Tuesday, March 27, 2007

uue maja pildid jargmises blogis




Teisipaev.Semana Santa ei olegi sellel nadalal vaid jargmisel, ehk siis sel nadalal tootavad koik nagu tavaliselt ja jargmisel on siis see tohutu joomine rannas.Meie kaevaja Joksin oli reedel tool ja Mart tahtis mingit suunatuld vahetada meie autol, mistarvis pidi ta pool autot laiali kiskuma, et seda katkist pirni katte saada ja siis tal oli vaja ehitusmaterjalipoodi soita uue pirni jargi, aga ta ei tahtnud jalle autot kokku lappama hakata, vottis Joksini jalgratta, millega ta ei joudnud 100 meetritki soita, kaiguvahetus lagunes tykkideks.Siin on nii kombeks, et kui teise asi ara lohkuda, siis ei vabandata ka(meil moned labidavarred ja trell ja kanalisatsioonitorusid ja muudki veel)Mart siis lihtsalt andis ratta tagasi ja Joksin ei kurtnud ka, ytles ainult, et ta laupaeval toole ei saa tulla, peab rattaosi ostma minema.laupaeviti ta tootab nagunii 3 tundi, kas peale 11 siis ei saa ostma minna, aga no jah, millega ta siis toole tuleb.Aga esmaspaeval ta valja ei ilmunud, ma juba motlesin, et peame endale uue peoni otsima, aga tana ta tuli kohale, ma kuulsin, et keegi konnib ymber maja ja siis kohis(ta on pidevalt haige), eks ta otsis mingit ust voi akent, mis lahti oleks, et suhelda.Temale void eelmisel paeval hommikuks toootsa katte anda , ikka ta jookseb ymber maja ja on segaduses.Tana mart andis talle moodulati katte, kui sygav kraav peab olema, kui San Isidrost tagasi tulime, oli sellel kraavil ikka pool sygavusest puudu.Aga mis seal iikka.
Nyyd siis mardi synnipaevast.nyyd on see koht, et ma annan edasi Mardi tanusonad koigile., kes helistasid ja kirjutasid.Ta oli toesti nii onnelik.Ega siin kaugel arvad ikka , et kes sind maletab.Suur tanu Annely, te helistasite, aga meie olime just syya ostma lainud.Andke andeks.See pidu, mis me siin korraldasime, olgu kohe alguses oeldud, et ega see nyyd vaga suur pidu ei olnud.Laupaeval koristasime maja ymbruse , vedasime koik lauamaterjali ja tuhat varvinoud yles meie tulevase maja juurde, koristasin seest ja valjast, siis hakkasin syya tegema, Mart vaatas Shurikut(Kaukaasia vang), kui kell 5 sai, pidid siis kylalised tulema hakkama.Pool 6 saabus juut ja vabandas, et jai hiljaks, kuigi saabus esimesena.Juut tundub nyyd pika aja tagant paris armas, raagib ikka oma lugusid, mida me juba 18 korda kuulnud oleme, aga mis teha, kui tal midagi ei juhtu.mingi aja parast saabusid Jim, Any ja kohe jargi Jennifer.Anyl oli pool nagu paistes, ma sain aru, et hambaga midagi, aga ta raagib nagunii nii voimatult inglise keelt, eht ameerikalikult vaanutades koiki sonu, Jenniferist on vahe parem aru saada.Siis saabus vastashotelli manager Nic rastapatsidega koos Alanisega(see leedukas, kes pururikas on ja kellel igav on ja kes kangesti midagi osta tahab). Moises oma naisega tuli minu meelest ypris hilja, Any ytles, et tema peab koju minema ja Jim laks teda viima, pidi kohe tagasi tulema, aga teda me sel paeval rohkem ei nainud.Alanis hakkas kohe juuti kiusama, vestlus laks kohati suisa filosoofiliseks .Moises ja ta naine tegid tubades ringkaiku, aga muidu istusid vagusi, Nic on vaga ok tyyp, ainult vaga vaikne, kui kysid, siis vastab, aga ise vaga sona ei vota.Alanis raakis mitme eest.Ja kuna ta on vaga suur ka, siis tundus nagu ta oleks mitme inimese eest olnud.Mingil hetkel laksid Moises ja ta naine ara ja Jennifer ja siis kui juut ka, kui ta enam ennast kaitsta ei suutnud, Alanis oli kova argumenteerija.pealegi olid teadmised pohiliselt Alanisel ja Mardil, aga ingliskeelne filosofeerimisoskus oli Alanisel vaieldamatult parem, aga muidu koik teadmised nii sodadest , vaejuhtidest ja maailmast yldse, olidki ainult neil kahel, vahepeal nad siis raakisidki vene keelt.mingil hetkel saabus ka sigarimyyja Gregori, tema on selline paduroheline, soob ainult orgaanislist toitu, suitsetab sigareid, peab 5 kana,need elavad tal puu otsas ja situvad vaetiseks.Ma ei vaimustu vaga sellisest asjast, see on minu elus juba olnud.Vihterpalus, kui lapsed vaiksed olid, koik meie kanad sead ja lehmad, porgandid ja maasikad olid puhta sonniku peal