liistipp said...

No tere,
olen nuud uhes tukis tagasi eestis, aega vottis aga kohale joudsin..viimased paevad veetsin puerto viejos, seal kariibi pool, mis oli kull taitsa monus ja need kohalikud Ya Man-id laulsid ja kuulasid oma regget pidevalt...oobisin uhes vaga lahedas hostalis, kus sai tubade asemel ka telkides ja vorkkiikedes magada, kogu koht oli vaga varvikirevalt ja lahedalt tehtud, vaga lihtne kuid samas stiilne...neljapaeva hommikul kui lennukas olin, oli kohe paris kurb ara minna, 2 nadalat ei old uldse piisav ja nii oli meeldima hakanud ja nii palju toredaid inimesi kohtas ringi rannates aga mis teha, eks siis peab millalgi tagasi tulema ja rohkem aega veetma kohtades mis mul koige rohkem meeldisid...ja sellega olen ma ka nous mida paljud mulle raakisid et vaikse ookeani aares on ilusam kui kariibi mere aares, palju lahedaid surfari tuupe ja omas maailmas elavaid boheemlasi...ja nuud siin kiidan nii vaga seda teie kohta koigile, et rahulikud uksikud rannad, ilus loodus ja igast loomi (isegi kui ma neid vahel kardan :)), kindlasti uks ilusamaid kohti...oma sunnipaeva veetsin ma siis uksinda lennukis, taitsa kahju oli kohe, soitisin ju tagasi kulma, pimedasse eestisse ja pidin oma sunnal uksi olema aga no eks jargmine aasta on jalle, ja see reis tegi selle nagu tasa, et tegin endale uhe parima sunna kingi uldse...teile aga joudu ja head tootamist seal ja uritan ka nuud ikka pidevalt lugeda ja jalgida kuidas teil seal koik areneb...
Kallistusi...
PS!Ja ka mina vasin vahel suhtlemisest, reisi lopu poole oli vahel vait olla taitsa hea :)

Unknown said...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

Attention !!!

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.