Wednesday, March 14, 2007

Kyll on tore, et te jallle kirjutada viitsite, kalliskesed!!!





Tere, kallikesed!Tana on mul siin juba kolmapaeva ohtu.Algan siis pyhapaevast, kust pooleli jai.Tegelikult juba laupaeva ohtul kell 9 voeti meil vesi ara, siin ikka juhtub.Ja kui me pyhapaeval arkasime ja mart kais kuskil torudest vett norutamas, siis kohvi me ikka saime, aga monule , mis sa monuled, lopuks ikka tahad pissile ja pesta.kuigi meil on 3 WCd, oli neis koigis yhel hetkel vesi otsas ja kastekannust valasime vett peale, kell 10 laksime randa, et ujume siis, kui pesta ei saa, taiesti turisti tunne oli nii vara randa minna.tagasi tulime, siis saabus kohe sakslane Ulli oma mootorrattaga, et kiivreid ja muid asju kaasa korjata, mis maha unusid.Siis me joime jalle kohvi.Siin on jube oudsad kohvimasinad, isegi kohvi ei saa kiiresti valada, jookseb lina peale, ei ole moeldud kiiresti valamiseks.Aga mis seal enam, kui vett nagunii ei ole, mis siis ikka, las jookseb lina peale(on ikka loogika, eks)Tegelikult oli veel nii, et Mart tundis ennast kuidagi imelikult, mina olin lihtsalt nii vasinud, et ei teinud midagi.Ohtuks olime oma hollandlastest naabrite juurde sooma kutsutud.kell 2 vesi siiski tuli ja me saime ilusatena minna:))Vaga toredad naabrid, aga soogi kohta ma ei oska midagi oelda, viimasel ajal mul on tunne, et ma ise olen koige prem kokk.Aga hollandlased on muidu super, meist mingi 10 aastat vanemad, aga alles 2 aastat tuttavad, internetis said tuttavaks.molemal on 2 tytart, suured, mehel on mingi edukas firma, naine on kuskil firmas manager.Nad olid selle Franky maja toesti puhtaks kyyrinud ja seda ei tundnud aragi, Frank oli uskumatu, koik oma kola kaasa votnud, mina kyll arvasin, et nad pidid lokke tegema, aga ei.Ainult selline aedniku laud vedeles pikali maas, millest kaja jutu jargi, nad lahti pidid veel saama.ma olin sellel vaikselt silma helitnud juba siis, kui Frank kolis, aga kuna koik , mis ta kaasa vottis, olid mingite numbritega varustatud, ja sellel laual oli ka number, siis ma sain aru, et asi on lootusetu.Nyyd aga!!!!laud vedeles pikali murul.ma kohe pakkusin, et me viime selle endale, nad olid nous.Esmaspaeval olin mina selle imeliku nakkuse endale saanud, mis Mardil pyhapaeval oli, midagi ma teha ei joudnud ja higi jooksis, lamasin siis niisama kasutult.Vahepeal kaisin taga kaasas Palmaris ja Cortesis, et uusi ehituslubasid saada, kahele majale.Teisipaeval porutasime San Josesse, et mulle siis passi saada.Aukonsul Maare on meile nagu vanaema, lahed tema juurde, kohvilaud kaetud, keeks laual, passi sain ka.Koos laksime siis migratsiooniametisse.Seal oli selline infolett, 3 tykki, kaisime 3 korda kysimas erinevate inimeste kaest, kust ma selle templi peaksin oma puhtasse passi saama, iga kord saime erineva vastuse.Lopuks leidsime oige koha, aga kord oli muutunud, passi midagi enam ei looda, pead piirile minema, sain sellise dokumendi, kus koik minu liikumised sees, seega saabusin viimati Costa Ricasse 26 novembril ja lahkunud ei ole.kuna ma aga voin olla korraga ainult 90 paeva, seega olen juba kuu aega illegaalselt