Wednesday, March 21, 2007

Mardil on homme synnipaev, ma maalisin talle kingi, naete hiljem!!!!Helistage sobrad!!!!!!!






Kolmapaeva parastlouna.Eile oli isegi 5 toomeest, aga tana on jalle 4.Too kaib.Patt oleks viriseda.Eile siis asusime uue maja kallale.vahel on nii, et kohe tahaks juba minna ja millal saaks juba minna.Ja siis, kui see asi katte jouab, siis osutub, et ei saagi midagi teha.Mina nimelt.koik tood on alustuseks Mardi tood.koigepealt laksime ylemisele korrusele ja ma hakkasin koristama, see on minu too.Oi, oli alles tolmu, alguses harja ja kyhvliga segutykke ja ehitusprahti ja parast tolmuimejaga.Siis ma votsin redeli ja hakkasin lage yle voopama, mul on yks zelee, mida tuleb lahustajaga lahustada.mina teen seda tood nii, et eriti ei tilgu, aga kuna pool teisest korrusest on trepp ja mina kardan korgust, siis ma sain laest vaga vaikese osa ara teha.Siis tuli kopp, kes toi alt parklast liiva ja kruusa ja kive yles ja murdis paar puuoksa(lihtsalt hirmus)Kui mart oli yhe akna ette pannud, siis mul ykskord tuli selline mote, et paneks akna peale sellised pitsilised tellised, mis me pooleks loikame ja paneme saasevorgu vahele.Et siis isegi kui aknad kinni on, kaib ohk labi.ja nyyd me tahtsime tsekkida, et kas see idee realsuses ka toimib.mart vottis mingi relaka(see on selline tooriist, ma ei tea see on vist mingi soome keelne laen, ketasloikur on ta oige nimi voi midagi sellist), ostis mingi kivi loikava ketta ja siis saagis selle tellise pooleks, isegi kaks, sest akna peale laheb neid 4.Imeline oli!!!tegelikult ka.Meil on lihtsalt vaja jargmiste majade aknad tellida ja me ei teadnud, kas see idee teostatav ka on, igal juhul on sellele nyyd roheline tuli.Siis mart sattus hoogu, et paneks teised aknad ka ette, mis nad seisavad jalus.Aknaauke muidugi oli tehtud igat mootu, mones kohas tuli hooveldada akent, aga mones kohas on 10 senti suurem auk tehtud.Aga mis seal ikka, kui vaja ma joonistan kullast amblikke sinna kohta, mis parandamist vajab.kopp oli meil tellitud muidu kindlalt ka selleparast eilseks, et Luis ytles, et blokid tulevad, terve koorem.Ta on muidugi nii juba tervelt 2 nadalat oelnud, ja ega need blokid eile ei tulnudki, tulid hoopis tana , aga ega see meid praegu enam eriti ei yllata.isegi ei morjesta, on nagu on.Edasi pani Mart koik aknad ette, neid oli12, mina varvisin yhe ukse ja kastsin oma taimi.Meie kaevur joksin kujundas meie maastikku ja mehed raiusid cabina vanituppa ava suuremaks.nimelt meil oli kyll projektis selline lahtine vannituba, et lahed terrasilt ja katus on peakohal, aga uksest alates on selline lahtine osa.Aga reaalsuses ma vaatasin, et ei-nii ei lahe, et liiga vahe lahti, nagu midagi ei ole lahti, et on vaja suuremaks raiuda.Esmaspaeva ohtul, kiui me seal vaatasime ja motlesime ja mart ytles, et ei tea, siis mina arvasin, et et mis siin teada, tuleb lahti raiuda.Mul on juba see puudus, et ega ma asju ennem nagu ette ei kujuta, aga kui see asi nagu toorikuna mu ees on, siis ma saan aru kyll, et kas on mingi asi voi ei ole.Vanasti meil Mart jooksis alati moobliga mooda tuba, mina kaugelt vaatasin, et kas on hea, ette ma ei oska kujutada midagi.mart kysis, kas ma varem ei saanud seda oelda.No kus ma sain siis, see polnud ju valmis ehitatud!!!!aga toomehed olid kuulekad ja teisipaeval lohkusid koik ilusasti lahti.Mart ytles, et post tuleb panna, et kui koik on nii avatud, siis kukub teise korruse vannituba muidu esimesele kaela.posti vastu pole mul midagi.Hommikul kaisin mina ehitusmaterjalide poes lahustit toomas, kuna Mart oli juba hommikul nii must, et ei saanud poodi minnata hakkkas ise seda lage voopma, sest tal oli lihtsam see ise ara teha, kui mulle julgestuskoisi moodustada.Aga tema varvib nii, et lahustit voolab tal mooda keha alla ja see muidugi ei mojunud ta kehale hasti, pidin püarast poletusvastast kreemi peale panema, aga arge muretsege, ta jai ellu.Poes nagin silmanurgast harra Lindu, seda psyhholoogi abikaasat.Aga kuna tema mind ei nainud, siis ostsin ruttu ara ja tulin tagasi(eks ole minu moodi).Aga kes tuli lounal meile!!!!!Ma siis ytlesin, et jargmisel nadalal me kindlasti kylastame tema maja ka.Ta on vahemalt mingi 100. kord meil ja me pole ikka veel tema juures kainud.ja ta ei solvu ka....Synnipaevale me teda ei kutsunud, tal on mingi tsemendiallergia juba kuu aega, iga kord tostab sargi yles ja naitab oma punne.Mulle sellised haiged mehed eriti ei meeldi,:))(poe siis vaikselt) Mart millegiparast teda ei kutsunud ka.Sain lihtsalt moodaminnes teada, et jargmisel nadalal on siin semana santa ehk siis pyha nadal, mis on vaga religioosne pyha ja sel nadala eriti tood ei tehta, koik on rannas ja jumala juua tais.ma arvan, et see on midagi nagu meie Volbri oo moodi, sest kolmapaeva sydaoosel lopetatakse alkoholi myyk ja laupaevani.vaga religioosne kyll, meie toomehed pidid kolmapaeva kella 12. tootama ja tagasi tulevad esmaspaeval.Koik pangad on terve nadala kinni ja enamus riigiasutusi ei toota terve nadala.Uskumatu!me peame mardiga koheutava hunniku asju varuma, naelu ja varvi ja ma kohe ei tea, mida koike, kui nad poed kinni panevad, meie ju ikka tootame.Ma ei kujuta ette, et ma nadal aega rannas jooks.meil Eestis on koige religioossem pyha joulud, aga siis ka ei ole nadalat vaba ja inimesed ei joo kohe sugugi.munadepyhad samuti, uskumatu!!!
ja nyyd ma loodan, et keegi ei pahanda, kui ma kirjutan, et eile oli meie krundil 3 myrgist madu, kui selline hammustab on sul 90 minutit aega haiglasse soita.yks oli ehitusbloki sees, yks pimeduses ehitajate dushiruumis ja yks nende koogis(koik need asjad asuvad vabas ohus).See on troopika!!!-ytlen ma endale julgustuseks ja hommikul on jalle ilus ilm nagu koik need 9 kuud on olnud, viimne kui yks paev.Ja madude vastu pidi aitama kyyslauku kylvata, vampiiride vastu ka.