kasvatatud ja nii me elasimegi.ja ma kavatsen edaspidigi varskeid asju siin kasvatada, lihtsalt see eco ja orgaaniline on sellised eputamisesonad, minumeelest.Mul on praegu juba piprad ja basiilik ja tyymian, koriander ja oregano-neid ma saan peenralt votta.Ananassidega laheb veel aega,, 10 kuu parast saan esimesed.Kui ma kunagi Gregori kaest kysisin, et millega ta tegeleb, siis ta ytles, et ta lihtsalt on.Ok, aga millegagi pead ju raha ka teenima, ta on mingi 48, juuripidi ukrainlane, kes on siis Kanadast.Aga temal ei olegi kulusid.Et toidu kasvatab ise, sigarite myygi pealt saab enda suitsetamise tasa, vesi on tasuta, tal on mingi jogi ja elekter on tal paikesepatarei pealt(kunagi ta siiski siis kulutas)Meile ta tuli kaed taskus ja lahkudes kysis yhe olle kaasa, vot nii roheline.Kell 1 oli pidu labi.Ei tulnud Ulli oma perega, ega homo Marcel(tema toi tana pudel rummi ja vabandas ette ja taha) ja Samuel ei tulnud ka, aga temast oli see ette arvata, sest nemad tegelevad lapsesaamisprojektiga ja kaisid Panamas kunsviljastamisel(siin on see ebaseaduslik) ja nyyd naine lamab paevad labi.jargmisel hommmikul tousin yles, et panen kohvi ja hakkame toidujaanuseid sooma, kraanist ei tulnud tilkagi vett.Jalle!Aga ma olin vihane.Jalle pyhapaeval.
Esmaspaeval hakkasime ettevalmistusi tegema varvimiseks.mart valas vanitoa alust, siis koristasime, tema kraapis mingi suure rauatoikaga porandat puhtaks ja mina siis tolm kokku ja uksest valja, parast tolmuimajaga yle.Meil on majas ju see sisetrepp ja nyyd ongi nii, et teise korruse ylemist osa ma kohe kuidagi varvida ei saanud, sest mina ei julge turnida nende laudade peal, mida Mart paneb.Siis tema oli kohe nii abivalmis, et aitab mind ja muudkui aitab ja aitab ja ....Mulle meeldib endale varvida.Nyyd tulebki vastus sinu kysimusele, Marek.Kuidas Mart viitsib muudkui ehitada ja ehitada.Meil kaib toode parast voitlus, et kes millise endale saab.mina muudkui varvisin ja Mart pusis mingite juhtmete kallal, kgu aeg kais kysimas, kas ma ikka jaksan.No muidugi ma jaksan.Yhe paevaga ma tervet maja ikka ara varvida ei joudnud, aga mulle meeldiski, et jargmiseks paevaks on kohe too pooleli.Siis mart arutas, et peaks terrassi kallale asuma,et siis mul oleks kohe jargmine asi teha, et laudade ylevoopamine, et mul peaks toojarg kogu aeg ees olema, muidu ma lahen onnetuks.Ja kujutage ette, siis ta pakkus mulle, kas ma ei tahaks pistikuid panna.Mina????Ma ei uskunud oma korvu, miks ma peaksin tahtma pistikuid panna.Et koik juhtmed on varvi jargi ja see on nii monus too.Temale nii meeldib elektritoo, et tema siis monuleb ja nyyd ta pakkus midagi enneolematult head oma moistes mulle, aga mulle kohe yldse ei meeldi juhtmed.Kui ma saaksin, siis ma ostaksin koik telviisorid ja lambid ja koik koik ilma juhtmeteta.Ma ei tea midagi koledamat ja mottetumat kui juhtmed.tana ma hakkasin uuesti varvima ja kuna see varv esimese korraga ei katnud, siis ma leiutasin yhe tehnika, millega ma niii vaga ise rahul olin.Seinad on erinevat varvi, osad on nagu poletatud apelsin ja osa on 3 tooni heledam ja lahjem, selline , ma ei oska kirjeldada.Ja nyyd ma patsutasin juba kuvanud seinu kahe erineva varviga ja vahepeal lasin shvammi pealt rullipesuvedelikku joosta ja patsutasin selle ka ara.ma olen vaga rahul, aga see on selline nikerdamisetoo, mul laheb homne paev ka kindlasti, aga sellest pole midagi.mart tegi tana terrassi ja kysis, mida ma samal ajal motlen, kui ma varvin.Ja ma ytlesin, et motlen varvimise peale.Tema ytles, et ta kohe kindlasti ei mmotle terrassi peale, kui ta laudu kinni paneb.Aga mul on nii huvitav, sest see on llooming ja iga koht jaab erineb ja ma kohe monulen.Siis laksime San Isidrosse, sest meil oli sada asjaajamist seal.Eile ohtul avastasin, et mul on ule kate ja kaela mingi tapimeri, kas tolmu voi tsemenditolmust ma arvan ja kuna mul see kateasi ka tegelikult laheneenud ei ole, siis 10 aprill lahen San Isidrosse nahaarsti juurde, voib olla tuleb mulle uus nahk panna.:)))San Isidrost naasesime suure lauakoormaga, et Mart homme jalle terrassi teha saaks.IJa kui ara magame, ongi juba homme.