siin olnud yle aja.Mul on nyyd see politsei paber, kus on kirjas, et mul koik ara varastati, sellegi poolest soovitas meie advokaat kiiremas korras riigist valja minna, et probleeme ei tekiks.Homme siis jalle Panamasse minek, aga kuna meie auto ikka veel ei oma numbreid, siis ilma autota me ei viitsi minna ja proovime piiril asja korda ajada mingi 100 taala eest ehk saab paari tunniga hakkama, nais nais.San Joses laadisime oma auto jalle kurguni tais igasugust staffi , vetsupottidest ja taimedest alates , 2 siseust, 40 ruutu kahhelplaatejne.jne.Tulime Jaco kaudu, soime ka seal.ma ei tea, kas meie maod on juba nii kokku tommanud voi mis, igal juhul sisse meil enam eriti midagi ei mahu.Toit oli ka justkui soojendatud.Tana teen ise kotlette ja riisi, nam nam,Ah jaa, esmaspaeva ohtul otsustasime, et toome hollandlaste juurest siis selle aedniku kapi ara, neid ei olnud kodus, ma ei tea, kus nad kolama olid lainud.Laisme signaali ja lopuks hakkasime kappi auto peale nygima, mis siin enam.Mingid koerad tulid ja naaber, et mis toimub.tana kui Kaja ja Hans(need hollandlased) tulid meile head aega ytlema, nad soidavad homme Hollandisse tagasi, ytlesid, et see naaber , kes seal oma koeri taltsutas, ytles, et meie oleme ju ka Hollandist.nae, hakkab juba looma!!!!Eesti ei jaa kyll kellelegi meelde.tana olime kohe nagu teotahtelised higiliikurid.Mart varvis maja ylemise otsa ja mina alumise valgeks, siis ma koristasin meie ylemise maja prahi kokku , aknad veeti juba sinna, sis hakkasin ylemise maja ust maalima.Sinna ostsime siseukseks yhe vaga lihtsa ukse ja ma hakkasin eile ostetud ajakirjast sinna maalingut tegema, lopule ei joudnuki, hollandlased tulid.Nemad olid ylevalt vaadanud, et ma olen maja kylje ara varvinud, et kindlasti olen vaga vasinud, aga tulevad ikka head aega ytlema, nad ei teadnudki, et ma juba hingega ukse kallal olin.Kui vahepeal puhata, voib suisa imesid teha.mart on ka kuskile kadunud, kuigi suur pime kaes.Toomehed tootasid tana juba natuke vahem ja olid vihased, miks nende firmajuht, kes pidi tana siia tulema ja neile raha tooma seda ei teinud.Mart laenas neile toiduraha ja viis nad poodi.Nii see laheb....homme laheme Panamasse, eks selle minu hooletuse tottu on nyyd nii palju jama, aga loodame, et lopuks ikka kuidagi laheneb ja ma homme ikka tagasi Costa Ricasse paasen, kui mitte, siis ma ei tea, kuidas see viisaresiimi rikkumine mulle mojub, kas pean Panamasse jaama voi Eestisse soitma!????jaage huviga ootama.....

1 comment:

cikumiku said...

Superlahe laud ja selle olid hollandlased nõus loovutama, uskumatu! eks nad pärast kahetsevad, kui näevad, kuidas ja kuhu sa selle paigutad;). jäid ikka väärt asjast ilma. tahtsin veel koplimendi teha su värvimise kostüümi kohta - no ma käin selliste riietega ööklubis;)! aga see on väga kena, et sa Mardi jaoks ikka ilus tahad olla. Pole ju välistatud, et mõni külmkapp tahaks uksest sisse trügida. muidugi sinnamaale sa veel ei ole oma asjadega jõudnud, et teksadest teha lühikesed, pepuvahepüksid. veidi kloori ka ja asi edeneks. ootan huviga! :) arenguruumi jätkub;). kalli! c.