5 comments:

Anonymous said...

Terekest!!

Palju õnne sünnipäevaks Mart! Et siis Sinu lennukad ja piirideta ideed ei lõpeks, veel rohkem päikest, veel rohkem tuult tiibadesse ja veel rohkem armastust!!!
Kõike kaunist Teile!

PANGE EDASI!!!

kaarel

Anonymous said...

Palju õnne Mardile meie poolt ka! Kevadine pööripäev on ju kesk-ameerikas eriti tähtis sündmus, tuletage Chichen Izat meelde. Täna on kogu maakeral päev ja öö ühepikkused! Õige aeg päikesemärkide jaoks augud seina sisse teha.
See on uskumatu, kui palju Te edasi olete jõudnud sellest ajast kui me lahkusime. Ise pole saanud nagu millegagi hakkama, kogu aeg ootad, et varsti läheb soojaks küll siis teen. Täna ongi esimene päris soe ja ilus päikeseline ilm, lund leiab ainult veel Otepääl sõjaväelaste MM'lt ja see on ka kunstlumi.

cikumiku said...

KALLIS MART!!! PALJU PALJU ÕNNE SULLE!!! TUHAT MUSI JA MUSTMILJON KALLISTUST! TRVIST JA ARMASTUST! SEST ILMA ARMASTUSETA EI OLE ELU!!!Ma pole küll ammu kirjutanud ja praegu istun ka, vorm seljas, kohe välja diskosse tormamas - kelle muu, kui Kätuga;), aga seni, kuni teda veel all ei ole, panen paar rida kärmelt kirja. Jana, see on uskumatu, et need maalingud on sinu tehtud. tahtsin juba kommida, et mis sa ajad, et seal ilusat kangast ei ole, et on küll, sa ju oled ometi leidnud! pärast selgus, et sinu maaling!!! jumal-jeesus, ma hakkan tõesti arvama, et äkki sa võtad immi töö (autode tuunimine) äkki üle, mille üle mul oleks siiralt kahju, sest mida muud ta seal ikka teeks;) aga tõepoolest, super maalingud, su järgnevaid kanded ma ei jõua täna lugeda, küll aga luban, et kui läbi loen, siis kirjutan, ja kohe pikalt. ma pole paar päeva tööl käinud, olin koolitusel, muidu oleks Marti õigeaegselt musutanud, sest mul töö arvutis oli kirjas Mardi sünna. Olen kurb, et hiljaks jäin, aga parem hilja, kui... musid, takso on all!!!

Anonymous said...

Õnnesoovid Mardile!
Mõne kuu pärast ehk saab kätt ka suruda!

Madude vastu peate omale ülelahemandrilt vanad head mangustid "palkama" või siis mõne kohaliku pistriku välja koolitama ;)

Aivar

Unknown said...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

Attention !!!

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.