3 comments:

anett said...

hey musid,
ei voitnudki viking lotoga,kurat! :)

musimusi!
(kati lubas ka tegutsema hakata!)

anett

Unknown said...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

Attention !!!

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

Elena said...

Tere, kõik olen Hele, Eestist Narvast ja tahan öelda lihtsalt sügavat tänu Anna Laenufinantsele siiruse, avatuse, läbipaistvuse, tõepärasuse, armastuse ja toetuse eest neilt laenuraha saamise ajal ja pärast seda. Olen nende petturite käes palju läbi elanud ja aeg ei luba mul öelda, et käisin viimastel kuudel külalise veebis läbi või sain laenuraha, et saada siin Ungaris kodu, kuid Jumal vastas mu palved läbi toetuse ja armastuse proua Anna Figolt, kes võttis mind omaks ja mõistis minust hoolimata oma esialgsest kahtlusest ja püsimatusest ning oma hea südame ja armastusega olen nüüd tema 2% intressimääraga laenufondide kaudu koduomanik ja ma luban levitage seda uudist ja öelge ka maailmale, et endiselt on ehtsaid ja vähe häid veebilaenufirmasid, kes saavad aidata ja elustada ka kuiva luu nagu ma enne olin. Ärge jätke seda tunnistust kuulamata ja lugemata, sest see on tõeline elumuutev kogemus ja igaüks, kes sedalaadi ümberpööramist vajab, ei tohiks selles kõhelda ega kahelda, sest ma olen tõestanud ja vannun Taeva Jumalale, et see lugu on tõeline ja ka lugu minu kogemusest nendega. Vaadake neid nende e-posti aadressilt, kui vajate rahandust! e-post: annaloanfinance@gmail.com või võite temaga ühendust võtta e-posti aadressil: annaloanfinance@gmail.com kiire vestluskõne või whatsapp / +35677926593

Aitäh
Hele